|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
D: |
Geplaatst: 10 Okt 2009 12:19 Onderwerp:
| |

|
als je iets niet op een andere manier kunt krijgen vind ik dat je het best mag downloaden/branden voor eigen gebruik, maar het moet geen gewoonte worden. Ik heb weleens een dvd gedownload maar ik koop er net zovaak een. En de dvd's die ik downloade waren nog lang niet in nederland verkrijgbaar of had ik uberhaupt nooit gekocht.
Zelfde met games branden voor de ps2 trouwens, spellen als suikoden 3 en sengoku basara, die kun je simpelweg niet krijgen in europa en al kon je ze krijgen had je nog een jap of us. playstation 2 nodig.
Bedoel maar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 10 Okt 2009 12:27 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Ik geef ook maar een voorbeeld (van mezelf)
Ik heb Empire : Total War gedownload omdat ik bang was dat ik er erg in zou zuigen. Dat deed ik ook, en na een half uurtje heb ik hem er weer af gegooit. €30 bespaard. |
Jammer maar helaas, er is gewoon een demo van Total war, dus die had je ook gewoon kunnen proberen. |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 10 Okt 2009 12:29 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Taw0n schreef: | Ik geef ook maar een voorbeeld (van mezelf)
Ik heb Empire : Total War gedownload omdat ik bang was dat ik er erg in zou zuigen. Dat deed ik ook, en na een half uurtje heb ik hem er weer af gegooit. €30 bespaard. |
Jammer maar helaas, er is gewoon een demo van Total war, dus die had je ook gewoon kunnen proberen. |
Ga alsjeblieft ergens anders de schijnheilige uithangen... |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 10 Okt 2009 12:53 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Taw0n schreef: | Ik geef ook maar een voorbeeld (van mezelf)
Met demo's moet je voorzichtig zijn. Dan speel ik ook liever eerst de hele game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 10 Okt 2009 13:35 Onderwerp:
| |

|
Als ik eerlijk ben, ik download heel veel. Maar wat ik download zijn geen games.
Dingen die ik wel download zijn Series & Films.
Al mijn series heb ik op mijn externe HDD staan en via FrontRow (media player voor op de mac) kan ik zo alles afspelen zonder dat ik een dvd moet verwisselen.
Ik kijk mijn series altijd wanneer ik 's avonds lekker in bed lig. Wanneer er een episode is afgelopen en ik wil iets anders kijken, moet ik eerst mijn bed uit, ben ik weer klaar wakker, dvd verwisselen en weer terug mijn bed in.
Maar goed, dat is dan ook gewoon luiheid en de DVD boxen zijn ook erg duur. (30-50 EUR per seizoen)
Koop dan maar eens 20 seizoenen The Simpsons, 8 seizoenen Family Guy, 13 seizoenen Southpark, 9 seizoenen CSI, 9 seizoenen Law And Order: SVU + een hele lading aan Anime's die al moeilijk te verkrijgen zijn op DVD.
Met mijn huidige inkomen gaat dat al helemaal niet lukken.
En films die ik waardig genoeg vind om nog een keer te kijken (meer dan 2 keer) die koop ik op Blu-Ray. Heb nu dan ook 17 Blu-ray's liggen. En beetje bij beetje koop ik er meer.
- Eerst komen die games die ik koop
- Dan komen de blu-ray films die ik wil hebben
- Wanneer ik nog geld over heb, dan koop ik een dvd-box voor een serie. maar tot nu toe heb ik alleen nog: "The cult of Cartman" en "BBC Earth, the power of the planet".
1 ding weet ik wel zeker. Ik vind het hartstikke leuk wanneer ik iets origineel heb, wanneer ik eenmaal het geld er voor heb. Wil ik alles ook in zijn origineel hebben ^^. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:05 Onderwerp:
| |

|
Iedereen die hier op dit forum (en andere forums) verklaard dat hij niet download is een schijnheilige aap, ik durf te wedden dat je heus wel eens een liedje of dvd hebt gedownload. Gewoon, om hem te hebben en niet elke keer online te hoeven gaan om 'm te horen of te zien.
Voorbeeld van mijn kant:
Toen Call of Duty 4 uit kwam heb ik die direct gekocht. Niet zeuren gewoon netjes 65 euro voor neergeteld,. Nu kwam voor Call of duty dus tegelijkertijd de pc versie uit. Nu speel ik ook CoD 1 op de pc (Af en toe een LAN-party etc.) En wilde ik de nieuwe oorlogsvoering ook wel op mijn pc uitproberen (Ik wist ook niet zeker of hij het aan kon). Dus ik download het spel en zet het op mijn pc. Op middelmatige settings, desondanks er op internet stond dat mijn pc hem aan zou moeten kunnen, bleef hij steeds haperen etc. Dit was zelfs nog in de Campaign, ik heb het spel er nog voordat ik de tutorial had uitgespeeld van mijn pc gegooit omdat hij het gewoon weg niet aan kon.
Wat nu als ik naar de winkel had gegaan en ik er (toendertijd nog) 40 euro voor had betaald, was ik dan een beter mens geweest of gewoon hardstikke hard genaaid?
Voorbeeld van een vriend van mij:
Voor Gears of war 2 op de 360 (Die ik en hij zelfs gepreorderd hadden) geld hetzelfde, netjes 65 euro voor neergeteld. GoW 2 voor de pc kwam een tikkeltje later en er zat daarom extra content aan vast. Dit was dan dus ook de reden voor hem om GoW 2 op de pc te downloaden, omdat het extra content gewoon weg niet te verkrijgen was op de 360. Is het dan ook zo, in jullie ogen, dat hij nog 50 euro extra moet betalen voor 2 chapters? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:10 Onderwerp:
| |

|
Psychrome Dark schreef: |
Voor Gears of war 2 op de 360 (Die ik en hij zelfs gepreorderd hadden) geld hetzelfde, netjes 65 euro voor neergeteld. GoW 2 voor de pc kwam een tikkeltje later en er zat daarom extra content aan vast. Dit was dan dus ook de reden voor hem om GoW 2 op de pc te downloaden, omdat het extra content gewoon weg niet te verkrijgen was op de 360. Is het dan ook zo, in jullie ogen, dat hij nog 50 euro extra moet betalen voor 2 chapters? |
Je vriend had de extra content ook gewoon niet kunnen spelen, het is niet zo dat je gedwongen word alles te spelen. Je hebt het trouwens over Gears of war 1. Ik hoef nu toch ook geen omgebouwde 360 te gaan kopen en GoW2 te branden gewoon omdat hij niet voor de PC beschikbaar is? |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:13 Onderwerp:
| |
|
Joris schreef: | Akatora schreef: | Privacy is ook te ver ontwikkelt.
(...)
|
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Eerst zeg je dat de privacy weg moet zodat de overheid beter terroristen en piraten kan aanpakken, later zeg je dat als we zo doorgaan er zometeen een nieuwe Hitler is. Juist bij Hitler was er een ernstig gebrek aan privacy. |
Bij Hitler had je inderdaad heel weinig privacy, maar ik zeg ook niet dat we geen privacy mogen hebben, maar dat het een goede belans moet hebben.
Het hoeft niet per se 'geen' of 'veel' Privacy te zijn.
Natuurlijk moet privacy niet weggaan, maar teveel is ook niet altijd goed, als we bijvoorbeeld kijken naar de problemen in Amerika. Genoeg Armoede daaro, alleen rijke mensen hebben daar een good living. De armen hebben weinig profijt van de staat.
NSDAP was wel de grootste partij toen, daar hebben de mensen zelf voor gestemd. Blijkbaar kozen ze toen eerder voor werk en brood dan privacy.
Ik vind persoonlijk dat de Overheid en Anti-Piraterij Organisaties mensen mogen opsporen via het Internet om bijvoorbeeld huisinval te doen en hun PC's te onderzoeken op Illigale Praktijken. Privacy Schending? Kan mij niet veel schelen aangezien het een misdaad is.
Piraterij kan veel gevolgen hebben voor de toekomst, Games, Film en Muziek Industrie's zouden ermee makkelijk kapot kunnen gaan.
PS4 Emulaters, 720 Emulaters, Wii 2 Emulaters, PSP 2 Emulaters, DS 2 emulaters, Muziek, Films en Games massaal downloaden zou waarschijnlijk leiden tot een Crash in desbetreffende Markt.
Misschien moeten we maar massaal afstappen van bestaande technieken en programma's als Windows, C+, C++, Java, Flash enzovoort, om met een geheel nieuwe zuivere besturingsysteem te beginnen.
CD, DVD, Blu Ray en HD DVD dumpen we ook voor een nieuw soort alternatief wat moeilijk te kopieren valt.
Sites die Homebrew aanbieden zouden via IP adressen/ Providers getraced moeten worden zodat desbetreffende personen de Gevangenis in mogen. Hackers horen helemaal veroordeelt te worden, zijn ze gefrusteerd ofzo omdat ze ontslagen zijn? Therapie nodig misschien? Haat? Frustratie? Hobby? Sport om andere hardwerkende mensen te sarren? |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:14 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Psychrome Dark schreef: |
Je vriend had de extra content ook gewoon niet kunnen spelen, het is niet zo dat je gedwongen word alles te spelen. Je hebt het trouwens over Gears of war 1. Ik hoef nu toch ook geen omgebouwde 360 te gaan kopen en GoW2 te branden gewoon omdat hij niet voor de PC beschikbaar is? |
Ik stelde een vraag aan het einde, denk jij dat het redelijk is om 50 euro te betalen voor 2 chapters? |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:19 Onderwerp:
| |

|
Dat gaat op voor iedereen die loopt te zeggen dat ze er tegen zijn.
Stelletje moraal ridders hiero.
Luister;
'het is stelen bla bla bla, dat doe je toch ook niet'.
Nee, maar de wereld is hard en mensen stelen nou een maal.
Kan je niets aan doen, er zitten altijd verrote appels tussen.
En dan heb je nog 99 procent van gamed die zegt 'Ja nee downloaden mag niet' maar onder tussen staat er:
1) illegale software op de PC
2) een ombouwde xbox achter ze
3) Ge DOWNLOADE spellen
4) Ge DOWNLOADE films
en Gedownloade muziek op de pc en waar dan ook.
Dus waarom jullie er zo over zeuren mag joost weten.
Het gebeurt, je kan er over klagen, janken en zeuren, maar het helpt geen ruk |
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:30 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: |
Luister;
En dan heb je nog 99 procent van gamed die zegt 'Ja nee downloaden mag niet' maar onder tussen staat er:
3) Ge DOWNLOADE spellen
4) Ge DOWNLOADE films
Het gebeurt, je kan er over klagen, janken en zeuren, maar het helpt geen ruk | dat zijn juiste woorden! ik melde het gister ook in het One Piece topic waar een paar gebruikers die hier praten over schande zitten te praten over gedownloade anime's. Dat mag ook niet kinders! En 99% van wat er op je Ipod staat komt ook vast niet uit de winkel. Niemand is heilig en doet wel wat "illegaals", that's life en ik kan er niet wakker van liggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:36 Onderwerp:
| |
|
mc-fakey schreef: |
Luister;
3) Ge DOWNLOADE spellen
4) Ge DOWNLOADE films
Het gebeurt, je kan er over klagen, janken en zeuren, maar het helpt geen ruk |
Dat is dus niet bedoeling he? Vanaar dat desbetreffende Mensen ook in de gevangenis horen. Het leven is Hard inderdaad, Zal waarschijnlijk ook wel zo zijn als desbetreffence wegrotten in de cel.
Het probleem is dat geen ene sukkel een goed iniatief probeert te nemen om het probleem tegen te gaan.
Onze Overheid is daar zeker ook te Corrupt voor. Software wordt door hun gezien als waardeloos. Als ik een MP3 speler zou stelen, zou ik opeens wel opgepakt worden. :S
The Godfather de Game kostte rond 100 Miljoen $ om te ontwikkelen.
De MP3speler van 20 euro vast wel wat minder.
In kort gezegt: Overheid Fails, Internet has more power.
Internet kan blijkbaar criminele zaakjes verdoezelen.
Volgende vraag: Zal internet ooit de de macht grijpen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:43 Onderwerp:
| |
|
Rurouni schreef: | mc-fakey schreef: |
Luister;
3) Ge DOWNLOADE spellen
4) Ge DOWNLOADE films
Het gebeurt, je kan er over klagen, janken en zeuren, maar het helpt geen ruk | dat zijn juiste woorden! ik melde het gister ook in het One Piece topic waar een paar gebruikers die hier praten over schande zitten te praten over gedownloade anime's. Dat mag ook niet kinders! En 99% van wat er op je Ipod staat komt ook vast niet uit de winkel. Niemand is heilig en doet wel wat "illegaals", that's life en ik kan er niet wakker van liggen. |
Nu steelt de mensheid, over 100 jaar gaan ze moorden. Want That's Live, Survival of the Strongest.
The Future exist only for Gangsters with Power and Guns.
Games als Fallout en MGS lijken zo realiteit te kunnen worden als we kijken hoe snel alles door evolueert.
We leven nu in Laura Passie: Koken, vorige eeuw: The Warriors, Scarface, Call Of Duty, the Godfather, GTA SA/VC. Toekomst: Fallout, MGS, Dead Rising en Resident Evil.
Oei, oei, de Maatschappij gaat de klote. Blijkbaar hebben mensen nu al rare ideeen over toekomst, in plaats van daar boeken en Theorien over te schrijven, doen ze het in Games zodat het bijblijft bij een groot gedeelte van de toekomstige Mensen. Complot? Conspiracy?
We are Destined to die, when Jesus died? |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:49 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: |
Nu steelt de mensheid, over 100 jaar gaan ze moorden. Want That's Live, Survival of the Strongest.
Games als Fallout en MGS lijken zo realiteit te kunnen worden als we kijken hoe snel alles door evolueert.
We leven nu in Laura Passie: Koken, vorige eeuw: The Warriors, Scarface, Call Of Duty, the Godfather, GTA SA/VC. Toekomst: Fallout, MGS, Dead Rising en Resident Evil.
Oei, oei, de Maatschappij gaat de klote. Blijkbaar hebben mensen nu al rare ideeen over toekomst, in plaats van daar boeken en Theorien over te schrijven, doen ze het in Games zodat het bijblijft bij een groot gedeelte van de toekomstige Mensen. Complot? Conspiracy?
Jij hebt het over initiatief nemen,
Hoeveel ILLEGAAL verkregen software, games, muziek, films, anime's en meer heb jij?
Wrs. genoeg.
En intiatief nemen: 1 persoon zegt 'jongens we stoppen er mee' 100 zeggen 'fak jouw', mensen houden er heus niet mee op. Dat doen we gewoon niet.
En ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt want mensen moorden nu al vriend |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:55 Onderwerp:
| |
|
mc-fakey schreef: | Akatora schreef: |
Hoeveel ILLEGAAL verkregen software, games, muziek, films, anime's en meer heb jij?
Wrs. genoeg.
En intiatief nemen: 1 persoon zegt 'jongens we stoppen er mee' 100 zeggen 'fak jouw', mensen houden er heus niet mee op. Dat doen we gewoon niet.
En ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt want mensen moorden nu al vriend |
Geen, overheid kan zulke lui toch inreken en in de bak gooien.
Criminelen die rondlopen in de Maatschappij, is niet echt goed voor de Samenleving.
De Jeugd van Tegenwoordig deugt ook niet meer.
Vroeger kon je niet eens Downloaden. Misschien is Global Warming wel een geschenk van god om de Fallen World te vernietigen.
Het komt volgens mij nooit goed op deze planeet. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:56 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | mc-fakey schreef: | Akatora schreef: |
Wrs. genoeg.
Geen, overheid kan zulke lui toch inreken en in de bak gooien.
Criminelen die rondlopen in de Maatschappij, is niet echt goed voor de Samenleving.
De Jeugd van Tegenwoordig deugt ook niet meer.
Vroeger kon je niet eens Downloaden. Misschien is Global Warming wel een geschenk van god om de Fallen World te vernietigen.
Het komt volgens mij nooit goed op deze planeet. |
Dat komt het ook niet, daarom kan je het beter accepteren dan er over gaan jammeren, je kan er toch niets aan doen |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:06 Onderwerp:
| |
|
The Future:
http://www.youtube.com/watch?v=1X4FGs1033c
Misschien moeten we ons bij extremisten en communisten aansluiten en vechten voor een betere Wereld.
5 Miljard dollar doneren aan Noord Korea kan vast geen kwaad.
Hopen dat de Overheid snel wordt omvergeworpen.
We need a Savior. Iemand zoals Kratos of Hercules.
Er moet ergens een Nation Opstaan die bereid is op te vechten voor een nieuwe Wereld. Een wereld voor Soldiers is altijd nog beter dan een wereld voor een stel Egoisten die in hel zullen belanden.
Misschien is Hideo Kojima himself wel een Extremist? Hij maakt Games als MGS met doel Propaganda voor de Oorlog. En de Winsten worden gedoneerd aan de goede cause zoals bijvoorbeeld Al Quada.
Sowieso is het Mega*** dat men Jesus vermoord heeft. Als dat geen zonde is dan weet ik het ook niet meer.
Maarja mc-fakey uiteindelijk heb je wel gelijk. We Killed Jesus the Son of God, een ergere zonde bestaat er niet.
Of dan nog gaan moorden of stelen zal niet veel eraan veranderen.
Stelen is dan nog niks vergeleken met de zonde die we zijn begaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:16 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | The Future:
We need a Savior. Iemand zoals Kratos of Hercules. |
Kerel jij kijkt teveel tv.
Ontopic:
Ik ben het eens met Fakey maar dat was al te merken in mijn vorige post. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:17 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | The Future:
http://www.youtube.com/watch?v=1X4FGs1033c
Misschien moeten we ons bij extremisten en communisten aansluiten en vechten voor een betere Wereld.
5 Miljard dollar doneren aan Noord Korea kan vast geen kwaad.
We need a Savior. Iemand zoals Kratos of Hercules.
Er moet ergens een Nation Opstaan die bereid is op te vechten voor een nieuwe Wereld. Een wereld voor Soldiers is altijd nog beter dan een wereld voor een stel Egoisten die in hel zullen belanden.
Misschien is Hideo Kojima himself wel een Extremist? Hij maakt Games als MGS met doel Propaganda voor de Oorlog. En de Winsten worden gedoneerd aan de goede cause zoals bijvoorbeeld Al Quada.
Sowieso is het Mega*** dat men Jesus vermoord heeft. Als dat geen zonde is dan weet ik het ook niet meer.
Maarja mc-fakey uiteindelijk heb je wel gelijk. We Killed Jesus the Son of God, een ergere zonde bestaat er niet.
Of dan nog gaan moorden of stelen zal niet veel eraan veranderen.
Stelen is dan nog niks vergeleken met de zonde die we zijn begaan. |
Ga je extremistische rare denkbeelden ergens anders preken. We weten nu wel dat jij denkt dat we gedoemd zijn en al die onzin met Jezus enzo. Heeft niet veel met illegaal downloaden te maken, en sowieso, dat komt al sinds het begin van games voor, mijn vader vertelde hoe hij bij een computerclubje zat in de jaren 80 hier in Groningen waar iedereen z'n computers meenam en illegaal games uitwisselde. Dus het komt altijd al voor, en de meeste mensen van toen doen nu dingen in de computerwereld dus ik wil niet lullig doen misschien is het toen juist een goede ontwikkeling geweest anders was het nu niet zo groot als het is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:23 Onderwerp:
| |
|
Vroeger, 100 jaar geleden kon het niet.
Maar wat kan het ook schelen, het is maar digitaal stelen. Zo erg kan het niet zijn. We breken maar een klein contractje met daar de voorwaarden in.
Maatschappij en Samenleving verbeteren? Nah, let fate decide. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:26 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | Vroeger, 100 jaar geleden kon het niet.
|
Oh wat ben je slim.  |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:35 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: |
Dude niet zeveren, jij hebt OF2 gedownload en komt hier stoer doen. Iedereen download wel eens iets maar als je er mee gaat stoeffen op een gamesite moet je niet verbaasd zijn dat er mensen tegen je zijn. Dus als je in het vervolg iets download, hou het voor je eigen, en vooral geen zever komen vertellen dat je aan het sparen bent voor een reisje, als je gamen niet kan betalen zoek je een ander hobby, zo simpel is het.
|
dat begrijp ik dus niet van jullie want op wat voor manier is dat stoer doen? Ik verklaar mezelf alleen maar, dat jullie het verschil niet weten tussen stoer doen en mezelf verklaren is niet mijn schuld, echter wordt ik er wel met de nek op aangekeken, beetje raar... |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:41 Onderwerp:
| |
|
Psychrome Dark schreef: | Akatora schreef: | Vroeger, 100 jaar geleden kon het niet.
|
Oh wat ben je slim.  |
Achja who cares. Stelen is niet eens zo groot iets.
There was A boy and A Father. The Boy was Hungry. The Father wanted to buy food for the boy, but didn't have the money for it. So he stole something from a supermarket. When he came running out of the supermarket he was hit by a Truck. And the Boy was all Alone, but the hunger was stilled.
Dit kan je toch niet een Overtreding noemen. Moord op heilige mensen zou strafbaar moeten zijn, niet simpele zaakjes zoals dit niet.
Welke halve gare heeft de wetten nou weer vastgesteld.
Straks gaan ze nog aankomen dat Auto's stelen een misdaad is. :S
Ga echte misdaden rechtzetten ofzo. Misdaden van bijvoorbeeld 2 millenia's geleden. Slavenhandel/Mensenhandel is een misdaad, niet stelen van niet-levende spul als Auto's en Software.
Software kun je geeneens vastpakken, het is bijna zo nep als het maar kan. Straks is spugen op grond ook een misdaad. Wie is een rechter om te beslissen of iets een misdaad is of niet? Wie is degene die de grondrechten heeft vastgesteld? Wat geeft men het recht dat te doen?
VS kreeg de PS3 eerder dan EU, wie heeft dat besloten? A human cannot be what a Superior Being could be.
We must Atone for our sins.
We must face our Fate with with both our hands. We can't turn away from it. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:41 Onderwerp:
| |

|
Ik heb zo'n 250 games liggen, en ongeveer 50 gedownloade games op mijn PC staan, velen die nu bij die 250 gekochte spellen zitten, moet ik me nu slecht gaan voelen?
Ik ga geen jaar wachten tot TV-series eens uit Amerika naar Nederland komen, DVD's en Bioscoopkaartjes zijn belachelijk duur voor een film die je een keer kijkt, en ik ga ook zeker niet elk nummertje dat lekker klinkt meteen kopen.
Dus ja, ik download wel eens wat, meer films dan muziek of games, maar ik ga me er echt niet slecht om voelen. De gamesindustrie moet ons gamers maar eens een reden geven om die 60-70 euro te rechtvaardigen, al helemaal op de PC met zijn slecht geoptimaliseerde ports en de DLC die al bij release op XBL/PSN staan. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:44 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | Psychrome Dark schreef: | Akatora schreef: | Vroeger, 100 jaar geleden kon het niet.
|
Oh wat ben je slim.  |
Achja who cares. Stelen is niet eens zo groot iets.
There was A boy and A Father. The Boy was Hungry. The Father wanted to buy food for the boy, but didn't have the money for it. So he stole something from a supermarket. When he came running out of the supermarket he was hit by a Truck. And the Boy was all Alone, but the hunger was stilled.
Dit kan je toch niet een Overtreding noemen. Moord op heilige mensen zou strafbaar moeten zijn, niet simpele zaakjes zoals dit niet.
Welke halve gare heeft de wetten nou weer vastgesteld.
Straks gaan ze nog aankomen dat Auto's stelen een misdaad is. :S
Ga echte misdaden rechtzetten ofzo. Misdaden van bijvoorbeeld 2 millenia's geleden. Slavenhandel/Mensenhandel is een misdaad, niet stelen van niet-levende spul als Auto's en Software.
Software kun je geeneens vastpakken, het is bijna zo nep als het maar kan. Straks is spugen op grond ook een misdaad. Wie is een rechter om te beslissen of iets een misdaad is of niet? Wie is degene die de grondrechten heeft vastgesteld? Wat geeft men het recht dat te doen?
VS kreeg de PS3 eerder dan EU, wie heeft dat besloten? A human cannot be what a Superior Being could be.
We must Atone for our sins.
We must face our Fate with with both our hands. We can't turn away from it. |
Leave your faith at the door please. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|