Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Shadowx BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 23:39    Onderwerp: Vraagje aan joni , over topics sluiten. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Ik heb een simpele vraag Joni , op de nieuws posten die er wel eens verschenen zei je altijd zelf als je iets hebt te klagen , flamen etc etc doe het op het forum.

Ik maak een topic waar mensen hun frustraties kwijt kunnen en dan sluit je het , reden ? dat het niet echt ontopic meer was komop zeg heb je niet liever dat de mensen hier zeiken in 1 flame topic tegenmekaar dan op de nieuws main page.

Af en toe heb ik toch het idee dat je wilt laten zien *ik ben de baas hier* , sorry maar dat hoort gewoon niet , forums zijn er waar mensen hun frustraties kwijt kunnen over games of over mekaar , daar heb ik zelfs speciaal een topic voor gemaakt , schijnbaar heb je het toch liever op de main pagina terwijl je eerlijk mot zijn dat het op de main page kwa flamen er rustig aan toe ging.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Gezer schreef:
Nigga topic


It
Only
Does
Everything


Niks nigga,
we zijn hier in nederland

nigga maar lekker op.
Nederland

oeh maar we moeten ontopic toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Dan maken we een eigen forum waarin we lekker kunnen zeiken (los van gamed dus)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:
Dan maken we een eigen forum waarin we lekker kunnen zeiken (los van gamed dus)


Idd of een hele site, makkelijk genoeg..
het, zeikhieralsjenieteroveropgamedmagzeiken.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Stuur m een PM.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Stuur een PM en dan, kep liever dat tie het hier in publiek beantwoord zoals tie ook publiekelijk zei flamen tegen mekaar doe je maar op de forums , hell maak er zelfs een topic van werd er gezegd .

maar ja zal allemaal wel weer ontkend worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Shadowx schreef:
Stuur een PM en dan, kep liever dat tie het hier in publiek beantwoord zoals tie ook publiekelijk zei flamen tegen mekaar doe je maar op de forums , hell maak er zelfs een topic van werd er gezegd .

maar ja zal allemaal wel weer ontkend worden.


Tuurlijk daar is ie baas iemand voor, die maken nooit fouten he..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Gezer schreef:
Joni

He
Only
Does
Everything


Ook topics sluiten dus



Hij kan beter die sluitspier sluiten van hem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Shadowx schreef:
Stuur een PM en dan, kep liever dat tie het hier in publiek beantwoord zoals tie ook publiekelijk zei flamen tegen mekaar doe je maar op de forums , hell maak er zelfs een topic van werd er gezegd .

maar ja zal allemaal wel weer ontkend worden.


Je zet jezelf alleen maar voor lul nu, weetjedat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

ninodude schreef:
Shadowx schreef:
Stuur een PM en dan, kep liever dat tie het hier in publiek beantwoord zoals tie ook publiekelijk zei flamen tegen mekaar doe je maar op de forums , hell maak er zelfs een topic van werd er gezegd .

maar ja zal allemaal wel weer ontkend worden.


Je zet jezelf alleen maar voor lul nu, weetjedat?



Enige die zich voor lul zet is een slijmbal als jij.

Er is niks mis met mijn simpele vraag , hij zei het openlijk in topics dus is mij vraag nu openlijk gericht aan hem, als het je niet aanstaat mot je gewoon niet reageren , door te reageren zoals je nu doet kom je alleen maar over als een grote slijmbal die graag in het daglicht staat van de mensen van gamed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dyllann BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 03:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jun 2008
Berichten: 492

Ik ruik internetruzie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 03:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Dyllann schreef:
Ik ruik internetruzie


Ik maak geen ruzie en ben er zeker ook niet op uit , maar Nino was de enige die zat te janken in het andere flame topic om een lock , nu hier zeikt tie weer en komt tie alleen maar over als een slijmbal tegenover Joni , zal me niks verbazen als tie Joni nog een PM gestuurt heeft om het topic te sluiten.

Zoals ik al eerder gezegt heb, Joni heeft op main page nieuws vaak gezegt als mensen iets te flamen hebben doe je dat op het forum , dan maak ik een post en woord het gesloten , gezien Joni goed is met de delete button vraag ik me af waarom die het niet gewoon gecleared heeft inplaats van maar gelijk te sluiten, en om die reden vraag ik hem openlijk hier : waarom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 07:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik heb nooit gezegd dat je mag flamen op het forum, ik heb altijd gezegd dat je kunt discussieren op het forum. Enkel in de warning in het topic heb ik gezegd dat jullie mochten verder 'flamen.' Ik ben heel vriendelijk geweest tegenover het topic en het 18 pagina's lang opengelaten terwijl het uiteindelijk veranderde in het elkaar uitschelden. Ik heb dan duidelijk gezegd dat het gedaan moest zijn, maar jullie gingen verder. Het Gamed reglement geldt ook voor het forum eh, hoewel we hier bereid zijn iets losser te modereren tenzij het echt uit de hand loopt en die laatste pagina - ondanks mijn warning om ermee te stoppen - was echt overdreven.

Ik geloof trouwens niet in menselijke natuur. Als je twee mensen uit elkaar omdat ze ruzie maken, is de kans klein dat je ze vijf minuten later terug bij elkaar mag zetten. Mijn warning om terug on-topc te gaan bewees dat, dus deleten was geen optie. Je geeft trouwens zelf toe dat het vorige topic uit de hand liep. Dan moet je je niet afvragen waarom ik het sloot.
Shadowx schreef:
Ok deel 1 was gedeeltelijk een succes , helaas werd het overgenomen door andere dingen , laten we AUB nu ontopic blijven (ikzelf ook) .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 08:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Pak het dan aan bij de source en geef degene die door gaan een temp ban.

Deel 2 kan net zo uit de hand lopen , zou zeggen bij de 1e die over de streep gaat temp ban , maar dat is iets wat ik betwijfel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 10:30    Onderwerp: Re: Vraagje aan joni , over topics sluiten. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2008
Berichten: 397

Shadowx schreef:
I
Af en toe heb ik toch het idee dat je wilt laten zien *ik ben de baas hier* ,


lol als joni zijnde mag ie ook zo wel denken zolang hij maar zijn werk goed doet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group