Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 164, 165, 166  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Sep 2009 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
ik zoek nog een leuke film om met vrienden te kijken, het liefst in de categorie horror/comedy, iets in de richting van Shaun of the Dead (hot fuzz hebben we al gekeken)

Scary Movie 1 en 2 zijn leuk. Rest zuigt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Sep 2009 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Mulholland Drive

toch wel de meest intense en duistere film die ik heb gezien. Heeft Requiem for a Dream al scenes waar je je ongemakkelijk bij kunt voelen: Mulholland Drive gaat nog een stap verder. Sommige scenes zijn echt zo intens en de hele film is zo spannend, tis bijna geen ontspanning meer

Tweede keer dat ik em zie trouwens, eerste keer begreep ik er maar weinig van maar t kwartje is nu gevallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Taw0n BerichtGeplaatst: 12 Sep 2009 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook Inglourious Basterds hier.

De humor, de over the top actie en het accent van Brad Pitt. Maakt deze film helemaal geweldig!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Fargo

Lekker tempo, erg komisch, vooral hoe ze die noorderlingen neerzetten
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Eurotrip 6.8/10

Een topper in het genre. Best aardige acteurs en het sommige grappen waren echt heel komisch. Helaas waren er ook wat te saaie stukken, en was het deel in Amsterdam ronduit teleurstellend. Ook duurde de film iets te lang, maar ik heb me er best mee vermaakt

Pineapple Express 7.2/10

Ik ben met te hoge verwachtingen aan deze film begonnen, en helaas werden die verwachtingen niet waargemaakt. De karakters zijn werkelijk briljant, maar de rest blijft wat slapjes. Sommige grappen waren geslaagd, maar als de film omslaat van een stoner-film naar een badd-ass-schietfilm gaat de eerst zo geweldige sfeer bijna volledig verloren. De cast (waaronder Seth Rogen) is het kloppend hart van de film, en gelukkig is die zo charmant dat dat de film ruim boven water houd. Maar een topper is Pineapple Express niet te noemen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
BeWario schreef:
ik zoek nog een leuke film om met vrienden te kijken, het liefst in de categorie horror/comedy, iets in de richting van Shaun of the Dead (hot fuzz hebben we al gekeken)

Scary Movie 1 en 2 zijn leuk. Rest zuigt.

Maar toch ziet Anna Faris er in Scary Movie 4 heeft meest sexy uit...

Kijk deze film maar:
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:

Planet Terror en in mindere maten Slither
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Scarface 10/10

Het avontuur van de vriendelijke beleefde mijnheer Tony Montana zal voor altijd mijn favoriete film zijn
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat

xXx

Goede actiefilm met mijn favo acteur nl Vin diesel.

9/10
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
xXx

Goede actiefilm met mijn favo acteur nl Vin diesel.

9/10

Lol'd
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Funny People

Bij een film met Adam Sandler verwacht je vooral komedie, maar in deze film zit ook een serieuze boodschap, hij heeft namelijk een vorm van leukemie die ervoor zorgt dat hij het leven heel anders gaat zien. Een mooie boodschap, maar helaas blijft een film over die niet de juiste balans vindt tussen humor en serieusheid en daarbij ook nog eens behoorlijk lang is. Enkele humoristische delen zijn zeker grappig, maar helaas te weinig om de film mee te dragen.

5 / 10

The Final Destination

Bekende kost voor de mensen die al eens een Final Destination film gezien hebben, maar door het in 3D te bekijken krijg je toch wat 'extra's'. Verder natuurlijk zeer voorspelbaar, maar toch blijft het leuk om te zien.

7 / 10

Inglourious Basterds

Heerlijke film als je ervan houdt. Veel verwijzingen naar andere films, de vijf chapters zitten goed in elkaar en ook de film zelf kent een goede opbouw.

8.5 / 10
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Funny People

Bij een film met Adam Sandler verwacht je vooral komedie, maar in deze film zit ook een serieuze boodschap, hij heeft namelijk een vorm van leukemie die ervoor zorgt dat hij het leven heel anders gaat zien. Een mooie boodschap, maar helaas blijft een film over die niet de juiste balans vindt tussen humor en serieusheid en daarbij ook nog eens behoorlijk lang is. Enkele humoristische delen zijn zeker grappig, maar helaas te weinig om de film mee te dragen.

Faaaail
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Dnarbeis schreef:
Rene Groen schreef:
Funny People

Faaaail

Spammer xD
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Dnarbeis schreef:
Rene Groen schreef:
Funny People

Faaaail

Moet jij veel zeggen, beurdekop.
Spammer xD
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

The green hornet

Ik denk dat zelfs bruce lee in zijn graf zich schaamt voor deze droge film
3/10
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dnarbeis schreef:
Rene Groen schreef:
Funny People

Faaaail

Ik heb niet gezegd of het geslaagde komedie was
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Destination 4

Zwak verhaal 5/10
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Dnarbeis schreef:
Final Destination 4

Zwak verhaal 5/10

Serieus? Dan ga ik 'm maar niet kijken.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Dnarbeis schreef:
Final Destination 4

Zwak verhaal 5/10

Serieus? Dan ga ik 'm maar niet kijken.

hmmm de 1e vond ik wel leuk

ligt het aan het idee
of echt aan wat er gebeurt ?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Verwachten jullie nou serieus een verhaal in een Final Destination film? Daarnaast was het 3e deel al zeer slecht en zal de 4e dit niveau gewoon doorzetten. Ze zijn zich net als bij Saw veel te veel op gore gaan richten. Het eerste deel was nog goed te doen, maar de rest is gewoon een drama.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Jah, idd, de verhalen van FD trekken nooit op iets.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

ja de verhaal blijft altijd het zelfde als in FD en SAW er zit alleen oneindig veel bloed in
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is jammer dat dat soort matige commercie'horror' (bijv. FD en Saw) zo veel (onverdiende) aandacht ontvangt. Waarom zijn mensen zo achterlijk dat ze naar de crapzooi kijken :x ?? Nu missen ze allemaal meesterwerken als Psycho, The Exorcist, of de recente horrortopper Eden lake...

OT

Mean Girls 7.7/10

Geweldige manier om een doornsnee film toch geweldig leuk te maken. Leuke grapjes gemixt met charismatische hoofdpersonen zorgen voor een zeer vermakelijke, lekker lichte tienerfilm. De moraal is misschien wel wat te ver doorgeschoven, en sommige karakters zijn zoveel overdreven, dat het irritant wordt, maar de heerlijke mood die de film over zich heen heeft hangen maakt dat ruimschoots goed. Een van de betere tiener (meiden)films... Bovendien is het leuk om Lindsay (in goede staat) weer is te zien.

Verder ben ik momenteel de psychologische horrorfilm Antichrist aan het bekijken, en dat is zo'n aparte ervaring dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden... De film shockeert, verrast, zet aan het denken en doet je tegelijkertijd walgen... Ik vind het vreemd om te zeggen, (zeker omdat ik al talloze horrorfilms heb gezien terwijl ik onder de 16 was) maar de film gaat zowel psychologisch als qua beelden zo ver dat ik misschien beter nog 1 jaartje (of miss. zelfs 2) had kunnen wachten met het bekijken van deze film...

Laatst aangepast door Jelle Havermans op 17 Sep 2009 22:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

@ dnarbeis, excuses voor het verwijderen van je bericht. Ging wat fout tijdens quoten.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Sep 2009 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Batman: The Dark Night

10/10 een van de beste films ooit!!!!

Laatst aangepast door RoaringMdog op 17 Sep 2009 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 78 van 166

Ga naar: