Auteur |
Bericht |
|
Joker |
Geplaatst: 24 Dec 2006 18:45 Onderwerp: Motorstorm
| |

|
De laatste tijd ben ik helemaal fan geworden van Motorstorm. De Japanse versie is inmiddels uit en men is vrij positief over de game. En de belangrijkste kritiekpunten, geen online MP, geen split screen MP, zullen wel aanwezig zijn in de US/PAL versie.
De graphics in Motorstorm zijn dik in orde en de crashes zien ook geweldig uit. De game heeft ook een mooie progressie geboekt sinds de E3 en met de snelheid zit het nu ook wel goed. Uit de reviews van de Japanse versie haal ik dat de game gelukkig niet heel simpel en oppervlakkig is, maar het zou echt een kunst zijn om de track snel zonder kleerscheuren door te komen. Zoals gezegd zullen wij wel online kunnen(gelijk bij de launch in Europa), ik hoop echt dat dat onderdeel goed gaat werken.
Trailer 1
Trailer 2 |
|
Terug naar boven |
|
|
Tecnomic NL |
Geplaatst: 25 Dec 2006 18:03 Onderwerp:
| |

|
Motorstorm weet al enige tijd ook mijn aandacht te trekken. De game ziet er indrukwekkend uit, de physics zien er goed uit en ook de snelheid lijkt nu sterk verbeterd. Gooi er nog een multiplayer mode bij en dit kan wel eens een van dé verassingen van 2007 worden  |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 04 Apr 2007 09:43 Onderwerp:
| |

|
ik vind het zeker een vet spel de framerate is er gewoon
de voertuigen rijden percies hetzelfde als het intro filmpje
het is gewoon mooi om naar te kijken hoe de auto's bewegen
hoe ze op elkaar reageren.
is er toevallig wat bekend of er autmatische geredneerde tracks komen
dus dat de baan voor je gemaakt word |
|
Terug naar boven |
|
|
ms90isr |
Geplaatst: 04 Apr 2007 10:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
Microsoft, Ik wil deze naar de 360!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Apr 2007 10:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
ms90isr schreef: | Microsoft, Ik wil deze naar de 360!  | Je mag zoveel willen als je wilt, maar zolang Microsoft Sony niet overkoopt blijft dit een exclusieve game, ongeacht hoeveel geld Microsoft werpt. |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 07 Apr 2007 12:57 Onderwerp:
| |

|
even een vraagje vinden jullie dit next-gen? ik vind het namelijk wel mededankzij de enorme physics en de AI
voorbeeld: de enorme koeklaag van modder op je terreinwagen  |
|
Terug naar boven |
|
|
crono |
Geplaatst: 08 Apr 2007 23:06 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de demo nu al tig keer gespeeld,ik begrijp niet dat iedereen dit helemaal de bom vinden,tis aardig en leuk,maar zeker niet supers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 08 Apr 2007 23:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
crono schreef: | Ik heb de demo nu al tig keer gespeeld,ik begrijp niet dat iedereen dit helemaal de bom vinden,tis aardig en leuk,maar zeker niet supers. |
Geef dan iig een wat betere onderbouwing, want een demo 'niet supers' noemen en daarmee aangeven dat het spel dus matig is vind ik wel erg beperkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
crono |
Geplaatst: 08 Apr 2007 23:32 Onderwerp:
| |

|
Of iedereen hier zo onderbouwend is met te ropen dat deze game zo super is.
Het is voor mij gewoon niet wat er beloofd is(grapichs),daarnaast vind ik het een matige game met te weinig spanning,het kan mijn aandacht niet vasthouden.Voor de rest is het een game volgens het boekje,hier en daar een schoonheids foutje,maar gewoon 13 in een dozijn.Ik vind het niet zo leuk als mario kart,lekker scheure als burnout of je best doen zoals in GT/pgr of gewoon leuk zoals RR en ik had juist verwacht een game in deze klasse terug te vinden.
RR7 vind ik dan persoonlijk dan ook leuker om de spelen dan moterstorm,maar daar hadde ze ook beter hun best op kunnen doen :-s |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|