Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 102, 103, 104  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Tweede Trophy in FINAL FANTASY XIII.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:

Ja, leuk je hebt FF 13, nou en

Misschien leuker om trophies te laten zien en ff te schrijven wat je daar voor moest doen ofzo.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Remy Lanslots schreef:

Ik vraag me af of je iets snapt van het spel?

Battle System is zeker te doen na een tijdje. Van het verhaal kun je sommige dingen snappen, maar de meeste dingen zijn nog onduidelijk.

Overigens ook de derde Trophy behaald. En wat je ervoor moet doen? Niets, eigenlijk. Gewoon het spel spelen. Het zijn "Instrument of..."-Trophies, die vanzelf behaald worden wanneer men vordert in het spel.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:

Battle System is zeker te doen na een tijdje. Van het verhaal kun je sommige dingen snappen, maar de meeste dingen zijn nog onduidelijk.

Overigens ook de derde Trophy behaald. En wat je ervoor moet doen? Niets, eigenlijk. Gewoon het spel spelen. Het zijn "Instrument of..."-Trophies, die vanzelf behaald worden wanneer men vordert in het spel.

Wat is er dan leuk aan om de game te spelen? Een RPG speel je toch juist om het verhaal? Nu speel je eigenlijk alleen een soort van visuele spoiler van de Europese release... Ik zou het niet eens willen spelen
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Remy Lanslots schreef:

Wat is er dan leuk aan om de game te spelen? Een RPG speel je toch juist om het verhaal? Nu speel je eigenlijk alleen een soort van visuele spoiler van de Europese release... Ik zou het niet eens willen spelen

Dan is het maar goed dat meningen verchillen.
Begrijp me niet verkeerd, ik koop (en speel) onze Europese versie natuurlijk ook, geen twijfel over mogelijk. Maar de reden dat ik de Japanse versie ook heb aangeschaft is niet alleen maar de mogelijkheid de game eerder te spelen. Ook de Japanse stemmen en originele soundtrack vind ik belangrijk. Het is dus niet om te patsen, maar om mezelf als het ware te trakteren op de echte originele versie.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Remy Lanslots schreef:
elemeNt schreef:
Remy Lanslots schreef:

Dan is het maar goed dat meningen verchillen.
Begrijp me niet verkeerd, ik koop (en speel) onze Europese versie natuurlijk ook, geen twijfel over mogelijk. Maar de reden dat ik de Japanse versie ook heb aangeschaft is niet alleen maar de mogelijkheid de game eerder te spelen. Ook de Japanse stemmen en originele soundtrack vind ik belangrijk. Het is dus niet om te patsen, maar om mezelf als het ware te trakteren op de echte originele versie.

Maar dan betaal je 2 keer voor dezelfde game? Is het niet een beetje zonde van je geld? Zelfde game 2 keer kopen?

Ik zie het niet snel als twee keer dezelfde game. Het is voor mij weer een nieuwe ervaring om de volgende redenen:

- De Engelse stemmen zijn totaal anders
- Ik begrijp het verhaal helemaal

Verklaar me voor gek, maar ik heb soms een aparte kijk op bepaalde dingen. Net zoals verschillende anderen hier.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Persoonlijk koop ik liefst de versie waarvan ik het meest optimaal kan genieten, maar ieder zijn ding zeker.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Persoonlijk koop ik liefst de versie waarvan ik het meest optimaal kan genieten, maar ieder zijn ding zeker.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:

Ik zie het niet snel als twee keer dezelfde game. Het is voor mij weer een nieuwe ervaring om de volgende redenen:

- De Engelse stemmen zijn totaal anders
- Ik begrijp het verhaal helemaal

Verklaar me voor gek, maar ik heb soms een aparte kijk op bepaalde dingen. Net zoals verschillende anderen hier.

Ieder zijn eigen mening inderdaad maar ik zie het als:
- eerste keer dat je game speelt snap je er niks van
- tweede keer dat je game speelt heb je alles grotendeels al gezien en de plotwendingen ook door de filmpjes

ofwel je kan toch beter meteen in 1x goed van het avondtuur genieten.. door visueel en gameplay in 1 keer te snappen en te zien.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
Het is dus niet om te patsen.

waarom post je er dan constant over?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Remy Lanslots schreef:

Omdat er steeds nieuwe Trophies behaald worden. Dit is volgens mij bedoeld om in het Trophy-topic te plaatsen, dus vandaar.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik post ook niet elke zinloze trophy die ik met MW2 haal ;P
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
D: schreef:
Remy Lanslots schreef:

Omdat er steeds nieuwe Trophies behaald worden. Dit is volgens mij bedoeld om in het Trophy-topic te plaatsen, dus vandaar.

volgens mij is dit topic enkel bedoeld om te discusieren over 'lastige' trophys niet om basis trophy gets te spammen, door de main game spelen is niks om over te berichten, al helemaal niet in de vorm van '1e 2e 3e 4e blablabla' trophy gehaald, en ook niet in de werkelijke vorm nee dat zou spoilers bevatten, dus post er pas over als je iets bijzonders gedaan hebt, en dan met name wanneer FF13 de europese release gehad heeft om niet 'boastend' over te komen.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 15:53    Onderwerp: Re: [PS3] Trophy Topic Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
In dit topic kun je opscheppen met welke Trophy je veroverd hebt. Ik ben momenteel bezig met Uncharted voor een eerste maal aan het uitspelen en dus ook zoveel mogelijk Trophies te verzamelen.

Uncharted: 30 Kills with Headshots

Quote uit het eerste bericht.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Net de Trine trophy 'All boxes and no play...: Create 500 objects in a single level' gehaald.

.. Wat bezielt developers om zo'n trophy in hun spel te steken :(
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Draster schreef:
Net de Trine trophy 'All boxes and no play...: Create 500 objects in a single level' gehaald.

.. Wat bezielt developers om zo'n trophy in hun spel te steken
Is die moeilijk om te halen? Ik heb hem nog niet.
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan iemand mij helpen met het halen van de MW2 Trophy's van Spec Ops Moet nog 3 Trophy's Maar ja ik moet ze toch allemaal op 3 hebben

Alpha: allemaal op 3

Bravo: Alleen die twee niet wat je met z'n 2je moet doen.

Charlie:Time Trail op 3

Delta: Dat sluip lvl in de sneeuw heb ik op 3

Echo: Niks
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Draster schreef:

.. Wat bezielt developers om zo'n trophy in hun spel te steken :(
Is die moeilijk om te halen? Ik heb hem nog niet.

Niet moeilijk, maar heel saai. Je moet 500 keer een lijntje over je scherm trekken terwijl je character op een checkpoint staat(voor de energy regen) waardoor je dus ook niet al spelend deze trophy kunt halen.

Het lijntje moet voldoende lang zijn en je moet wachten tot het gecreëerde object genoeg naar beneden is gevallen voordat je een nieuw object kunt beginnen maken, waardoor dit toch wel iets van een 20 minuten duurt.

Niet echt mijn idee van een leuke trophy dus >>
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ik ook maar is een update doen van wat ik nog weet

AC2 platina al een poosje.
Borderlands platina

en nog wat psn games.. etc etc

Komt uit op zoon 13 platina's en bij elkaar 1215 trophies.

Nu bezig met Eat Lead, schat ik morgen wel platina te hebben.

Daarna verder met Overlord 2 en gevolgd door Bionic commando.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dus al drie Gamed mensen met 13 platina's. En de twee anderen gaan mij veel te snel, ik moet een tandje bijsteken dus.
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Eat lead Platina. maakt 14 platina.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 08:33    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb bijna 3 platina nu ;/

1: red alert 3
2: tekken 6
bijna 3: sacred 2 (nog 1 te gaan, en met een beetje geluk haal ik die vandaag)

verder heb ik codmw2 ook bijna platina, fallout 3 ook.
Maar beiden te lui om te halen, boeiend.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

D: (en misschien andere mensen met Tekken 6 ), heb je een tactiek om Azarel te verslaan in Tekken 6? Heb het een paar keer geprobeerd alleen het wil gewoon niet lukken. Ik speel Met Lili, weet niet of je daar dan het een en ander over kan zeggen, want ik zou die game ook best graag eventjes volledig uitspelen

Alvast bedankt btw
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Nieuwe trophy in KZ2: maak 3 headshots met één magazijn van de revolver. Was best moeilijk.

Ik zit bij Killzone momenteel vast op 40%, die online trophies vragen best veel tijd imo. Vooral die weekly honor trophies.

Hoe komt trouwens dat weekly honor rank #1 slechts brons is en weekly honor rank #4 goud?>>

Daarnaast zou ik ook nog aan men LBP trophies willen werken, maar het lijkt me lastig om daar nog een platinum in te halen nudat de game al een tijdje uit is en er achievements zijn waarin je x aantal mensen je lvl moet laten hearten. :x
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Draster schreef:
Gezer schreef:
Nieuwe trophy in KZ2: maak 3 headshots met één magazijn van de revolver. Was best moeilijk.

Ik zit bij Killzone momenteel vast op 40%, die online trophies vragen best veel tijd imo. Vooral die weekly honor trophies.

Hoe komt trouwens dat weekly honor rank #1 slechts brons is en weekly honor rank #4 goud?>>

Daarnaast zou ik ook nog aan men LBP trophies willen werken, maar het lijkt me lastig om daar nog een platinum in te halen nudat de game al een tijdje uit is en er achievements zijn waarin je x aantal mensen je lvl moet laten hearten. :x

Je heb forums voor die hearts dat mensen elkaar harten zal vast nog wel actief zijn.

Over killzone gesproken moet ik ook nog 1 trophy.... die intel vinden laat ik dat vandaag maar eens doen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 102, 103, 104  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 39 van 104

Ga naar: