| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... , 18, 19, 20 Volgende
|
| Velqor |
Geplaatst: 11 Okt 2009 19:07 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Psychrome Dark schreef: | Al 19 pagina's aan flamewars.. Bravo.
Het zou verfilmd moeten worden |
Verfilmd? .. Een GAME!!
Tha revange of Tristan : 50' inch
Fanboy reloaded II
World of Fanboy
Wrath of the Fan boy
Flamewar : dead fanboys
Tristan the movie,
This is TrisTAAAAAANNNNNN
=
No this is Dellion , bye [shotgun] blam!!
Fail : the game
Born to fanboy
Fanboy? Gayboy.. - Wii [doet het image van de wii eer aan toch? als we toch gaan flamen
..
tja

Laatst aangepast door Velqor op 11 Okt 2009 19:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Taw0n |
Geplaatst: 11 Okt 2009 19:11 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | Psychrome Dark schreef: | Al 19 pagina's aan flamewars.. Bravo.
Verfilmd? .. Een GAME!!
Fanboy reloaded II
World of Fanboy
Wrath of the Fan boy
 |
Revenge? Welke revenge? Hij faalt gewoon overal in, het is echt sneu man  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 11 Okt 2009 19:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Taw0n schreef: | | Dellion schreef: | | Psychrome Dark schreef: | Al 19 pagina's aan flamewars.. Bravo.
Verfilmd? .. Een GAME!!
Fanboy reloaded II
World of Fanboy
Wrath of the Fan boy
 |
Revenge? Welke revenge? Hij faalt gewoon overal in, het is echt sneu man  |
off.... wel een film!
Lord of the Inches
-
part 1 - 50' inch |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 11 Okt 2009 19:50 Onderwerp:
| |

|
Lol @ hierboven.
Pc blijft gewoon het beste platform om op te gamen, zeg wat je wilt tristi. Haat je de besturing, steek je een Xbox of PS controller in een van de ontelbare USB's. Je kan zelfs zo ver gaan om een mind controller te kopen, ja dat bestaat ook al Loopt het niet soepel, prik er een extra kaart in of vervang je CPU, steek er RAM bij... Uiterlijk ook geen probleem, PC's in alle maten en alle vormen Scherm niet groot genoeg? Tja, tegenwoordig sluit je'm dan aan een extreem groot scherm via HDMI. Dat is pas gamen op niveau  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:02 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | Lol @ hierboven.
Pc blijft gewoon het beste platform om op te gamen, zeg wat je wilt tristi. Haat je de besturing, steek je een Xbox of PS controller in een van de ontelbare USB's. Je kan zelfs zo ver gaan om een mind controller te kopen, ja dat bestaat ook al Loopt het niet soepel, prik er een extra kaart in of vervang je CPU, steek er RAM bij... Uiterlijk ook geen probleem, PC's in alle maten en alle vormen Scherm niet groot genoeg? Tja, tegenwoordig sluit je'm dan aan een extreem groot scherm via HDMI. Dat is pas gamen op niveau  |
En splitscreen dan? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:08 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | JasperCLA schreef: | Lol @ hierboven.
En splitscreen dan? |
Owja dualscreens, ook nog niet over gesproken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:10 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | JasperCLA schreef: | Lol @ hierboven.
En splitscreen dan? |
Inderdaad, dat hebben bijna geen PC games tegenwoordig, en anders moet je eerst nog weer een controller erbij kopen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bever Warrior |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:26 Onderwerp:
| |

|
Ik ga niet al mijn geld uitgeven om telkens weer mijn computer te updaten.
Ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit.
En multiplayer werkt al helemaal niet idd
En noem de film liever: Tristan de flamewar PS3 fanboy-king }>
Ik heb tenminste geen faalangst
En schaduw, want meer ben je niet. Ga maar mensen van je eigen leeftijd zoeken dan. Je hebt zelf niet eens intellect en dat voor jou leeftijd
Laatst aangepast door Bever Warrior op 11 Okt 2009 20:37; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:33 Onderwerp:
| |

|
| Je hebt wel een hele grote hoop arrogantie bij je he? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bever Warrior |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:35 Onderwerp:
| |

|
Valt wel mee. Ik neem het gewoon op voor mezelf en mijn console  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:38 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | JasperCLA schreef: | Lol @ hierboven.
En splitscreen dan? |
Inderdaad, dat hebben bijna geen PC games tegenwoordig, en anders moet je eerst nog weer een controller erbij kopen... |
Tzelfde geld voor de console`s, vroeger waren er veel meer splitscreen games, Killzone had zelfs splitscreen dacht ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:39 Onderwerp:
| |

|
| Tristan gameplaya schreef: | Ik ga niet al mijn geld uitgeven om telkens weer mijn computer te updaten.
|
Als je daar te arm voor bent moet je maar een console kopen ja. Dat geld verdiend zich toch terug met af en toe wat te .. En multiplayer werkt net beter dan op console Wat een rund ook  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:42 Onderwerp:
| |

|
| Danny Ouderling schreef: | | Je hebt wel een hele grote hoop arrogantie bij je he? |
Ach tis maar een zielig hoopje die Tristan gameplaya , stoer praten op het forum en over inches en vrouwen terwijl mensen die zo doen meestal eruit zien als
Een mager ventje van 1 meter 80 , puiten in ze kop die bijna uitbarsten , een ziekenfonds brilletje draag met jampot glazen, bugs bunny voortanden en bij paps en mans in het donkere keldertje woont en een opblaas.... aan de muur heeft hangen zie foto onder
Owell zulke figuren als Tristan gameplaya moeten er zijn toch.
Laatst aangepast door Shadowx op 11 Okt 2009 20:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:42 Onderwerp:
| |

|
BTW Jasper check PM  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:43 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Tristan gameplaya schreef: | Ik ga niet al mijn geld uitgeven om telkens weer mijn computer te updaten.
|
Als je daar te arm voor bent moet je maar een console kopen ja. Dat geld verdiend zich toch terug met af en toe wat te .. En multiplayer werkt net beter dan op console Wat een rund ook  |
PC games zijn vaker ook veel goedkoper, ikzag gister nog Fifa 10 voor 40 euro in de winkel liggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bever Warrior |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:45 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Tristan gameplaya schreef: | Ik ga niet al mijn geld uitgeven om telkens weer mijn computer te updaten.
|
Kijk ik heb geen geld er voor OVER. En ik haat pcgamen.
Ja schaduw ik ben liever zo en jong dan een kansloos figuur van 35 + die elke dag gamet en zit te chatten. Alhoewel je het helemaal mis hebt natuurlijk
Laatst aangepast door Bever Warrior op 11 Okt 2009 20:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:46 Onderwerp:
| |

|
| Tristan gameplaya schreef: | | JasperCLA schreef: | | Tristan gameplaya schreef: | Ik ga niet al mijn geld uitgeven om telkens weer mijn computer te updaten.
|
Kijk ik heb geen geld er voor OVER. En ik haat pcgamen.
Ja schaduw ik ben liever zo en jong dan een kansloos figuur van 35 + die elke dag gamet. Alhoewel je het helemaal mis hebt natuurlijk |
Heb jij nou niet anders te doen met je leven?
http://tinyurl.com/yl9zh33 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:49 Onderwerp:
| |

|
Dat is een +1 voor Guus  |
|
| Terug naar boven |