Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 95, 96, 97 Volgende
|
Joris |
Geplaatst: 17 Sep 2009 13:57 Onderwerp:
| |

|
Jelle Havermans schreef: | Joni Philips schreef: | JasperCLA schreef: | Slaap lekker. Ook wil ik er nog even aan toe voegen dat Frans een officiële taal is in dit landje. Zoals je ziet ligt dit onderwerp me bijzonder gevoelig  | Frans is een officiële taal in Wallonië en Brussel, niet in Vlaanderen. Het is zelfs verboden voor Vlaamse gemeentes om mensen in het Frans te helpen.
Goof schreef: | Ik doel op het feit dat je islam en christendom over één kam scheert wat. Dat als hoofddoeken verboden zouden worden, kruisjes dit ook zouden moeten zijn, dit vind ik een beetje een rare gedachte. |
Jij vindt dat Christendom een voorkeursbehandeling moet krijgen? Dat is de definitie van discriminatie. |
Dat is geen eerlijke kwestie, want wie draagt er dan nu nog kruisjes bij zich? Bovendien zijn de kruisjes die er zijn (bijvoorbeeld kettinkjes) maar heel kleine sieraden, een hoofddoek bedekt iemand halve hoofd. Niet helemaal vergelijkbaar materiaal. |
Ik snap het probleem met hoofddoeken echt niet. Ja, het bedekt het halve hoofd, nou en? Gert laat zijn haar over zijn ogen groeien, Martje heeft dreadlocks en Freddie heeft een hanenkam, dat is dan allemaal geen probleem? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 17 Sep 2009 16:26 Onderwerp:
| |

|
CDA
Christenen Dienen Allah
die geert is egt gek geworden  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 17 Sep 2009 16:52 Onderwerp:
| |

|
Ik ga toch ook niet een katholieke school openen in het midden van Turkije en al de vrouwen verplichten om zich als non te gaan kleden? Waarom kunnen moslims, als ze hier willen wonen, zich niet gewoon aanpassen aan de westerse cultuur? Als het hier dan toch zoveel beter is.
@ Joni
Frans is een officiële taal van België, net zoals het Duits en het Nederlands dat is. We hebben het hier over België. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 17 Sep 2009 17:06 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ik ga toch ook niet een katholieke school openen in het midden van Turkije en al de vrouwen verplichten om zich als non te gaan kleden? Waarom kunnen moslims, als ze hier willen wonen, zich niet gewoon aanpassen aan de westerse cultuur? Als het hier dan toch zoveel beter is.
|
Met die vergelijking spreek je jezelf toch wel heel erg tegen. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 17 Sep 2009 17:23 Onderwerp:
| |

|
*zucht*
Wel, vanaf nu geld hier ook een uniform wet: GEEN hoofddoek. Net zoals ik geen pet opzet in het klaslokaal. Waarom is dat zo moeilijk? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 17 Sep 2009 17:33 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | *zucht*
Wel, vanaf nu geld hier ook een uniform wet: GEEN hoofddoek. Net zoals ik geen pet opzet in het klaslokaal. Waarom is dat zo moeilijk? |
Ah, we kunnen dus geen inhoudelijke reactie meer verwachten? Wat je zo stoort aan hoofddoeken enzo? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Sep 2009 17:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
JasperCLA schreef: | *zucht*
Wel, vanaf nu geld hier ook een uniform wet: GEEN hoofddoek. Net zoals ik geen pet opzet in het klaslokaal. Waarom is dat zo moeilijk? | Hier geldt geen uniforme wet.Er is geen wet, gewoon een besluit van een organisatie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 17 Sep 2009 17:38 Onderwerp:
| |

|
Ik zie ze nooit meer hier in Nederland eigenlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Sep 2009 18:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Wat, hoofddoeken of allochtonen?
Ik zag er laatst nog één, een hoofddoek. Maar je ziet ze niet veel inderdaad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 17 Sep 2009 18:23 Onderwerp:
| |

|
Op school zie ik er ook genoeg, maar ik erger me er totaal niet aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 17 Sep 2009 18:25 Onderwerp:
| |

|
Hoofddoeken zijn niet storend, wel vind ik het lichtelijk irritant als er een paar mensen(ongeacht van welk land ze komen) het nodig vinden om
hun vreemde taal met de rest van de straat te delen.
Persoonlijk vind ik die stakkers met hun scheve petjes storender dan hoofdoeken of andere religieuze items waarvan mensen het belangrijk vinden om mee rond te lopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 17 Sep 2009 18:40 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | N!CE schreef: | Hoofddoeken zijn niet storend, wel vind ik het lichtelijk irritant als er een paar mensen(ongeacht van welk land ze komen) het nodig vinden om
Persoonlijk vind ik die stakkers met hun scheve petjes storender dan hoofdoeken of andere religieuze items waarvan mensen het belangrijk vinden om mee rond te lopen. |
Idd, vooral de zwoere stylishboys met nektapijten en flashy kleren en petjes. |
Ach ja, zolang ik er zelf maar niet mee rond hoef te lopen. Gewoon een beetje tollerant doen, dan heb je er ook zelf zo min mogelijk last van. Er is al genoeg PVV jugend en ander fout volk. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 17 Sep 2009 19:11 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | GekooktEi schreef: | Wat, hoofddoeken of allochtonen?
Mischien dat Jaspah in één of ander Klein-Turkije of Klein-Marokko woont dat hij zo pist is? |
Ik geef het op.
http://www.youtube.com/watch?v=8CGbhtltSW4&feature=related |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Sep 2009 19:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
JasperCLA schreef: | Gezer schreef: | GekooktEi schreef: | Wat, hoofddoeken of allochtonen?
Mischien dat Jaspah in één of ander Klein-Turkije of Klein-Marokko woont dat hij zo pist is? |
Ik geef het op.
http://www.youtube.com/watch?v=8CGbhtltSW4&feature=related |
What's up met Ome Henk?  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 17 Sep 2009 19:52 Onderwerp:
| |

|
Symboliek van, Slaat toch nergens op, valt niet met die gasten te praten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Sep 2009 19:57 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | Hoofddoeken zijn niet storend, wel vind ik het lichtelijk irritant als er een paar mensen(ongeacht van welk land ze komen) het nodig vinden om
² |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:13 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:13 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Symboliek van, Slaat toch nergens op, valt niet met die gasten te praten. |
En dan te bedenken dat jij alle kritiek en vragen gewoon negeert  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:19 Onderwerp:
| |

|
"Fouad E. verwoordt voor een verborgen camera wat extremistische moslims werkelijk denken."
Fail. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:22 Onderwerp:
| |

|
Dnarbeis schreef: |
"Fouad E. verwoordt voor een verborgen camera wat extremistische moslims werkelijk denken."
Fail. |
In ANTWERPEN
Dat is wel erg dicht in de buurt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:23 Onderwerp:
| |

|
Ja, endan. In Antwerpen vind je evengoed Neo-Nazi's die praten over hoe ze joden ofzo gaan aanpakken. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:25 Onderwerp:
| |

|
Dnarbeis schreef: | Ja, endan. In Antwerpen vind je evengoed Neo-Nazi's die praten over hoe ze joden ofzo gaan aanpakken. |
Dus iedereen is ermee akkoord dat het hier binnenkort vol luidsprekers staat die elke ochtend weer een gebed over de stad gaan krijsen en dat hier meer moskeeën dan kerken komen te staan? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:36 Onderwerp:
| |

|
dat gebeurt alleen in adam west en rotterdam
voorderest wonen er nergens moslims volgens mij  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:38 Onderwerp:
| |

|
the_dan schreef: | dat gebeurt alleen in adam west en rotterdam
voorderest wonen er nergens moslims volgens mij  |
Ben je nou serieus? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:38 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Dnarbeis schreef: | Ja, endan. In Antwerpen vind je evengoed Neo-Nazi's die praten over hoe ze joden ofzo gaan aanpakken. |
Dus iedereen is ermee akkoord dat het hier binnenkort vol luidsprekers staat die elke ochtend weer een gebed over de stad gaan krijsen en dat hier meer moskeeën dan kerken komen te staan? |
Kom op zeg. We hebben het over vrouwen met hoofddoekjes en jij springt uit het niets over op extremistische moslims die bomaanslagen in België willen plegen. Het is jammer dat jouw angst voor de islam er toe leidt dat je dingen niet meer in hun perspectief kan plaatsen en als een Filip deWinter of Wilders over moslims praat als of het een virus is. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 95, 96, 97 Volgende |