Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 164, 165, 166  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Fatal Contact: Bird Flu in America. Geinig om zoiets uit te zenden als we al een pandemie-hype verder zitten dan de vogelgriep. Voor de rest zo'n echte Z-film. Ik heb dan ook geen zin om hem uit te kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Valentino Aledda schreef:
2001: A Space Odyssey 9.5/10

fuck my ass, wat een film! Jaren geleden de film eens op tv gekeken en vond 'm serieus overhyped (then again, ik was 15 ofzo) en redelijk saai en het begin was echt een struggle om te volgen vond ik toendertijd, maar nu... holy smokes in the ally!!! Van de eerste tot de voorlaatste minuut (want dan stopte mijn blu-ray speler met de film af te spelen, wtfff, heb einde maar op youtube gezien) was het genieten geblazen. De intensiteit van deze film is fenomenaal, zat de hele tijd op het puntje van mijn stoel. Ik kon mij zelfs grote vlagen niet meer herinneren waardoor ik mezelf wel afvroeg of ik de film gezien had, maar soms kreeg ik wel déjà-vu's.

Niet voor iedereen geschikt, maar desalniettemin, een aanrader van jewelste (en zeker op blu-ray waar het beeld en geluid fenomenaal zijn en bijdragen aan de hele sfeer)

Lol, je woordkeuze om je enthousiasme te benadrukken moest ik wel om lachen Maar ik moest ook die film kijken, aangezien die van Kubrick is en rond jaren 70 eind jaren 60 is gemaakt. Ik vond hem alleen niet zo geweldig. Maar ja, als je de special effects achterwege laat is het wel ok
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ja, Kubrick kennende zal er ook veel meer achter zitten dan wat we te zien krijgen. dat einde is stof tot nadenken. Maar idd, als je 'm een eerste keer ziet denk je ook van wtff.. maar nu je weet wat te verwachten er let op andere zaken
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

American Pie Presents: Band Camp
De vierde film in de serie, en de eerste in de "Presents"-serie. Wat sommige dingen vergeten en het leek me dus leuk om de film nogmaals te zien. Gewoon een leuke film!
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
A Christmas Carol

Gister gekeken in 3D, opzich wel leuke film, vooral als je alles in 3D ziet. Maar ik heb het verhaal al in 6 verschillende versies gezien. Jim Carrey voegt wel iets toe maar ook niet zo bar veel. Soms is de kwaliteit van de CGI ook niet echt top, je ziet het vooral als je in een IMAX theater kijkt plus 3D. Dan zie je dat de texturen soms leeg zijn en het algheel niet zo heel veel detail heeft.

7/10

Ninja Assassin

Hele, letterlijk, gruwelijke film met een cliché verhaal maar goed uitgewerkte vechtscènes. Dit is duidelijk het product van een niet zo boeiende director en de Wachowski brothers als producers, want de vechtscènes zijn supervet, Matrix kwaliteit en qua CGI en effecten ook. Ik zag namelijk pas later dat de Wachowski brothers de makers waren, maar ja, ze zijn de PRODUCERS, niet de DIRECTORS, wat de reden is voor het niet diepzinnige verhaal.

7,5/10

wrm kijk jij precies de films die ik ook wil gaan kijke
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ali G inda house. Sascha baron Cohen's eerste. Laag-bij-de-gronds en gewoonweg hilarisch. 7.0/10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Being John Malkovic

Tweede keer, dit keer viel ie een stuk beter. Prachtige film.

Saw
Ook tweede keer, blijft goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

1408

Weet niet zo goed wat ik van deze film moet denken. Had wel wat verwachtingen van deze film, aangezien ik best genoten heb van andere Stephen King verfilmingen. Maar deze film maakt zulke rare stappen. Er gebeuren allerlei random dingen op de meest random momenten, zonder dat er ook maar op enig moment in de film enige duidelijkheid komt over waarom. Beetje teleurgesteld.

6.4/10
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

1408

Geweldige film van het begin tot het einde. Heb hem in het totaal wel 3x gezien en hij verveeld nooit! Een van de beste horrorfilms ooit gemaakt naar mijn mening. Sterk acteren van de hoofdrolspeler.

9.5/10
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Dec 2009 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

De film komt traag op gang, maar bouwt op naar een geweldig episch en emotioneel einde ! Mijn MOTY 2009 in ieder geval !

9.5/10
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat

SPOILERS
Prima eerste 2 uren (veel beter dan ik had verwacht), helaas haalt het laatste uur de film ongelofelijk naar beneden dankzij een ongelofelijk domme dubbele boodschap, actie scenes die totaal in contrast staan met de rest van de film en een voorspelbaar Hollywood einde. Waarom ze niet gewoon voor een tragisch einde zijn gegaan na 2 uur zal ik nooit begrijpen.

(mijn MOTY gaat dan waarschijnlijk ook naar Inglorious Basterds oid)

Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 17 Dec 2009 01:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 01:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol zeggen ze elkaar's tegenovergestelde Hier is ie jammer genoeg uitgesteld wegens companie die niet mee kon ... Hopelijk zie ik 'm vrijdag wel
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat

de film zal dus niet tragisch eindigen? bedankt om de spanning te spoilen :p
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Valentino Aledda schreef:
bedankt om de spanning te spoilen :p

Heb er even een spoilers tag bij gezet, maar je kunt natuurlijk indrukken verwachten over het verhaal als je zo'n stukje leest.

Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 17 Dec 2009 01:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 01:56    Onderwerp: Reageren met citaat

héhé no problem, de film op zich zal waarschijnlijk wel spannend genoeg zijn dat het einde niet uitmaakt op moment zelf
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 02:00    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Lol zeggen ze elkaar's tegenovergestelde Hier is ie jammer genoeg uitgesteld wegens companie die niet mee kon ... Hopelijk zie ik 'm vrijdag wel

Niet het tegenovergestelde; een 7 is gewoon een goede/vermakelijke film, en zeker een mooi cijfer voor een blockbuster. Of ie de moeite waard is om in de bios te zien, dat hangt een beetje vanaf of de trailers je wat lijken (uit de trailers kun je zo 3/4 van de film halen) en of je van Hollywood blockbusters houdt.

Ik geloof dat ik Inglorious Basterds, mijn MOTY dus, een 8 gaf. Ik geef niet graag 9ens uit.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
SPOILERS
Prima eerste 2 uren (veel beter dan ik had verwacht), helaas haalt het laatste uur de film ongelofelijk naar beneden dankzij een ongelofelijk domme dubbele boodschap, actie scenes die totaal in contrast staan met de rest van de film en een voorspelbaar Hollywood einde. Waarom ze niet gewoon voor een tragisch einde zijn gegaan na 2 uur zal ik nooit begrijpen.

Voorspelbaar einde? Ik had het juist voorspelbaar genoemd als het tragisch eindigde, ik had dit einde echt niet verwacht.

Ik geef 'm 9,5/10
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

im2 schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
SPOILERS

Voorspelbaar einde? Ik had het juist voorspelbaar genoemd als het tragisch eindigde, ik had dit einde echt niet verwacht.

Ik geef 'm 9,5/10

(meer spoilers)

good guys win, bad guys lose, niet voorspelbaar? Of had je na een half uurtje nog niet door dat de Amerikanen de bad guys waren en dat deze film o.a. kritiek op de Irak oorlog en het Amerikaanse oorlogsbeleid is? De hoofdpersoon leert de eerste 2 uur van de film dat je iets anders kunt zijn dan een domme brute militair... om vervolgens een oorlog te starten.

Ik kan me wel vinden in de conclusie van rotten tomatoes over deze film: "It might be more impressive on a technical level than as a piece of storytelling, but Avatar reaffirms James Cameron's singular gift for imaginative, absorbing filmmaking."
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
im2 schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
SPOILERS

Ik geef 'm 9,5/10

(meer spoilers)

good guys win, bad guys lose, niet voorspelbaar? Of had je na een half uurtje nog niet door dat de Amerikanen de bad guys waren en dat deze film o.a. kritiek op de Irak oorlog en het Amerikaanse oorlogsbeleid is? De hoofdpersoon leert de eerste 2 uur van de film dat je iets anders kunt zijn dan een domme brute militair... om vervolgens een oorlog te starten.

Ik kan me wel vinden in de conclusie van rotten tomatoes over deze film: "It might be more impressive on a technical level than as a piece of storytelling, but Avatar reaffirms James Cameron's singular gift for imaginative, absorbing filmmaking."

Je hebt wel gelijk dat het een beetje een voorspelbaar einde is en de film wat cliché aanvoelt. Ook van die kritiek op Irak etc... heb je gelijk. Maar er zijn zo van die momenten in de film die je echt doen nadenken over de mensheid. En ik vond persoonlijk het begin maar wat saai. OK, het begin was nodig om een inleiding te geven in hoe de wereld in elkaar zat, daar op Pandorra. Maar ik ben dan ook een actieliefhebber en ik vond het einde gewoon episch !
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Spoiler:
Het verhaal lijkt erg veel op dat van de kolonisatie van Amerika. Ik had verwacht dat het op dezelfde manier zou aflopen, maar in Avatar loopt het toch net iets anders af.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
im2 schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
SPOILERS

Ik geef 'm 9,5/10

(meer spoilers)

Je hebt wel gelijk dat het een beetje een voorspelbaar einde is en de film wat cliché aanvoelt. Ook van die kritiek op Irak etc... heb je gelijk. Maar er zijn zo van die momenten in de film die je echt doen nadenken over de mensheid. En ik vond persoonlijk het begin maar wat saai. OK, het begin was nodig om een inleiding te geven in hoe de wereld in elkaar zat, daar op Pandorra. Maar ik ben dan ook een actieliefhebber en ik vond het einde gewoon episch !

De nadenk momenten waren wat mij betreft vooral dat ie verslaafd wordt aan de "neppe" wereld (hij lijkt bijna een soort junkie) en als bioscoop bezoeker zit je ook liever in de kleurrijke jungle dan in de gritty echte wereld; je gaat een beetje door dezelfde fase als de hoofdpersoon. Ook de boodschap over natuur respecteren, alhoewel een beetje simpel (en hypocriet, gezien hoe de film gemaakt is), is mooi.

Actie liefhebbers zullen het laatste uur idd wel leuk vinden; ik vind het vooral zonde dat het ten koste van het verhaal ging. Ook de bijna stripboek-achtige bad guys vond ik een beetje te simplistisch neer gezet
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Christian Vuye schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
im2 schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
SPOILERS

Ik geef 'm 9,5/10

(meer spoilers)

De nadenk momenten waren wat mij betreft vooral dat ie verslaafd wordt aan de "neppe" wereld (hij lijkt bijna een soort junkie) en als bioscoop bezoeker zit je ook liever in de kleurrijke jungle dan in de gritty echte wereld; je gaat een beetje door dezelfde fase als de hoofdpersoon. Ook de boodschap over natuur respecteren, alhoewel een beetje simpel (en hypocriet, gezien hoe de film gemaakt is), is mooi.

Actie liefhebbers zullen het laatste uur idd wel leuk vinden; ik vind het vooral zonde dat het ten koste van het verhaal ging. Ook de bijna stripboek-achtige bad guys vond ik een beetje te simplistisch neer gezet

Het verhaal is in Avatar een beetje ondergeschikt aan de mooie omgevingen en de special effects. Wat de film zo fantastisch maakt, is dat je het gevoel hebt dat je echt op Pandorra aanwezig bent en dat je alles van dichtbij meemaakt.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Titanic:

Een klassieker en een meesterwerk. Fantastisch geacteerd, mooie muziek en prachtige special effects. Natuurlijk is deze film niet perfect maar hij komt imo heel dicht in de buurt. Een 10 betekend voor mij dan ook niet perfect maar dat er simpelweg niets is in de film waar ik over kan klagen op misschien de lengte van de film na.. die mocht zelfs nog langer!

10/10

Vanavond naar Avatar.. hopelijk wordt dit net zo'n toffe ervaring. Ga hem wel kijken in 2D =(.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij zal je zeker bevallen.
9.5/10 Ik vond het einde wat simpel.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Up op blu-ray (4-disc editie met dvd voor de rest van het huis )

Pure eye-candy met een lief verhaal over die opa
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 90 van 166

Ga naar: