Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 164, 165, 166  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Nov 2009 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Aaruman schreef:
Rene Groen schreef:
The Time Traveller's Wife

Tsja, is dit nou een film? Komt meer over als een niet-waar gebeurde documentaire. Verveling sloeg halverwege de film ook wel toe in de zaal, mensen gingen wat meer praten en ik kan het ze ook niet echt kwalijk nemen.

3 / 10

Dat jij hem nog een 3 geeft, ik zat er met een vriend en zn meissie en ik viel letterlijk in slaap...

Een 3 omdat ik het concept best leuk vond, tevens dat je door de tijd reist en dus ook jezelf tegen komt komen vond ik leuk verzonnen, echter is de uitwerking heel slecht gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Nov 2009 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Couples Retreat

Best een geslaagde komedie, hoewel ik hem toch wat grappiger verwacht had.

6.5 / 10
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 26 Nov 2009 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteravond Wanted nog een keer gezien met wat kennissen/vrienden, vond hem niet zo leuk zoals de eerste keer maar was nog steeds wel een goeie film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 27 Nov 2009 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat

volver 7.5/10

Leuke film van almodovar, met een goede Penelope Cruz, hoewel de rest van de cast ook uitstekend speelt. Qua verhaal echter niet top en alleszins niet van de beteren vind ik persoonlijk. Veel minder meeslepend als een paar van zijn andere werken.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Nov 2009 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Paranormal Activity 4/10

Ik heb de originele versie gezien die voor veel mensen de betere versie is. De effecten waren goed gedaan, maar voor de rest was het weinig geloofwaardig, oninteressante personages en totaal niet eng. Een teleurstelling helaas. Je kan beter de The Blair Witch Project en The Last Broadcast kijken.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Martyrs

Franse horrorfilm. Doe maar niet kijken. Gruwelijkste film ooit gemaakt. Hoewel het geen slechte film is is het gewoon te ziek om nog naar te kijken. Denk je dat Antichrist een te intense en twisted film is, dan mag je ver, ver bij deze uit de buurt blijven.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Martyrs

Franse horrorfilm. Doe maar niet kijken. Gruwelijkste film ooit gemaakt. Hoewel het geen slechte film is is het gewoon te ziek om nog naar te kijken. Denk je dat Antichrist een te intense en twisted film is, dan mag je ver, ver bij deze uit de buurt blijven.

traumatische ervaring voor het leven opgelopen?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou dat niet, maar ik kan niet zeggen dat ik heel vrolijk naar bed ging of opstond vanmorgen for that matter. De film is écht insane en dankzij zijn enorm sterke opbouw maakt de gruwelijkheid een enorme impact op je. Je bent begaan met het lot van de personages en je hebt lang geen uitleg over de aanleiding voor hetgeen de 'kwade personen' uitvoeren. Begrip is er niet. Als je dan uiteindelijk de aanleiding leert krijgt de film alleen maar een ziekere wending: terwijl je het voor je ogen ziet vraag je je af: waarom doe je dit? Terwijl je denkt: stop ermee, nu! Wat dat betreft zit de film erg goed in elkaar. Maar tegelijkertijd is het visueel zo shockerend dat er weinig meer aan is.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Martyrs

Ik lees overal dat het een goede film is, ik wil hem eigenlijk wel kijken, ik ben nu al te nieuwsgierig geworden, net zoals ik had met Antichrist
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Mocht je em kijken, post dan ook je ervaringen even neer.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

District 9

Saai in het begin, ik dacht dat het een soort fictionele documentaire zou gaan worden, maar later kreeg de film toch een echte hoofdpersoon. De film werd dan ook steeds vermakelijker.

Geslaagde film

8/10

Blade: Trinity

Sinds het eerste deel is de serie alleen maar minder geworden, deze film bewijst dat comic-book films slecht kunnen zijn. Vooral omdat de film totaal geen verhaal bevat. Toch zijn de vecht scènes wel cool.

4/10
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Up 60%
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Nou dat niet, maar ik kan niet zeggen dat ik heel vrolijk naar bed ging of opstond vanmorgen for that matter. De film is écht insane en dankzij zijn enorm sterke opbouw maakt de gruwelijkheid een enorme impact op je. Je bent begaan met het lot van de personages en je hebt lang geen uitleg over de aanleiding voor hetgeen de 'kwade personen' uitvoeren. Begrip is er niet. Als je dan uiteindelijk de aanleiding leert krijgt de film alleen maar een ziekere wending: terwijl je het voor je ogen ziet vraag je je af: waarom doe je dit? Terwijl je denkt: stop ermee, nu! Wat dat betreft zit de film erg goed in elkaar. Maar tegelijkertijd is het visueel zo shockerend dat er weinig meer aan is.

over gruwelijk gesproken..ooit irréversible zien? geen horror, maar de beelden zijn even gruwelijk omdat ze zo echt en alledaags zouden kunnen zijn
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 02:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Up 60%

Waarom zo laag?
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:

Blade: Trinity

Sinds het eerste deel is de serie alleen maar minder geworden, deze film bewijst dat comic-book films slecht kunnen zijn. Vooral omdat de film totaal geen verhaal bevat. Toch zijn de vecht scènes wel cool.

4/10

Waaaaat? Een 4? Voor Blade? De enige actieheld die wel stoer is?

Ik geef toe dat deeltje drie de minste is, maar een 4 is zeer onterecht. Hoor je me?
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

V for Vendetta
Uitstekende film, veel beter dan ik verwacht had. Het einde je een beetje op je honger zitten, maar de legendarische Hugo Weaving compenseert dat.

8,7/10

Assassin's Creed: Lineage
Leuk filmpje maar het was wel duidelijk te zien dat het budget niet erg groot was. Een volledige film zie ik wel zitten eigenlijk

8/10
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Terminator Salvation 6.5/10

film op zich valt wel mee, lekker ontspannend, maar die vriend van me die op bezoek was had 'm op blu-ray gekocht, gelijk goede gelegenheid om mijn surround set eens te testen met een typische actiefilm en mag ik even zeggen:

HOLY
MOTHERFUCKING
SHIT
WAT
EEN
GELUID

edit:

BlueBerry 3/10

Wat een ongelooflijke saaie film is dit. Ik denk dat de film op veel aspecten "Once upon a time in the west" heeft willen nabootsen, zeker qua traagheid. Alleen zijn ze er de spanning bij vergeten. Het begin is saai, middenstuk valt al wat beter mee, maar op het einde gaat de film volledig uit de bocht en is ze behalve saai ook ronduit belachelijk. Te mijden.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 01:48    Onderwerp: Reageren met citaat

@Ninodude
Ik vind Up ook een van de slechtste Disney Pixar films to date hoor. Als ik niet beter had geweten, had ik verwacht dat ie van Dreamworks zou zijn.

OT:
Paranormal Activity 7/10
Zelf vind ik het de hype totaal niet waard, maar het is wel een interessante film. Het is vergelijkbaar met de Blair Witch Project, maar dan over een stelletje in een huis. De manier van filmen en acteren bevalt mij erg goed en vind dan ook het begin en middenstuk subliem, maar het einde vind ik dan weer een beetje jammer. Van mij had de film best wel wat langer mogen duren en misschien iets meer nieuws met het genre mogen doen. Het is in ieder geval zeker niet de engste film ooit zoals sommige mensen beweren.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Twilight: New Moon

Geen eigen keuze, maar omdat ik deel 1 toch al gezien had ging ik maar mee met een vriendin van mijn vriendin, en mijn vriendin zelf. Had net zo goed thuis kunnen blijven, want afgezien van de toffe overzetting van personage naar wolf vond ik ook hier werkelijk geen reet aan. Het tempo ligt veel te laag, de echte actie ontbreekt, kortom: ruk!

3 / 10

2012

Zeer tof. Hoewel ik ook deze film wel iets te lang vond (na enige tijd gaat de aandacht toch wat verslappen, simpelweg omdat het middenstuk iets te lang duurt) zijn de effechten zo ontzettend mooi gedaan.

7.5 / 10
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Twilight: New Moon

Geen eigen keuze, maar omdat ik deel 1 toch al gezien had ging ik maar mee met een vriendin van mijn vriendin, en mijn vriendin zelf. Had net zo goed thuis kunnen blijven, want afgezien van de toffe overzetting van personage naar wolf vond ik ook hier werkelijk geen reet aan. Het tempo ligt veel te laag, de echte actie ontbreekt, kortom: ruk!

3 / 10

poor you!! ik word schijtziek van al die facebookposts die ik ontvang met "new moon was zo geweldig" en "omg, jacob is zo heet zonder shirt". Die film is zo slecht, maar de vrouwen vinden het allemaal geweldig omdat ene "mooie ogen" heeft en de andere de hele film door halfnaakt rondloopt.

edit: m'n vriendin was na het lezen van jouw review niet overtuigd en wil 'm nog steeds zien
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Agree. Meestal is het zo dat gehypte films nog best aardig of zelfs heel goed zijn (Harry Potter, 2012, Lord of the Rings,) maar Twilight is hiervan een grote uitzondering. Ik heb deel een gezien en snap niet waar het nou allemaal over gaat, het was zo saai als wat en op geen enkel gebied was het écht goed te noemen. Oke toegegeven, die Robert Pattison is geen lelijke jongen, maar er zijn toch ook talloze goéde films met knappe kerels erin?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vind die Pattison persoonlijk maar een griezel, maar ook de vriendin van m'n vriendin (lekker duidelijk) was helemaal weg van die gozer. Mijn vriendin zelf dan gelukkig weer niet
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Paranormal Activity 7.8/10

Ik verwachtte er niet heel veel van, maar het had toch een aparte sfeer. Dr zaten toch een aantal freaky dingen in. Ik houd zowiezo van films die op deze manier zijn gefilmt, zoals Blair Witch en Cloverfield. Geeft het toch een iets meer realistischere sfeer. Alleen wel een aanrader: Kijk hem niet in de bioscoop als er trieste pubers bij zitten. Heeft het voor mij een beetje verpest.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt lomp, lijkt net me zusje die zit ook heletijd te zeggen dat die gast lelijk is en die gast is weer dik. (terwijl ik ACII aan het spelen ben)

Zit ik op een dak spring ik naar beneden en kill ik een gast zegt ze eulh hijs echt lelijk. xD
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Twilight is gewoon een film/boek voor vrouwen met een flinterdun verhaal. Die hele franchise is pure fanservice. The Lord of the Rings en Harry Potter scoren veel beter omdat ze gewoon veel diepgaander zijn. Harry Potter bevat bijv. vergelijkingen met racisme/nazisme wat toch een serieus thema is voor een 'kinderboek'. The Lord of the Rings is wat opzichter met zijn thema's à la macht en verleiding, dood, lot, vrije wil, ... Bij Twilight heb je liefde en lust, en dat is het. Voor de rest is elk Twilight boek gewoon een herschrijving van een roman zoals Romeo & Juliet.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 86 van 166

Ga naar: