Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ben je een Fanboy
Ja
25%
 25%  [ 1 ]
Nee
75%
 75%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 00:15    Onderwerp: De Eindeloze discussie Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

De eindeloze discussie waarom ? ,van games tot consoles en pc's .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

De eindeloze vraag, waarom blijven mensen nutteloze topics posten? D:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Gezer schreef:
De eindeloze vraag: waar is mijn eindeloosheid?


Ha die Gezer. Eindeloos niet gezien jongen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Nou, ik was even naar Amsterdam en Firstlook, maar vandaag had ik zo'n dag waarop ik de hele dag geen flikker heb gedaan. Ga straks slapen want morgen schaatsen xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Gezer schreef:
Jonezy schreef:
Gezer schreef:
De eindeloze vraag: waar is mijn eindeloosheid?


Ha die Gezer. Eindeloos niet gezien jongen.


Eindeloos je weer eens te zien homie, sinds wanneer was je eindeloos?


Offtopic: Oke mensen lets make this a spamtopic


Yeah Spam spam spam

Maar, weetje wie domme pauper fanboy is? Dellion echt wat een irritante persoon he

[Misschien veranderen naar, dit gaat nergens over topic?]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 02:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

zo allemaal eens gezien hoe stom topics kunnen zijn ? .
en toch zijn er nog die iets kunnen posten .
Wel schrik ik ervan dat niemand een eindelose discussie kan beginnen .
Nogthans zo moeilijk lijk mij dit niet .
vraag , wat is eindeloos ? en wat is een normale discussie ?
Je vind wel iets morgen geef ik een eindelose discussie aan jullie ,en iedere dag weer een .
We zijn wel .....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 02:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

zie sang schreef:
Zo hebben jullie allemaal eens gezien hoe nutteloos topics kunnen zijn? En toch zijn er nog steeds mensen die het voor elkaar krijgen om een fatsoenlijke post op het forum te plaatsen, iets wat mij helaas niet lukt.
Wel verbaast het mij dat niemand op dit forum een discussie eindeloos weet vol te houden. Dat is namelijk voor mij ook heel erg moeilijk om te bevatten. Mijn vraag is namelijk, wat is eindeloos? Ik ben namelijk nog maar 24 en begrijp die definitie nog niet helemaal. Morgen zoek ik het op in de dikke vandale en dan post ik voor jullie een eindeloze discussie, en dat zal ik iedere dag blijven herhalen omdat ik geen flikker te doen heb. Ik heb namelijk net mijn baan verloren als schoonmaker bij mijn voormalige werkgever aangezien een faillisement dreigt. Ik mag van mijn baas, meneer Scheringa, helaas niet de naam van dit bedrijf noemen.


Jongens, ik heb het maar even op Freetranslations.com door de vertaalmachine gegooid, en dit kwam er uit rollen. Ik spreek de poster zijn moedertaal helaas niet en kan dus niet met zekerheid zeggen of deze vertaling 100% correct is.


Maar alle gekheid op een stokje. Ik neem aan dat een slotje wel op zijn plaats zou zijn, dit(/deze voor degene die dat mocht prefereren) topic heeft hier namelijk helemaal niks te zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 03:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

we hebben iemand gevonden die een onaantrekkelijk discussie start , ik ben wel wat ouder dan 24 j en die hollandse namen laat die maar typ even vlaams bro .
dan kan ik het ook begrijpen .
De eindeloos discussie is nu waarom valt u mijn persoon aan omdat ik vlaams ben of omdat ik niet kan typen ,probieem voor jullie is dat mijn handen en hooft
wel goed genoeg zijn om een ingewikkelde machine te bedienen , jammer dat jij dicht aan je onslag bent omdat u misschien maar foutloos kan typen .
dank u , prima ..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 07:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Geen fanboy. Waarom? De games natuurlijk. Elke console heeft zijn toppers (en floppers...) dus ik kan het niet laten om op een console te blijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 08:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

zie sang schreef:
we hebben iemand gevonden die een onaantrekkelijk discussie start , ik ben wel wat ouder dan 24 j en die hollandse namen laat die maar typ even vlaams bro .
dan kan ik het ook begrijpen .
De eindeloos discussie is nu waarom valt u mijn persoon aan omdat ik vlaams ben of omdat ik niet kan typen ,probieem voor jullie is dat mijn handen en hooft
wel goed genoeg zijn om een ingewikkelde machine te bedienen , jammer dat jij dicht aan je onslag bent omdat u misschien maar foutloos kan typen .
dank u , prima ..



... Kerel, neem nou gewoon ff een keer de tijd voor je posts. Ik bedoel kom op, HOOFD MET EEN T?!! Waar moet het heen met de taal van tegenwoordig..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Deze eindeloze discussie zie ik veranderen in eindeloze spam. Een dik vergrendeld slot dus voor dit topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group