Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 102, 103, 104  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Nov 2009 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
48 van de 50 Tekken 6 trophies binnen. Moet enkel nog zorgen dat ik alle eindfilmpjes bij elkaar krijg. Dan heb ik de laatste gouden trophy + platinum

No Key for Me en Machine Crusher zijn erg lastig...
Heb ze nog steeds niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 04 Nov 2009 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
chimnino schreef:
48 van de 50 Tekken 6 trophies binnen. Moet enkel nog zorgen dat ik alle eindfilmpjes bij elkaar krijg. Dan heb ik de laatste gouden trophy + platinum

Heb ze nog steeds niet

Ik hoop Tekken 6 ook binnen te krijgen dit jaar, gaat moeilijk worden aangezien ik ook nog Modern Warfare 2 wil.

On-topic:
Brutal Legend op medium voltooid.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 05 Nov 2009 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Mirrors edge
A for Effort (35 sterren met time trial)
alle DLC time trials uitgespeeld
nu bezig met Still counting(50 sterren op time trials en daarna de speedruns en dan hoop ik de platina voor deze game eindelijk te hebben:P

Uncharted2

Charted easy (jaja ik had op hard kunne beginne mer ben redelijk nieuw met adventure games so dont bash me XD)
-Hangman trophy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
chimnino BerichtGeplaatst: 05 Nov 2009 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
chimnino schreef:

Heb ze nog steeds niet

Mwoah, viel wel mee. Nightmare train is erger.

Tip voor Machine Crusher: zet een 2de controller aan en druk op start van player 2 vlak voor je dood bent bij NANCY. Scheelt je de arcade mode meerdere keren doorlopen Dan komt er een challenger (player 2), versla je die, ben je weer bij NANCY En dit kan oneindig doorgaan zo

Tip voor No Key for Me (en ook voor Nightmare Train): upgrade Alisa en Lars met alle sterke dingen die je maar kan verzamelen, en speel met ALISA. De AI van Lars lijkt beter te zijn als die van Alisa. Ik had namelijk telkens het probleem dat Alisa down ging en ik haar niet kon reviven zonder dat ik belaagt werd in Nightmare Train. Eigen gekozen karakters maken het moeilijker.

Hitmanhenk schreef:
Mirrors edge

Respect als je die platinum haalt! I can't be bothered... Ik haat die speedruns... Ze leveren te weinig op met brons.

-------------------------------------------------------------------------------------

Zelf momenteel bezig met Ratchet & Clank: A Crack in Time. Ben gewoon voor het verhaal aan het spelen op het moment en er vallen wat trophies binnen.
-Insomniac trophy (Insomniac Museum bezoeken. Was direct bereikbaar in de Collector's Edition)
-Wat trophies voor Bolts
-Wat trophies voor het verhaal
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 01:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Hitmanhenk schreef:
Mirrors edge

Citaat:
Respect als je die platinum haalt! I can't be bothered... Ik haat die speedruns... Ze leveren te weinig op met brons.

@chimnino
Haha ja het is soms een tergend moeilijk trial and error spelletje:P Laat wel weten hier als ik de platina heb want geef niet op XD

Zojuist de 1e speedrun gehaald en heb nu 47 sterren. Nog 2 en heb ik alle time trials trophys (afgezien van de DLC trophys:P die wil ik ook nog halen maar das niet nodig voor de platina)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
chimnino BerichtGeplaatst: 20 Nov 2009 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik dacht pas: Joh, terminator spel voor nog geen 2 tientjes, laten we maar eens proberen. Volgende dag toch maar geruild voor Assassin's Creed 2 (White Edition) die net uit was. Had m gewoon al weer platinum gehaald... Wat een bagger spel was dat zeg
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 09:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

chimnino schreef:
Ik dacht pas: Joh, terminator spel voor nog geen 2 tientjes, laten we maar eens proberen. Volgende dag toch maar geruild voor Assassin's Creed 2 (White Edition) die net uit was. Had m gewoon al weer platinum gehaald... Wat een bagger spel was dat zeg
Ben ook met dat spel bezig. Ik ga alleen een beetje trager wegens weinig tijd. Ik zit nu in level 5 met die trein. Rotleveltje ook. Je richt op die dingen, het vizier wordt rood, je schiet en je mist.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Joni Philips schreef:
chimnino schreef:
Ben ook met dat spel bezig. Ik ga alleen een beetje trager wegens weinig tijd. Ik zit nu in level 5 met die trein. Rotleveltje ook. Je richt op die dingen, het vizier wordt rood, je schiet en je mist.

Ik vond Terminator Salvation eigenlijk een goed spel no offence Die game speel je ook alleen voor de platinum trophy.

Tja, ik had m in een paar uurtjes op Platinum. Nou, sorry maar dat is zelfs mn 20 euro niet waard dan. Och nu had ik Assassin's Creed II White Edition voor 40,- + ruilen Terminator

Overigens is mn bestelde God of War Collection inmiddels binnen gekomen en zijn de eerste paar trophies al gescored.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
chimnino schreef:

Trein level is niets vergeleken het opvolgende level met de bus die je moet beschermen. Daar heb ik WEL lang over gedaan. Moet je een bus beschermen van diezelfde terminator bikes.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

chimnino schreef:
Joni Philips schreef:
chimnino schreef:

Trein level is niets vergeleken het opvolgende level met de bus die je moet beschermen. Daar heb ik WEL lang over gedaan. Moet je een bus beschermen van diezelfde terminator bikes.
Bedoel dat je busstuk er onmiddellijk na? Daar ben ik echt doorgevlogen. Dat treinstuk ging vanmiddag ook echt vlot. Soms moet je gewoon eens een nachtje slapen. Ik zit nu aan het begin van hoofdstuk 7 met die stomme T700s. Ik heb liever die spiders en aerostats als vijand, die zijn ook wat leuker om te bevechten dan iemand waarop je gewoon zoveel munitie moet verspillen.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
chimnino schreef:
Joni Philips schreef:
chimnino schreef:

Bedoel dat je busstuk er onmiddellijk na? Daar ben ik echt doorgevlogen. Dat treinstuk ging vanmiddag ook echt vlot. Soms moet je gewoon eens een nachtje slapen. Ik zit nu aan het begin van hoofdstuk 7 met die stomme T700s. Ik heb liever die spiders en aerostats als vijand, die zijn ook wat leuker om te bevechten dan iemand waarop je gewoon zoveel munitie moet verspillen.

Mja, idd. Bij dat bus stuk speelde ik al de hele tijd op Hard, en ik haalde (achteraf gezien) telkens NET NIET tot het checkpoint. Vind t maar een ondermaats spel hoor. Ben blij dat ik m heb kunnen ruilen. Hoopte dat die lage cijfers overdreven waren, maar ik heb er weinig lol aan beleefd. Er is ook totaal geen meerwaarde aan dat spel. Er valt niets te verzamelen of wat dan ook. Uit is uit. Erg jammer, aangezien de film vermakelijk was. En dat terminators veel ammo slikken mag wel duidelijk worden uit de film: The Terminator :p Politiebureau scene schiet me als eerste te binnen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Platinum #13 is binnen. Terminator Salvation is uit. Het bewijs staat op mijn Facebook, niet op mijn gamercard want die krijg ik momenteel niet gesynched. Ik zit iets onder de 750 Trophies geloof ik.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Platinum #13 is binnen. Terminator Salvation is uit. Het bewijs staat op mijn Facebook, niet op mijn gamercard want die krijg ik momenteel niet gesynched. Ik zit iets onder de 750 Trophies geloof ik.

Congratz
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Zilver trophy voor de missie prisoner 674 ofzoiets op veteran, MW2

Price!
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Gefeliciteerd
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Alle trophies voor de intel locations in MW2.

De campaign staat nu op 100% overigens.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:

De campaign staat nu op 100% overigens.

Gaan we morgen even spec oppen? Is overwatch(AC-130) je al gelukt?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Nov 2009 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Taw0n schreef:

Als jij die hebt gevonden zonder guide, ben ik Sinterklaas ^^
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Nov 2009 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:

Ik had de afgelopen dagen ook een synching error, ik kon pas vanochtend weer updaten. En toen kon ik ook pas mijn profiel kleur geven.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Nov 2009 10:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

GekooktEi schreef:
Joni Philips schreef:

Ik had de afgelopen dagen ook een synching error, ik kon pas vanochtend weer updaten. En toen kon ik ook pas mijn profiel kleur geven.
Ik heb trouwens ontdekt dat hij wel syncht met Facebook en de PlayStation site. Alle Trophies worden dus wel upgedate, de fout ligt bij het inladen van het profiel.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 22 Nov 2009 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

De Brütal Legend platinum trophy is eindelijk binnen o/
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 22 Nov 2009 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Aantal AC2 en MW2 trophies gehaald de afgelopen dagen/week.
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 22 Nov 2009 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

oh ik heb vorige week ook een mijlpaal bereikt... 1000 trophy´s.
Zit nu al weer bijna op 1100..
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Nov 2009 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Salsa85 schreef:
oh ik heb vorige week ook een mijlpaal bereikt... 1000 trophy´s.
Zit nu al weer bijna op 1100..

Het meervoud is 'trophies'.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Nov 2009 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Iedereen congratz dus. Ik hoop binnen enkele weken aan 750 Trophies te komen. Ik heb er blijkbaar nog maar 736.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 102, 103, 104  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 35 van 104

Ga naar: