Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 21, 22, 23 Volgende
|
chimnino |
Geplaatst: 09 Okt 2009 15:22 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Sep 2008 Berichten: 1276
|
Lol, ook Guerilla Games (Killzone), Media Molecule (LBP), Sony Santa Monica (GoW), Insomniac (RFoM, R&C), Ready at Dawn (Daxter, GoW:CoO) & Sucker Punch (InFamous, Sly)
Snap alleen je link met Turn 10 niet Gezer... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Okt 2009 15:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24918
|
chimnino schreef: | Snap alleen je link met Turn 10 niet Gezer... | Infinity Ward, Bungie en Naughty dog gaan positief met elkaar om. Turn10 breekt al hun concurrenten af daarentegen. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 09 Okt 2009 16:08 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Sep 2008 Berichten: 1276
|
Wel triest die screenshot... maar 1 vriend online midden op de dag  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Okt 2009 16:29 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Gezer schreef: | Naughty God bedankt Infinity Ward en Bungie |
Ja, deden ze bij het eerste deel dacht ik ook al; alle andere developers van shootergames op de Playstation 3 bedanken, echt tof dat ze dat doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 09 Okt 2009 17:40 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Sep 2008 Berichten: 1276
|
Gezer schreef: | GekooktEi schreef: | Gezer schreef: | Naughty God bedankt Infinity Ward en Bungie |
Ja, deden ze bij het eerste deel dacht ik ook al; alle andere developers van shootergames op de Playstation 3 bedanken, echt tof dat ze dat doen. |
Kan zijn, lang geleden dat ik UC1 uitgespeeld heb.
@chimnino: wat Joni zei  |
Dan nog, waarom een 360 ontwikkelaar weer negatief betrekken in een PS3 exclusive topic? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 09 Okt 2009 17:47 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Omdat Gezer net zo kinderachtig is als de gasten bij Turn10.
Anyway, aangezien ze bij ND nogal een boel afkijken bij andere ontwikkelaars is een bedankje wel t minste wat ze kunnen doen
OOOOOHNOOOO WHAT HAVE I SAID! |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 09 Okt 2009 18:01 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Roderick schreef: | Omdat Gezer net zo kinderachtig is als de gasten bij Turn10.
Anyway, aangezien ze bij ND nogal een boel afkijken bij andere ontwikkelaars is een bedankje wel t minste wat ze kunnen doen
OOOOOHNOOOO WHAT HAVE I SAID! |
Dat kun je over iedere dev zeggen tegenwoordig. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Okt 2009 21:09 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 09 Okt 2009 21:13 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Kijk al die Xbox nerds zeiken over die score.  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Okt 2009 12:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
IW over Uncharted 2 review van GT:
http://www.gametrailers.com/video/episode-78-invisible-walls/57525
Ik ben het er nog steeds niet mee eens, in de review werd Uncharted 1 constant gebashed en dat het niet orgineel is daar misschien wel maar Gears of War 2 was ook niet orgineel en die kreeg wel een hogere score, omdat het een jaar oud is hebben ze zogenaamd hogere standaarden, en Halo 3 was al helemaal niet origneel, en die kreeg zelfs een 9.8.
Het maakt me geen drol uit wat ze ervan zeggen de review was gewoon kut, de score is goed maar de reden daarachter slaat nergens op omdat het lijkt dat Uncharted 2 de enige is die daarvoor gestraft word. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Okt 2009 13:14 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Het ligt er ook aan wat je met je gameplay doet. Ik kan me best voorstellen dat er op Uncharted 1 kritiek was omdat veel mechanics rechtstreeks uit andere games geplukt zijn. Een Gears of War 1 had een coversysteem dat al eens eerder was gebruikt, maar daar houdt het mee op: men heeft heel veel dingen zelf bedacht en ontwikkeld waardoor de gameplay in gears zo goed werd. In Uncharted 1 zag ik dat totaal niet...gewoon de gameplay overnemen omdat ie al goed is: geen eigen karakter wat betreft gameplay.
Karakter van Uncharted lag em in de personages imo, zeker niet in de gameplay. Toch vind ook ik dat je daar bij een recensie van een tweede deel over op moet houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Okt 2009 13:14 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Okt 2009 13:15 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Het gaat er niet om dat een Halo 3 of een GTAIV niet origineel zijn. Die games lijken op hun voorgangers en die voorgangers hebben innovatie naar het genre gebracht. Uncharted 1 heeft dat nooit gedaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Okt 2009 13:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24918
|
Tomb Raider heeft ook innovatie naar het genre gebracht, dat betekende echter niet dat Tomb Raider 4 nog op monsterscores moest rekenen zoals GTA4 of Halo 3. Als je wil zeggen dat originaliteit belangrijk is, kun je ook bij sequels niet gewoon zeggen dat het niet innovatief moet zijn. Daarom ook dat een game in mijn ogen in de eerste plaats goed moet zijn. Als hij dan nog uniek is, top. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Okt 2009 14:15 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Joni Philips schreef: | Tomb Raider heeft ook innovatie naar het genre gebracht, dat betekende echter niet dat Tomb Raider 4 nog op monsterscores moest rekenen zoals GTA4 of Halo 3. Als je wil zeggen dat originaliteit belangrijk is, kun je ook bij sequels niet gewoon zeggen dat het niet innovatief moet zijn. Daarom ook dat een game in mijn ogen in de eerste plaats goed moet zijn. Als hij dan nog uniek is, top. |
Dat dachten de reviewers van GTA IV/Halo/Gears waarschijnlijk ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:18 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Gezer schreef: | Roderick, wat is er zo origineel aan Gears? Het is gewoon shoot, cover, shoot cover, geen puzzels ofzo. Check gameplay video van Kill.Switch: http://www.youtube.com/watch?v=9UaM-b3pvJk
Gameplay mechanics zijn 1:1 kopie van Kill.Switch, Gears heeft het gewoon verfijnd.
Gears of war was inspired by this game, it has the same mechanics like diving, sideways,forward,backward, and taking cover, and blindfiring. |
Nee het is geen 1:1 kopie. Geinspireerd is heel anders dan 1:1 kopieren. Als je dat niet snapt begrijp je niks van games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 10 Okt 2009 15:56 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 25 Aug 2007 Berichten: 1838
|
Een vriend van me die in de Verenigde Arabische Emiraten woont heeft 'm al.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:04 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24918
|
Gezer, Kill.Switch heeft uiteindelijk ook alleen maar overgenomen van Winback. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 10 Okt 2009 16:34 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Roderick schreef: |
Nee het is geen 1:1 kopie. Geinspireerd is heel anders dan 1:1 kopieren. Als je dat niet snapt begrijp je niks van games. |
Waarom is het cover/shooting mechanisme Killswitch --> GOW dan geïnspireerd en GOW --> Uncharted 1:1 kopie?? Sorry hoor maar in mijn ogen is het gewoon beide gejat en is er niet voor niets een spreekwoord voor Bij Gears is het wel het beste uitgewerkt, maar dit is ook omdat heel deze game daar gewoon op draait. Bij Uncharted is er minder aandacht uitgegaan naar het cover/shooting gedeelte omdat dit niet de prioriteit heeft in deze game. Als je dan over originele ideeën of mechanismes gaat praten dan vallen beiden voor mij gewoon weg hoor, wat overigens helemaal niet erg is. Maar kijk bijvoorbeeld naar bullet time. Dat was een originele idee in een shooter (nu overigens niet meer). Bij Dead Space moest je juist niet voor de headshot gaan, maar voor de ledematen. Als je het over originaliteit wil hebben dan maakt dat ene reload dingetje of dat van blok naar blok switchen weinig verschil. Het blijft dekking zoeken en vanuit daar je tegenstander omleggen. Dit is bij Kilswitch zo, bij Gears en nu ook bij Uncharted. Maakt het deze games minder? Nee, ze spelen geweldig. Is het origineel voor het shooter 'genre'? De eeste keer wel maar daarna ook niet meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 10 Okt 2009 17:15 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Roderick schreef: | Omdat Gezer net zo kinderachtig is als de gasten bij Turn10.
Anyway, aangezien ze bij ND nogal een boel afkijken bij andere ontwikkelaars is een bedankje wel t minste wat ze kunnen doen
OOOOOHNOOOO WHAT HAVE I SAID! |
Heb jij de review van Gametrailers gekeken ofzo, dat je dat soort gekke dingen zegt?
Weet je wat er trouwens heel fijn is bij Uncharted's schiet gameplay imo? Dat als je L1 niet ingedrukt hebt, je zonder schietcursor om je heen kijkt, wat ook automatisch betekent dat je veel sneller draait, en daar wordt de gameplay meteen veel flexibeler van. Bij spellen als Army of Two (nog een mooi voorbeeld van een exact gelijk spel aan Gears) of Gears heb je ook als je niet "zoomt" een richtpunt, waardoor het veel lomper aanvoelt. Dat vind ik dus het pluspunt aan de gameplay van Uncharted, als de keuze aan mij zou zijn, zouden alle TPS's zo zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Okt 2009 18:17 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Helaas kunnen we dat niet over de vertaling zeggen, maarja wat doen we eraan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Okt 2009 19:16 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
ninodude schreef: | Helaas kunnen we dat niet over de vertaling zeggen, maarja wat doen we eraan? |
In et duits lezen?
Anyway
Citaat: | Selbst wenn eine Wache aus gefühlten zehn Metern in die Richtung eines bewusstlosen Kollegen blickt, patrouilliert sie weiter, als wäre nichts gewesen. Das tut dem Spielspaß zwar keinen Abbruch, wirkt aber dennoch etwas unbeholfen. Gerade weil der Rest so perfekt ist. |
Zop hoort hert. Die kleine schoonheidsfoutjes niet bestraffen (Aangezien het geen stealth game is.) Erger je je eraan schiet em dan nier waar hij em niet kan zien . |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Okt 2009 19:28 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
elemeNt schreef: | Roderick schreef: |
Nee het is geen 1:1 kopie. Geinspireerd is heel anders dan 1:1 kopieren. Als je dat niet snapt begrijp je niks van games. |
Waarom is het cover/shooting mechanisme Killswitch --> GOW dan geïnspireerd en GOW --> Uncharted 1:1 kopie?? Sorry hoor maar in mijn ogen is het gewoon beide gejat en is er niet voor niets een spreekwoord voor Bij Gears is het wel het beste uitgewerkt, maar dit is ook omdat heel deze game daar gewoon op draait. Bij Uncharted is er minder aandacht uitgegaan naar het cover/shooting gedeelte omdat dit niet de prioriteit heeft in deze game. Als je dan over originele ideeën of mechanismes gaat praten dan vallen beiden voor mij gewoon weg hoor, wat overigens helemaal niet erg is. Maar kijk bijvoorbeeld naar bullet time. Dat was een originele idee in een shooter (nu overigens niet meer). Bij Dead Space moest je juist niet voor de headshot gaan, maar voor de ledematen. Als je het over originaliteit wil hebben dan maakt dat ene reload dingetje of dat van blok naar blok switchen weinig verschil. Het blijft dekking zoeken en vanuit daar je tegenstander omleggen. Dit is bij Kilswitch zo, bij Gears en nu ook bij Uncharted. Maakt het deze games minder? Nee, ze spelen geweldig. Is het origineel voor het shooter 'genre'? De eeste keer wel maar daarna ook niet meer. |
Dus? |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 12 Okt 2009 19:35 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 13 Mei 2008 Berichten: 2250
|
Er zit iemand in mijn vriendenlijst die de game al heeft!
Sjoerd van der Meer om exact te zijn, damn you Nijmegen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 12 Okt 2009 19:36 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
Taw0n schreef: | Er zit iemand in mijn vriendenlijst die de game al heeft!
Sjoerd van der Meer om exact te zijn, damn you Nijmegen! |
Ik zag het ook.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 21, 22, 23 Volgende |