| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Lawliet |
Geplaatst: 11 Sep 2009 21:29 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | ik zoek nog een leuke film om met vrienden te kijken, het liefst in de categorie horror/comedy, iets in de richting van Shaun of the Dead (hot fuzz hebben we al gekeken) |
Scary Movie 1 en 2 zijn leuk. Rest zuigt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 12 Sep 2009 00:42 Onderwerp:
| |

|
Mulholland Drive
toch wel de meest intense en duistere film die ik heb gezien. Heeft Requiem for a Dream al scenes waar je je ongemakkelijk bij kunt voelen: Mulholland Drive gaat nog een stap verder. Sommige scenes zijn echt zo intens en de hele film is zo spannend, tis bijna geen ontspanning meer
Tweede keer dat ik em zie trouwens, eerste keer begreep ik er maar weinig van maar t kwartje is nu gevallen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Taw0n |
Geplaatst: 12 Sep 2009 10:16 Onderwerp:
| |

|
Ook Inglourious Basterds hier.
De humor, de over the top actie en het accent van Brad Pitt. Maakt deze film helemaal geweldig!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 13 Sep 2009 00:25 Onderwerp:
| |

|
Fargo
Lekker tempo, erg komisch, vooral hoe ze die noorderlingen neerzetten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 13 Sep 2009 09:00 Onderwerp:
| |

|
Eurotrip 6.8/10
Een topper in het genre. Best aardige acteurs en het sommige grappen waren echt heel komisch. Helaas waren er ook wat te saaie stukken, en was het deel in Amsterdam ronduit teleurstellend. Ook duurde de film iets te lang, maar ik heb me er best mee vermaakt
Pineapple Express 7.2/10
Ik ben met te hoge verwachtingen aan deze film begonnen, en helaas werden die verwachtingen niet waargemaakt. De karakters zijn werkelijk briljant, maar de rest blijft wat slapjes. Sommige grappen waren geslaagd, maar als de film omslaat van een stoner-film naar een badd-ass-schietfilm gaat de eerst zo geweldige sfeer bijna volledig verloren. De cast (waaronder Seth Rogen) is het kloppend hart van de film, en gelukkig is die zo charmant dat dat de film ruim boven water houd. Maar een topper is Pineapple Express niet te noemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 13 Sep 2009 13:20 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | | BeWario schreef: | ik zoek nog een leuke film om met vrienden te kijken, het liefst in de categorie horror/comedy, iets in de richting van Shaun of the Dead (hot fuzz hebben we al gekeken) |
Scary Movie 1 en 2 zijn leuk. Rest zuigt. |
Maar toch ziet Anna Faris er in Scary Movie 4 heeft meest sexy uit...
Kijk deze film maar:
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 13 Sep 2009 13:59 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | ik zoek nog een leuke film om met vrienden te kijken, het liefst in de categorie horror/comedy, iets in de richting van Shaun of the Dead (hot fuzz hebben we al gekeken) |
Planet Terror en in mindere maten Slither |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Sep 2009 14:00 Onderwerp:
| |

|
Scarface 10/10
Het avontuur van de vriendelijke beleefde mijnheer Tony Montana zal voor altijd mijn favoriete film zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 13 Sep 2009 14:19 Onderwerp:
| |

|
xXx
Goede actiefilm met mijn favo acteur nl Vin diesel.
9/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 13 Sep 2009 14:23 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | xXx
Goede actiefilm met mijn favo acteur nl Vin diesel.
9/10 |
Lol'd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 13 Sep 2009 21:55 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Funny People
Bij een film met Adam Sandler verwacht je vooral komedie, maar in deze film zit ook een serieuze boodschap, hij heeft namelijk een vorm van leukemie die ervoor zorgt dat hij het leven heel anders gaat zien. Een mooie boodschap, maar helaas blijft een film over die niet de juiste balans vindt tussen humor en serieusheid en daarbij ook nog eens behoorlijk lang is. Enkele humoristische delen zijn zeker grappig, maar helaas te weinig om de film mee te dragen.
5 / 10
The Final Destination
Bekende kost voor de mensen die al eens een Final Destination film gezien hebben, maar door het in 3D te bekijken krijg je toch wat 'extra's'. Verder natuurlijk zeer voorspelbaar, maar toch blijft het leuk om te zien.
7 / 10
Inglourious Basterds
Heerlijke film als je ervan houdt. Veel verwijzingen naar andere films, de vijf chapters zitten goed in elkaar en ook de film zelf kent een goede opbouw.
8.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 13 Sep 2009 21:57 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | Funny People
Bij een film met Adam Sandler verwacht je vooral komedie, maar in deze film zit ook een serieuze boodschap, hij heeft namelijk een vorm van leukemie die ervoor zorgt dat hij het leven heel anders gaat zien. Een mooie boodschap, maar helaas blijft een film over die niet de juiste balans vindt tussen humor en serieusheid en daarbij ook nog eens behoorlijk lang is. Enkele humoristische delen zijn zeker grappig, maar helaas te weinig om de film mee te dragen.
|
Faaaail  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 13 Sep 2009 21:58 Onderwerp:
| |

|
| Dnarbeis schreef: | | Rene Groen schreef: | Funny People
|
Faaaail  |
Spammer xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 13 Sep 2009 22:00 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Dnarbeis schreef: | | Rene Groen schreef: | Funny People
|
Faaaail  |
Moet jij veel zeggen, beurdekop.
Spammer xD |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 13 Sep 2009 22:10 Onderwerp:
| |
![]()
|
The green hornet
Ik denk dat zelfs bruce lee in zijn graf zich schaamt voor deze droge film
3/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 13 Sep 2009 23:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Dnarbeis schreef: | | Rene Groen schreef: | Funny People
|
Faaaail  |
Ik heb niet gezegd of het geslaagde komedie was  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:03 Onderwerp:
| |

|
Final Destination 4
Zwak verhaal 5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:29 Onderwerp:
| |

|
| Dnarbeis schreef: | Final Destination 4
Zwak verhaal 5/10 |
Serieus? Dan ga ik 'm maar niet kijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 17 Sep 2009 20:48 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Dnarbeis schreef: | Final Destination 4
Zwak verhaal 5/10 |
Serieus? Dan ga ik 'm maar niet kijken. |
hmmm de 1e vond ik wel leuk
ligt het aan het idee
of echt aan wat er gebeurt ?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 17 Sep 2009 21:00 Onderwerp:
| |

|
| Verwachten jullie nou serieus een verhaal in een Final Destination film? Daarnaast was het 3e deel al zeer slecht en zal de 4e dit niveau gewoon doorzetten. Ze zijn zich net als bij Saw veel te veel op gore gaan richten. Het eerste deel was nog goed te doen, maar de rest is gewoon een drama. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Sep 2009 21:42 Onderwerp:
| |

|
| Jah, idd, de verhalen van FD trekken nooit op iets. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 17 Sep 2009 21:47 Onderwerp:
| |

|
| ja de verhaal blijft altijd het zelfde als in FD en SAW er zit alleen oneindig veel bloed in |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 17 Sep 2009 22:15 Onderwerp:
| |

|
Het is jammer dat dat soort matige commercie'horror' (bijv. FD en Saw) zo veel (onverdiende) aandacht ontvangt. Waarom zijn mensen zo achterlijk dat ze naar de crapzooi kijken :x ?? Nu missen ze allemaal meesterwerken als Psycho, The Exorcist, of de recente horrortopper Eden lake...
OT
Mean Girls 7.7/10
Geweldige manier om een doornsnee film toch geweldig leuk te maken. Leuke grapjes gemixt met charismatische hoofdpersonen zorgen voor een zeer vermakelijke, lekker lichte tienerfilm. De moraal is misschien wel wat te ver doorgeschoven, en sommige karakters zijn zoveel overdreven, dat het irritant wordt, maar de heerlijke mood die de film over zich heen heeft hangen maakt dat ruimschoots goed. Een van de betere tiener (meiden)films... Bovendien is het leuk om Lindsay (in goede staat) weer is te zien.
Verder ben ik momenteel de psychologische horrorfilm Antichrist aan het bekijken, en dat is zo'n aparte ervaring dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden... De film shockeert, verrast, zet aan het denken en doet je tegelijkertijd walgen... Ik vind het vreemd om te zeggen, (zeker omdat ik al talloze horrorfilms heb gezien terwijl ik onder de 16 was) maar de film gaat zowel psychologisch als qua beelden zo ver dat ik misschien beter nog 1 jaartje (of miss. zelfs 2) had kunnen wachten met het bekijken van deze film...
Laatst aangepast door Jelle Havermans op 17 Sep 2009 22:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 17 Sep 2009 22:34 Onderwerp:
| |

|
| @ dnarbeis, excuses voor het verwijderen van je bericht. Ging wat fout tijdens quoten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Sep 2009 22:47 Onderwerp:
| |

|
Batman: The Dark Night
10/10 een van de beste films ooit!!!! 
Laatst aangepast door RoaringMdog op 17 Sep 2009 22:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 164, 165, 166 Volgende |