Auteur |
Bericht |
|
FloriX |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:40 Onderwerp: Game of the Year nominaties , HALO 3: ODST NIET GENOMINEERD!
| |

|
Halo 3 ODST is de beste shooter van het jaar, dat is een feit, iedereen die het er niet mee eens is is een lozer of een fanboy. Ik ben geen fanboy ik zeg t gewoon zoals t is, ODST is de vetste game ooit en die gasten van Spike zijn gek in hun kop.
Zeikzeikzeikblablabla
ODST4LIFE! |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:43 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:45 Onderwerp:
| |

|
lol xD
Kenmerkend voor de ''Xbox Fanboys'' dat ze hier niet op reageren  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:45 Onderwerp: Re: Game of the Year nominaties , HALO 3: ODST NIET GENOMINE
| |

|
FloriX schreef: | Halo 3 ODST is de beste shooter van het jaar, dat is een feit, iedereen die het er niet mee eens is is een lozer of een fanboy. Ik ben geen fanboy ik zeg t gewoon zoals t is, ODST is de vetste game ooit en die gasten van Spike zijn gek in hun kop.
Zeikzeikzeikblablabla
ODST4LIFE! |
Halo 3: Oribtal Drop Shock Trooper is inderdaad een leuke game. Maar de beste shooter van het jaar? My ass! Leuk voor een keertje door te spelen. Maar daar heb je het ook mee gehad...
Eerlijk gezegd heb ik dit jaar niet echt een geweldige shooter gespeeld... |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:46 Onderwerp: Re: Game of the Year nominaties , HALO 3: ODST NIET GENOMINE
| |

|
Remy Lanslots schreef: | FloriX schreef: | Halo 3 ODST is de beste shooter van het jaar, dat is een feit, iedereen die het er niet mee eens is is een lozer of een fanboy. Ik ben geen fanboy ik zeg t gewoon zoals t is, ODST is de vetste game ooit en die gasten van Spike zijn gek in hun kop.
Zeikzeikzeikblablabla
ODST4LIFE! |
Halo 3: Oribtal Drop Shock Trooper is inderdaad een leuke game. Maar de beste shooter van het jaar? My ass! Leuk voor een keertje door te spelen. Maar daar heb je het ook mee gehad...
Remy, als je het nog niet doorhebt; dit is een parodie / sarcasme whatever you wanna call it  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:47 Onderwerp: Re: Game of the Year nominaties , HALO 3: ODST NIET GENOMINE
| |

|
Christian Vuye schreef: | Remy Lanslots schreef: | FloriX schreef: | Halo 3 ODST is de beste shooter van het jaar, dat is een feit, iedereen die het er niet mee eens is is een lozer of een fanboy. Ik ben geen fanboy ik zeg t gewoon zoals t is, ODST is de vetste game ooit en die gasten van Spike zijn gek in hun kop.
Zeikzeikzeikblablabla
ODST4LIFE! |
Remy, als je het nog niet doorhebt; dit is een parodie / sarcasme whatever you wanna call it  |
Misschien wel, misschien niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 20 Nov 2009 21:18 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 20 Nov 2009 21:19 Onderwerp:
| |

|
kut mensen daar, en Uncharted 2 is wel genomineerd.....  |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 20 Nov 2009 21:24 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | kut mensen daar, en Uncharted 2 is wel genomineerd.....  | Ook het spel gespeeld? |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 20 Nov 2009 21:27 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Danny Ouderling schreef: | kut mensen daar, en Uncharted 2 is wel genomineerd.....  |
Het zou een schande zijn om een uitbreidingspakket(dat in het begin normaal gezien voor een budgetprijs zou verkocht worden) in het zelfde lijstje te zetten met games als Uncharted 2 nietwaar? |
Nee hoor. ODST is alles behalve een uitbreidingspakket, speel het anders eens. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 20 Nov 2009 21:28 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | Gezer schreef: | Danny Ouderling schreef: | kut mensen daar, en Uncharted 2 is wel genomineerd.....  |
Het zou een schande zijn om een uitbreidingspakket(dat in het begin normaal gezien voor een budgetprijs zou verkocht worden) in het zelfde lijstje te zetten met games als Uncharted 2 nietwaar? |
Nee hoor. ODST is alles behalve een uitbreidingspakket, speel het anders eens. |
Alles behalve zou ik het niet noemen, het is zeker geen geheel nieuwe game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 20 Nov 2009 21:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
Taw0n schreef: | Danny Ouderling schreef: | Gezer schreef: | Danny Ouderling schreef: | kut mensen daar, en Uncharted 2 is wel genomineerd.....  |
Als je wil trollen is dit ook niet een geheel nieuwe reactie hoor?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 20 Nov 2009 21:42 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | Taw0n schreef: | Danny Ouderling schreef: | Gezer schreef: | Danny Ouderling schreef: | kut mensen daar, en Uncharted 2 is wel genomineerd.....  |
Als je wil trollen is dit ook niet een geheel nieuwe reactie hoor?  |
Oke, de game heeft een aantal leuke vernieuwingen aan de Halo-formule.
Ik zeg ook niet dat het kompleet onorgineel is  |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 20 Nov 2009 22:00 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Danny Ouderling schreef: | kut mensen daar, en Uncharted 2 is wel genomineerd.....  |
Hij lag dan ook bij de meeste winkels voor 45 euro en bij de mediamarkt voor 33 euro, your turn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 20 Nov 2009 23:01 Onderwerp:
| |
|
Episodes of Libery City zou genomineerd moeten worden omdat je niet 1 maar 2 games kreeg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Nov 2009 23:14 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | Episodes of Libery City zou genomineerd moeten worden omdat je niet 1 maar 2 games kreeg. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Nov 2009 23:31 Onderwerp:
| |

|
Haha, je krijgt van Florix een slap in je face van hier tot aan Tokyo en nog gaat het lichtje niet branden he?
Topic blijft nog even tot morgenvroeg open, maar ik heb niet het idee dat het ergens heengaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Nov 2009 00:34 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | Episodes of Libery City zou genomineerd moeten worden omdat je niet 1 maar 2 games kreeg. |
Dan zouden GoW Collection & Metroid Prime Trilogy ook genomineerd moeten worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Nov 2009 00:36 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Akatora schreef: | Episodes of Libery City zou genomineerd moeten worden omdat je niet 1 maar 2 games kreeg. |
Dan zouden GoW Collection & Metroid Prime Trilogy ook genomineerd moeten worden. |
Nope. GoW en Metroid waren verzamelpakketen van oude games. Gay Tony was nieuw  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 21 Nov 2009 11:30 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Roderick schreef: | Gezer schreef: | Danny Ouderling schreef: | kut mensen daar, en Uncharted 2 is wel genomineerd.....  |
Haha, je krijgt van Florix een slap in je face van hier tot aan Tokyo en nog gaat het lichtje niet branden he?
Topic blijft nog even tot morgenvroeg open, maar ik heb niet het idee dat het ergens heengaat. |
Je bent voor een redacteur echt fokking irritant en kinderachtig lmao... |
Als jij je nou eens wat volwassener zou gedragen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 21 Nov 2009 11:52 Onderwerp:
| |

|
Amen Robert. De term spiegelen mag Gezer eens in het woordenboek opzoeken. Topic op slot. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|