Op welke game apperaat game jij het meest |
1. De PC |
|
14% |
[ 8 ] |
2. De Nintendo Wii |
|
11% |
[ 6 ] |
3. De Xbox 360 |
|
29% |
[ 16 ] |
4. De Playstation 3 |
|
38% |
[ 21 ] |
5. Alle consoles voor de huidige generatie |
|
5% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 54 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
Paintskillz |
Geplaatst: 13 Okt 2009 15:37 Onderwerp:
| |

|
Kijk maar naar de poll, deze war is allang voorbij.
LMAO Pc verliest van Wii  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 13 Okt 2009 15:39 Onderwerp:
| |

|
Thejoker schreef: | xbox360 suckt gewoon  |
Maar om tot die conclusie te komen heb je argumenten nodig. Redenen waarom je tot die conclusie komt.
PS3 = Win
- Chille controller
- Playstation 2 gehad, dus die reeksen spellen komen verder uit op de PS3
- Chill overzichtelijk XMB
- Geen externe wifi adapter aanschaffen
- 80gb ruimte
- Motion control
- de exclusives
- Blu-ray, als filmfanaat een must
Xbox 360 = win
- Online werkt goed
- Controller is ook wel chill
- de exclusives
Xbox 360 = minder win
Geen ingebouwde accu in de controller (dus moest accu's aanschaffen)
Geen ingebouwde wi-fi (dus moest wifi adapter aanschaffen van 80 euro)
20gb, net iets te weinig als je veel demo's hebt. Maar op zich wel genoeg natuurlijk
Xbox dashboard vind ik kut
Geen blu-ray
Wii = kut
- Kutspellen komen er voor uit
- Wel een paar hele nice first party titles als Zelda, Mario en Metroid. Mario kart blijft heel leuk
- Voor de singleplayer (op zelda en metroid na) geen kut aan.
- Wel leuk als multiplayer met meerdere controllers. (Meerdere controllers = meer geld uitgeven) Jammer dat mn meeste vrienden niet gamen of geen Wii spelen
- Kuthardware!!!!
- KUTGRAPHICS
- Geen HD, dat ziet er dus graf uit op mijn HDTV, net als PS2.
- Lomp zwaaien met controller
- Online is kut geregeld |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 13 Okt 2009 16:02 Onderwerp:
| |

|
Tristan gameplaya schreef: |
Het gaat erom dat er gewoon gigantisch veel content inzit. Dat kan je van Forza niet zeggen. Ik zie dat toch echt wel als een pluspunt.
1000 auto's is wat anders dan 3 extra characters.
Characters en guns kan je ook gewoon niet vergelijken met auto's.
En met realisme bedoel ik dat ze de auto's proberen na te bootsen.  |
Juist, want die enorme hoeveelheid content die je niet gebruikt is een positief punt. Het is precies hetzelfde want het is een gebruiksvoorwerp in en game, en jij gaat heus niemand wijsmaken dat jij 1000 auto's in een game allemaal gebruikt. Als een game als Forza 3 nou bijvoorbeeld een line-up van 40 hele goede wagens zou hebben, en GT 40 goede, en 960 die geen ruk voorstellen dan zou ik niet inzien waarom GT een betere game moest zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 13 Okt 2009 16:50 Onderwerp:
| |

|
@ Nelus
Geen vaste accu in je xbox360 controller is een minpunt??? Dus jij vind dat als je ps3 controller leeg is, het heel handig dat je dan via het snoer moet spelen en niet gewoon ff simpel van accu of batterij kan wisselen zoals dat op de xbox360 kan,ik vind dit namenlijk een pluspunt van de xbox360 en wii,hoed ik niet met 3 a 4 meter usb snoer vast te zitten aan mijn console.
Ook er handig als je accu dood is,bij de 360 en wii gewoon nieuwe instoppen,bij de ps3 opsturen naar de fabriek,wat handig!!! En omdat ze weten dat niemand hier zin in heeft en dus weinig mensen dit echt zullen doen een aardige kostenbesparing en extra opbrengst aan verkoop nieuwe ps3 controlles,ja....echt een pluspunt.
Laatst aangepast door crono999 op 13 Okt 2009 17:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 13 Okt 2009 16:53 Onderwerp:
| |

|
[quote="crono999"]
Geen accu in je xbox360 controller is een minpunt??? Dus jij vind dat als je ps3 controller leeg is, het heel handig dat je dan via het snoer moet spelen en niet gewoon ff simpel van accu of batterij kan wisselen zoals dat op de xbox360 kan,ik vind dit namenlijk een pluspunt van de xbox360 en wii,hoed ik niet met 3 a 4 meter usb snoer vast te zitten aan mijn console.
[quote]
De laatste keer dat ik keek was dat kabeltje een stuk korter
Maar toch is het beter dan batterijen, liever af en toe opladen dan steeds nieuwe batterijen er in te doen.
@ Tureskill
Inderdaad, de PC staat boven aan er staat niet voor niets een nummer 1 achter. |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 13 Okt 2009 17:04 Onderwerp:
| |

|
Ja weet ik,ik heb zelf maar een 4 meter usb gehaald,zo'n kort snoer en 52 inch lcd gaat niet zo goed samen.
En oplaadbaren batterijen of oplaadbare accu gaat best met xbox360 en wii. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bever Warrior |
Geplaatst: 13 Okt 2009 17:07 Onderwerp:
| |

|
AmazingShikoku schreef: | Tristan gameplaya schreef: |
Het gaat erom dat er gewoon gigantisch veel content inzit. Dat kan je van Forza niet zeggen. Ik zie dat toch echt wel als een pluspunt.
1000 auto's is wat anders dan 3 extra characters.
Characters en guns kan je ook gewoon niet vergelijken met auto's.
En met realisme bedoel ik dat ze de auto's proberen na te bootsen.  |
Juist, want die enorme hoeveelheid content die je niet gebruikt is een positief punt. Het is precies hetzelfde want het is een gebruiksvoorwerp in en game, en jij gaat heus niemand wijsmaken dat jij 1000 auto's in een game allemaal gebruikt. Als een game als Forza 3 nou bijvoorbeeld een line-up van 40 hele goede wagens zou hebben, en GT 40 goede, en 960 die geen ruk voorstellen dan zou ik niet inzien waarom GT een betere game moest zijn. |
Ik heb liever de KEUZE. Je gebruikt de content WEL. Want je kiest gewoon. Jij hebt gewoon weinig keus. 40 auto's stelt gewoon niks voor. Klaar. En je weet zelf ook wel dat er tussen die 1000 auto's gewoon heel veel mooie zitten. 960 auto's die geen ruk voorstellen. Laat me niet lachen |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 13 Okt 2009 17:08 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: |
Xbox 360 = win
- Online werkt goed
- Controller chill
- de exclusives
- controller is 20 euro goedkoper en dus een oplaadbaar setje erbij kopen is geen probleem.
- 360 dashboard rulet de pan uit, zeker de NXE
-120 gb dus alle ruimte van de wereld
|
Correctie. De 60 gig Pro is discontinued he |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 13 Okt 2009 17:21 Onderwerp:
| |

|
crono999 schreef: | @ Nelus
Geen vaste accu in je xbox360 controller is een minpunt??? Dus jij vind dat als je ps3 controller leeg is, het heel handig dat je dan via het snoer moet spelen en niet gewoon ff simpel van accu of batterij kan wisselen zoals dat op de xbox360 kan,ik vind dit namenlijk een pluspunt van de xbox360 en wii,hoed ik niet met 3 a 4 meter usb snoer vast te zitten aan mijn console.
Ook er handig als je accu dood is,bij de 360 en wii gewoon nieuwe instoppen,bij de ps3 opsturen naar de fabriek,wat handig!!! En omdat ze weten dat niemand hier zin in heeft en dus weinig mensen dit echt zullen doen een aardige kostenbesparing en extra opbrengst aan verkoop nieuwe ps3 controlles,ja....echt een pluspunt. |
Niet, ik vind dat gekloot met die kut batterijen echt KUT.
Ik zit dan ook niet ver van de TV af. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 13 Okt 2009 19:32 Onderwerp:
| |

|
- Batterijen kosten ook gewoon geld. Ik ga van de normale pack uit hè? Dus niet extra controllers erbij kopen.
- Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk.
- 120gb is alleen bij de elite versie
- Ik ga er niet vanuit dat die accu zo snel dood is
- Ja dat snoer, wees blij dat je het niet apart hoeft op te laden. Anders zet je hem al aan of hou je de PS3 aan om die controller op te laden.
Het gaat er bij mij meer om dat die accu niet inbegrepen is, dat vind ik gewoon slecht van ze. Bij de PS3 hoef je tenminste niet extra dingen aan te schaffen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 13 Okt 2009 19:37 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | - Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk. |
No offence maar X360 dashboard de nieuwe is veel overzichtelijker dan die van de PS3 |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Okt 2009 19:44 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Nelus schreef: | - Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk. |
No offence maar X360 dashboard de nieuwe is veel overzichtelijker dan die van de PS3 |
Als ik eerlijk ben, zou ik liever het eerste Xbox 360 Dashboard terughebben. Alleen is dat helaas niet mogelijk...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Okt 2009 19:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Shadowx schreef: | Nelus schreef: | - Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk. |
No offence maar X360 dashboard de nieuwe is veel overzichtelijker dan die van de PS3 | Hij zegt toch explicitiet dat het zijn mening is. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:18 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Shadowx schreef: | Nelus schreef: | - Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk. |
Als ik eerlijk ben, zou ik liever het eerste Xbox 360 Dashboard terughebben. Alleen is dat helaas niet mogelijk...  |
Je en hoe, nu heb je zoon klote poppetje en het is onoverzichtelijk, vroeger was het veel beter maar toen waren er ook nog intressante exclusive`s.
Dead Rising
Kameo
Saints Row
Gears of War (Gears 2 is een schijtspel imo)
PGR4
Perfect Dark Zero
En alle leuke exclusive die de 360 nu krijgt gaan naar de PS3 met extra`s, alleen Mass Effect 2 nog. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Nelus schreef: | Thejoker schreef: | xbox360 suckt gewoon  |
Maar om tot die conclusie te komen heb je argumenten nodig. Redenen waarom je tot die conclusie komt.
PS3 = Win
- Chille controller
- Playstation 2 gehad, dus die reeksen spellen komen verder uit op de PS3 |
Dit was voor mij inderdaad ook de reden dat ik bijna nauwelijks heb nagedacht over de "next gen console" (destijds dan) die mijn voorkeur had. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:41 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Shadowx schreef: | Nelus schreef: | - Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk. |
No offence maar X360 dashboard de nieuwe is veel overzichtelijker dan die van de PS3 | Hij zegt toch explicitiet dat het zijn mening is. |
En ik zeg toch dat ik de X360 overzichtelijker vind dan hem , of heb je problemen met lezen ?
Hans anders is misschien iets voor je. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:45 Onderwerp:
| |

|
Tristan gameplaya schreef: | The Big N schreef: | Fuck Forza 3, Fuck GT5.
Mario Kart ftw. |
Hou op zeg. Gran Turismo is altijd al de beste en meest realistische racegame geweest. Met meer dan duizend auto's.
En ze hebben nu ook een schademodel |
YESSSS EEN SCHADEMODEL!!!!!     |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:46 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | ninodude schreef: | Wat speel je dan wel niet op je 360? |
Waarschijnlijk heeft hij pas een 360 en Wii gekocht en heeft hij een grote back log, dus eerst Uncharted 2 uitspelen en dan verder gaan met de nog uit te spelen games lol.
@crono: Uncharted vergelijken met Tomb Raider is dom, no offence |
Inderdaad, Uncharted lijkt meer op gears of war,maar dan in de jungle.
Heb overigens alle console's vanaf launch day, dus niet pas een wii en xbox360,maar met ongeveer 20 ps3 spellen 30(40) wii en over de 100 xbox360 speel ik inderdaad meer op de xbox360.
Dus af en toe geef ik de ps3 voorrang zoals met uncharted en rachet and clank,de wii met mario/metriod en another en nu de ds(i) met mario en luigi - inside bowser.Daarna weer vrolijk verder op de xbox360,genoeg games  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:55 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Joni Philips schreef: | Shadowx schreef: | Nelus schreef: | - Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk. |
En ik zeg toch dat ik de X360 overzichtelijker vind dan hem , of heb je problemen met lezen ?
Graag zou ik je willen vragen om redactieleden niet verbaal aan te vallen. Uit je bericht bleek niet onomstotelijk dat je je eigen mening formuleerde. Het leek er eerder op dat je een feit citeerde. Vandaar dat Joni met zijn reactie kwam. Mocht dit aanvallend overkomen, dan spijt ons dat. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 13 Okt 2009 21:01 Onderwerp:
| |

|
Graag zou ik je vragen om niemand verbaal aan te vallen, want daar heb je ook best een handje van. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Okt 2009 21:04 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | Graag zou ik je vragen om niemand verbaal aan te vallen, want daar heb je ook best een handje van. |
Dat natuurlijk ook. Het verbaal aanvallen van (redactie)leden is niet echt iets waarmee je geliefd zult raken. We zien het daarom (en om andere redenen) dan ook liever niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 13 Okt 2009 21:15 Onderwerp:
| |

|
Het verbaal aanvallen van een ieder is toch ook iets waar je niet geliefd om wordt, of ben ik nou gek? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Okt 2009 21:33 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | Het verbaal aanvallen van een ieder is toch ook iets waar je niet geliefd om wordt, of ben ik nou gek? |
Je hebt het niet fout, nee. Echter doelde ik alleen op de zaken die in verband staan met dit forum. Hier horen enkel onze (redactie)leden bij. Buiten deze mensen gesproken, heb je gelijk. Het verbaal aanvallen van een ieder is onnodig. Je bereikt er niets mee.
Echter lijkt het me beter als we dit topic nu weer wijden aan waarvoor het bedoeld is. Ik wil niet iemand zijn die mensen doet laten afdwalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 13 Okt 2009 21:36 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Danny Ouderling schreef: | Het verbaal aanvallen van een ieder is toch ook iets waar je niet geliefd om wordt, of ben ik nou gek? |
Je hebt het niet fout, nee. Echter doelde ik alleen op de zaken die in verband staan met dit forum. Hier horen enkel onze (redactie)leden bij. Buiten deze mensen gesproken, heb je gelijk. Het verbaal aanvallen van een ieder is onnodig. Je bereikt er niets mee.
Echter lijkt het me beter als we dit topic nu weer wijden aan waarvoor het bedoeld is. Ik wil niet iemand zijn die mensen doet laten afdwalen. |
Ik ook niet, jammer dat ik er heel goed in ben.
Damn, doe ik het weer |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 13 Okt 2009 22:01 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Shadowx schreef: | Joni Philips schreef: | Shadowx schreef: | Nelus schreef: | - Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk. |
Graag zou ik je willen vragen om redactieleden niet verbaal aan te vallen. Uit je bericht bleek niet onomstotelijk dat je je eigen mening formuleerde. Het leek er eerder op dat je een feit citeerde. Vandaar dat Joni met zijn reactie kwam. Mocht dit aanvallend overkomen, dan spijt ons dat. |
Ik behandel iedereen gelijk redactie lid , koningin , de paus allemaal hetzelfde.
Ik voelde me aangevallen door hem dus reageer ik op dezelfde manier terug simpel.
En als tie me ergens op wilt wijzen dan is er altijd nog de PM button.
Laatst aangepast door Shadowx op 13 Okt 2009 22:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende |