Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Taw0n |
Geplaatst: 24 Nov 2009 20:31 Onderwerp:
| |

|
Het spel (of IIG de beta) doet erg onder aan MW2 IMO. Maar met Battlefield spellen heb ik altijd dat ik het 20 minuten leuk vind, en dan stop of een ander spel ga spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Nov 2009 20:33 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Sorry Battlefield, ik vertrouwde in je, maar MW2 speelt gewoon veel natuurlijker en fijner, en hij is heel erg SD-incompatible om dat ook nog maar eens te zeggen, dus na een kwartier stopte ik vanwege de pijn aan mijn ogen en het steeds doodgaan omdat ik niets zag. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 24 Nov 2009 20:40 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Sorry Battlefield, ik vertrouwde in je, maar MW2 speelt gewoon veel natuurlijker en fijner, en hij is heel erg SD-incompatible om dat ook nog maar eens te zeggen, dus na een kwartier stopte ik vanwege de pijn aan mijn ogen en het steeds doodgaan omdat ik niets zag. |
CoD speelt realistisch? Lmao!
Ik vind CoD niet zo chill spelen, te noob vriendelijk en te arcady.
BTW: Ik vind niet dat je Battlefield kunt vergelijken met CoD het speelt anders en het heeft ook een andere doelgroep. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 24 Nov 2009 21:03 Onderwerp:
| |
|
ninodude schreef: | GekooktEi schreef: | Sorry Battlefield, ik vertrouwde in je, maar MW2 speelt gewoon veel natuurlijker en fijner, en hij is heel erg SD-incompatible om dat ook nog maar eens te zeggen, dus na een kwartier stopte ik vanwege de pijn aan mijn ogen en het steeds doodgaan omdat ik niets zag. |
BTW: Ik vind niet dat je Battlefield kunt vergelijken met CoD het speelt anders en het heeft ook een andere doelgroep. |
Natuurlijk =/= realistisch
Ik neem aan dat Ei hem gewoon vloeiender vindt spelen, en daar ben ik het helemeel met hem in eens. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 24 Nov 2009 21:44 Onderwerp:
| |

|
Bats schreef: | ninodude schreef: | GekooktEi schreef: | Sorry Battlefield, ik vertrouwde in je, maar MW2 speelt gewoon veel natuurlijker en fijner, en hij is heel erg SD-incompatible om dat ook nog maar eens te zeggen, dus na een kwartier stopte ik vanwege de pijn aan mijn ogen en het steeds doodgaan omdat ik niets zag. |
Natuurlijk =/= realistisch
Ik neem aan dat Ei hem gewoon vloeiender vindt spelen, en daar ben ik het helemeel met hem in eens. |
Ik ook, ik start morgen gewoon MW2 weer op. |
|
Terug naar boven |
|
|
stroopwafeltje |
Geplaatst: 04 Dec 2009 17:53 Onderwerp:
| |

|
ik denk niet echt dat je het met elkaar kan vergelijke omdat mw 2 de volledige spel is en bc 2 een beta is  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 04 Dec 2009 17:56 Onderwerp:
| |

|
Heeft iemand nog een key over als deze beta nog speelbaar is? Ik vond de eerste Bad Company niet veel aan maar 1943 was wel weer tof. Ben daarom erg benieuwd of ik deze leuk ga vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |