Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Whutz diz Biowear u spiek off?

What do u mean ?

dannyveno schreef:
Nice job Cecil!

Thx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Beetje humor wordt wel verwacht van een potentiele nieuwe redacteur he!

Ik heb je review bijna helemaal gelezen en hoop voor je dat je door je sollicitatie heen komt. Het stukje zelf is wel redelijk; ik denk dat het kantje boord zal zijn (je afwijzing of dat je ze uitnodigen voor een tweede gesprek bij Bruno in Rotterdam in z'n SM kamer; zo ging het in iedergeval bij Maarten! In de wandelgangen zeggen ze dat hij nog steeds last heeft van plekken en hij is al redelijk lang redacteur hier. Be prepared!)
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik had nog zo gevraagd die SM sessie geheim te houden
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Ik had nog zo gevraagd die SM sessie geheim te houden

Was het niet lekker dan?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Koen Vrijdag schreef:
+ Nog even wat topsecret Gamed zaken afgehandeld
Koen is ook al te grazen genomen zie ik.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Damn, moet dat er nou echt bij
Ach, voor de verandering eens met een man neuken , kan geen kwaad zeker ?
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

cecilffiv schreef:
Damn, moet dat er nou echt bij
Ach, voor de verandering eens met een man neuken , kan geen kwaad zeker ?

Dude? Serieus? Jij spoort niet echt!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij krijgt hem niet meer omhoog bij de dames. Snap dat dan.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:

Als redacteur moest ik toch de nodige humor tonen ?

IV Trueskill VI schreef:

Yep. Maar je ma was een uitzondering
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Niks over mijn lieve mama, dat soort gedrag hoort niet bij een redacteur.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:

Humor, humor
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

cecilffiv schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Humor, humor

Ik neuk jouw mama in de aars, muhohahaha grappig

Er zijn mensen die tegen niets kunnen he...

Laatst aangepast door JasperCLA op 13 Aug 2009 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
cecilffiv schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Humor, humor

Ik neuk jou mama in de aars, muhohahaha grappig

Er zijn mensen die tegen niets kunnen he...

Ik kan er niet tegen dat je jou zonder w schrijft...
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is inderdaad een grote schande voor iemand die in een talenrichting zit.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2009 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Dat is inderdaad een grote schande voor iemand die in een talenrichting zit.

Yep.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Aug 2009 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Het kan aan mij liggen, maar ik vind het gewoon geen humor om over mensen hun moeder te beginnen, als je een vriend van me was dan zou ik er nog wel om kunnen lachen. Maar nu vind ik het gewoon respectloos.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Aug 2009 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het gewoon geen humor om over mensen hun moeder te beginnen, als je een vriend van me was dan zou ik er nog wel om kunnen lachen. Maar nu vind ik het gewoon respectloos.

OK. Sorry
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 14 Aug 2009 04:50    Onderwerp: Reageren met citaat

cecilffiv schreef:
Nash schreef:

Als redacteur moest ik toch de nodige humor tonen ?

IV Trueskill VI schreef:

Yep. Maar je ma was een uitzondering

Er is humor en er is humor. Ik denk niet dat jij op deze manieren humoristisch moet proberen te zijn, no offense. (tenzij je puberende kindertjes wilt vermaken die zulke grapjes leuk vinden, no offense). Niet persoonlijk opvatten ofzo, ik heb niks tegen jouw; dit is gewoon mijn advies. Gamed is niet de omgeving voor zulke grappen.

Voor de rest succes bij je sollicitatie.

EDIT: inmiddels is dit ook geldig voor je nieuwe posts.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Review:Star Wars: The Force Unleashed

Heb jij dat ook wel eens? Dat je net lekker in je bedje ligt en je wilt TV kijken terwijl de afstandsbediening nog op de TV ligt? Als mij dat overkomt heb ik zoiets van: Waarom heb ik niet iets als de Force, die van Star Wars. Zou dat niet kicken zijn? Lees verder en je komt er achter!

Star Wars The Force Unleashed is ongeveer al weer een jaartje uit. Star Wars The Force Unleashed is een titel van het alom bekende Lucas Arts welke ook verantwoordelijk is voor andere titels als de Star Wars Battlefront series.

Het verhaal van Star Wars The Force Unleashed gaat over een geheime apprentice van Darth Vader, een van de Siths. Om spoilers te voorkomen zal ik niet te diep op het verhaal in gaan, maar het verhaal is zeker wel goed. Het verhaal steekt goed in elkaar en is zeker niet teleurstellend met hier en daar wat plot twists. Het verhaal speelt zich allemaal af in het Star Wars Universum zoals wij hem kennen van de films van George Lucas. Dit spel speelt zich dan ook af tussen 2 van de films, tussen 3 en 4 wel te verstaan. Mensen die de films gezien hebben zullen dan ook vrij veel herkennen.

Grafisch gezien doet Star Wars the Force Unleashed zijn ding, met de Havoc Engine, en is zeker niet lelijk. Maar de echte kracht enpracht van The Force Unleashed zit hem in het gebruik van de Euphoria Engine. Deze engine zorgt voor veel...tja, leedvermaak om het maar zo even te noemen. Door middel van de Euphoria engine is men namelijk in staat om personages in het spel realistisch te laten reageren op bepaalde dingen. Zo heb je in The Force Unleashed beschikking over de zogenaamde Force Powers. Wat houd dit nou in? Nou laat ik jullie dat eens uit gebreid vertellen. Als de Apprentice van Darth Vader moet je geheime missies voor Darth Vader voltooien om Darth Vader aan de macht te helpen. Natuurlijk moet je dan wel voldoende kracht hebben om onder andere Jedi's te verslaan, en dus heb je de beschikking over de almachtige Force. Zo je heb onder andere Force Grip, waarmee je mensen op pakken kan en weg gooien kan, en Force Lightning, waarmee je mensen kort weg elektrocuteerd. In het begin zijn jouw krachten nog vrij zwak, maar na mate je levels omhoog gaat krijg je Force Points waarmee je jouw krachten sterker kan maken, waar je combo's mee kopen kan en waar je mee bepaalde skills unlocked die gebruik maken van de 5 Force krachten.

Natuurlijk had Lucas Arts met Force Grip gewoon de personen die je vast pakt wat kunnen laten spartelen maar dat hebben ze niet gedaan, in plaats daarvan hebben ze de Euphoria engine gebruikt om het wat realistischer te maken. In dit geval houd realistischer in dat Storm Troopers elkaar vast pakken of voorwerpen vast pakken om maar niet door jouw veel te sterke Force Power weg gegooid te worden. In de praktijk is dit vaak een grappig gezicht en nog grappiger om 2 Storm Troopers die zich aan elkaar vast houden de af grond in te laten vallen.

Zoals hierboven aan gegeven zit het met de Gameplay dik in orde en is het gewoon een dikke plus. Er zit echter wel een klein nadeel aan The Force Unleashed en dat is het feit dat het verhaal enorm kort is. Dit is jammer en had zeker wel langer gemogen. Maar niet getreurd er is een oplossingen. Deze komen in de vormen, Jedi Holocron's en Training Room. Wat houd dit nou in?

Jedi Holocron's zijn verzamel objecten die door de levels verspreid zijn. Deze collectible's zijn echter niet alleen voor de achievment maar ook voor unlockable's. Met de boven genoemde Holocron's kan je onder andere nieuwe outfits vrij spelen en nieuwe kleuren en krachten voor je light saber. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een gele lightsaber die meer schade toe richt met electrische aanvallen of een groene lightsaber die meer schade aan richt met slaan om maar een paar combinaties te noemen.

Het tweede aspect de Training Room zijn onder andere challenge's en tutorial's. Ook hiervoor krijg je Achievements. Denk hier bijvoorbeeld aan dingen als 'Versla alle storm troopers' of 'Leer hoe Force Lightning werkt'.

Nog een aspect van de gameplay zijn de Quick Time events. Door het hele spel heen zitten vele bazen of sub-bazen. Deze moeten ook verslagen worden. Dit kan je doen door hun levens balk volledige weg te nemen met jouw zwaar overpowerde krachten maar je kan ook Quick Time Events in zetten. Deze zorgen, mits ze perfect uit gevoert zijn, voor een instant kill, echter moet je daarvoor wel de baas al bijna dood hebben. De meeste van deze Quick Time events zijn enorm tof om te zien. Zo is één van mijn persoonlijke favorieten die tegen de AT-KT's (Grote lopende robot's). Na een paar flinke klappen met je lightsaber gebruikt de Apprentice zijn force krachten om de AT-KT volledig in elkaar te proppen als een pappiertje en die vervolgens op de grond te smijten. Heerlijk.

Qua geluid is the Force Unleashed niets bijzonders maar ook niets waar van je spontaan begint te janken omdat het zo slecht is. Verder vond ik het geluid niet iets noemens waardig.

Zoals ik al eerder aan gegeven heb heeft The Force Unleashed een vrij hoge replay-waarde door middel van de Holocron's. Echter is er nog iets wat de heren van Lucas Arts zo vrij zijn geweest om te doen. Als je het spel namelijk uitgespeeld hebt en je drukt op continue kan je een level selecteren om die vervolgens met jouw vorige character uit te spelen. Wat houdt dat in? Dat je na het uitspelen van het spel op level 2 beginnen kan met jouw veel te sterke over powerde karakter om vervolgens lekker rond te kloten. Waarom zeg ik level 2? omdat level 1 een pro-loog is die je als Darth Vader speelt en op één of andere manier kan je die niet opnieuw spelen wat ik persoonlijk vrij jammer vind.

Star Wars the Force Unleashed is puur genot voor de Star Wars fan, maar ook voor de niet Star Wars fan is het enorm tof om gewoon lekker met de Force te kloten

Gameplay: 90%
Graphics: 75%
Sound: 60%
Replay: 85%

Overall: 90%
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm, goede review, paar typo's en je eindcijfer is geen gemiddelde toch?

nogmaals, goede review.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

eind cijfer is idd geen gemiddelde en ja spelling e.d. is niet mijn sterkste kant
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Fiercy Dragon schreef:

oke, dat waren de schoonheidsfoutjes, vind de review zelf wel goed geschreven, iig leest het lekker weg (op een paar foutjes na dus), en de structuur is ook prima. Alleen mis ik waarom het ranking systeem in BF 1943 verder geen nut heeft. Ook snap ik niet helemaal waarom je zegt, stamps & postcards hebben verder ook geen nut, want dit zijn toch net trophies, maar dan specifiek voor bf1943? het nut is dus toch dat je er 'roem' mee opbouwt in de communitie, of zie ik dat verkeerd?

Najah, hij las prima weg, was niet te lang (welke neiging ik regelmatig heb )

Dank je voor het opmerken en beoordelen, dingen als exeptioneel merk ik door Firefox meestal toch wel op

Al je opmerkingen zijn inderdaad slordigheidsfoutjes, op 2 na die ik even wil toelichten.

Met de schouderknoppen richten en schieten: Daar bedoel ik mee dat je "inzoomt", "down the irons" kijkt of zoals ik simpelweg zeg richten, of misschien had ik beter "preciezer richten" kunnen zeggen.

Stamps en postcards zijn ook nutteloos is inderdaad een apart klinkend statement, maar ik bedoelde ermee dat je er niets mee unlockt, net zoals dat je bij rank-ups niets unlockt. Niet dat ik Trophies ook nutteloos vindt, maar ik bedoelde ermee dat het geen in-game consequenties heeft.

Oh ja, en als derde nog even; vliegtuigsturen zei ik omdat de +'s en -'s eigenlijk te lange zinnen worden anders Vliegtuigen besturen had achteraf ook wel gekund, maar daar heb ik niet echt over nagedacht.

Nogmaals bedankt voor het fouten bekijken - ik ga het nu niet veranderen maar ik zal het veranderen voor de volgende keer onthouden

Reviews schrijven wil ik eigenlijk voor elk spel dat ik nieuw koop (ouden vind ik niet zo heel nuttig) doen vanaf BF1943, om mijn skill beter te maken Ik vind het trouwens ook gewoon een heel leuk tijdverdrijf, bloggen of reviewen

Voor alle games die ik nu nog koop ga ik dat dan ook gewoon doen Fat Princess wou ik eerst ook doen, maar die heb ik punt 1 nog niet heel veel gespeeld en punt 2 lijkt het me ook nogal moeilijk te reviewen, ik weet ook nog niet precies wat ik ervan denk.

___

@ Fakey

Je hebt er wel een PSP-plaatje bij gezet, dat is natuurlijk niet optimaal handig omdat mensen daar de graphics dan op gaan beoordelen als ze het spel verder niet kennen
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 04 Sep 2009 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Oh ja, en als derde nog even; vliegtuigsturen zei ik omdat de +'s en -'s eigenlijk te lange zinnen worden anders Vliegtuigen besturen had achteraf ook wel gekund, maar daar heb ik niet echt over nagedacht.

Ik bedoelde eigenlijk meer dat vliegtuigsturen, het meervoud van vliegtuigstuur, een zelfstandig naamwoord is en geen werkwoord (voor zover dat zelfstandige naamwoord in de dikke van dale staat. xD)

@ The Old Republic preview

hij komt op mij net iets teveel over dat bioware het almachtige software bedrijf is. Je bent iets teveel onder de indruk van het repetoire (spel ik dat zo goed? de cv zeg maar ) van het bedrijf en dat schemert naar mijn smaak veels te veel door in de preview.

Verder heeft blizzard maar strategy en rpg games gemaakt dan hack'n'slash games. Hack'n'slash games zijn over het algemeen games als God of War, Spartan: total warrior en Ninja Gaiden. Diablo valt eigenlijk meer onder RPG. Natuurlijk is het ook hack'n'slash, maar het is vergelijkbaar met games als baldurs gates, jade empire en dergelijke. Waarmee bioware dus ook meer een hack n slash ontwikkelaar is (waar ik het niet mee eens ben! )
Waar ik je inderdaad gelijk in moet geven is dat bioware inderdaad een indrukwekkender CV heeft voor zon ambitieus project.

Ook ben ik van mening dat steeds die inspring momenten achter elke zin niet prettig lezen. (eerste 3 alinea's)

Daarentegen vind ik de zinsopbouw en het taalgebruik wel weer goed
Ook is de structuur van de preview goed, waardoor die lekker wegleest.

@ the force unleashed review

leuke review, kan m niet echt op grote fouten betrappen, las ook wel lekker weg Al ga je wel erg snel over het geluid heen, probeer dat ergens anders in te verwerken, of ga er iets uitgebreider op in, want nu is het zon eenzame zin.
Verder vind ik je eindcijfer in verhouding tot de deelonderdelen wel erg hoog. Aangezien volgens jou alleen het gedeelte gameplay uitmuntend te noemen is (en het verhaal maak ik op uit je review.), vind ik een 90 erg hoog voor een game waarvan het geluid maar oké is (wat erg bijdraagt aan de sfeer van een game.), de graphics gewoon hun ding doen maar niet meer dan dat en de replay waarde wel heel betrekkelijk goed is.
Verder roept dat laatste zinnetje vragen op:
Citaat:

Star Wars the Force Unleashed is puur genot voor de Star Wars fan, maar ook voor de niet Star Wars fan is het enorm tof om gewoon lekker met de Force te kloten

Met die vragen bedoel ik dan: is het cijfer gegeven vanuit perspectief van een star wars fan, of van iemand die dat juist niet is. Of maakt dat helemaal niet uit voor hoe vet je de game gaat vinden. Wat ik wel begrijp is dat jij een star wars fan bent, tenminste dat neem ik aan uit het feit dat je deze als member review schrijft, en hieruit maak ik dus op dat als het vanuit het perspectief van een fan geschreven is het cijfer voor mensen die dat niet zijn het cijfer een stuk(je) lager uit kan vallen.

Maar zoals ik al zei, hij las lekker weg. En ik probeer natuurlijk een beetje advocaat van de duivel te spelen omdat dat toch dé manier is om fouten uit een tekst/presentatie/discussie/etc. naar boven te halen. Maar ik zou zeggen ga zo door
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 04 Sep 2009 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Fiercy Dragon schreef:

@ the force unleashed review

leuke review, kan m niet echt op grote fouten betrappen, las ook wel lekker weg Al ga je wel erg snel over het geluid heen, probeer dat ergens anders in te verwerken, of ga er iets uitgebreider op in, want nu is het zon eenzame zin.
Verder vind ik je eindcijfer in verhouding tot de deelonderdelen wel erg hoog. Aangezien volgens jou alleen het gedeelte gameplay uitmuntend te noemen is (en het verhaal maak ik op uit je review.), vind ik een 90 erg hoog voor een game waarvan het geluid maar oké is (wat erg bijdraagt aan de sfeer van een game.), de graphics gewoon hun ding doen maar niet meer dan dat en de replay waarde wel heel betrekkelijk goed is.
Verder roept dat laatste zinnetje vragen op:
Citaat:

Met die vragen bedoel ik dan: is het cijfer gegeven vanuit perspectief van een star wars fan, of van iemand die dat juist niet is. Of maakt dat helemaal niet uit voor hoe vet je de game gaat vinden. Wat ik wel begrijp is dat jij een star wars fan bent, tenminste dat neem ik aan uit het feit dat je deze als member review schrijft, en hieruit maak ik dus op dat als het vanuit het perspectief van een fan geschreven is het cijfer voor mensen die dat niet zijn het cijfer een stuk(je) lager uit kan vallen.

Maar zoals ik al zei, hij las lekker weg. En ik probeer natuurlijk een beetje advocaat van de duivel te spelen omdat dat toch dé manier is om fouten uit een tekst/presentatie/discussie/etc. naar boven te halen. Maar ik zou zeggen ga zo door

Hey, thanks, ja ik heb trouwens liever dat mensen mijn bekritiseren, daar leer je tenminste van.
Thanks voor de info
Ik vond het spel over het algemeen een 90 waard, het is niet samen gesteld uit de onderdelen.
Het is gewoon mijn ervaring: 90
En toen ik begon aan TFU had ik weinig tot niets met Star Wars, na TFU ben ik alle episode's gaan kijken en vond ik het nog toffer +)
Maar ja.
Bedankt voor het bekijken van me review
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 12 Sep 2009 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Aangezien niemand ene fuck om mijn reactie gaf in het +/- topic en ik nog steeds niet van mijn frustraties verlost ben, post ik hier ook maar eens.

Mijn persoonlijke Aion Review van de closed en open beta's.

Om te beginnen, toen ik het spel kocht, moest ik al direct een paymentplan kiezen om een account te maken. Leuk toch? nergens prepaids te verkrijgen en niet iedereen heeft een CC . Maar bon, als dat alles is...

Dat is het dus niet. De launcher is 1 grote ramp. Nu kan ik eindelijk beta'en, maar alleen de Amerikaanse, want hij vertikte het om de Europeese te downloaden. 3 keer, ja inderdaad 3 fucking keren, heb ik een patch van 3GB mogen downloaden om hem werkend te krijgen. Dat is niet leuk als je over je limiet zit en er per MB centjes van je zakgeld afgaat.Maar bon, als me dat weer even kan bezighouden zal ik daar ook maar over zwijgen. Maar ook daar zit er iets niet goed. Ik ga er nu gewoon een andere MMO naast leggen, Wow (daar heb ik het gezegd). Een spel van 5 jaar, of zelfs ouder... Dat is pas een MMO die je vrijheid kan bieden. Bij Aion is er per gebied 1 weg, met links en rechts wat quests en mobs om te doen. Om van gebied naar gebied te gaan (in het begin dan toch) mag je ofwel lopen, ofwel een teleporter gebruiken. Hierdoor voelt het niet als een geheel aan.

Aion weet wel wat knappe plaatjes op het scherm te toveren.

http://img6.imageshack.us/img6/9287/aion0013re.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/62/aion0019x.jpg

Maar dat ter zijde, want Aion kent heel wat flinke technische problemen naast de launcher zelf. De framerate doet het helemaal niet zoals het moet. Hij kwakkelt meestal tussen de 8FPS en de 110FPS. Dat verschil noem ik groot, veel te groot. Ook heeft de game last van popups, hoe laag of hoog ik mijn settings ook zet. Ook laat de game nog wat serieuze slordigheden zien;

http://img132.imageshack.us/img132/6195/aion0020m.jpg

Ik bedoel, dat kan je toch makkelijk even wegwerken? Ook zijn sommige gebieden echt veel te kaal voor wat ze hadden beloofd. Maar daar ga ik mijn uploadlimiet nietmeer aan vuilmaken.
Het gear, moet ik wel toegeven, is het mooiste wat ik al in een MMO heb gezien. En het dye-systeem maakt het geheel nog kleurrijker ( heb je'm? ) En de character creation is zeer uitgebreid. Maar daar ga ik toch iets meer over zeggen: Je hebt telkens weer wat sukkels die een pompoenhoofdachtig schepsel gaan maken met korte beentjes en veel te lange armen. Dat is weer iets wat je totaal uit de sfeer komt halen.
Het dag en nachtsysteem is niet goed uitgewerkt. De ene moment is het dag, en 2 seconden later is het nacht? Leg me dat eens uit? Inderdaad, onbegonnen werk.

Mensen die wow beu zijn en een andere en betere MMO zoeken, zijn eraan voor de moeite. De game mag dan wel in beta zitten, maar om een geheel andere game online te gooien binnen de week is echt onbegonnen werk. Aion heeft me al teveel geld gekost, en die 30 dagen die ik kreeg zal ik wel gebruiken ook, maar ik weet niet of ik de game daarna nog ga aanraken. Voor mensen die zich dit nog afvragen: Vleugels ipv mounts, nee het werkt niet. Ik had liever een hyperactieve vis gehad om op te rijden dan vleugels te hebben. Je kan ze toch maar op enkele plaatsen gebruiken en maar voor een bepaalde tijd. Als die tijd op is, kom je uit de lucht vallen om daarna wat liefdadigheidsgeld in de club van soulhealers te pompen. In aion zijn dat de rijkste in ieder geval.

Mooie poging NCsoft, better luck next time?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: