Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Is jou Xbox al minstens 1 keer kapot gegaan?
Ja
58%
 58%  [ 21 ]
Nee nog nooit
41%
 41%  [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 36

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
RadiusK BerichtGeplaatst: 22 Feb 2010 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Daarnet m'n eerste RROD meegemaakt.

Gecondoleerd. Gelukkig heeft Microsoft een snelle reparatiedienst en heb je als het goed is binnen twee weken een nieuwe, plus een One Month Gold kaartje (kreeg ik tenminste altijd ).

Heb zelf één keer een doorgebrande grafische kaart gehad zonder rode lichtjes, één keer een heuse RRoD, en één keer een defecte DVD-drive. Waren elk nog van de oude generatie, mijn nieuwe exemplaar heeft tot nog toe geen problemen gehad .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 05:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Kep 3x Xbox 360 en de 1e (die ik nog heb) is 1x kapot gegaan door een RRoD, de box werd op een woensdag netjes opgehaald en week later op woensdag weer netjes gerepareerd terug gebracht, tot op heden is tie niet meer kapot geweest.
De andere 2 Xboxen 1 Elite en 1 Witte zijn nog nooit tot op heden stuk gegaan.

Ik was zeer tevreden over de klant vriendelijke helpdesk en zal zeker weer een Xbox 360 terug kopen mocht 1 van de 3 kapot gaan.

Alle 3 draaien ze overuren.
Terug naar boven
Primitive BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

In totaal 5 RROD's op mijn 360 die ik op launch gekocht had. Uiteindelijk van misserie maar een Elite gekocht, mijn harde schijf was toch zo goed als vol. Nu ja tot op heden geen enkel probleem mee gehad.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kreeg een tijdje geleden 1, maar toen ik de xbox van het stroom afhaalde en er weer opnieuw op deed ging die weg.

Verder nog nooit zoiets meegemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cubic X BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Al zoveel RRoD's gehad . 1 Xbox is nu echt dood (moederbord verneukt ) en heb een andere gekocht die vervolgens ook de RRoD kreeg. Zelf gefixed, werkte tijdje goed. Later krijg ie weer RRoD, toen heb ik het extremer aangepakt en met de verfstripper het moederbod verhit (600 graden celcius). Daarnaast de koeling aangepast (12 volt mod op de fan) en ik ga binnenkort nog een extra koelfan plaatsen op de GPU en heatsinks op het RAm .
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat

als ik mn xbox opstart zonder faceplate erop krijg je soms een rrod

maar dat is eigenlijk niks
1 keer toen ik opstarte vorig jaar nog....

kwee nie wat er was speel er nog steeds op
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Whatthefok moet je met 3 xboxen? Waarom draaien ze overuren? 2 xboxen kan ik bedenken, dat is waarschijnlijk voor jou en je vrouwtje, maar een derde???

Ja dat vroeg ik hem ook al een keer, de derde is voor z'n zoon. 3 vind ik eigenlijk ook wel een beetje overdreven...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had de typische PS ONE EN PS2 problemen met mijn X360. Can't read disc X_X.

Waar is de tijd dat ik mijn PS ONE ondersteboven legde om toch maar proberen dat hij zo de discs leest ^^''

Heb vorige week een tweedehandse gekocht voor 60.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

M'n Xbox is terug!
Heb ook een maandje Xbox Live Gold gekregen. Top service van Microsoft!
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

PSPgamerXD schreef:
Gezer schreef:
Whatthefok moet je met 3 xboxen? Waarom draaien ze overuren? 2 xboxen kan ik bedenken, dat is waarschijnlijk voor jou en je vrouwtje, maar een derde???

Ja dat vroeg ik hem ook al een keer, de derde is voor z'n zoon. 3 vind ik eigenlijk ook wel een beetje overdreven...

Me zoon speelt voornamelijk op de PC gezien die van online gamen houd maar hij heeft ook ze eigen X360 voor andere games, mijn vrouw heeft haar eigen X360 met drumstel en gitaar gezien ze gek is van Guitar Hero en ik heb me Elite 360 + PS3.

3 is eigenlijk in dit geval vrij normaal, ieder ze hobby gelukkig wel allemaal dezelfde hobby, we hebben ook alle 3 onze eigen PC en LCD/LED TV`s zodat we dus nooit ruzie krijgen
En ja ze draaien eigenlijk allemaal overuren behalve de 360 van me zoon gezien hij meer online op de PC gamed (ze xbox 360 is niet online)
Speel al vanaf een jaar of 8 met computers en spel computers dus al zeker 30 jaar tis eigenlijk nooit gaan vervelen en ik ben blij dat me vrouw dezelfde hobby heeft gezien ik vaak verhalen hoor van mensen die problemen hebben met hun partner met name computers / spel computers.

Christian Vuye schreef:
M'n Xbox is terug!
Heb ook een maandje Xbox Live Gold gekregen. Top service van Microsoft!

Jep kreeg ik toen ook toen die ene box RRoD had, nette snelle service.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: