Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 102, 103, 104 Volgende
|
Draster |
Geplaatst: 01 Jan 2010 16:05 Onderwerp:
| |

|
Er gisteren toch nog even in geslaagd om men LBP trophy % van 19% naar 41 te halen, zit nu op trophy level 7
Alleen jammer dat zoveel van de trophies niet 'alleen' te halen zijn.
Ik zou ook eens moeten proberen om de 'Play' trophy te halen, maar ik vrees dat ik dat ronddraaiend rad in 1 van de laatste levels nooit van de eerste keer ga kunnen  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 01 Jan 2010 18:00 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: | Er gisteren toch nog even in geslaagd om men LBP trophy % van 19% naar 41 te halen, zit nu op trophy level 7
Ik zou ook eens moeten proberen om de 'Play' trophy te halen, maar ik vrees dat ik dat ronddraaiend rad in 1 van de laatste levels nooit van de eerste keer ga kunnen  |
LBP is EIGENLIJK ook geen spel voor 1 persoon. Tuurlijk kan je alles in je 1tje doorlopen, maar t draait om samenspel en t creëren en delen van zelfgemaakte levels. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 01 Jan 2010 18:14 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Draster schreef: | Er gisteren toch nog even in geslaagd om men LBP trophy % van 19% naar 41 te halen, zit nu op trophy level 7
LBP is EIGENLIJK ook geen spel voor 1 persoon. Tuurlijk kan je alles in je 1tje doorlopen, maar t draait om samenspel en t creëren en delen van zelfgemaakte levels. |
Idd. Ik heb LBP voornamelijk met vrienden gewoon thuis gespeeld en die 4 player challenges zo gehaald. Maar serieus wat hebben wij een lol gehad van deze game. Elkaar slappen de af grond intrekken enz enz, en natuurlijk ook serieus gespeeld.
Anyways, LBP Pirates DLC voltooid. Het enigste wat ik wel pittig vond was dat duik spelletje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 01 Jan 2010 18:22 Onderwerp:
| |

|
God of War I uitgespeeld van de GoW Collection.
Trophies die ik nog moet: Legend of the Twins, Seeing Red, I'll take the Physical Challenge en Speed of Jason McDonald. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Jan 2010 18:44 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | God of War I uitgespeeld van de GoW Collection.
Trophies die ik nog moet: Legend of the Twins, Seeing Red, I'll take the Physical Challenge en Speed of Jason McDonald. |
Denkt iemand hier dat we in God of War 3 iets meer zullen te weten komen over Kratos' broer ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 01 Jan 2010 18:53 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | God of War I uitgespeeld van de GoW Collection.
Denkt iemand hier dat we in God of War 3 iets meer zullen te weten komen over Kratos' broer ? |
Probably... |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 02 Jan 2010 16:38 Onderwerp:
| |

|
Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Jan 2010 16:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  | Proficiat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Jan 2010 16:44 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  | Proficiat. |
Congratz ! |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 02 Jan 2010 16:49 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Joni Philips schreef: | Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  | Proficiat. |
Congratz ! |
Gefeliciteerd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 02 Jan 2010 16:51 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2 :D |
Grats, moge er nog vele volgen :P |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 02 Jan 2010 16:53 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  |
Nice! Dat er idd meer mogen volgen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 02 Jan 2010 17:52 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  |
Go Trueskill! Welke is nu aan de beurt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 02 Jan 2010 18:12 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  |
Geen. :')
Nee, maar deze game interesseerde mij zo veel, dat ik het wel waard vond om hem te platinumen. Ik zou het ook niet snel weer doen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Jan 2010 18:28 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Salsa85 schreef: | Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  |
Nee, maar deze game interesseerde mij zo veel, dat ik het wel waard vond om hem te platinumen. Ik zou het ook niet snel weer doen.  |
Modern Warfare 2 is toch ook niet zo moeilijk ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 02 Jan 2010 18:31 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Congrats Trueskill, een aanrader voor een makkelijke platinum en een zeer vermakelijke game op dit moment is toch echt inFamous, mocht je opzoek zijn naar iets nieuws  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 02 Jan 2010 18:42 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Trueskill schreef: | Salsa85 schreef: | Trueskill schreef: | Platinum nummer #1 Assassins Creed 2  |
Modern Warfare 2 is toch ook niet zo moeilijk ? |
Ik vind het het niet waard om de single player nog een keer door te nemen. En de spec ops zijn ook moeilijk
En @Stefan. Ja dat zal wel zo zijn, maar A heb ik het geld er niet voor en B moet ik sparen voor een nieuwe tv. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 02 Jan 2010 18:57 Onderwerp:
| |

|
Eigenlijk best grappig hoe ik enkele maanden terug het hele achievement/trophy gedoe maar niks vond, terwijl het zoveel meerwaarde aan de games geeft
Vroeger speelde ik gewoon de verhaallijn 1x door en was het ermee gedaan, er komen tegenwoordig zoveel games uit dat je niet echt de tijd hebt om zelf alle mogelijkheden van een spel uit te zoeken via forums etc., dankzij trophies kan je tenminste makkelijk bijhouden wat er in een game zoal te doen is.
Kan niet wachten op de eerste JRPG's met trophies :p |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 02 Jan 2010 19:16 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: | Eigenlijk best grappig hoe ik enkele maanden terug het hele achievement/trophy gedoe maar niks vond, terwijl het zoveel meerwaarde aan de games geeft
Vroeger speelde ik gewoon de verhaallijn 1x door en was het ermee gedaan, er komen tegenwoordig zoveel games uit dat je niet echt de tijd hebt om zelf alle mogelijkheden van een spel uit te zoeken via forums etc., dankzij trophies kan je tenminste makkelijk bijhouden wat er in een game zoal te doen is.
Als ze het goed implementeren, sommige bedrijven hebben daar nogal moeite mee. Zoals bijvoorbeeld toen de trophy patch van Burnout Paradise kwam die had je al 100% net even over de helft van de game ofzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 02 Jan 2010 19:21 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Draster schreef: | Eigenlijk best grappig hoe ik enkele maanden terug het hele achievement/trophy gedoe maar niks vond, terwijl het zoveel meerwaarde aan de games geeft
Als ze het goed implementeren, sommige bedrijven hebben daar nogal moeite mee. Zoals bijvoorbeeld toen de trophy patch van Burnout Paradise kwam die had je al 100% net even over de helft van de game ofzo. |
Burnout Paradise vind ik juist een erg goed voorbeeld van Trophy-ondersteuning. En niet alleen dat, hoor. Ook de content-aanvullingen zijn erg welkom geweest. Hopelijk in mei de aankondiging van Criterion's nieuwe game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 02 Jan 2010 20:06 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Salsa85 schreef: | Draster schreef: | Eigenlijk best grappig hoe ik enkele maanden terug het hele achievement/trophy gedoe maar niks vond, terwijl het zoveel meerwaarde aan de games geeft
Burnout Paradise vind ik juist een erg goed voorbeeld van Trophy-ondersteuning. En niet alleen dat, hoor. Ook de content-aanvullingen zijn erg welkom geweest. Hopelijk in mei de aankondiging van Criterion's nieuwe game. |
Burnout was zeker heel vet en heb me er ook erg mee vermaakt. Maar wat ik bedoel te zeggen is je hoeft het spel niet 100% uit te spelen om alle trophies binnen te halen, wat dat betreft hadden ze het nog wel iets beter mogen doen.
Edit: ik spreek niet over de DLC daar heb ik er geen van gespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Jan 2010 21:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Salsa85 schreef: | Draster schreef: | Eigenlijk best grappig hoe ik enkele maanden terug het hele achievement/trophy gedoe maar niks vond, terwijl het zoveel meerwaarde aan de games geeft
Als ze het goed implementeren, sommige bedrijven hebben daar nogal moeite mee. Zoals bijvoorbeeld toen de trophy patch van Burnout Paradise kwam die had je al 100% net even over de helft van de game ofzo. | Maar ja, origineel wilde men dezelfde Trophies als de Achievements, maar de Trophies mochten niet BC zijn, dus hebben ze ons een plezier gedaan door ze makkelijker te maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 04 Jan 2010 07:30 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Nieuwe trophy in inFamous: Stuntman, alle stunts doen. Nog 5 trophies(blast shards en dead drops vinden) te gaan en dan...  |
Goed zoeken sommige shards zij best rot te vinden over de laatste 2 heb ik 2 - 3 uur gedaan lol |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 08 Jan 2010 13:33 Onderwerp:
| |

|
Bijna Batman platinum,
maar die verdomde challenges waar je punten moet halen door vijanden neer te slaan zitten me behoorlijk tegen.
Met moeite net de tweede challenge(sewer bat) gehaald. Ben ik de enige die dit moeilijk vind??? |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 09 Jan 2010 09:52 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | nummer 6: inFamous platinum!  |
Gratz! |
|
Terug naar boven |