Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 21, 22, 23  Volgende  
streetfighter BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

deze xbox360 song vind ik stukken beter http://www.youtube.com/watch?v=caVhBCsZqr0
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

MGS4: overrated to the moon. LBP vond ik niks aan. Resistance 2 is geen topper: rommeltje. Motorstorm is de topper die ik in gedachten heb. Valkyria niet gespeeld. Meningen verschillen, vandaar dat ik er 'imo' neerzette.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

"uhh...uhh...uhh...uhh... I dont have any comment to make"
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

MGS4
LittleBigPlanet
Valkyria Chronicles
Resistance 2
Motorstorm Pacific Rift

Zijn stuk voor stuk toppers. PS3 2009 vergeleken met vorig jaar is zelfs nog beter. Om het kwartaal komt er één of meerdere toppers uit.

LBP en Motorstorm zijn echt belachelijk goed (met name LBP) maar Resistance 2, was echt een wanproduct. R2 scoort namelijk op alle vlakken diepe onvoldoende's behalve co-op support en multiplay. maarja dat maakt het niet veel beter als de game niks anders dan FAAL uitstraald.

btw is Wipeout HD echt vet? ik vond de psp versie namelijk heel teleurstelend door de slechte framerate en heb em dus niet lang gespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand deze gezien ?

http://www.youtube.com/watch?v=kQSRaEVdnu4
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Citaat:

MGS4
LittleBigPlanet
Valkyria Chronicles
Resistance 2
Motorstorm Pacific Rift

Zijn stuk voor stuk toppers. PS3 2009 vergeleken met vorig jaar is zelfs nog beter. Om het kwartaal komt er één of meerdere toppers uit.

LBP en Motorstorm zijn echt belachelijk goed (met name LBP) maar Resistance 2, was echt een wanproduct. R2 scoort namelijk op alle vlakken diepe onvoldoende's behalve co-op support en multiplay. maarja dat maakt het niet veel beter als de game niks anders dan FAAL uitstraald.

btw is Wipeout HD echt vet? ik vond de psp versie namelijk heel teleurstelend door de slechte framerate en heb em dus niet lang gespeeld.

Wipeout HD is echt vet

Check hier: http://www.gamed.nl/view/50300
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het gaat hier over Uncharted 2. Remember?
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
MGS4: overrated to the moon. LBP vond ik niks aan. Resistance 2 is geen topper: rommeltje.

Volgens metacritic.com zijn al deze spellen stuk voor stuk AAA - titels. En (voor zij die metacritic niet kennen) wil dit dus zeggen dat vrijwel IEDERE REVIEWER dit spel meer als 85 (soms zelfs 95!!!) % gegeven heeft.

Bovendien heeft LBP verleden jaar in de "Game Developers Choice Awards" dik huisgehouden en 4 van de 10 awards gewonnen (en 2 awards waren "best downloadable game" en "best handheld game" dus die tellen eigenlijk niet echt mee).

Meningen verschillen inderdaad, maar als je durft beweren dat geen van al deze spellen goed zijn, dan heb je wel een heel heel heel "aparte" smaak van goede games....

Trouwens op iedere andere site die "awards" geeft (zoals bijv. gametrailers.com) heeft de PS3 verleden jaar de "best lineup"-gewonnen met (en ik quote) "no contest in quality or quantity"

(link hier)

Enfin waar ik naartoe wil is dat PS3 ownt in goede games en Uncharted2 is daar weer een geweldige uitbreiding aan.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Danny Ouderling schreef:

Geweldig hè Alleen hij is vals als de tyfus ingezongen.
___

On-topic: tot mijn grote spijt kan ik de GotY 2009 niet in 2009 kopen denk ik, ik moet nog een nieuwe jas hebben en ja, het heet tenslotte "kleedgeld", waar ik mijn games van koop, dus dat heeft wel voorrang... Ik heb 50 euro kleed- en zakgeld in de maand, ben zoekende naar een baantje. Ik heb nu 20 euro, volgende maand dus 70 euro, nou, net genoeg voor een goede jas waar ik even mee kan doen. Dit betekent dan weer dat ik in december zelfs nog maar 50 euro heb, en waarschijnlijk nog minder want ik heb nog wel meer uitgaven, hoe nutteloos en onbedoeld ook.

Conclusie: Uncharted 2 -> 2010. Ik heb OFP2 in ieder geval gepre-ordered, maar toen had ik nog niet gekeken naar hoeveel geld ik had. Misschien had ik hem wel niet gepre'd als ik had geweten dat ik nog maar 80 euro had. Maarja gebeurd is gebeurd, ik ben hopelijk wel even zoet met OFP2.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Edit: GekooktEi, wat is dit voor een flauwe grap? Je gaat Uncharted 2 niet halen in 2009????

Laatst aangepast door No'tje op 03 Okt 2009 22:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
ninodude schreef:
Joni Philips schreef:

Oh true, back on topic:

Nu is de vraag, zal Uncharted 2 de meeste GOTY awards binnenslepen in de GOTY geschiedenis?

Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Wat is er Christian? Doodnormale vraag toch?

En @ ninodude; Gezer

Tja, er zijn twee dingen die dan in de weg zitten. Punt 1 moet ik dan verkouden door het leven omdat ik geen goede jas heb, en punt 2 krijg ik m'n moeder dan weer op mijn dak omdat ik wéér mijn geld uitgeef aan "onbelangrijke" dingen, die onbelangrijke grootste hobby van me.

Maar ik heb wel een ingeving gehad: ik ga lekker solliciteren bij de videotheek, dat is toch een geweldig baantje? Niet zoals in de supermarkten leren hoe al die apparaten werken of spiegelen, en als je de films al bij moet vullen is alles veel makkelijker te vinden dan in een andere winkel, gewoon op genre in een hele kleine ruimte
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

On-topic: tot mijn grote spijt kan ik de GotY 2009 niet in 2009 kopen denk ik, ik moet nog een nieuwe jas hebben en ja, het heet tenslotte "kleedgeld", waar ik mijn games van koop, dus dat heeft wel voorrang... Ik heb 50 euro kleed- en zakgeld in de maand, ben zoekende naar een baantje. Ik heb nu 20 euro, volgende maand dus 70 euro, nou, net genoeg voor een goede jas waar ik even mee kan doen. Dit betekent dan weer dat ik in december zelfs nog maar 50 euro heb, en waarschijnlijk nog minder want ik heb nog wel meer uitgaven, hoe nutteloos en onbedoeld ook.

Conclusie: Uncharted 2 -> 2010. Ik heb OFP2 in ieder geval gepre-ordered, maar toen had ik nog niet gekeken naar hoeveel geld ik had. Misschien had ik hem wel niet gepre'd als ik had geweten dat ik nog maar 80 euro had. Maarja gebeurd is gebeurd, ik ben hopelijk wel even zoet met OFP2.

Zal em hier wsl ook worden helaas. Geld voor games is er even niet meer...
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

En @ ninodude; Gezer

Tja, er zijn twee dingen die dan in de weg zitten. Punt 1 moet ik dan verkouden door het leven omdat ik geen goede jas heb, en punt 2 krijg ik m'n moeder dan weer op mijn dak omdat ik wéér mijn geld uitgeef aan "onbelangrijke" dingen, die onbelangrijke grootste hobby van me.

Maar ik heb wel een ingeving gehad: ik ga lekker solliciteren bij de videotheek, dat is toch een geweldig baantje? Niet zoals in de supermarkten leren hoe al die apparaten werken of spiegelen, en als je de films al bij moet vullen is alles veel makkelijker te vinden dan in een andere winkel, gewoon op genre in een hele kleine ruimte

Ik heb nog wel een jas liggen die ik nooit meer aandoe, zit wel zo'n oranje achtige vlek in van vuurwerk van vorig jaar, maar is verder perfect en warm Kun jij mooi je Uncharted doen xD
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Waarom doet hij alsof Uncharted 2 de beste game ooit is
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
GekooktEi schreef:

Het is Indiana Jones, maar dan met iemand anders ipv Indiana Jones en in een ander tijdperk. Duh! Tuurlijk is het dan de beste game ooit, het enige wat dan nog beter zou kunnen worden is als de hoofdpersoon Indiana Jones is en de setting dus Indiana Jones
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
GekooktEi schreef:

Nouja, punt 1, het is Gezer, en punt 2, het zou zomaar eens in ieder geval de beste PS3 exclusive ooit kunnen zijn, ik weet het niet maar ik denk dat ik het ook wel als één van de beste games die ik ooit heb gespeeld rate zodra ik hem kan spelen

En ik geloof zeker dat Uncharted 2 de GotY wordt, voor mij in ieder geval wel denk ik.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een Goty word maakt helemaal niets uit, aangezien iedereen een eigen 'Goty' heeft. Voor mij is bijvoorbeeld Dawn of War II de Game of the year, terwijl die titel jullie waarschijnlijk helemaal niks zegt. En review(cijfers) zijn weinig zeggends tegenwoordig, zeker als het exclusives zijn door platform specifieke tijdschriften. ( OPM, Uncharted bijv.)
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Wat een Goty word maakt helemaal niets uit, aangezien iedereen een eigen 'Goty' heeft. Voor mij is bijvoorbeeld Dawn of War II de Game of the year, terwijl die titel jullie waarschijnlijk helemaal niks zegt. En review(cijfers) zijn weinig zeggends tegenwoordig, zeker als het exclusives zijn door platform specifieke tijdschriften. ( OPM, Uncharted bijv.)

In mijn ogen kan een game eigenlijk niet eens vernoemd worden tot 'Game of the Year', aangezien dit altijd nog, zoals jij met je voorbeeld aangeeft, een mening betreft. Smaken verschillen, en dus ook GotY's.

Echter laten veel mensen zich vaak overhalen door anderen. Wanneer drie van de vijf vrienden zeggen dat 'Game A' beter is dan Game B', maar de andere twee vrienden zeggen dat 'Game B' beter is dan 'Game A', zal de persoon die twijfelt vaak overgaan op 'Game A', zelfs wanneer 'Game B' misschien beter in het straatje van interesses past.

Ik laat mezelf nooit overhalen door reviews en/of vrienden. Ik speel soms zelfs games die niemand zou zien liggen, waaronder bijvoorbeeld 'Frontlines: Fuel of War'.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie doet er zo mee met de Beta?

Mijn PSN: ninodude.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 09:49    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Danny Ouderling schreef:

Geweldig hè Alleen hij is vals als de tyfus ingezongen.
___

Hoor ik daar Sinterklaas? Huh, en Freebees
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:

1) Dawn Of War2 was zeer zeker de beste PC-game dit jaar. Hoe ze hun hele genre zo drastisch omgooiden (bossfights in een rts??? geweldig!) heb ik nog nooit gezien. Een dure gok, maar ze hebben wel de jackpot binnengehaald. Toch durf ik niet beweren dat het DE beste game is (zeker aangezien een paar andere favorieten zoals AC2 nog moeten uitkomen)

2) De zogenaamde "official magazines" worden NIET door Sony/MS/Nintendo uitgegeven hoor. Ze noemen zich zo omdat ze enkel en alleen over 1 console gaan in tegenstelling tot algemene magazines, maar ze zijn wel degelijk onafhankelijk. Bovendien zijn al die magazines achter de schermen van hetzelfde bedrijf, dus zeggen dat ze de scores van "hun games" aanpassen slaat nergens op, want ze doen alle systemen aan.

3) Hoe zijn cijfers nietszeggend? Als 1 game gemiddeld 10 punten meer scoort dan een andere dan is die ene game op bepaalde objectieve criteria toch beter? Subjectief kan je misschien zeggen dat een fps voor jou leuker is dan een racer, of dat game A gaat over een onderwerp/serie die leuk vind. Maar algemeen gezien gaan de betere games hogere cijfers krijgen...
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Niels schreef:
Robert schreef:

1) Dawn Of War2 was zeer zeker de beste PC-game dit jaar. Hoe ze hun hele genre zo drastisch omgooiden (bossfights in een rts??? geweldig!) heb ik nog nooit gezien. Een dure gok, maar ze hebben wel de jackpot binnengehaald. Toch durf ik niet beweren dat het DE beste game is (zeker aangezien een paar andere favorieten zoals AC2 nog moeten uitkomen)

2) De zogenaamde "official magazines" worden NIET door Sony/MS/Nintendo uitgegeven hoor. Ze noemen zich zo omdat ze enkel en alleen over 1 console gaan in tegenstelling tot algemene magazines, maar ze zijn wel degelijk onafhankelijk. Bovendien zijn al die magazines achter de schermen van hetzelfde bedrijf, dus zeggen dat ze de scores van "hun games" aanpassen slaat nergens op, want ze doen alle systemen aan.

3) Hoe zijn cijfers nietszeggend? Als 1 game gemiddeld 10 punten meer scoort dan een andere dan is die ene game op bepaalde objectieve criteria toch beter? Subjectief kan je misschien zeggen dat een fps voor jou leuker is dan een racer, of dat game A gaat over een onderwerp/serie die leuk vind. Maar algemeen gezien gaan de betere games hogere cijfers krijgen...

1. Accepte, het is dan ook mijn GOTY omdat ik er nog steeds veel plezier van heb, en ja ik zie dat er nog meer dan genoeg ruimte voor verbetering is, het is zeker niet perfect.
2. Ga voor de grap is kijken bij metacritic wie bij exclusieve games boven aan staan met de score 100. dat zijn vrijwel altijd de "official magazine's" (voorbeeld: http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/uncharted2amongthieves)
3. bij GTA IV hebben de PS3/360 versie allebij een 98 gehaald, dan kan je die reviews toch moeilijk nog echt serieus nemen?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
3. bij GTA IV hebben de PS3/360 versie allebij een 98 gehaald, dan kan je die reviews toch moeilijk nog echt serieus nemen?

Ja idd, tegenwoordig becijferen ze de games door hype & graphics, voor mij was GTA IV de grote teleurstelling van vorig jaar en ik was niet eens o hyped, ik was toen een GTA SA speler en een vriend van me had toen een PS3 + GTA IV gekocht en hij zij dat het een geweldig spel was, niet dus.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Okt 2009 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Inderdaad, alle Amerikaanse en Britse Official Magazines zijn afkomstig van Future Publishing. Het feit dat ze allen exclusieve spellen zo hoog scoren, heeft meer te maken met het feit dat echte kwaliteitsschrijvers snel weggeplukt worden door magazines die een pak meer betalen dan gamemagazines terwijl de marketingafdeling meer waarde hecht aan het blijven aantrekken van de fanboys die boos worden als hun exclusieve games slecht scoren.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 21, 22, 23  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 23

Ga naar: