Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 102, 103, 104 Volgende
|
chimnino |
Geplaatst: 11 Dec 2009 14:09 Onderwerp:
| |

|
God of War 1 nu ook platinum gehaald. 13 platinums inmiddels  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 11 Dec 2009 14:18 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat ik AC 2 als ik hem heb uitgespeeld maar is ga platinumen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 11 Dec 2009 14:23 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Taw0n schreef: | Eerste paar van AC II en Tekken 6 binnen.
Ik ga voor de Platinum voor die 2. |
Succes met Tekken 6! |
Damn die Nancy robot is kut.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 11 Dec 2009 15:55 Onderwerp:
| |

|
Ik was van plan bij Wet een platinum te halen, want ik vond het een best vermakelijke game. Na de Boneyard Challenge heb ik dat ding in de diepste hoek van mn kast gestopt. Er zit daar een sprong in die je gewoon niet consistent kan halen. Te dom en te frustrerend. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 11 Dec 2009 16:02 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Ik denk dat ik AC 2 als ik hem heb uitgespeeld maar is ga platinumen. |
Als je het goed aan pakt, kan je het in 1 run halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 11 Dec 2009 16:03 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Trueskill schreef: | Ik denk dat ik AC 2 als ik hem heb uitgespeeld maar is ga platinumen. |
Kan ik als ik hem heb uitgespeeld terug in de Animus? |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 11 Dec 2009 16:04 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Remy Lanslots schreef: | Taw0n schreef: | Eerste paar van AC II en Tekken 6 binnen.
Ik ga voor de Platinum voor die 2. |
Succes met Tekken 6! |
Damn die Nancy robot is kut.  |
Evade, attack, evade, attack.... |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 11 Dec 2009 16:05 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | chimnino schreef: | Trueskill schreef: | Ik denk dat ik AC 2 als ik hem heb uitgespeeld maar is ga platinumen. |
Weet ik eigenlijk niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 11 Dec 2009 16:24 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Trueskill schreef: | chimnino schreef: | Trueskill schreef: | Ik denk dat ik AC 2 als ik hem heb uitgespeeld maar is ga platinumen. |
Er is toch een Trophy "Complete training and reenter Animus"?
EDIT: Deze:
Bleeding Effect Silver Trophy
Complete training and reenter the Animus.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 11 Dec 2009 17:25 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Er is toch een Trophy "Complete training and reenter Animus"?
EDIT: Deze:
Bleeding Effect Silver Trophy
Complete training and reenter the Animus.
 |
Dat is gewoon een stuk in het verhaal dat je ff uit de Animus bent, en er weer terug in gaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Dec 2009 17:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
chimnino schreef: | God of War 1 nu ook platinum gehaald. 13 platinums inmiddels  | Proficiat, epic aantal platina's |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 11 Dec 2009 20:42 Onderwerp:
| |

|
ik heb 1 platinum en daarmee vind ik mezelf goed genoeg.
Want die is van ra3.
En trouwens ik kan wanneer ik maar wil de sacred 2 platinum halen want ik hoef daar in princiepe alleen maar een stukje van de map voor af te lopen nog en de eindbaas vanuit stealth te killen (met een skeletal fortification build, ik was mn dryad een beetje zat)
Oh en zelfde verhaal met fallout 3, hoef ik nog maar een paar makkelijke voor..
why bother lol, trophies= :') |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 11 Dec 2009 21:06 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | D: schreef: | ik heb 1 platinum en daarmee vind ik mezelf goed genoeg. |
1tje maar  |
ik heb er geen 1, het hoogste trophy wat ik heb is een gold |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 11 Dec 2009 21:06 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | D: schreef: | ik heb 1 platinum en daarmee vind ik mezelf goed genoeg. |
1tje maar  |
Ik ook. die van Fallout3. Ik ben zeer dichtbij die van LBP. Maar ik kan em nu toch niet, heb geen 2e controller. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 11 Dec 2009 21:16 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | why bother lol, trophies= :') |
trophies =
kunstmatige verlenging van je speelplezier.
Ben nu bezig met Quantum of Solace multiplayer trophies. Was even vergeten dat t best nog wel fun was online  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 11 Dec 2009 21:44 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | Gezer schreef: | D: schreef: | ik heb 1 platinum en daarmee vind ik mezelf goed genoeg. |
1tje maar  |
Ik ook. die van Fallout3. Ik ben zeer dichtbij die van LBP. Maar ik kan em nu toch niet, heb geen 2e controller. |
Ik heb er 2 ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Dec 2009 13:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Zowel in God of War I als Scene It zo'n 10tal Trophies verzameld de afgelopen dagen. De eerste Scene It trophies zijn makkelijk. Dat blijft gelukkig niet zo. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Dec 2009 14:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Taw0n schreef: | Divine Rage schreef: | Gezer schreef: | D: schreef: | ik heb 1 platinum en daarmee vind ik mezelf goed genoeg. |
1tje maar  |
Ik heb er 2 ^^ |
Uncharted 1 en 2 toch? |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 22 Dec 2009 16:12 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Zowel in God of War I als Scene It zo'n 10tal Trophies verzameld de afgelopen dagen. De eerste Scene It trophies zijn makkelijk. Dat blijft gelukkig niet zo. |
Succes met de challenges in de God of War games. Die van deel 1 zijn overigens wel een stuk makkelijker. Helaas kan je niet halverwege stoppen. Dan mag je de volgende keer weer beginnen bij challenge 1. Dus ik zou zeggen, start zoiets aan de begin van een dag, en niet nog ff 's avonds. Challenge 10 (de laatste) is echt een BITCH!
De challenges van God of War II kwamen bij mij moeilijker over. Gelukkig hoef je deze NIET in 1x te halen en kan je gewoon halverwege stoppen ZONDER dat je weer bij 1 mag beginnen Beetje advies om t je makkelijker te maken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 22 Dec 2009 17:48 Onderwerp:
| |

|
nog 1 trophy voor tekken 6 platinum, niet dat ik er trots op kan zijn want ik zag overal op het internet koters roepen dat ze binnen 2 dagen al platinum hadden, pff.. ik doe gewoon lekker mn eigen gangetje en dan krijg je dat.
Nou weetje wat ik ben er gewoon wel trots op. zo.
Ik heb tyfus moeite gehad met de online 1 win behalen trophy, ik geef toe dat ik zwaar suck als het om tekken gaat, en wat mij betreft is ook alleen de campaign leuk aan het spel.
Dus ik heb alle recht om trots te zijn op mijn tekken platinum.
Zal die laatste vanavond even halen, moet nog 1 or 2 aliens doodschoppen.
En dan heb ik dus 2 platinumps.
2 platinumps dus ik ben de man, fuck noobs met hun 100 platinumps. (voornamelijk uit dlc games en overige doodmakkelijke kutgames, ipv games waar je per definitie slecht in bent, ha.) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Dec 2009 18:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | 2 platinumps dus ik ben de man, fuck noobs met hun 100 platinumps. (voornamelijk uit dlc games en overige doodmakkelijke kutgames, ipv games waar je per definitie slecht in bent, ha.) | Ja, de meeste van die DLC games zijn een pak moeilijker dan vele retail-games. Trine, Call of Duty Classic, Wipeout HD en Warhawk zijn stuk voor stuk aartsmoeilijk. En bedankt chimnino, die dingen lijken me wel moeilijk. Ik denk dat ik wel een 30tal trophies zal hebben bij het uitspelen. De rest na mijn examens doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 22 Dec 2009 18:22 Onderwerp:
| |

|
Call of Duty Classic lijkt me juist rete makkelijk. Ik zie alleen maar trophies voor uitspelen van levels. Sommige zonder doodgaan en gebruik van bepaalde wapens. Niet super moeilijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Dec 2009 18:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
chimnino schreef: | Call of Duty Classic lijkt me juist rete makkelijk. Ik zie alleen maar trophies voor uitspelen van levels. Sommige zonder doodgaan en gebruik van bepaalde wapens. Niet super moeilijk. | CoD Classic op Veteran is moeilijk. Die game gebruikt health packs. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 22 Dec 2009 18:56 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | 2 platinumps dus ik ben de man, fuck noobs met hun 100 platinumps. (voornamelijk uit dlc games en overige doodmakkelijke kutgames, ipv games waar je per definitie slecht in bent, ha.) | Ja, de meeste van die DLC games zijn een pak moeilijker dan vele retail-games. Trine, Call of Duty Classic, Wipeout HD en Warhawk zijn stuk voor stuk aartsmoeilijk. En bedankt chimnino, die dingen lijken me wel moeilijk. Ik denk dat ik wel een 30tal trophies zal hebben bij het uitspelen. De rest na mijn examens doen. |
D:, als jij meer platinums dan mij hebt en de platinumtrophy van WipEout HD behaalt dan pas ben jij de man, voorlopig ben je een doodgewoon man met 2 platinums. |
trophys zijn geen verhouding naar hoe goed iemand is hoor, het zegt alleen hoeveel tijd je wilt verspillen aan een game. vooral zolang de meeste trophys hand-me-downs betreffen, er zijn maar weinig spellen tot nu toe die een 'echte uitdaging opgooien voor een trophy, red alert 3 geeft een goed voorbeeld en ik weet ook wel dat er meer spellen zijn met echte uitdagingen maar het overgrote deel is gewoon speel het spel uit en doe wat onconventionele doch makkelijke dingen.
Wat mij betreft had elk spel maar 1 trophy nodig: speel het spel uit op de hardste moeilijkheids graad. Klaar. trophy verdiend`next
Dat zou iig heel wat nuttiger zijn dan al die onzin trophys die je profiel vervuilen.
Want echte challenges krijgen we toch niet meer in gameland, want dat gaat ten koste van de centjes, meer moeite in een game stoppen? mensen langer een game laten spelen? Goh dan verkoop je ook niks meer, maar niet doen hoor.. gewoon oppervlakkige melkkannen blijven schuiven.
edit: wat tekken betreft ben ik er trots op dat ik het heb gehaald omdat ik er niks van kan, als ik goed in het spel geweest was had ik er ook niks van gedacht. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 22 Dec 2009 19:13 Onderwerp:
| |

|
LB
Ik ga nu lekker de trophies halen van het Pirates of the Caribbean pack voor LBP! vroege store update ivm kerst ofzo? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 102, 103, 104 Volgende |