Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 35, 36, 37  Volgende  
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Vraagje: hoe kopieer ik mijn muziek van mijn externe HDD naar mijn PS3? Als het via usb aansluit zie ik nergens externe hdd staan op de xmb.

Als het gaat doe het dan via een usb stick. die herkent de ps3 wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
brend5 BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
brend5 schreef:
ik wil alleen weten hoe ik de video output reset zodat ie op me sd tv kan

Aanknop op je PS3 ingedrukt houden tot hij piept. Dan zijn je instellingen voor video/audio output gereset.

hoeveel piepjes moet hij geven?? 2 of 3??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan het altijd proberen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je van NTSF naar FAT32 wil dan moet je hem formatteren ja.. of koop gewoon een nieuwe USB stick erbij.. die dingen van 8 of 16GB kosten bijna niks meer.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:
chimnino schreef:
brend5 schreef:

Aanknop op je PS3 ingedrukt houden tot hij piept. Dan zijn je instellingen voor video/audio output gereset.

Geen idee, te lang geleden. Een seconde of 5 moet je hem ingedrukt houden met aanzetten. Dan reset de PS3 zijn output van video/audio
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
chimnino schreef:
Gezer schreef:
Mafusto schreef:
Gezer schreef:
Vraagje: hoe kopieer ik mijn muziek van mijn externe HDD naar mijn PS3? Als het via usb aansluit zie ik nergens externe hdd staan op de xmb.

Druk op driehoekje als je het apparaat kiest.

Dat is juist het probleem, ik zie het apparaat niet.

Dan is de schijf waarschijnlijk als NTFS geformatteerd. Dan ziet de PS3 hem niet. FAT-32 moet je hebben.

Moet ik dan mijn externe HDD formatteren?

Ja. En ik mag aannemen dat je gewoon een pc hebt waar je die dingen op kan dumpen. Tijdelijk uiteraard.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:
chimnino schreef:
brend5 schreef:

Weet ik niet meer. Wij hebben het op school althans regelmatig 2/3 keer moeten doen voordat we beeld hadden. Maar dat zal wel te maken hebben gehad met het feit dat we maar wat aan het aanmodderen waren...
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
brend5 schreef:
chimnino schreef:
brend5 schreef:

Weet ik niet meer. Wij hebben het op school althans regelmatig 2/3 keer moeten doen voordat we beeld hadden. Maar dat zal wel te maken hebben gehad met het feit dat we maar wat aan het aanmodderen waren...

School?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Divine Rage schreef:
brend5 schreef:
chimnino schreef:
brend5 schreef:

School?

Ja gamen in school is in. vorig jaar heb ik Halo MP gedaan op de xbox360 in de klas , dat was egt aff
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

chimnino schreef:
brend5 schreef:

Een beetje vaagjes, want hij piept ook al wanneer hij aangaat toch?

Oh nee, laat maar, het is ook eigenlijk best logisch wat je zegt
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 05 Okt 2009 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Divine Rage schreef:
brend5 schreef:
chimnino schreef:
brend5 schreef:

School?

Elke vrijdag, laatste uur, konden wij doen wat we wilden. Dat hield dus in dat een van ons eigenlijk elke week z'n PS3 meenam (waar die thuis gek genoeg niks mee deed... /facepalm). Nou, toen school eindelijk HD schermen aangeschaft had werd het alleen maar mooier.

En Ei, hij piept als je em aanraakt, dus inhouden tot hij piept is misschien niet geheel duidelijk dat het meer dan eens moet zijn, maar ik zeg niks verkeerd.
Terug naar boven
degrotevan BerichtGeplaatst: 08 Okt 2009 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens

Ik heb hulp nodig! Ik wilde mijn PS3 HDD verwisselen en toen ging alles fout.
Ik heb op youtube een tutorial bekeken om alles goed te begrijpen en etc.
Maar toen moest ik de vier schroeven verwijderen die de HDD bevestigen aan het omhulsel.

De schroeven zaten zo erg vast, dat ik wat extra druk moest uitoefenen.
Door de extra druk zijn de schroeven zo naar de klote dat de schroeverdraaier geen grip meer heeft.

Nu zit ik met een harde schijf die niet meer los kan

Wat stellen jullie voor??

Alvast bedankt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 08 Okt 2009 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

degrotevan schreef:
Jongens

Maar toen moest ik de vier schroeven verwijderen die de HDD bevestigen aan het omhulsel.

Door de extra druk zijn de schroeven zo naar de klote dat de schroeverdraaier geen grip meer heeft.

Alvast bedankt

Ik neem aan dat je een kruiskop gebruikt? Anders moet je even een platkop erbij pakken, daarmee heeft hij toch denk ik iets meer grip.
Terug naar boven
degrotevan BerichtGeplaatst: 08 Okt 2009 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
degrotevan schreef:
Jongens

Alvast bedankt

Ik neem aan dat je een kruiskop gebruikt? Anders moet je even een platkop erbij pakken, daarmee heeft hij toch denk ik iets meer grip.

Nog steeds niet gvd!
Is dat omhulsel niet universeel ofzo dat ik het ergens nieuw kan kopen??
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 08 Okt 2009 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

zo iets

https://www.ps2repairs.co.uk/catalog/ps3-playstation-hard-drive-rack-mount-p-540.html
Terug naar boven
degrotevan BerichtGeplaatst: 08 Okt 2009 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:
zo iets

https://www.ps2repairs.co.uk/catalog/ps3-playstation-hard-drive-rack-mount-p-540.html

Hartelijk bedankt man
Ik heb het besteld dus hopelijk is het volgende week binnen
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 08 Okt 2009 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

degrotevan schreef:
brend5 schreef:
zo iets

Hartelijk bedankt man

Aangezien je toch die hardeschijf ging vervangen, kon je net zo goed die schroeven uitboren. Metaalboor met gelijke diameter of liever ietsje kleiner, en uitboren maar. Blijft het bracket iig in tact

Ik had ook problemen met die schroeven. Zitten niet muurvast, zit alleen een heel stevige seal. Hoe ik het heb opgelost: 1 man drukt schroevendraaier stevig in de schroef, ander pakt de schroevendraaier met een tang en draait. Zo hoeft ieder maar 1 ding in de gaten te houden en breek je zo die seals van de schroefjes. Had bij mijn 40GB PS3 echt stevige seals, is niet normaal! Heb het idee als je hem eerst een poosje gebruikt, dat door de warmte de seal nog steviger wordt door uitzetten/krimpen. Maar als je eenmaal door die seal bent kan je ze bij wijze van met je vingers losdraaien.
Terug naar boven
degrotevan BerichtGeplaatst: 10 Okt 2009 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
degrotevan schreef:
brend5 schreef:
zo iets

Hartelijk bedankt man

Aangezien je toch die hardeschijf ging vervangen, kon je net zo goed die schroeven uitboren. Metaalboor met gelijke diameter of liever ietsje kleiner, en uitboren maar. Blijft het bracket iig in tact

Ik had ook problemen met die schroeven. Zitten niet muurvast, zit alleen een heel stevige seal. Hoe ik het heb opgelost: 1 man drukt schroevendraaier stevig in de schroef, ander pakt de schroevendraaier met een tang en draait. Zo hoeft ieder maar 1 ding in de gaten te houden en breek je zo die seals van de schroefjes. Had bij mijn 40GB PS3 echt stevige seals, is niet normaal! Heb het idee als je hem eerst een poosje gebruikt, dat door de warmte de seal nog steviger wordt door uitzetten/krimpen. Maar als je eenmaal door die seal bent kan je ze bij wijze van met je vingers losdraaien.

Het klinkt allemaal zeer mooi wat je net hebt uitgelegd, maar ik ben niet zo technisch ingesteld, dus ik houd het bij een nieuw omhulsel kopen. Maar wel bedankt voor de uitleg, misschien helpt het andere wel
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu dat we PSN kaarten hebben is het ook mogelijk om op onze Amerikaanse account te lossen bijvoorbeeld?
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand Nazi Zombies? Der Riese om exact te zijn?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Nu dat we PSN kaarten hebben is het ook mogelijk om op onze Amerikaanse account te lossen bijvoorbeeld?

Nee, je kan alleen met Amerikaanse dollars betalen in de store, echt dom nu moeten we die kaarten nogsteeds importeren want er zijn veel meer games in de US store dan in de EU store, MGS bijvoorbeeld.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Lawliet schreef:

Nee, je kan alleen met Amerikaanse dollars betalen in de store, echt dom nu moeten we die kaarten nogsteeds importeren want er zijn veel meer games in de US store dan in de EU store, MGS bijvoorbeeld.

Precies. Heb Flower gekocht btw.

Wil MGS zo graag op mijn PSP.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat

MGS op de Store heeft een hoop audio glitches op me PSP. K zou zeggen, doe het niet als je m enkel voor de PSP wilt halen.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn ps3 leest geen enkel disc meer; weet iemand hoe ik dit kan oplossen
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
Mijn ps3 leest geen enkel disc meer; weet iemand hoe ik dit kan oplossen

LOL YLOD Waarom begin ik dit het laatste jaar vaker en vaker te horen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 35, 36, 37  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 30 van 37

Ga naar: