Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 164, 165, 166  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

voor het laatst G.I. JOE gezien
schijt film
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Batman Begins en The Dark Knight. Beide topfilms. Ik ben sterk benieuwd naar het volgende deel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Batman Begins en The Dark Knight. Beide topfilms. Ik ben sterk benieuwd naar het volgende deel.

Als dat deel er ooit komt.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Under Fire 7.9/10

vermakelijk, realistisch drama over journalisten in Zuid-Amerikaans oorlogsgebied, die op het eind nog best spannend weet te worden. Sommige karakters waren leuk uitgediept, helaas andere weer wat oppervlakkig. Verhaaltje was leuk verzonnen en ging lekker diep.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

Hebben ze plannen voor een vervolg? Heb ook Batman Begins gezien gisteren.

Er waren plannen. Maar er ontstaat de laatste maanden twijfel of er wel een derde deel gaat komen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In juli vertelde Gary Oldman nog dat men volgend jaar begon aan de sequel. Die film was veel te populair om geen sequel te maken. Nolan en Bale overtuigen kan niet te moeilijk zijn.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Het volgende deel zou gaan over The Riddler, Catwoman en The Penguin.

The Riddler zou perfect passen in een Nolan Batman. Door te laten zien hoe slim hij is en door overal raadsels en vraagtekens achter te laten zodat Batman deze kan oplossen. Ze moeten hem erg duister gaan maken en niet zoals Jim Carrey's Riddler.

Naar Catwoman zat al een kleine hint in The Dark Knight. Maar ik heb liever dat ze haar eruit laten hetzelfde geld voor The Penguin. Ik hoop dat het The Riddler wordt die met een andere villian zoals Hush of Black Mask samenwerkt. Maar van mij mogen ze het ook wel bij 2 delen laten.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 07 Dec 2009 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Seven
Spacey in een meesterrol. Prachtig. Had em al eens gezien en ondanks dat je de clue al kent blijft het zo mooi om die man te zien acteren

The Contract

Aardige film, maar niks memorabels aan eigenlijk.

Vanavond American Beauty maar weer eens kijken om de genialiteit van Spacey maar weer eens benadrukt te krijgen. Toch wel één van mn favo acteurs.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Dec 2009 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Seven
Spacey in een meesterrol. Prachtig. Had em al eens gezien en ondanks dat je de clue al kent blijft het zo mooi om die man te zien acteren

The Contract
Aardige film, maar niks memorabels aan eigenlijk.

Vanavond American Beauty maar weer eens kijken om de genialiteit van Spacey maar weer eens benadrukt te krijgen. Toch wel één van mn favo acteurs.

Vergeet in die film ook Mena Suvari niet. Beeldschone dame!
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat

gisterenavond:

Once upon a time in America 10/10

Hotdamn, wat een ge-wel-di-ge film. De laatste (en enige) keer dat ik de film gezien had was ik niet eens een puber, maar wat een indruk had die film op mij gemaakt. Ik kon mij alles zo goed herinneren dat ik er zelf versteld van was. Ondanks de 220 minuten verveelt de film geen moment en was de film sneller over dan sommige "normale" films die ik gekeken heb met een speelduur van 100 minuten. Absolute aanrader

eergisterenavond:

American Psycho 6.5/10

De wereld van rijke stinkerds onder elkaar die in hun eigen beschermd wereldje wonen wordt goed neergezet en vooral het tegen elkaar "opbieden" van wie het beste visistekaartje heeft was lachen. De acteerprestaties zijn goed te nemen en de film scheert nergens hoge toppen, behalve het einde die wel bevredigend is.

Het boek is waarschijnlijk beter, maar die moet ik nog lezen.

Platoon 8/10

Een laatste keer gezien toen mijn opa nog leefde, dus dat is voor 1994. Ik dacht dat ik mij de film goed herinnerde, boy was I wrong. Waar ik dacht dat de film eindigde, duurde het nog 35 minuten. Vooral deze laatste 35 minuten zijn intens en zorgt ervoor dat Platoon de status die ze nu heeft, verdient. Eigenlijk vond ik de film tot dan een 7/10 waard, maar het laatste halfuur is gewoon top. Een groot minpunt is het "typische" Amerikaanse dat erinkomt: interne strubbelingen, machogedoe, de slechterik die er lelijk uitziet en op het einde van de film is er "justice", zijn alle "slechten" eigenlijk dood of de klos en alle goeien zijn amper geblesseerd of gaat het hen voor de wind. "jeej"
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Paranormal activity 7.1/10

Aardig filmpje wat in opzet aardig slaagt. Wat wel vermeldt moet worden is dat deze film volgens mij echt duizendmaal zo leuk is als je hem bekijkt in een (lege) bioscoopzaal, of thuis met het surround op z'n hardst. De (overigens best goede) schrikeffecten vliegen je om de oren, en er hangt een leuk sfeertje over de film heen. Acteerprestaties wisselden, soms erg goed, en dan weer ietwat teleurstellend.
Helaas vond ik het einde waardeloos, ik snapte niet waar dat in godsnaam op sloeg... Buiten het geweldige schrikmoment vond ik het nogal onpassend. Had de demoon het meisje ineens overgenomen ofzo? Ik ben benieuwd naar het oorspronkelijke DVD-einde, die ik binnenkort nog is zal bekijken.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

Hebben ze plannen voor een vervolg? Heb ook Batman Begins gezien gisteren.

Van Sony gekregen? Ik wel, maar heb hem nog niet gezien.

Laatst aangepast door ninodude op 08 Dec 2009 13:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
In juli vertelde Gary Oldman nog dat men volgend jaar begon aan de sequel. Die film was veel te populair om geen sequel te maken. Nolan en Bale overtuigen kan niet te moeilijk zijn.

Micheal Caine heeft een andere mening.

Michael Caine heeft weinig hoop voor een sequel op The Dark Knight. Er wordt vanzelfsprekend al tijden gesproken over een vervolg op de kaskraker, maar goed nieuws kwam er tot op heden nog niet.

Er is nog geen verhaallijn bekend voor een eventuele sequel en meerdere acteurs (o.a. Johnny Depp en Philip Seymour Hoffman) werden gelinkt aan het project, waarvan we vervolgens hoorden dat ze er niks mee te maken hadden. Aaron Eckhart heeft toegegeven 'alles over te hebben' voor een vervolg, maar waarschijnlijk is dit niet genoeg.

Michael Caine zei laatst dan ook vrij onheilspellend: 'Als ze nog een Batman gaan maken zal ik er de butler in zijn, maar ik vraag me serieus af of die er wel gaat komen. Zo ja, dan gaat het nog flink lang duren, maar verwacht niks. Niemand is nog verbonden aan het project. Er is geen script, niks.'

Bron: Filmtotaal
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

Citaat:
"[They] won't tell me anything because I said this before," laughed Caine of the no-tell policy surrounding him after last year's Depp/Hoffman story. Nevertheless, Caine offered this bit of "news"—before admitting that it could be wrong, and he'd be in trouble all over again.

http://splashpage.mtv.com/2009/09/21/michael-caine-on-batman-3-there-is-no-johnny-depp-in-this-batman/
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

Citaat:
"[They] won't tell me anything because I said this before," laughed Caine of the no-tell policy surrounding him after last year's Depp/Hoffman story. Nevertheless, Caine offered this bit of "news"—before admitting that it could be wrong, and he'd be in trouble all over again.

http://splashpage.mtv.com/2009/09/21/michael-caine-on-batman-3-there-is-no-johnny-depp-in-this-batman/

Ach, we zullen wel zien of hij er wel komt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Komen doet hij sowieso, Batman 5 is er na 4 verschillende mislukkingen ook gekomen als Batman Begins.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Komt een vrouw bij de dokter

Film is zeer goed neergezet met overtuigende rollen. Enige kritiekpuntje vond ik al dat bloot, dat klinkt misschien alsof ik erg preuts ben, maar ik ben van mening dat deze film het simpelweg niet nodig had om eveneens een sterke indruk te maken.

8.5 / 10
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

American Pie Presents: The Book of Love
Alweer het zevende deel in de succesvolle American Pie-franchise. Velen zouden een simpel vervolg op deel zes verwachten, maar niets is minder waar. Het is een nieuwe, frisse film, die trouw is aan de formule van de originele films. Qua verhaal is deze film sterk te vergelijken met de eerste film, en daarom ook misschien wel de beste in de 'Presents'-serie. Ik raad hem jullie zeker aan!

En een van de hoofdrolspeelsters, Louisa Lytton, is niet vekeerd:

Zo dan! Beter?

Laatst aangepast door Asianator op 08 Dec 2009 22:14; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

hmmrrzz.. als dat het beste is wat de nieuwe american pie te bieden heeft, kijk ik hem zoiezo niet
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
hmmrrzz.. als dat het beste is wat de nieuwe american pie te bieden heeft, kijk ik hem zoiezo niet

Ik zal eens wat beters zoeken...
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:

Film is zeer goed neergezet met overtuigende rollen. Enige kritiekpuntje vond ik al dat bloot, dat klinkt misschien alsof ik erg preuts ben, maar ik ben van mening dat deze film het simpelweg niet nodig had om eveneens een sterke indruk te maken.

8.5 / 10

Nederlandse cinema he...

American Beauty

Meesterwerk natuurlijk.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
Jelle Havermans schreef:

Ik zal eens wat beters zoeken...

Aangepast! Is dit meer naar jullie wens? Let wel op: ze is pas 20...
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Rene Groen schreef:

8.5 / 10

Nederlandse cinema he...

American Beauty

Meesterwerk natuurlijk.

Natuurlijk=D Een van de films waar ik me het meest mee vermaakt heb. Werkelijk prachtig en tegelijkertijd zo grappig

@ Remy Lanslots

ziet er al stukken beter uit
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
Roderick schreef:
Rene Groen schreef:

8.5 / 10

Nederlandse cinema he...

American Beauty

Meesterwerk natuurlijk.

Natuurlijk=D Een van de films waar ik me het meest mee vermaakt heb. Werkelijk prachtig en tegelijkertijd zo grappig

Grappig in een rare zin. De film is natuurlijk ontzettend negatief en deprimerend. Niet minder mooi daarom, integendeel.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Four Brothers

Prachtige film
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 88 van 166

Ga naar: