Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 35, 36, 37 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Sep 2009 21:13 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | GT5 was nooit zo lang in ontwikkeling. Iedereen verkijkt zich daar stevig op. Vergeet niet dat ze eerste GT HD maakten, wat een Gran Turismo 4 in HD moest worden, geen GT5. |
Echter werd GT HD van de baan gegooid en uitgebracht als een gratis PSN-game. Hierna startte de ontwikkeling van GT5P, als ik het me goed herinner. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Sep 2009 21:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lilyman schreef: | Joni Philips schreef: | GT5 was nooit zo lang in ontwikkeling. Iedereen verkijkt zich daar stevig op. Vergeet niet dat ze eerste GT HD maakten, wat een Gran Turismo 4 in HD moest worden, geen GT5. |
Echter werd GT HD van de baan gegooid en uitgebracht als een gratis PSN-game. Hierna startte de ontwikkeling van GT5P, als ik het me goed herinner. | Idd.
GekooktEi schreef: | Mijn vraag nogmaals: Ik moet bij Uncharted Crushing nog uitspelen, telt het als ik dat via Chapter Select doe? En als ik Chapter Select doe, moet ik dan m'n oude savegame aanklikken (of wordt hij dan geoverwrite?) of moet ik een nieuwe aanmaken? Maar bij dat tweede ben ik dan mijn Rewards kwijt, rite?
Thx in advance. | Ik denk echt volledig doorspelen. Even gechecked en Chapter Select zou problemen geven voor sommige mensen om de difficulty trophies te halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Sep 2009 22:18 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Joni Philips schreef: | GT5 was nooit zo lang in ontwikkeling. Iedereen verkijkt zich daar stevig op. Vergeet niet dat ze eerste GT HD maakten, wat een Gran Turismo 4 in HD moest worden, geen GT5. |
Echter werd GT HD van de baan gegooid en uitgebracht als een gratis PSN-game. Hierna startte de ontwikkeling van GT5P, als ik het me goed herinner. |
Dus er is al een GT op de PS3 te spelen ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Sep 2009 22:50 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Lilyman schreef: | Joni Philips schreef: | GT5 was nooit zo lang in ontwikkeling. Iedereen verkijkt zich daar stevig op. Vergeet niet dat ze eerste GT HD maakten, wat een Gran Turismo 4 in HD moest worden, geen GT5. |
Twee. Gran Turismo HD (niet meer te downloaden) en Gran Turismo 5: Prologue. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Sep 2009 23:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Joni Philips schreef: | Ik denk echt volledig doorspelen. Even gechecked en Chapter Select zou problemen geven voor sommige mensen om de difficulty trophies te halen. |
Okee, thx  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Sep 2009 11:14 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Christian Vuye schreef: | Lilyman schreef: | Joni Philips schreef: | GT5 was nooit zo lang in ontwikkeling. Iedereen verkijkt zich daar stevig op. Vergeet niet dat ze eerste GT HD maakten, wat een Gran Turismo 4 in HD moest worden, geen GT5. |
En waarom is Gran Turismo HD niet meer te downloaden  |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 20 Sep 2009 11:43 Onderwerp:
| |

|
ja waarom is ie niet meer te downloaden want ik zou hem heel graag willen spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Sep 2009 11:44 Onderwerp:
| |

|
Joh, GT HD is niets meer dan een paar auto's en 1 baan en verder niks. Weinig om je druk over te maken. Wil je per se nu GT, dan kun je de Prologue voor een prikkie tweedehands halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 20 Sep 2009 12:50 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Killzone? |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 20 Sep 2009 13:12 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Lilyman schreef: | Christian Vuye schreef: | Lilyman schreef: | Joni Philips schreef: | GT5 was nooit zo lang in ontwikkeling. Iedereen verkijkt zich daar stevig op. Vergeet niet dat ze eerste GT HD maakten, wat een Gran Turismo 4 in HD moest worden, geen GT5. |
En waarom is Gran Turismo HD niet meer te downloaden  |
Waarom weet ik niet...
Mensen die het spel ooit hebben gedownload, kunnen het wel nog vinden in hun download-geschiedenis, maar de 'nieuwelingen' kunnen het spel niet meer downloaden. En nee... zoeken op alfabet heeft geen zin. Helaas.
Maar zoals Roderick al zegt, is het niet speciaals. Het zijn 20 auto's waarmee je op een enkele baan mag rijden. Daar komt nog bij dat het gewoon Time Trials en Drift Trials betreffen.
Maar wil je het spel toch echt spelen, dan zul je moeten zien of je een account van een van de eerste PSN-gebruikers mag lenen, zodat je 'm daar kunt downloaden. Mits deze persoon het spel natuurlijk zelf ooit heeft gedownload. Lukt dit niet, dan moet je op zoek naar de Japanse Gran Turismo HD Concept "Install Disc". In Japan is de game namelijk ook in beperkte oplage op Blu-Ray Disc verschenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Sep 2009 13:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Trueskill schreef: | Trueskill schreef: | Killzone? |
|
Ik wil je wel uit je lijden verlossen hoor jongen. Kom maar online als je wil spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Sep 2009 14:08 Onderwerp:
| |

|
Gaat de LBP GOTY editie weer 60 Euro kosten? En zitten er exclusieve dingen in die je anders niet kan krijgen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 21 Sep 2009 21:20 Onderwerp:
| |

|
ninodude,
1. Denk het wel. 2. Veel DLC zit erin. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 21 Sep 2009 21:23 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Sep 2009 21:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Niet alle DLC en geen exclusieve DLC. Er zitten alleen een stel nieuwe levels in die ontworpen zijn door goede LittleBigPlanet levelontwerpers. Sony was tot nu toe wel onduidelijk of die verkrijgbaar zijn of DLC zullen wordne. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 21 Sep 2009 21:55 Onderwerp:
| |

|
ja, die staan nu op de schijf, maar die zouden toch ook online te vinden moeten zijn? Zijn toch gewoon community levels? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Sep 2009 22:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Naar wat ik verstond zijn het nieuwe levels die speciaal ontworpen zijn voor de GOTY, dus geen oude favorieten. Die persberichten zijn echter nogal onduidelijk op bepaalde punten. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 21 Sep 2009 22:59 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 29 Sep 2009 14:40 Onderwerp:
| |

|
Elke keer als ik me PSN opstart duurt het ong. 5 minuten, dan wil ik naar de store duurt het weer 10 minuten voordat hij laadt en zegt: "het is niet mogelijk te verbinden en u word nu afgemeld" of hij zegt: "Deze functie is niet beschikbaar in uw land/regio". Mijn vriendelijst laadt ook maar half, en als ik MAG of Killzone wil spelen word ik na 5 minuten uit de game gegooid. Ik heb gewoon zin om dat rotding op Marktplaats te zetten en weer een Xbox te kopen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 29 Sep 2009 14:43 Onderwerp:
| |
![]()
|
heb je het probleem al eerder gehad? Deed hij het eerst wel goed? Wat is je nat-type? Iets veranderd in je netwerk? Is je ontvangst wel goed? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 29 Sep 2009 14:45 Onderwerp:
| |

|
Sjoerd van der Meer schreef: | heb je het probleem al eerder gehad? Deed hij het eerst wel goed? Wat is je nat-type? Iets veranderd in je netwerk? Is je ontvangst wel goed? |
Nee
Ja
Welke nat type's zijn er allemaal? Volgens mij is het de middelste, zegmaar.
Nee
Ja, met draad en op me pc werkt alles wel goed |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 29 Sep 2009 16:33 Onderwerp:
| |

|
off:die pic van jou is 1.000.000.000 keer
maar ff over jou probleem ik snap er ook niks van.
maar eeyh zie het aan de zonnige kant,het is niet zo dat je al heel lang op modern warfare 2 wacht en je dus ook niet de beste online shooter kan spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 29 Sep 2009 17:38 Onderwerp:
| |

|
Opgelost!
Had even alle draadjes uit de router getrokken en daarna weer erin gedaan, en toen werkte het weer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 29 Sep 2009 17:45 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Opgelost!
Had even alle draadjes uit de router getrokken en daarna weer erin gedaan, en toen werkte het weer. |
En nu wil je hem niet meer op marktplaats gooien? |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 29 Sep 2009 18:48 Onderwerp:
| |

|
trueskill waar kan ik die avatar krijgen (niet voor me gamed accaunt maar ik vind hem gewoon vet) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 35, 36, 37 Volgende |