Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:19    Onderwerp: Re: Niggah topic V2 Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Kurosaki01 schreef:
JasperCLA schreef:
Jonezy schreef:

Ja, is een neger racistisch? Want dat zeg jij nu

Het woord 'neger' is racistisch. Hetzelfde als 'makakke' voor moslims is.

Waar staat dat?

Waarom schijten jullie negers uit, en als ik dan een moslim uitschijt, dan is het ineens taboe?

Achja mij interesseert het niet wie je allemaal uitschijt(had me daar ook niet mee bemoeid).

Wel grappig dat jij net dat geen er zelf bij haalt om aan te tonen dat je dus hypocriet bezig bent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Latijnse niger of het Griekse necro).

Latijn: Niger
Grieks: Necro

Dus niet zeuren lijkt me op z'n plaats homie.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:22    Onderwerp: Re: Niggah topic V2 Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:

Wel grappig dat jij net dat geen er zelf bij haalt om aan te tonen dat je dus hypocriet bezig bent.

Iemand opent een negertopic, zegt dat er geen racisme in mag voorkomen en IK ben hypocriet bezig? Uitleg graag
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:23    Onderwerp: Re: Niggah topic V2 Reageren met citaat

Citaat:
Waarom schijten jullie negers uit, en als ik dan een moslim uitschijt, dan is het ineens taboe?

Mag ik het dienblaadje wel terug!
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Lets ignore the dude that tries to ruin our party. Party time peeps!
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:25    Onderwerp: Re: Niggah topic V2 Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Citaat:

Hierbij Niggah topic, versie 2.

Regel

*Geen Racisme

Leg me dat eens uit
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Lets ignore the dude that tries to ruin our party. Party time peeps!

Waarom dit is voor mij net als gamen.

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 14 Okt 2009 23:33; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:29    Onderwerp: Re: Niggah topic V2 Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Kurosaki01 schreef:
Citaat:

Hierbij Niggah topic, versie 2.

Regel

*Geen Racisme

Leg me dat eens uit

Daarmee bedoelen wij, dat hierin niet racistisch gedaan moet worden. Dus negers hoeven niet als minderwaardig beschouwt te worden, wij proberen alleen op een grappige manier om te gaan met de hele cultuur rondom negroïde mensen, voornamelijk zoals hij in Grand Theft Auto: San Andreas afgebeeld wordt. Je kan zeggen wat je wil, maar als je dit racistisch vind, dan vind je GTA: SA dus helemaal vreselijk?
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

@Jasper, het woord neger mag je blijkbaar zeggen in Nederland zoals je ziet... Waarom je dat er dus bijhaalt is de vraag?

Daarnaast zie je blijkbaar niet in dat je hetzelf ok vindt om moslims over een kam te scheren en vervolgens de 'heilige' gaat uithangen om een bepaald topic te sluiten wat over negers gaat. Zolang het niet rasitisch wordt is er vrij weinig aan de hand lijkt me.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Oh btw, we all now Jaspahz efforts fo trying to fuck up Nigga V1 and German topic, he failed at both LOL but Nigga V1 was shut down by a psychopath called D:

We shud make him clear that if he pisses on us, we call our German friends over for ah party at mah house.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 15 Okt 2009 04:23    Onderwerp: Re: Niggah topic V2 Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Jonezy schreef:

Ja, is een neger racistisch? Want dat zeg jij nu

Het woord 'neger' is racistisch. Hetzelfde als 'makakke' voor moslims is.

Wat zegt u nu, bukkake? Het zou pas rasistisch zijn om dat offensief te vinden vanwege de vermeende snor die moslima's schijnen te hebben.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 15 Okt 2009 05:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Het interreseert jullie ook geen zak he? En maar loopholes blijven bedenken terwijl het er heel dik opligt, niet dat het mij pijn in mijn hartje doet het woord neger of wat er dan ook op lijkt te lezen, want dat is inderdaad een normaal woord, niggah overigens niet, dat is de intellectuele pauperheid (in de letterlijke zin van het woord, zoek maar op in de van dale) zelfe het is de 4chan houding daarachter, van 'absolute vrijheid, maling aan de rest zolang er maar 'lol' gemaakt kan worden' (ontwikkel eerst maar eens humor) wat hier het werkelijk probleem is op het internet.

Daarnaast is dit hele topic eigenlijk niet meer dan ontzettend medelijwekkend, al dat basisschool engels dat hier getiept wordt..

Maar terug naar het kernpunt, waar is dit topic nu voor nodig dan?
'vervelen jullie je? zijn de 'wow' servers offline?
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 15 Okt 2009 06:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah ya wanker, go wank yarself off.

Wassup all ma niggahs?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: