Auteur |
Bericht |
|
N1N0 |
Geplaatst: 26 Okt 2009 17:02 Onderwerp: NBA 2K10, basketbal's finest
| |

|
De 2K serie heeft weer een nieuw lid en het is me er eentje! Even paar puntjes die ze zelf aanstippen en waar ik me ook sterk in kan vinden:
Citaat: | • De ‘NBA Today’ functie. Alle wedstrijdbeelden uit de echte competitie, nieuws en statistieken verschijnen automatisch in je scherm tijdens een wedstrijd. Hierdoor blijf je voortdurend op de hoogte van het laatste basketbalnieuws
• Up-to-date competitie info. De basketbalexpert van 2K en zijn team van NBA analisten houden op de hoogte van de nieuwste informatie over teams, spelers, wedstrijdschema’s, gewijzigde opstellingen, transfers, blessures en het spelersklassement
• NBA 2K10 heeft een zeer soepele online gameplay. In elk speltype kan je direct online gaan. Je kunt spelen tegen de computer, tegen je vrienden naast je op de bank of tegen willekeurige NBA 2K10 spelers waar dan ook
• De ‘Signature Play’ functie. Deze functie combineert alle kenmerkende spelersstijlen van NBA 2K. Creëer het meest realistische NBA team ooit door je spelers bepaalde karakteristieken en gelaatsuitdrukkingen toe te kennen |
Voor de liefhebbers nog een filmpje
Terug naar boven |
|
|
N1N0 |
Geplaatst: 13 Nov 2009 15:12 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|