| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Taw0n |
Geplaatst: 15 Nov 2009 11:37 Onderwerp:
| |

|
Hannibal Rising
Best wel een goede film, alleen het doet zeker onder aan Silence of the Lambs en Red Dragon.
6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 15 Nov 2009 12:20 Onderwerp:
| |

|
Scream 2 4.3/10
Zoals ze in de film al zeggen; Naar geld hongerende regisseurs verpesten een goede horrorfilm meestal door er een gehaaste sequel aan te plakken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 15 Nov 2009 13:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Orphan
Heerlijke film, paar lekkere schrikeffecten en die actrice is echt top.
8 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lorenzogilds |
Geplaatst: 15 Nov 2009 16:21 Onderwerp:
| |

|
Paranormal Activity
6/10
ik snap nog steeds niet wat mensen hier eng aan vinden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 15 Nov 2009 17:47 Onderwerp:
| |

|
2012
Lang geleden dat ik nog een goede rampenfilm gezien had, zeker een 9 waard! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 17 Nov 2009 10:51 Onderwerp:
| |

|
2012
Eén van de meest belabberde films in jaren. Het verhaal, het script en het grootste deel van de acteerprestaties zijn compleet slecht. Het script had door een fucking 6 jaar oud kind geschreven kunnen zijn. Toch zijn de special effects zó goed dat je wel door moet kijken. SFX saved the movie  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sayonara |
Geplaatst: 17 Nov 2009 11:32 Onderwerp:
| |

|
Orphan
8/10
Beter dan verwacht. Idd goede actrice en leuke twist. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 17 Nov 2009 17:36 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | 2012
Eén van de meest belabberde films in jaren. Het verhaal, het script en het grootste deel van de acteerprestaties zijn compleet slecht. Het script had door een fucking 6 jaar oud kind geschreven kunnen zijn. Toch zijn de special effects zó goed dat je wel door moet kijken. SFX saved the movie  |
Beter als the day after tomorrow ja, een van de beste rampenfilms ooit gemaakt!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 18 Nov 2009 14:35 Onderwerp:
| |

|
Inglorious Basterds
Tweede keer. Opening en bosscene blijven geniaal, maar de tarvernescene is echt vreselijk belabberd, haalt de film flink naar beneden. Desalniettemin een hele knappe film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 18 Nov 2009 17:27 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | | maar de tarvernescene is echt vreselijk belabberd, haalt de film flink naar beneden. |
Ik vond ze langdradig, maar belabberd vond ik nu ook weer niet het juiste woord. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 18 Nov 2009 21:34 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Time Traveller's Wife
Tsja, is dit nou een film? Komt meer over als een niet-waar gebeurde documentaire. Verveling sloeg halverwege de film ook wel toe in de zaal, mensen gingen wat meer praten en ik kan het ze ook niet echt kwalijk nemen.
3 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 20 Nov 2009 14:11 Onderwerp:
| |

|
Role Models 6/10
Typische en voorspelbare Hollywood film, met ongeloflijk veel nutteloze scenes maar af en toe ook erg leuk gedaan. Weinig grappen waar om te lachen valt en het moraal van 't verhaal (alsmede de happy ending) kun je na 10 minuten ongeveer wel verwachten.
Bound 7/10
Eerste film van de Wachowski brothers. Beetje Pulp Fiction maar dan met mafia figuren. Goed gefilmd, maar een beetje te langzaam aan 't begin. Wel een zeer sterke film noir sfeer, goed acteer werk, maar echt memorabel? Nee, dat ook weer niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 20 Nov 2009 15:06 Onderwerp:
| |

|
Funny People 7.8/10
Niet een film voor iedereen, maar toch zeer de moeite waard. Goed acteerwerk met een heel apart, en bovenal origineel verhaal. Helaas ben ik wel van mening dat Apatow veel te veel in een film heeft willen stoppen, en dat is te merken. Ik vond zelfs dat na het eerste anderhalf uur het leek alsof er een 2e film begon met dezelfde hoofdpersonen. Sommige uiterst belangrijke aspecten uit het eerste 1,5 uur van de film waren ineens totaal niet meer van belang. Dat vond ik jammer, het maakte de film een stuk minder symphatiek. Het eerste uur van de film is daarmee ook gelijk het hoogtepunt, en daarna zakt de film helaas naar een lager niveau.
Overigens wel mijn complimenten over de acteerprestaties, die waren zeer geslaagd. Zoiezo een leuke cast, maar waar Leslie Mann meestal wat achter blijft, en ook Seth Rogen niet echt indruk weet te maken, daar verbaasden beide bij Funny People juist door hun zeer aardige prestaties. De meeste karakters waren buiten dat erg charismatisch en door de totaal verschillende persoonlijkheden werd de film nooit saai. Verder af en toe erg grappige scenes, maar het sirieuze ondertoontje was vrijwel nooit weg. En dat kon ik persoonlijk best bekoren.
Kortom; zeker niet voor iedereen weggelegd, maar wie van originele comedy's houdt, en de 'appatow-gang' kan waarderen gegarandeerd een leuke avond. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sayonara |
Geplaatst: 20 Nov 2009 15:48 Onderwerp:
| |

|
Retribution ("Sakebi")
7,5/10
Retribution ("Sakebi") is een goede film met een mysterieus plot dat open staat voor eigen interpretaties. Na de film gezien te hebben begreep ik de connectie tussen de personages niet helemaal. Zeker een film om 2 of meer keer te kijken. Ze konden het beter iets duidelijker maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 21 Nov 2009 22:21 Onderwerp:
| |

|
The Usual Suspects
Schitterende film. Had em nog nooit gezien dus is stukje opvoeding Had wel een goed voorgevoel over de clue helaas dus kwam niet echt als een verrassing. Wel mooi hoe hij tot zijn verhaal is gekomen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 22 Nov 2009 16:57 Onderwerp:
| |

|
Ik heb laatst Ice Age 3 gezien bij mijn pa, hij vond hem niet zo vet en zijn vrouw ook niet maar ik vind hem wel leuk, beste deel van de 3 imo.
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 23 Nov 2009 20:45 Onderwerp:
| |

|
Black Spring Break 2
Een komische film waarin Dayrun Southboy en Greg Johnson naar het 'Black Spring Break'-feest gaan om Greg te laten ontmaagden. Dit moet, aangezien ze anders niet zullen worden toegelaten tot de Beta Pi Beta-studentengroep. Het is een droge film met een portie tieten en een vleugje (vrouwelijke) kont. Wel tof om eens te zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 24 Nov 2009 00:58 Onderwerp:
| |

|
Death Race
Dikke prima, lekker simpel, Jason Statham en mooie kills.
The Hangover
Tweede keer. Film van het jaar. Period. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Nov 2009 16:37 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | The Hangover
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 24 Nov 2009 16:40 Onderwerp:
| |

|
daar zeg je wat, ik heb de voorbije weken ook films gekeken.. twee
Twisted 5/10
lekker tussendoortje op een rustige avond, meer kan je er verder niks over zeggen. Tis vrij duidelijk wat er met het hoofdpersonage gebeurt en voor de rest was de film ook redelijk voorspelbaar, hoewel ik tussen drie personages zat te kiezen van wie uiteindelijk de dader was. Verder kon ik ook makkelijk raden wat er ging gebeuren waardoor mijn vriendin op een bepaald moment zei dat ik te veel films kijk, aangezien ik wist wat er ging gebeuren, woopsie.
Maar Ashley Judd blijft heet
Veel beter en mooier echter:
The Piano 8/10
Een schitterende Holly Hunter (en de dochter speelt ook goed) in een mooie film. Het verhaal zelf is zeker niet exceptioneel, de sfeer die er wordt neergezet en de acteerprestaties des te meer. Aanradertje!. Een romantische film zoals ze moet zijn en niet van die cliché onzin zoals in Twilight.
En ook Holly Hunter is heet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 24 Nov 2009 18:08 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | Death Race
Dikke prima, lekker simpel, Jason Statham en mooie kills.
|
I second that.
En een beetje goore om het af te maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 24 Nov 2009 19:14 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | The Time Traveller's Wife
Tsja, is dit nou een film? Komt meer over als een niet-waar gebeurde documentaire. Verveling sloeg halverwege de film ook wel toe in de zaal, mensen gingen wat meer praten en ik kan het ze ook niet echt kwalijk nemen.
3 / 10 |
Dat jij hem nog een 3 geeft, ik zat er met een vriend en zn meissie en ik viel letterlijk in slaap... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 24 Nov 2009 23:55 Onderwerp:
| |

|
2012 5/10
Wat een fantastische film! Ik heb nog nooit zo gelachen om een serieuze film, alle Hollywood cliches zitten in (een keertje of 5)! En het lijkt alsof ze een lijstje hebben gemaakt met de coolste dingen ooit (helikopters met giraffen), en die dan hebben verbonden met het slapste verhaal ooit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Nov 2009 00:09 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Roderick schreef: | The Hangover
|
Hmm, binnekort even op Blu-ray scoren dan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 25 Nov 2009 14:23 Onderwerp:
| |

|
What Happens In Vegas 7.7/10
Erg leuke vrijdagavondfilm. Mooi was de chemie tussen Ashton en Cameron, en ook leuk was dat beide acteurs het er tot m'n verbazing het er erg goed van afbrachten op acteergebied . Verder een leuk komisch sfeertje, die vooral het eerste uur erg goed beviel.
^
Over The Hangover gesproken, ik zag wat overeenkomsten tussen What Happens In Vegas en The Hangover. Zo was dat kereltje met de baard in beide films te vinden, en deelden beide films de stad Vegas, en het dronken- trouwen-idee. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 164, 165, 166 Volgende |