Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 21:04    Onderwerp: GTA4 Stedentheorie Reageren met citaat

Dit keer heb ik het over de steden van GTAIV (ja je kan zien dat ik veel van GTA hou )
Ik zit overal op fora rond te neuzen en ik kom interessante theorieën tegen.

Stel, dat het niet alleen Liberty City is, maar ook gewoon Vice City en San Andreas erbij. Op een Blu-ray zou het makkelijk passen, bij de Xbox 360 zou je dan van discs switchen, wat op zich ook wel logisch klinkt. Dat zou dan het voordeel zijn bij de PS3, geen ge-switch.

Als dit zou gebeuren zou GTA4 wel heeeeel fucking vet zijn. Het zou in eerste instantie veel uren geven qua gameplay wat het cijfer hoger zal maken. Superveel missies enzo. Ze hebben dit keer ook heel veel man ingezet op GTA4 volgens mij en ze zijn al dik 3 jaar bezig met het maken van GTA4, kortom, ze hadden de tijd om superveel missies te maken en de steden te verbeteren enzo.

Co-op zou ook wel heeel wreed zijn. Alhoewel het denk ik niet kan omdat er 1 hoofdpersoon is. Misschien is er wel een broer die mee kan spelen. We hebben eigenlijk nog maar 1 trailertje gezien van 1:03m, volgens mij komt er nog veel meer nieuws (waaronder die mei uitgave met 10 pagina feature)

Het zou wel elke stad een eigen verhaallijn kunnen geven en zo kan je bij elke stad een andere character hebben. Zou supervet zijn toch? Dan later kruisen de verhaallijnen elkaar, klinkt echt uber vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weazel BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Had je al gezien op zo'n screenshot dat er op een postertje "Visit Vice City 300$" staat?.

Dus zou kunnen, betwijfel het zelf (te groot).
& heeel veel missie's zijn wel leuk voor de echte GTA-gamer maar voor de mindere "freaks'' zou het dan wel eens te lang kunnen duren.

Ik zou zeggen, speur nog even door naar meer GTA nieuws!

LATERZzzzzz
Terug naar boven
Stefan L BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 08:45    Onderwerp: Reageren met citaat

mmm ik vind de missies die er nu in zitten wel genoeg .
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 09:24    Onderwerp: Reageren met citaat

1 stad, meer niet. Niet alleen kost het bergen tijd en geld om meerdere steden te maken, het zit een makkelijk vervolg ook nog eens keihard in de weg. Er kunnen genoeg missies in 1 stad ook, al heb ik liever gevarieerd dan veel en dit gaat bij veel Free Roaming games mis.

Disc swappen op de 360 gaat niet gebeuren, daar zijn te grote belangen voor bij MS, ze vinden er wel wat op.

Als laatst: co-op moet komen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ms90isr BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

co-op moet komen!

ckr wel net als in cracdown
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou nee, ik hoop toch meer dat je met ze tweeën de missies dan kan doen enzo. In Crackdown kan je alleen met ze 2-en online co-op doen, niet eens offline. Das kut.

Bij Blue Dragon moet je ook disc swappen, 3 keer. Kan je wel zeggen, ja Blue Dragon is een RPG, maar als je op een vliegtuig stapt naar Vice City ofzo kan er ook een loading screen komen met Insert DVD 2.

Toch wel jammer dan dat ze gelimiteerd zijn aan 1 DVDtje. Ze hadden gewoon PS exclusive moeten blijven, hadden ze de Blu-ray ruimte meer kunnen gebruiken. En trouwens, ze hebben lang genoeg de tijd gehad dus het had wel gekunt om meerdere steden er in te stoppen. Het laat geen ruimte over voor een sequel? Als je nu in LC speelt dan kan je verwachten dat je later misschien wel weer in Vice City speelt, en dan 10x groter ofzo.

In GTA5 moeten ze gewoon met een geheel nieuwe stad komen, anders blijf je jezelf herhalen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom toch steeds 10x groter? Ooit gedacht aan de enorme kosten van 10x groter? Het is allemaal dromerij wat je wil. Het is leuk dat je GTA IV als het walhalla ziet, maar er zijn veel technische beperkingen, om maar niet te spreken over budgetbeperkingen. GTA IV wordt lekker Liberty City en Vice City zal wel weer in een sequel komen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Nja ok, het hoeft niet 10 keer groter maar wel complexer.

Ze kunnen ook gewoon doen zoals ze nu misschien wel doen. Gewoon een grote stad met veel detail in de stad zelf, zoals echt veel steegjes, veel interiors, veel RPG-elementen met het verbeteren van je skills zoals in SA. Want alles wat ik zag in die trailer bevatte veel detail. Kijk maar naar die haven, die zag er ook goed uit.

Nja, whatever, het was een THEORIE

We zullen moeten afwachten tot die mei uitgave van dat blad
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie weet komt er nog een GTA Holland met in de hoofdrol Holleeder !
Dit zal wel nooit komen maar waarom nemen ze niet een keer een europees land... altijd maar amerika! Ik hoop dat GTA5 een ander land word.

Gr
Terug naar boven
Weazel BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

America is the place to be!.....tenminste voor GTA naar mijn idee.

& van mijn part mag GTA ook nog wel een stukje groter.
Maar ja dat is een kwestie van afwachten.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 08:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Liberty City is geen 1 op 1 kopie van NYC he, dus ze kunnen er best een hele leuke stad van maken. Ik ben in ieder geval al blij als niet 75% van het spel platteland is. Misschien voegen ze met de extra content nog wel een nieuwe wijk of gebied toe later.
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 08:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse schreef:
Misschien voegen ze met de extra content nog wel een nieuwe wijk of gebied toe later.

Flevoland, zeg maar
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 08:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Flevoland is nog saaier dan de woestijn uit SA
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 09:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Hehe idd
Ik hoop wel nog dat ze natuur gewoon inderdaad via die extra content geven. Zal wel vet zijn, er moet toch wel wat inzitten. Ik hoop toch dat er een beetje variatie zit in de omgeving en niet ALLEEN maar stad maar ook gewoon buitenwijken en daar wat natuur en heuvels.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Hehe idd
Ik hoop wel nog dat ze natuur gewoon inderdaad via die extra content geven. Zal wel vet zijn, er moet toch wel wat inzitten. Ik hoop toch dat er een beetje variatie zit in de omgeving en niet ALLEEN maar stad maar ook gewoon buitenwijken en daar wat natuur en heuvels.

Daar zeg je wat he! Een digitale versie van Central Park zou geweldig zijn! Heb je ook gelijk een flink stuk natuur want Central Park is best groot.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: