Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Dec 2009 15:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Stefan van B schreef: | Red Dead stond niet gepland voor Q1, zoals je zelf al aangaf, dus die telt niet  |
En GT5 ook niet dacht ik... Alleen de Japanse versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Dec 2009 15:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Stefan van B schreef: | Red Dead stond niet gepland voor Q1, zoals je zelf al aangaf, dus die telt niet  | Nee, die heeft gewoon een datum in april gekregen.
GekooktEi schreef: | Stefan van B schreef: | Red Dead stond niet gepland voor Q1, zoals je zelf al aangaf, dus die telt niet  |
En GT5 ook niet dacht ik... Alleen de Japanse versie. | Jawel Daarom had jij hem ook staan in je Q1 lijst origineel.
Rene Groen schreef: | Monster Hunter Tri uitstel is voor Amerika, dus gaat niet helemaal op  |
Ook Europa. Die komt hier niet eerder. En Dead Rising 2 ook, die was ik vergeten te zeggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 23 Dec 2009 15:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Joni Philips schreef: | Stefan van B schreef: | Red Dead stond niet gepland voor Q1, zoals je zelf al aangaf, dus die telt niet  | Nee, die heeft gewoon een datum in april gekregen.
GekooktEi schreef: | Stefan van B schreef: | Red Dead stond niet gepland voor Q1, zoals je zelf al aangaf, dus die telt niet  |
En GT5 ook niet dacht ik... Alleen de Japanse versie. | Jawel Daarom had jij hem ook staan in je Q1 lijst origineel.
Rene Groen schreef: | Monster Hunter Tri uitstel is voor Amerika, dus gaat niet helemaal op  |
Ook Europa. Die komt hier niet eerder. En Dead Rising 2 ook, die was ik vergeten te zeggen. |
Niet helemaal waar, in Amerika moest hij in Q1 verschijnen, in Europa had hij nog geen datum, en in Amerika is hij nu uitgesteld naar FIY 2010. Staat ook in het persbericht van Capcom. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Dec 2009 15:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:28 Onderwerp:
| |

|
Wie gaat er Mass Effect 2 allemaal halen? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 25 Jan 2010 20:46 Onderwerp:
| |

|
En of heeft 'm gehaald, voor de gelukkigen  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 25 Jan 2010 23:10 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik ga ME2 zeker halen. Heb 'm technisch gezien al betaald maar moet wachten tot Steam 'm unlocked. Hij moet zelfs nog ter download beschikbaar gesteld worden en de meeste piraten hebben de game al enkele dagen -_- |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Feb 2010 16:59 Onderwerp:
| |

|
Mass Effect 2 was mijn game van januari. Ik wilde voor februari Dante's Inferno halen, maar die blijkt tegen te vallen. Deze maand dan maar voor Bioshock en z'n sequel gaan. In maart volgt dan het onvermijdelijke Battlefield: Bad Company 2!
Plannen voor de rest van het jaar? In April natuurlijk Red Dead Redemption, en misschien kan ik vanaf mei of juni weer wat games uit de budgetbak plukken die ik nog wil spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 10 Feb 2010 17:17 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Mass Effect 2 was mijn game van januari. Ik wilde voor februari Dante's Inferno halen, maar die blijkt tegen te vallen. Deze maand dan maar voor Bioshock en z'n sequel gaan. In maart volgt dan het onvermijdelijke Battlefield: Bad Company 2!
Plannen voor de rest van het jaar? In April natuurlijk Red Dead Redemption, en misschien kan ik vanaf mei of juni weer wat games uit de budgetbak plukken die ik nog wil spelen. |
Ik dacht dat jij moest sparen voor een PC en PS3? Jij hebt echt een budgetcoach nodig jongen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Feb 2010 19:16 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Christian Vuye schreef: | Mass Effect 2 was mijn game van januari. Ik wilde voor februari Dante's Inferno halen, maar die blijkt tegen te vallen. Deze maand dan maar voor Bioshock en z'n sequel gaan. In maart volgt dan het onvermijdelijke Battlefield: Bad Company 2!
Ik dacht dat jij moest sparen voor een PC en PS3? Jij hebt echt een budgetcoach nodig jongen.  |
Ik ga werken in de grote vakantie. Zal me genoeg geld opleveren voor één van de twee of allebei! |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Feb 2010 23:52 Onderwerp:
| |

|
Nou, we zijn nu halverwege het eerste kwartaal en eigenlijk is het me allemaal reuze meegevallen, de enige game die ik echt wou was Bioshock 2 de rest wist me na de launch niet meer te boeien of was uitgesteld (zoals NMH2?) of moet nog komen. (Heavy Rain & God Of War III <3)
Niet dat ik helemaal geen games heb gekocht in januari, sterker nog ik heb een Ds gekocht met 2 topspellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 12 Feb 2010 19:07 Onderwerp:
| |

|
Ik heb net bij de releases van maart gekeken en tja dat word weer een duur maandje...ik denk dat ik de volgende games ga halen..
Pokemon Soulsilver/Heartgold
Perfect dark
Renocance of fate
Final Fantasy 13
Metro 2033
Just Cause 2
Dat zal me wel weer een paar weken tevreden houden :p |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Feb 2010 19:59 Onderwerp:
| |

|
Een paar weken? Met FFXIII alleen al ben je makkelijk 2 weken mee zoet, of jij gamed 12 uur per dag, 7 dagen per week. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Feb 2010 20:28 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | ninodude schreef: | Een paar weken? Met FFXIII alleen al ben je makkelijk 2 weken mee zoet, of jij gamed 12 uur per dag, 7 dagen per week. |
Laten we ervan uitgaan dat je er 50 uur ermee bezig bent en elke dag 2 uur gamed, dan is dat 25 dagen elke dag 2 uur gamen. Dat red ik niet nu met school, ik haal de game in de paas of zomervakantie, GoW3 is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker dan een tweederangs rpg.  |
Idd, je begrijpt het.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 12 Feb 2010 20:35 Onderwerp:
| |

|
Tweederangs RPG? Hoe durft je die woorden naast elkaar te zetten en dan over FFXIII te spreken... |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 12 Feb 2010 21:29 Onderwerp:
| |

|
Ok, de Final Fantasy serie is wat afgedaald in kwaliteit en hype, maar dat betekent nog niet dat je het een tweederangs RPG mag noemen.
Bij mij komen zowel FFXIII en GoW3 op de releasedag in huis, al weet ik niet of ik daar dan echt de tijd voor heb. Ga in die periode op vakantie, heb meerdere verjaardagen die natuurlijk uitgebreid gevierd moeten worden en de tentamens komen dan vies dicht in de buurt.
Maar ja, je moet ze toch in huis hebben voor als je even niets te doen hebt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Feb 2010 22:05 Onderwerp:
| |

|
Pff voor mij zijn JRPG's toch echt wel richting tweederangs RPG's aan het gaan....Vergelijk dat met Fallout 3 en Mass Effect 2.... Echt lastig om nog te genieten van JRPG's. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Feb 2010 23:47 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Pff voor mij zijn JRPG's toch echt wel richting tweederangs RPG's aan het gaan....Vergelijk dat met Fallout 3 en Mass Effect 2.... Echt lastig om nog te genieten van JRPG's. |
Tja, op de consoles zijn er weinig vette jrpgs, deDs daarintegen... (M&L RPG3 beste Ninty game van 09 imo) |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 22:55 Onderwerp:
| |

|
Al met al viel dit kwartaal mee, vooral als je enkel naar AAA games gaat kijken. Enkel Mass Effect 2 en God of War 3 scoorden gemiddeld boven de 90. Anderzijds hebben we ook een paar (bijna) toppers gehad zoals Bioshock 2, Battlefield: Bad Company 2 en Heavy Rain, die alle drie gemiddeld boven de 85 scoren(88, 89 en 89). |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 23:03 Onderwerp:
| |

|
Mwa, dit eerste kwartaal viel wel heel erg tegen, het is mischien nog niet over maar zoveel komt er ook niet meer aan, zelf heb ik maar iets van...5 nieuwe releases( Mass Effect 2 , Darksides , Bayonetta,Final FantasyXIII en Dante's Inferno) gekocht en er ook heel erg van genoten, ik denk dat ik mijn eerste kwartaal lekker afsluit met pokemon soulsilver volgende week en dan mn geld bewaar tot volgende maand.
Want ja de volgende 2 maanden worden heel duur met games zoals : Red Dead Redemption, SplinterCell Conviction , Alan Wake, lost Planet 2 , Brink ,PoP en natuurlijk skate 3 . |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 23:44 Onderwerp:
| |

|
Brink komt volgens mij pas Q4 van dit jaar |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 23:46 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Brink komt volgens mij pas Q4 van dit jaar |
Owell, dan heeft tothegame het weer eens miss >.< , maarja, alsnog genoeg goede games :p |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 23:50 Onderwerp:
| |

|
Sinds wanneer is 5 nieuwe games in twee en halve maand niet goed?
Tja, als we Maart niet meerekenen was het idd niet zoon hele goeie Q1, enkel Bioshock 2 wist me te boeien en dat was uiteindelijk niet de game waar ik op hoopte.
Tatsunoko vs Capcom is wel een focking dope Wii game geworden, zou het maanden kunnen spelen met wat vrienden die er moeite in willen steken om het spel te leren.
God of War III, Heavy Rain, Final Fantasy XIII & Pokemon moet ik nog halen.
Q2 ziet er zeer belovend uit voor Wii fans:
No More Heroes 2
Super Mario Galaxy 2
Sin & Punishment 2
Monster Hunter Tri
Voor de PS3 word het wat rustiger enkel 3D Dot Game Heroes, de nieuwe PoP & Skate 3 die me weten te boeien. (Of ik moet wat vergeten zijn) |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 23:52 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Sinds wanneer is 5 nieuwe games in twee en halve maand niet goed? |
Ik bedoelde dat het kwa geld wel meeviel, de games waren geweldig imo  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 00:01 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | ninodude schreef: | Sinds wanneer is 5 nieuwe games in twee en halve maand niet goed? |
Ik bedoelde dat het kwa geld wel meeviel, de games waren geweldig imo  |
Qua geld wel ja, mits je 400 Euro per maand beschikbaar stelt voor games, qua tijd kwam ik tekort vanwege men backlog en dat zal de komende maanden nog wel erger gaan worden met die mooie weer. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |