Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Akatora BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Ik zie het al voor me, niemand koopt nu de PS3 omdat ze hem niet mooi vinden.

Haha, stel de PS3 Slim verkoopt op wonderbaarlijke wijzen niet goed, dan heeft Sony er weer excuus bij om te zeggen waarom het niet goed zou verkopen.

Het is goedkoper materiaal, het gaat bij de meeste consumenten waarschijnlijk toch om de prijs en niet om het uiterlijk van de PS3.
Maar Design is niet slecht ofzo, het lijkt nu precies op een DVD/BLU-RAY Speler.
Inplaats van dat je een Blu-Ray speler koopt kun je nu een PS3 kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
jongens wat kunnen jullie kankeren om een stuk dat je helemaal niet te zien krijgt als je gamed .

Neem het nu aan de slim is er en goedkoper en die ziet er voor mij
goed uit ,ik heb een fat maar als het nodig is zal ik geen seconde twijfelen
om de slim te kopen omdat het gaat om wat het bakkie kan en dat is
voor mij belangrijker .

laat stellen dat de 360 er slecht uit ziet maaaar belemmerd dit iemand om
deze te kopen: nee

ps3 is ps3 slim of fat dat is de spirit , en voor de rest geniet van gamen want die bakkies zijn niet gemaakt om naar te kijken maar om op te gamen.

lol, dat is alles wat ik hiertegen kan zeggen, lol.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Een console moet wat mij betreft een zekere en standvastige uitstraling hebben. De 'fat' PS3 is met zijn slikke design en glimmende diepzwarte behuizing mysterieus en standvastig. Hij lijkt zo robuust dat niemand hem omver kan helpen. Samen met het stylishe chroom is het gewoon iets om mee te pronken, een verlenging van je persoonlijkheid om het zo uit te drukken.

De 'slim' heeft dit gewoon niet, het ding is net zo breed, alleen ingekort, wat je dus krijgt is een vierkant apparaat dat zo in een vierkante wasteil past. De matte afwerking is gewoon niet mooi, omdat het zo ongelooflijk eentonig overkomt, met geen enkele vorm van detail. Kijk ook maar eens naar de knoppen, zoals die om je disc uit te werpen, bij de 'fat' was dit zo mooi ingebouwd en zo stijlvol en dan krijg je dit..

Het nieuwe 'PS3' is gelukkig wel goed uit de verf gekomen, maar de rest is echt een schande voor het design team bij Sony.

Overigens snap ik niet wat jullie allemaal lelijk vinden aan de Xbox 360, de vorm van het apparaat vind ik ook wel iets hebben, vooral de elite ziet er met zijn zwart erg cool uit.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het heel erg jammer dat deze console helemaal mat is qua kleur. Mijn glimmende dikke PS3 vind ik nog net een stukkie mooier.

Maar ff ter vergelijking...

PSP Go! ==> 250 EUR
PS3 Slim ==> 299 EUR

En dan verklaren collega's mij voor gek dat ik net een mooie PSP-3004 heb gehaald ^^.
Terug naar boven
Scar BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Op Engadget hebben ze er 1 gekregen van Sony, en zij hebben foto's gemaakt, zowel van de doos als een vergelijking met de Phat en hoe je de HDD kan swappen. En geen externe adapter

IK vind de PS3 slim niet lelijk, maar ik houd het wel bij mijn 60gb, die is het mooist.

Wie weet komt er nog een keer een nog kleinere, die iets meer luxe heeft. (touch sensitive buttons, logo draaibaar en chromen afwerking) Met de PSP zijn ze nu ook al bij de derde redesign.

De PS2 slimline vond ikzelf wel echt super gelikt, nog steeds, wat is dat ding klein, en ik kwam er laatst achter dat bij het laatste model ze de adapter nog erin hadden verwerkt. (het mooiste zou nog zijn als ze daar dat klepje eruit halen en gewoon een mooie gleuf aan de voorkant )
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3 Slim unboxing:

http://www.youtube.com/watch?v=8Z6n2iEA3QI
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
PS3 Slim unboxing:

http://www.youtube.com/watch?v=8Z6n2iEA3QI

Sinds wanneer is de ps3 een "she"??
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 00:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, als ik game kijk ik natuurlijk ook heletijd naar de console in plaats van naar het scherm, want hoe hij eruitziet vind ik toch wel belangrijker dan de games. /sarcasm mode/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
MarcianoNL schreef:
Haha ik wist dat die letters op de PS3 me aan iets deden denken. Nu weet ik waaraan.

Waaraan dan?

Aan de letters van de Spiderman films.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien moeten we een poll starten met volgende vraag en opties :

Ga jij een PS3 Slim kopen ?

1. Jep ! Direct als hij uitkomt !
2. Ja, maar nu nog niet. Later pas.
3. Neen, het design staat me niet aan. Ik koop wel een ''fat''
4. Neen, heb er al eentje.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat wordt optie 4 voor mij. En al zou ik er nog geen hebben had ik voor de 'Fat' gekozen. Die Slim versie is niet om aan te zien.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Op de site van FRS stonden nog wat specs voor de geinteresseerde:

Citaat:
De nieuwe Playstation3 slim is 33% lichter en kleiner dan het oude model en beschikt over een 120gb schijf .
Ook het energieverbruik is met 33% afgenomen wat het geluid van de ventilatie vermindert.

Product name: PlayStation®3
Product code: CECH-2000 (Charcoal Black)
CPU: Cell Broadband Engine¿
GPU: RSX®
Audio output: LPCM 7.1ch, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS-HD, AAC.
Memory: 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM
Hard disk: 2.5¿ Serial ATA 120GB *1
Inputs / Outputs *2 Hi-Speed USB (USB 2.0): 2
Networking: Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) × 1; IEEE 802.11 b/g; Bluetooth® 2.0 (EDR)
Controller: Wireless Controller (Bluetooth)
AV output Resolution: 1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i¿(for PAL 576p, 576i)
AV output HDMI OUT connector *3: 1
AV output AV MULTI OUT connector: 1
AV output Digital out (optical) connector: 1
BD/DVD/CD drive (read only) Maximum read rate: BD × 2 (BD-ROM); DVD × 8 (DVD-ROM); CD × 24 (CD-ROM)
Power: AC 220 ¿ 240, 50/60Hz *4
Power consumption: Approx. 250W
External dimensions (excluding maximum projecting part): Approx. 290 × 65 × 290 mm (width × height × length)
Mass: Approx. 3.2kg
Included *5: PlayStation®3 system × 1; Wireless Controller (DUALSHOCK®3) × 1; AC power cord × 1; AV cable × 1; USB cable × 1

*1. Hard disk capacity calculated using base 10 mathematics (1 GB = 1,000,000,000 bytes). System software versions 1.10 and later calculate capacity using binary mathematics (1 GB = 1,073,741,824 bytes), which will display lower capacity and free space. A portion of hard disk capacity is reserved for system administration, which varies depending upon system software version, and is not available for use.
*2. Usability of all connected devices is not guaranteed.
*3. "Deep Colour" and "x.v.Colour (xvYCC)" defined by HDMI ver.1.3a are supported.
*4. Power changes depending on countries or regions.
*5. For certain regions, Euro-AV cable will be included.
Note: This product is not compatible with PlayStation 2 games
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Note: This product is not compatible with PlayStation 2 games

Gemiste kans.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben toch blij dat ik nog een fat met spiderman font logo heb. Ik vind dat nieuwe logo nergens op trekken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Taw0n BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, eigenlijk een beetje saai.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het nieuwe font wel een stuk mooier. Had alleen een stuk mooier verwerkt kunnen worden...
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Louis Tinner schreef:
1) Ik vind em er goed uitzien, blijft iig beter dan de xbox360 (vooral dat logo vind ik verschrikkelijk btw).
2) Wel raar dat ze dezelfde prijs hebben (slim&fat (lol@fat btw)) Slim is nieuw model en betere features, geven ze zelf toe dat ze em lelijk vinden lol? Had verwacht dat de fat iig goedkoper zou zijn, ook om het evt. overschot in voorraad eruit te krijgen.
3)nog steeds geen BC?!!?!! wel $%^$@# maar dat zou wel komen toch?
4) Een vriend van me heeft vorige maand nog een ps3 gekocht, ik had em gewaarschuwd hahaha

sorry, thinner maar een punt zal nooit meer terug komen en dat is BC dus geen ps2 games op de ps3 bevestigd door Sony zelf ....

En een prijsdaling is er overal al bv GM , ps3 80 GB 275 eu / Media M 299 met BR DVDS of 2 games , in de uk 245 pakket 80 GB 2 games ,enz .
De laatste fats zijn bedeelt en moeten de deur uit tegen 1-9-09 . Blijkbaar gaat de verkoop goed want op een Amerikaanse site zitten ze bijna er doorheen .
In Belgie zijn er nog maar ???
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Louis Tinner schreef:
1) Ik vind em er goed uitzien, blijft iig beter dan de xbox360 (vooral dat logo vind ik verschrikkelijk btw).
2) Wel raar dat ze dezelfde prijs hebben (slim&fat (lol@fat btw)) Slim is nieuw model en betere features, geven ze zelf toe dat ze em lelijk vinden lol? Had verwacht dat de fat iig goedkoper zou zijn, ook om het evt. overschot in voorraad eruit te krijgen.
3)nog steeds geen BC?!!?!! wel $%^$@# maar dat zou wel komen toch?
4) Een vriend van me heeft vorige maand nog een ps3 gekocht, ik had em gewaarschuwd hahaha

sorry, thinner maar een punt zal nooit meer terug komen en dat is BC dus geen ps2 games op de ps3 bevestigd door Sony zelf ....

En een prijsdaling is er overal al bv GM , ps3 80 GB 275 eu / Media M 299 met BR DVDS of 2 games , in de uk 245 pakket 80 GB 2 games ,enz .
De laatste fats zijn bedeelt en moeten de deur uit tegen 1-9-09 . Blijkbaar gaat de verkoop goed want op een Amerikaanse site zitten ze bijna er doorheen .
In Belgie zijn er nog maar ???
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat BC wel komt als er PS2 games in de store komen.

Vreemde vind ik nog wel dat bijna niemand met een PS3 erom vraagt, het zijn juist de mensen die geen PS3 hebben die erom vragen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
Ik ben toch blij dat ik nog een fat met spiderman font logo heb. Ik vind dat nieuwe logo nergens op trekken

Mooi gezegd! Het Spider-Man-font (dat font heet trouwens Homoarakhan) pas gewoon erg goed bij de PS3.
Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Het Spiderman lettertype is misschien strakker, maar het heeft totaal geen herkenbaarheid voor de PS3 en is allesbehalve uniek. Waarom denk je dat ze van het lettertype af willen en terug naar de oude stijl gaan? Dit is gewoon een nieuwe strategie om de PS3 aantrekkelijker te maken en het is gewoon veel unieker. Ik vind het nieuwe logo wel mooi hoor, doet me terug denken aan de fantastische PS2 jaren ... En that's what's is all about. Eenmaal je gewend bent aan het nieuwe lettertype, gaat dat Spiderman lettertype (ja ik weet dat het niet de officiële benaming is) echt niets meer voorstellen. Ze hadden van in het begin met dit lettertype moeten komen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Xian schreef:
Het Spiderman lettertype is misschien strakker, maar het heeft totaal geen herkenbaarheid voor de PS3 en is allesbehalve uniek. Waarom denk je dat ze van het lettertype af willen en terug naar de oude stijl gaan? Dit is gewoon een nieuwe strategie om de PS3 aantrekkelijker te maken en het is gewoon veel unieker. Ik vind het nieuwe logo wel mooi hoor, doet me terug denken aan de fantastische PS2 jaren ... En that's what's is all about. Eenmaal je gewend bent aan het nieuwe lettertype, gaat dat Spiderman lettertype (ja ik weet dat het niet de officiële benaming is) echt niets meer voorstellen. Ze hadden van in het begin met dit lettertype moeten komen.

Nu je het zegt lijkt het inderdaad op het oude PS2-logo...
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Als de slim geen bc heeft dan koop ik een oude ps3 60gb
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:

De Slim heeft BC...

...voor PlayStation spellen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:

Succes met zoeken!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 6

Ga naar: