Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37 Volgende
|
Brastin |
Geplaatst: 13 Dec 2009 01:21 Onderwerp:
| |

|
^^ Ojaa vergeten geen echt PS3 die-hard hier die me wat tips kan geven??? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 13 Dec 2009 01:34 Onderwerp:
| |

|
Brastin schreef: | ^^ Ojaa vergeten geen echt PS3 die-hard hier die me wat tips kan geven??? |
little big planet
dragon age
assasins creed 2!!!!!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 13 Dec 2009 03:12 Onderwerp:
| |

|
How about Metal Gear Solid IV? En als dat in jouw ogen te veel op een film lijkt (zo'n beetje de helft van de game is cutscenes kijken) en je misschien iets toegankelijkers wilt zal ik voor Ratchet & Clank: A Crack In Time gaan. Beide games zijn zeker de moeite waard en ze bieden beide een multiplayer. Ik weet alleen niet hoe goed deze werken of bezocht worden aangezien ik de games in kwestie nooit online speel.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 13 Dec 2009 04:02 Onderwerp:
| |

|
Metal gear solid IV demo gespeelt met veel vertrouwen maar vond het eerlijk gezegt niet zo veel aan terwijl ik 1/2/3 wel erg leuk vond maar deze demo pakte me niet.
Misschien was de demo gewoon slecht dat kan natuurlijk ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 13 Dec 2009 14:47 Onderwerp:
| |

|
Brastin schreef: | Metal gear solid IV demo gespeelt met veel vertrouwen maar vond het eerlijk gezegt niet zo veel aan terwijl ik 1/2/3 wel erg leuk vond maar deze demo pakte me niet.
ik vond Metal Gear Solid IV ook niet leuk |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 13 Dec 2009 17:05 Onderwerp:
| |

|
Brastin schreef: |
En bij Uncharted 2 ben ik bang dat ik hem te snel uitspeel en hem dan laat rotten in de kast wat ik erg zonde vind.
|
Dan kun je beter eerst Uncharted 1 halen. Deze is niet zo lang, maar wel een heel leuk verhaal en ook zeker niet duur. Desnoods haal je hem ergens 2e hands.
Uncharted 2 daarintegen is ook niet heel lang, maar heeft dan wel weer een hele goede multiplayer. Deze kun je dus na de singleplayer gewoon blijven spelen.
Verder kan ik je de volgende games aanraden:
Dragon Age
Call of Duty 4 Modern Warfare of Modern Warfare 2 als je een toffe multiplayer zoekt.
Batman Arkham Asylum
Infamous
Brutal Legend
Dead Space
Of even wachten op Dantes Inferno, God of War 3 en Final Fantasy XIII |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 13 Dec 2009 17:10 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
The Beatles: Rock Band is een aanrader
Als je een exclusive wil, dan kan ik je inFamous, Motorstorm 1/2, Uncharted: Drake's Fortune en LittleBigPlanet aanraden. Allemaal te koop onder de dertig euro en zeer vermakelijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 13 Dec 2009 17:23 Onderwerp:
| |

|
brend5 schreef: | Brastin schreef: | Metal gear solid IV demo gespeelt met veel vertrouwen maar vond het eerlijk gezegt niet zo veel aan terwijl ik 1/2/3 wel erg leuk vond maar deze demo pakte me niet.
ik vond Metal Gear Solid IV ook niet leuk |
Waarom heb je dan een avatar van Old Snake? -_-' |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 13 Dec 2009 18:26 Onderwerp:
| |

|
Is het aan te raden om eerst UC1 te spelen voor UC2? Ik ga waarschijnlijk PS3 pack met UC2 halen, vandaar.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 13 Dec 2009 18:28 Onderwerp:
| |

|
L!nk schreef: | Is het aan te raden om eerst UC1 te spelen voor UC2? Ik ga waarschijnlijk PS3 pack met UC2 halen, vandaar.. |
Ja. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 13 Dec 2009 18:38 Onderwerp:
| |

|
L!nk schreef: | Is het aan te raden om eerst UC1 te spelen voor UC2? Ik ga waarschijnlijk PS3 pack met UC2 halen, vandaar.. |
Haal Littlebigplanet en motorstorm 2, veel leuker. |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 13 Dec 2009 18:46 Onderwerp:
| |

|
Ja, goed beargumenteerd ook beide antwoorden ;P |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 13 Dec 2009 19:05 Onderwerp:
| |

|
Voorruit dan maar,
LBP en Motorstorm 2 hebben allebei tot 4 players co-op, super relaxed met vrienden, daarnaast zijn het gewoon hele leuke spellen en werken shooters niet fijn op de PS3.
Het zijn trouwens ook nog is 2 spellen die iedereen wil mee spelen waaronder je broer/zus/vriendin ed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 13 Dec 2009 19:16 Onderwerp:
| |

|
L!nk schreef: | Ja, goed beargumenteerd ook beide antwoorden ;P |
Keep in mind dat Robert een PC fanboy is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 13 Dec 2009 19:21 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | L!nk schreef: | Ja, goed beargumenteerd ook beide antwoorden ;P |
Keep in mind dat Robert een PC fanboy is. |
Indeed, maar ik had ook een xbox (1) en ik speel regelmatig op de PS3. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 13 Dec 2009 19:34 Onderwerp:
| |

|
Ja en nee, het maakt opzich niet veel uit omdat dit een nieuw avondtuur is. Het is natuurlijk wel leuker om deel 1 te hebben gespeeld zodat je de personage's al kent. Bovendien is het eerste deel erg leuk dus erg is het niet om hem te spelen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Dec 2009 19:37 Onderwerp:
| |

|
Urkie schreef: | L!nk schreef: | Is het aan te raden om eerst UC1 te spelen voor UC2? Ik ga waarschijnlijk PS3 pack met UC2 halen, vandaar.. |
Ja. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 19 Dec 2009 12:01 Onderwerp:
| |

|
Moest braid ondertussen niet op de PSN staan? Ik vind hem nergens >> |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Dec 2009 12:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Draster schreef: | Moest braid ondertussen niet op de PSN staan? Ik vind hem nergens >> | Hij staat op het PSN in Europa. Spijtig genoeg niet in de Benelux (http://www.gamed.nl/view/70248) << |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 19 Dec 2009 12:35 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Draster schreef: | Moest braid ondertussen niet op de PSN staan? Ik vind hem nergens >> | Hij staat op het PSN in Europa. Spijtig genoeg niet in de Benelux (http://www.gamed.nl/view/70248) << |
Erh, is dat een vergissing aan sony's kant of komt die gewoon hier niet uit?:|
Vreemd..
Worden demo's na een bepaalde tijd trouwens van het PSN gegooid? Ik wou de Turok demo eens uitproberen, maar de Turok sectie is helemaal leeg >> |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Dec 2009 12:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Draster schreef: |
Erh, is dat een vergissing aan sony's kant of komt die gewoon hier niet uit?:| |
Lijkt me geen vergissing, dus is het kijken naar Number None en Hothead om te kijken of hij nog hier verschijnt.
Draster schreef: | Worden demo's na een bepaalde tijd trouwens van het PSN gegooid? Ik wou de Turok demo eens uitproberen, maar de Turok sectie is helemaal leeg >> | Normaal niet, maar sommige durven wel verwijderd worden. Best eens kijken op het US PSN. De kans bestaat dat die demo gewoon nooit hier is verschenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dennis3000 |
Geplaatst: 19 Dec 2009 16:41 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Draster schreef: | Worden demo's na een bepaalde tijd trouwens van het PSN gegooid? Ik wou de Turok demo eens uitproberen, maar de Turok sectie is helemaal leeg >> | Normaal niet, maar sommige durven wel verwijderd worden. Best eens kijken op het US PSN. De kans bestaat dat die demo gewoon nooit hier is verschenen. |
Ze worden wel weggehaald wou laast fight night demo nog eens spelen maar die was ook verwijderd |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 19 Dec 2009 17:03 Onderwerp:
| |

|
De Turok demo heeft nooit op de europese psn gestaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Dec 2009 17:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dennis3000 schreef: | Citaat: | Draster schreef: | Worden demo's na een bepaalde tijd trouwens van het PSN gegooid? Ik wou de Turok demo eens uitproberen, maar de Turok sectie is helemaal leeg >> | Normaal niet, maar sommige durven wel verwijderd worden. Best eens kijken op het US PSN. De kans bestaat dat die demo gewoon nooit hier is verschenen. |
Ze worden wel weggehaald wou laast fight night demo nog eens spelen maar die was ook verwijderd | Die is vervangen door een nieuwe demo en daarom weggehaald. En reeds gedownloade demo's worden verwijderd uit de Store normaal gezien. Dan kun je ze alleen nog zien in je downloadlijst. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Dec 2009 19:13 Onderwerp:
| |

|
Hebben jullie de PSP-titel "Dead Head Fred" in de Store gezien? Ik wil deze titel graag downloaden, maar ik zie 'm nergens...
Hij staat op het officiële PlayStation Blog wel gemeld in de lijst van afgelopen donderdag. Nieuwe prijs? €2,99! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37 Volgende |