Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 164, 165, 166  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Ugly Truth

Vermakelijke RomCom die weliswaar heel voorspelbaar is, maar toch erg leuk was.

7.5 / 10

Up

Misschien wel de beste Pixar tot nu toe, ook in 3D gezien, geeft toch een extra dimensie.

9.5 / 10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

De helaasheid der dingen

9/10

Prachtige, maar zware film, aanrader!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat

District 9

Vermakelijk.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
The Ugly Truth

Up

Misschien wel de beste Pixar tot nu toe, ook in 3D gezien, geeft toch een extra dimensie.

9.5 / 10

Geen last van hoofdpijn?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Rene Groen schreef:
The Ugly Truth

Up

9.5 / 10

Geen last van hoofdpijn?

Nope, en de kleuren blijven ook normaal.
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuck, ik wil UP! zien...

Lord of the Rings: The Two Towers voor de 100e keer gezien, naar mijn mening de beste film ooit gemaakt.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Surrogates

Wederom geen topper met Bruce. Vond de film 'aardig', niet meer dan dat.

6 / 10
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Tropical Thunder en Constantine.

TT was een aardige comedie, niet spectaculair maar wel met een aantal hele grappige momenten, vooral omdat Ben Stiller zo goed is.

Constantine vond ik ook wel best leuk, maar niet zo heel veel actie (had ik wel verwacht). Had de game niet af moeten kijken, het is veel te laat nu...
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Fast and Furious 4
Niet top maar ook niet flop
Actie scenes zijn geweldig

7,5/10
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Up

Pixar levert zoals altijd weer kwaliteit af, al vind ik 'm toch net niet zo goed als WALL-E. 3D was wel leuk maar uiteindelijk uiteindelijk voegt het niet zoveel toe aan een niet-actiefilm.

9/10

Laatst aangepast door im2 op 26 Okt 2009 17:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Constantine, vette film. 8/10

Trailer park boys the movie!, leuke film maar zeker niet voor iedereen.
Zelf vind ik het ''naar de klote gaan'' thema erg leuk altijd ik geef hem daarom een 7,5/10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Moon

Absoluut meesterwerk. Gaat over een man die al 3 jaar op een basis op de maan zit voor een missie. Vlak voor het einde van die drie jaar gaat hij rare dingen zien. Heerlijke film.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gamer

Viel me zwaar tegen, ze slaan veel te ver door in een concept dat me interessant leek, maar totaal nergens over gaat.

3.5 / 10
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 27 Okt 2009 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren maar eens de eerste Saw gaan kijken, nadat ik de game gespeeld had. Toch maar 's kijken waar al die ophef nou over gaat. Vonf het helemaal niet zo'n gore film als verwacht (lees hierboven ook dat de echte gore pas bij Saw II begon), eerlijk gezegd nog best wel vermakelijk en bij vlagen vooral eng (niet goor).

Het thriller gedeelte overheerst duidelijk, in tegenstelling tot het horror gedeelte waar de serie zo bekend om staat. Ik heb er in ieder geval erg van genoten. Het zal natuurlijk nooit het niveau halen van een film als Se7en, maar het heeft mij wel op het puntje van m'n stoel weten te houden. Ik raad elke thriller liefhebber dan ook aan om in ieder geval het eerste deel van Saw 's een kans te geven. Voor de gene die niet tegen de torture horror kunnen heb ik een troost, de gore fragmenten zijn op een hand te tellen.

8/10
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 27 Okt 2009 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Staat Saw bekend om de horror? Tegenwoordig meer om de hoe gaat iemand dood scene's. En inderdaad het eerste deel is heel erg goed. Laat je zien wat voor persoon Jigsaw is en het mooie aan de film is dat hij gewoon de hele tijd bij hun is, hij kijkt de hele tijd mee wat er gebeurt en hoe hun gaan reageren op de dingen. Is de game trouwens goed? Heb hem nog nergens gezien in de winkels..

Mijn laatste film was Ratatouille en wat is die film goed zeg! Toen ik 2(?) jaar geleden ofzo een tv spot zag van de film leek hij me niets en heb ik hem niet gekeken. Maar de film heeft me echt verrast. Erg goeie voice acting ook. Vind overigens wel dat Pixars volgende stap mensen mag zijn. Pixar zou opzich toch wel 1 film kunnen maken waar ze de mensen er is levensecht uit laten zien, zou een leuke afwisseling zijn.

8.5/10
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 27 Okt 2009 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

@MarcianoNL
De PC versie van Saw krijgt sowieso alleen maar een Steam release geloof ik. Maar ik moet toegeven dat ik hem gedownload heb (foei, foei), omdat ie me op het eerste gezicht eigenlijk niets aan leek.

Maar ja, ben er nu ook al weer op uit gekeken, dus een aankoop zit er voor mij niet in. Ben sowieso niet zo'n fan van digitale aankopen. Dan mis ik m'n hoesje.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 27 Okt 2009 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Gisteren maar eens de eerste Saw gaan kijken, nadat ik de game gespeeld had. Toch maar 's kijken waar al die ophef nou over gaat. Vonf het helemaal niet zo'n gore film als verwacht (lees hierboven ook dat de echte gore pas bij Saw II begon), eerlijk gezegd nog best wel vermakelijk en bij vlagen vooral eng (niet goor).

Het thriller gedeelte overheerst duidelijk, in tegenstelling tot het horror gedeelte waar de serie zo bekend om staat. Ik heb er in ieder geval erg van genoten. Het zal natuurlijk nooit het niveau halen van een film als Se7en, maar het heeft mij wel op het puntje van m'n stoel weten te houden. Ik raad elke thriller liefhebber dan ook aan om in ieder geval het eerste deel van Saw 's een kans te geven. Voor de gene die niet tegen de torture horror kunnen heb ik een troost, de gore fragmenten zijn op een hand te tellen.

8/10

Het eerste is inderdaad veruit het beste. Ik heb het een kans gegeven t/m deel 4. Maar ik ben er nu toch echt mee gestopt. Geen 5 of 6 voor mij.

Zelf eindelijk na lange tijd The Lord of the Rings Extended box gekocht. Hij was nog maar 40,- en had alleen nog maar de bios releases. De toegevoegde scenes voegen net die kleine details toe waar je normaal niet op let. Ik ben pas bij FotR en ben niet echt significante scenes tegen gekomen die ik echt zou missen. Het geeft wat meer details aan de karakters en heeft wel een streepje voor op de bios release.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

District 9: mooie cynische humor, sterke actie en mooie special effects. Erg vermakelijke rit.

Paranormal Acitivity: overwegend saai maar toch met wat creepy stukjes erin.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Informant

Even wennen om Matt Damon als dikke vent te zien, maar hij zet zijn rol fantastisch neer. Vond het een fantastische film, maar je moet wel je aandacht er goed bij houden, en als je niet houdt van lange films die constant draaien om dialogen en het verhaal, dan heb je hier niets te zoeken.

8 / 10

SpangaS op Survival

Als je de serie grappig vindt zul je dit ook wel leuk vinden. Zoals ik dus.

7 / 10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Star Trek

Wát een rit. Zoiets had ik nooit verwacht van een Star Trek film. Compleet weggeblazen
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Nov 2009 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

This is It (7/10)

Geen echte film, meer een documentaire. Leuk voor de fans van MJ.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 02 Nov 2009 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

the killer

8.3

een vette koreaanse film met chow yun fat

bourne ultimatum

8.6

ik wil een vervolg nu meteen
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 02 Nov 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

The Big Lebowski 8.2/10

Briljante acteurs, dialogen en quotes en een absurd verhaal garanderen een zeer vermakelijke doch vreemde avond. Tip; kijk met vrienden en sla een hoop kratjes in, of zorg dat je knetterstoned aan de film begint.

De Storm 7.5/10

Wisselend acteerwerk, een iets te fantasierijk script, wat gelukkig gered word door mooie belichting, locaties en sfeer.
Terug naar boven
gompy222 BerichtGeplaatst: 02 Nov 2009 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

heb net 2012 gedownload en gekeke heel erg vette film

vooral de rampen zijn heel erg mooi gemaakt met alle special effects enzow. ziet der gwn levensegt uit:)
ga der zeker heen als ie in nederlands uitkomt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Nov 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

gompy222 schreef:
heb net 2012 gedownload en gekeke heel erg vette film

vooral de rampen zijn heel erg mooi gemaakt met alle special effects enzow. ziet der gwn levensegt uit:)
ga der zeker heen als ie in nederlands uitkomt

Kan je me een linkje Pm'en?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 82 van 166

Ga naar: