Wordt nsmbw de wiigame van 2009? |
ja |
|
72% |
[ 16 ] |
nee |
|
27% |
[ 6 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 22 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
SBR |
Geplaatst: 05 Dec 2009 12:08 Onderwerp:
| |

|
Wat kan ik over deze game zeggen.
Ik vind dat ze de multiplayer beter hadden kunnen benutten door het spel ook online te laten draaien en het vervolgens co-op online te kunnen spelen.
Verder lijkt het me wel leuk, maar na een paar uurtjes in je eentje ben ik er wel klaar mee.
Met vrienden lijkt het me wel tof, hoewel dat ook op zijn tijd saai wordt.
Het lijkt erop dat ik het niks vind, maar vind het echt wel een leuk spel. Alleen hadden ze er meer van moeten maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Jan 2010 04:40 Onderwerp:
| |

|
Ik heb hem eindelijk werkend gekregen op Dolphin
Ach, kan ik eindelijk ook genieten van deze game ! |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 02 Jan 2010 19:18 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ik heb hem eindelijk werkend gekregen op Dolphin
Waarom praat je telkens over emulators en dergelijke? Waarom koop je niet gewoon een Wii zoals ieder ander? Niet om je aan te vallen, hoor. Maar de console is al zo goedkoop... waarom dan nog downloaden en emuleren? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 02 Jan 2010 19:20 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ik heb hem eindelijk werkend gekregen op Dolphin
Zwerver. =P
Nja, het is wel een vette game, als je dan toch bezig bent probeer Marumasa dan ook maar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Jan 2010 20:09 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Christian Vuye schreef: | Ik heb hem eindelijk werkend gekregen op Dolphin
Zwerver. =P
Nja, het is wel een vette game, als je dan toch bezig bent probeer Marumasa dan ook maar. |
Ooit haal ik wel een Wii, hoor . Het is gewoon dat ik op dit moment spaar voor een PS3 en ook op m'n Xbox 360 moet af en toe gespeeld worden.
En ik zal Marumasa zeker eens proberen !
EDIT: Remy Lanslots schreef: | Christian Vuye schreef: | Ik heb hem eindelijk werkend gekregen op Dolphin
Waarom praat je telkens over emulators en dergelijke? Waarom koop je niet gewoon een Wii zoals ieder ander? Niet om je aan te vallen, hoor. Maar de console is al zo goedkoop... waarom dan nog downloaden en emuleren? |
Ten eerste, ik download niet. Ik heb de game geleend en er een ISO van gemaakt zodat ik hem kan draaien op Dolphin. Ten tweede, kijk eens naar wat ik hierboven heb geschreven. Ik haal zeker nog wel ooit eens een Wii. Maar op dit moment zit ik toch wel krap in de kas. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |