Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
|
Robert |
Geplaatst: 08 Dec 2009 19:39 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | D:, jouw beeld van echte mannen is zo verwijfd geraakt door de jaren heen dat je niet eens meer weet wat relevant is in het leven.
BTW, je informatie over je villa dat ie 340k waard is, best overbodig, tenzij je een punt wil maken? Dat je het dik hebt ofzo? |
Inderdaad, gezien je een muzikant bent lijkt me het niet zo heel waarschijnlijk dat je daarover beschikt. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 08 Dec 2009 19:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Nickdhnick schreef: | Eigenlijk zitten jullie er allemaal naast
"Een man is een persoon van het mannelijk geslacht." |
Ah shit ik dacht net dat ik een echte man was, hoor ik dit  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:29 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | D:, jouw beeld van echte mannen is zo verwijfd geraakt door de jaren heen dat je niet eens meer weet wat relevant is in het leven.
|
Is bier drinken en tekeer gaan als een baviaan wanneer je een blond sigarettenwijf met dikke tetten en paarse lippenstift op langs ziet lopen relevant in het leven?
Ik weet heel goed wat relevant is in het leven overigens, en ik woon in een gewoon huisje overigens, in een kutstraat waar ik snel weg ga want ik sta 1e op de wachtlijst voor een nieuwe woning ver hier vandaan atm, neem wat ik zeg (vooral in dit soort onzinnige topics) eens met een korrel zout zeg mensen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:31 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | (vooral in dit soort onzinnige topics) |
Go Fuck Yourself!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:31 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Nelus schreef: | D:, jouw beeld van echte mannen is zo verwijfd geraakt door de jaren heen dat je niet eens meer weet wat relevant is in het leven.
|
Is bier drinken en tekeer gaan als een baviaan wanneer je een blond sigarettenwijf met dikke tetten en paarse lippenstift op langs ziet lopen relevant in het leven?
Ik weet heel goed wat relevant is in het leven overigens, en ik woon in een gewoon huisje overigens, in een kutstraat waar ik snel weg ga want ik sta 1e op de wachtlijst voor een nieuwe woning ver hier vandaan atm, neem wat ik zeg (vooral in dit soort onzinnige topics) eens met een korrel zout zeg mensen. |
Hebben alle meisjes met dikke tieten blond haar en paarse lippen?
Ik denk dat het probleem hier niet is dat jij je ergert aan zulke mensen, maar dat jij denkt dat wij allemaal hier zulke mensen zijn. Ik denk dat de gemiddelde persoon hier op het forum heel wat normaler is dan de meeste malloten in Nederland, en da's een compliment voor de forumgangers. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:32 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Nelus schreef: | D:, jouw beeld van echte mannen is zo verwijfd geraakt door de jaren heen dat je niet eens meer weet wat relevant is in het leven.
|
Sorry we zijn gewoon erg serieus  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:34 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Gister keek in een stukje Memories, en toen was zo'n Nederlandse vrouw opzoek naar een Roemense liefde van veertig jaar geleden. Destijds mocht die het land niet uit vanwege de strenge regelgeving in het Sovjet-district en toen is hij in een huis op een top van een berg gaan wonen. Sindsdien is die nooit meer een stad in geweest ofzo, ik geloof alleen in een naburig bergdorpje voor z'n rantsoen en dergelijke. Vond het wel gaaf om te zien en dat deed me denken aan het nummer 'A Fool On The Hill' van het album Magical Mystery Tour van The Beatles natuurlijk, maar ook aan D:, precies het type ervoor leek mij.
Zelf vind ik het ook nog niet eens zo'n gek idee, zolang ik maar internet heb  |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:44 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Gister keek in een stukje Memories, en toen was zo'n Nederlandse vrouw opzoek naar een Roemense liefde van veertig jaar geleden. Destijds mocht die het land niet uit vanwege de strenge regelgeving in het Sovjet-district en toen is hij in een huis op een top van een berg gaan wonen. Sindsdien is die nooit meer een stad in geweest ofzo, ik geloof alleen in een naburig bergdorpje voor z'n rantsoen en dergelijke. Vond het wel gaaf om te zien en dat deed me denken aan het nummer 'A Fool On The Hill' van het album Magical Mystery Tour van The Beatles natuurlijk, maar ook aan D:, precies het type ervoor leek mij.
Zelf vind ik het ook nog niet eens zo'n gek idee, zolang ik maar internet heb  |
Mijn moeder zat Memories te kijken via Uitzendinggemist. Ik keek op het moment dat dat was ook mee.
Hij was ook eerst boos, om dat er camera was, maar daarna mochten de camera's mee naar binnen.
Echt een raar kereltje, wilde ook gelijk in Nederland blijven enzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:52 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Echte mannen... zeiken niet.  |
Dan heb je ook een grote blaas. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:53 Onderwerp:
| |

|
Hahaha, die opmerking en dan die avatar te grappig |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 08 Dec 2009 20:55 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Echte mannen drinken geen bier, die zijn sterker dan de drang naar bier.
En echte mannen vinden dikke tetten niet sexueel aantrekkelijk, echte mannen lachen daarom.
En echte mannen scheren hun snor pas af na 2 weken.
 |
Echte mannen schuimbekken niet als ze zichzelf zien in de spiegel.
Echte mannen moeten representatief zijn voor hun baan en er niet bijlopen als een hobo. Als dat 2 weken niet scheren is? LMFAO! Zijn je ballen al ingedaald jongen? 4 dagen, heb ik je ingehaald. Owja, en echte mannen scheren ook hun borsthaar oksels en ballen Want echte mannen weten dat vrouwen echt niet kicken op harige mannetjes.
Echte mannen maken ook heus foto's van zichzelf, maar weten tenminste hoe ze de camera moeten gebruiken zodat je die niet ziet op de foto. Want dat is echt gewoon FAIL! |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 09 Dec 2009 00:02 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Gezer schreef: | Echte mannen... zeiken niet.  |
Dan heb je ook een grote blaas. |
Je kan ook van een stoma gebruik maken (als het wel zo heet, zo zakje via je buik waar je urine door naar buiten gaat) |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 09 Dec 2009 07:10 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: |
Echte mannen schuimbekken niet als ze zichzelf zien in de spiegel.
Echte mannen moeten representatief zijn voor hun baan en er niet bijlopen als een hobo. Als dat 2 weken niet scheren is? LMFAO! Zijn je ballen al ingedaald jongen? 4 dagen, heb ik je ingehaald. Owja, en echte mannen scheren ook hun borsthaar oksels en ballen Want echte mannen weten dat vrouwen echt niet kicken op harige mannetjes.
| Mag ik je er op wijzen dat het scheren van borsthaar je eruit laat zien als een wijf? Borsthaar is juist mannelijk. Wie interreseert het nou wat vrouwen ervan denken, uit onderzoek is gebleken dat vrouwen eerder vallen op feminine mannen dan op mannelijke mannen, dus is het een compliment als een vrouw niks van je moet omdat je borsthaar hebt. Citaat: |
Echte mannen maken ook heus foto's van zichzelf, maar weten tenminste hoe ze de camera moeten gebruiken zodat je die niet ziet op de foto. Want dat is echt gewoon FAIL! |
Ja want stel je voor dat je een camera ziet, dat is niet 'gangster'. |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 09 Dec 2009 08:54 Onderwerp:
| |

|
NickPeters schreef: | Echte mannen wéten dat ze echte mannen zijn, zonder dat op een gamesforum te hoeven verkondigen. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 09 Dec 2009 09:08 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|