Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 102, 103, 104  Volgende  
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

De afgelopen tijd in verschillende games enkele trophies gehaald. Ben nu net Niveau 12 geworden met 814 trophies
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stefan van B schreef:
De afgelopen tijd in verschillende games enkele trophies gehaald. Ben nu net Niveau 12 geworden met 814 trophies
Proficiat. Ik moet nog eens updaten om te kijken waar ik zit. Heb al 32 GoWII Trophies en ik zit nog met een hoopje Vancouver trophies.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben onderhand level 9 en nog zon 5 a 6% erbij opweg naar tien.

Ik vind het wel keistoer genoeg zo, maar straks komt die hele portemonnaie verscheurende periode en zal ik wel heel snel level 15 zijn ofzo ;l
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Ik ben onderhand level 9 en nog zon 5 a 6% erbij opweg naar tien.

Ik vind het wel keistoer genoeg zo, maar straks komt die hele portemonnaie verscheurende periode en zal ik wel heel snel level 15 zijn ofzo ;l

Lol, 1, 2,.... nee. Het gaat na een bepaald level ineens onwijs veel trophies kosten om een level omhoog te komen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:

D: jongen je hebt me uit je vriendenlijst verwijderd omdat ik aan trophies doe, maar ondertussen doe je zelf aan trophies? WTF?

Nou meer omdat je een casual fanboy bent.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Salsa85 schreef:
Gezer schreef:
Batman:AA op Hard uitgespeeld en zilveren trophy gekregen, nog 4 trophies te gaan voor de platinum, jammer dat het me nooit gaat lukken. Die challenges zijn te moeilijk =(

Niets is "TE" moeilijk. Knalleeee die trophy's!

die batman challenges wel. Ik heb het opgegeven, anders begeeft m'n controller het door m'n agressiviteit.
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Sayonara schreef:
Salsa85 schreef:
Gezer schreef:
Batman:AA op Hard uitgespeeld en zilveren trophy gekregen, nog 4 trophies te gaan voor de platinum, jammer dat het me nooit gaat lukken. Die challenges zijn te moeilijk =(

Niets is "TE" moeilijk. Knalleeee die trophy's!

die batman challenges wel. Ik heb het opgegeven, anders begeeft m'n controller het door m'n agressiviteit.

Zijn ze echt zo pittig? Dan zal ik hem ook maar eens moeten kopen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

God of War II Challenge of the Titans 6 is trouwens nogal pittig. Je verliest echt te veel gezondheid aan die Wraiths, zeker omdat je eerst die priesters moet afmaken.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

yup, GoW II challenges zijn een pain. Maar omdat je ze niet in 1 ruk uit hoeft te spelen, maakt het ze toch iets makkelijker. Je kan stoppen en het weer oppakken wanneer je wilt zonder bij de eerste te moeten beginnen.

Heb bij Dante's Inferno nu ook de trophy voor de Gates of Hell. Hier krijg je waves van vijanden die je moet overleven. 50

En de 666-hit combo
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Platinum #15 is binnen. Eens Challenge of the Titans 6 klaar was, was het een eitje. 7 heb ik gehaald in een minuutje met Titan score! Ondertussen zit ik op 878 Trophies.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Congrats, dat gaat lekker zo
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Platinum #15 is binnen. Eens Challenge of the Titans 6 klaar was, was het een eitje. 7 heb ik gehaald in een minuutje met Titan score! Ondertussen zit ik op 878 Trophies.

Gefeliciteerd. Ja, dat was heel krom (als ik het mij goed herinner). Met 4 en 6 geloof ik was ik onwijs lang bezig, maar de laatste was echt een eitje idd. Terwijl die laatste van GoW 1 met dat platform omhoog werken door hits, mij ontzettend veel moeite gaf.

Ben zelf inmiddels met Dante's Inferno zo'n 3 trophies verwijderd van de platinum. Alle Holy relics nog, alle Judas Coins en alle Virgil Guides. Leuke H&S maar totaal geen competitie voor de GoW serie.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb nog helemaal geen Platinum trophees
ik ga die voor Final Fantasy XIII halen nog 10 te gaan
voor ik de Platinum heb

ik moet alleen deze trophees nog
1-Defeat a Wandering Behemoth
2-Max out the Healer Role
3-Max out all the Roles for all the Characters
4-Get a 5 Star Ranl on all Cie'th Stone Missions
5-Complete all Cie'th Stone Mission(total 64)
6-Complete Cie'th Stone Misison 7-12-27-30-34-51-64
7-Defeat Jumbo Cactuar
8-Passed Titan's Trials
9-Complete all High Cie'th Stone Mission(B rank)
10-Defeat a Long Gui(Strongest Boss in the Game)
11-Platinum Trophy get all the other Trophies

gaat nog heel wat tijd in zitten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
chimnino BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dante's Inferno platinum

Maakt 14 platinums
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Wow, die game is nog maar net uit. Is dat zo'n gemakkelijke platinum :O? In ieder geval gefeliciteerd. Op het gebied van trophies staat het bij mij een beetje droog op het moment
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

chimnino schreef:
Dante's Inferno platinum

Maakt 14 platinums
Congrats. Ik krijg de game volgende week binnen, dus hopelijk mijn 17de Plat. Lijkt er namelijk op dat God of War mijn 16de wordt; net I'll Take The Physical Challenge gehaald. Ik heb mezelf serieus pijn gedaan door Rage of the Gods te gebruiken bij Challenge 9. In ieder geval: ik heb nu Dairy Bastard, dus Speedrun moet geen probleem worden.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
chimnino schreef:
Dante's Inferno platinum

Maakt 14 platinums
Congrats. Ik krijg de game volgende week binnen, dus hopelijk mijn 17de Plat. Lijkt er namelijk op dat God of War mijn 16de wordt; net I'll Take The Physical Challenge gehaald. Ik heb mezelf serieus pijn gedaan door Rage of the Gods te gebruiken bij Challenge 9. In ieder geval: ik heb nu Dairy Bastard, dus Speedrun moet geen probleem worden.

Haha, ik heb die speedrun idd ook met die Dairy Bastard gedaan Scheelt een hoop de-touring voor items

En nee, Dante's Inferno is niet heel moeilijk. Maar ik had m dan ook al 2 februari. Plus ik draai ploegendienst en had vrij/weekend van 4 dagen midden in de week Maten zijn gewoon aan het werken, dus ja, dan vlieg je wel door spellen heen

Voor geďnteresseerde heb ik Dante's Inferno (Death Edition) in de verkoop staan. Doe een leuk/goed bod
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 02:47    Onderwerp: Reageren met citaat

100% domination tyranny gehaald in overlord 2, ben nu voor de 3e keer overnieuw begonnen om een 100% destruction tyranny te halen en dan ook meteen de rest van de offline trophys die ik nog moet.

geld, buildables, builds en 5k minions.

En daarna die online vs trophys maar ff halen dan heb ik em platinum, moet nog wel lukken voordat WKC uitkomt :d
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag een Trophy in Tekken 6 behaald.
Ik moest een Rank S-item zien te krijgen in Scenario Campaign. Dat was me een zilveren Trofee waard.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Blijkbaar is het natuurlijk voor gamejourno's om Trophies te hunten: http://ps3.ign.com/articles/106/1065471p1.html
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Blijkbaar is het natuurlijk voor gamejourno's om Trophies te hunten: http://ps3.ign.com/articles/106/1065471p1.html

hahaha, ok dan Wel grappig om te zien dat degene die al het hoogste level had, het minste heeft gescored door een business trip in die week
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 09 Feb 2010 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Joni Philips schreef:

hahaha, ok dan Wel grappig om te zien dat degene die al het hoogste level had, het minste heeft gescored door een business trip in die week

die levels kloppen voor geen meter.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Feb 2010 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
chimnino schreef:
Joni Philips schreef:

die levels kloppen voor geen meter.

Anders lees je het artikel even goed. De levels zijn gewoon hun levels, de rest is wat ze die week hebben behaald.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 09 Feb 2010 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ook net level 12 gehaald. Wel stiekem een makkelijk spel gespeeld (Up)
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Feb 2010 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit (op een procent of zeven na) in level 11.
Vandaag weer een aantal Trophies behaald in Marvel vs. Capcom 2:

I Am Doom
Defeat opponent in under 15 seconds (Multiplayer)

Hyakuretsu Kyaku
Perform a 100 hit Combo (Multiplayer)

Berserker Barrage
Perform a 200 hit Combo (Multiplayer)

World Warriors
Beat the game with Street Fighter team without continuing or challenges. (Arcade Mode)

En deze had ik al:

Shun Goku Satsu
Perform a 3-part Hyper Combo (Multiplayer)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 102, 103, 104  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 44 van 104

Ga naar: