Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.justin.tv/inunonanahou

Live stream van iemand die aan het spelen is, ziet er echt fucking tastisch uit Zeker als je weet dat het via deze stream nog wat uitvergroot word can't wait

Owja kheb geleze dat piraten de game maar niet werkend krijgen op hun CF PSP, ik ben er blij om om dit te lezen, hopelijk krijgt de game dan ook de sales dat die verdiend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Kingsora schreef:

Live stream van iemand die aan het spelen is, ziet er echt fucking tastisch uit Zeker als je weet dat het via deze stream nog wat uitvergroot word can't wait

Owja kheb geleze dat piraten de game maar niet werkend krijgen op hun CF PSP, ik ben er blij om om dit te lezen, hopelijk krijgt de game dan ook de sales dat die verdiend

Haha, dat laatste is goed nieuws! Lekker voor ze..
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
Kingsora schreef:

Is jammer genoeg maar een kwestie van tijd, ze proberen nu allerlei patchen te maken, etc. Ze zullen het uiteindelijk wel werkend krijgen, maar met een beetje geluk zijn we dan weer enkele weken verder (kan natuurlijk hen ook al morgen gelukt zijn, gezien de populariteit van de game).
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Kingsora schreef:
Goof schreef:
Kingsora schreef:

Is jammer genoeg maar een kwestie van tijd, ze proberen nu allerlei patchen te maken, etc. Ze zullen het uiteindelijk wel werkend krijgen, maar met een beetje geluk zijn we dan weer enkele weken verder (kan natuurlijk hen ook al morgen gelukt zijn, gezien de populariteit van de game).

Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel. Toch klonk het wel mooi.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de nieuwsgierigen trouwens, het intro-filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XPB7umUgon0

No worries, geen spoilers Zoals altijd indrukwekkend intro-filmpje, maar de muziek die er bij is, slaagt nu is letterlijk op niks (is hetzelfde als die van de KH1 intro, die muziek paste daar bij de situatie, hier echt totaal niet )
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Kingsora schreef:
Voor de nieuwsgierigen trouwens, het intro-filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XPB7umUgon0

No worries, geen spoilers Zoals altijd indrukwekkend intro-filmpje, maar de muziek die er bij is, slaagt nu is letterlijk op niks (is hetzelfde als die van de KH1 intro, die muziek paste daar bij de situatie, hier echt totaal niet )

Vette intro, ik had ook niet minder van ze verwacht. Ik had graag een nieuw nummer van Utada Hikaru gewild, maar dat zit er helaas niet in. De oude nummers heb ik al te vaak gehoord.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi, maar niet zo mooi als bij KH en KH II. Jammer dat ze ook veel beeldmateriaal hebben gebruikt van de secret ending van KH II FM+. Nu moet ik het nog volhouden om alle spoilers te vermijden tot de game hier uit komt. Dat gaat dus heel zwaar worden.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Mooi, maar niet zo mooi als bij KH en KH II. Jammer dat ze ook veel beeldmateriaal hebben gebruikt van de secret ending van KH II FM+. Nu moet ik het nog volhouden om alle spoilers te vermijden tot de game hier uit komt. Dat gaat dus heel zwaar worden.
I know what you mean :p Zojuist heb ik ff 2 seconde de stream open gedaan en kreeg ik plots een giga-spoiler voorgeschoteld, zo groot dat ik mss al weet wie Vanitas is :p hopelijk klopt het niet wat ik heb gezien :p
Terug naar boven
Decay BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=9qsGOig8sg4
Engelse trailer van bbs, hoe vinden jullie de stem van master xehanort? (Leonard Nimoy a.k.a. Spock van Star Trek)
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Glenn_LP schreef:
Engelse trailer van bbs, hoe vinden jullie de stem van master xehanort? (Leonard Nimoy a.k.a. Spock van Star Trek)

Niet slecht, maar kan beter. Zijn stem past niet echt helemaal bij deze personage. Ben ook benieuwd hoe de nieuwe voice actor van Mickey Mouse het gaat doen. De vorige is helaas overleden.

Dit is tot nu de bekendgemaakte voice actors door SE:

Mark Hamill (Luke Skywalker, Joker) - Terra of Master Eraqus?
Willa Holland - Aqua?
Jesse McCartney - Ventus (obvious)
Leonard Nimoy - xehanort
James woods - Hades (net als in de vorige game)
Terug naar boven
Decay BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Glenn_LP schreef:

Niet slecht, maar kan beter. Zijn stem past niet echt helemaal bij deze personage. Ben ook benieuwd hoe de nieuwe voice actor van Mickey Mouse het gaat doen. De vorige is helaas overleden.

Dit is tot nu de bekendgemaakte voice actors door SE:

Mark Hamill (Luke Skywalker, Joker) - Terra of Master Eraqus?
Willa Holland - Aqua?
Jesse McCartney - Ventus (obvious)
Leonard Nimoy - xehanort
James woods - Hades (net als in de vorige game)

Je moet op youtube de nieuwe mickey is opzoeken, bijna geen verschil met de vorige mickey, alleen iets hoger
http://www.youtube.com/watch?v=bbqibYDxN5g -> link met versch filmpjes met bret iwan, de nieuwe mickey

Laatst aangepast door Decay op 20 Mei 2010 17:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Haley Joel Osment de bekende stem van Sora zit ook weer in de game
als Vanitas. His name is (spoiler)Sora jaja die zit weer in de game als die Vanitas.

Is dat de echt stem van Xehanort, das pas echt verneukt.
Ach ben blij dat ik de Japanse versie heb uitgespeelt.
De JP VA was awesome.

En wat Mickey Mouse betreft zo vaak zie je hem niet in de game dus de stem daarvan boeit me niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Decay BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=spa1lPn7Yb4
E3 trailer van BBS + gameplay van nieuwe secret boss
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Glenn_LP schreef:

De filmpje staat prive.

EDIT:

gevonden
[url]
http://www.youtube.com/watch?v=u9JSMonOm7c[/url]

De stemmen zijn wel meh eigenlijk. Niet slecht, maar niet superb zoals in de vorige games.
Terug naar boven
Decay BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Glenn_LP schreef:

De filmpje staat prive.

EDIT:

gevonden
[url]
http://www.youtube.com/watch?v=u9JSMonOm7c[/url]

De stemmen zijn wel meh eigenlijk. Niet slecht, maar niet superb zoals in de vorige games.

De stemmen zijn gewoon anders dan de japanse stemmen dus het duurt wat om ze gewoon te worden (je kunt ook niet oordelen maken uit een trailer van 5 min., het is een spel van ong. 45 uur dus wie weet valt het nog mee )

+ ik vind vanitas z'n stem echt 1 van de beste dat ik in de franchise al gehoord heb
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo ben begonnen met de Final Chapter. Best wel pittig, dus dat wordt eerst flink trainen. Echt een geweldige game en de Final Chapter schijnt echt geweldig te zijn. Ik weet niet of ik de secret ending wel ga halen, maar de Final Chapter uitspelen is een must.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb alle 3 de personages uitgespeelt
Terra/Aqua/Ventus en + de Final Episode heb ik gehaald
ze zitten alle 3 in level 39 en heb alle Xehanort's Reports gehaald

Ben nu bezig met trainen tot level 50 om de Secret Boss battle te halen genaamt[color=white]Vanitas the Lingering Spirit[color/] hij is me net zo moeilijk zit in level 39 1 hit ik ben game-over.

Ben met Terra ook bezig arenas te voltooien in Mirage Arena
later nog ff de treasures en stickers verzamelen.

Final Episode is een hele mooi toevoeging op het verhaal om die compleet te maken. Pas als je de Final Episode hebt gehaald heb je de game helemaal voltooid.

Ookal zijn er nog 2 extra boss battles nadat je Final Ep. hebt gehaald
die hoef je niet verslaan om het verhaal compleet te maken.

Prachtige PSP game.

Maar je merkt wel als je de game hebt uitgespeelt met Terra/Ven/Aqua/Final Ep. en je begint gelijk met Kingdom Hearts 1 op de PS2 dat de verhaal niet klopt er zou toch nog meer KH delen tussen BBS en KH1 uit moeten komen.

Laatst aangepast door dantekloon op 18 Sep 2010 09:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Zo ben begonnen met de Final Chapter. Best wel pittig, dus dat wordt eerst flink trainen. Echt een geweldige game en de Final Chapter schijnt echt geweldig te zijn. Ik weet niet of ik de secret ending wel ga halen, maar de Final Chapter uitspelen is een must.

Welke level zit je ik zat in level 39 toen ik hem haalde met Aqua
Heel veel zijn aanvallen blocken en counter attacks gebruiken.
Heb ik ook gedaan.
En vergeet niet al je skills weg te doen en Hi-Potions of Mega Potions meenemen.
That's how i did it.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het ook vandaag gehaald. Zat op level 40 en gebruikte drie van de sterkste cure spreuken. Plus een paar harde skills zoals die time splitter. Ik heb ook veel counter aanvallen gedaan en ontweken. Geweldig die Final Episode. Zaten een paar aangename verrassingen tussen. Ik kreeg de secret ending omdat ik het op Proud mode speelde. Duurde wel 10 minuten de secret ending vol met geweldige momenten voor elke Kingdom Hearts fans. De secret ending is zeker een must.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Is Proude Mode nog wel te doen.
Ik heb ze in Standard uitgespeelt omdat ik de game 100% wilt halen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Proud is te doen hoor. Je doet gewoon normale schade, maar alleen de vijanden geven meer schade. Kan soms wel pittig zijn hoor, maar als je gewoon goed traint is er niets aan de hand.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een valse streek weer. De Final Mix versie krijgt nog meer nieuwe shit nadat ik de trailer nader heb gekeken. Een nieuwe Pinokkio level dat alleen via de Mirrage Arena kan, een nieuwe secret boss, nieuwe race levels en nieuwe D-Links. Dat ze dit niet bij onze versie hadden gedaan. Ga nou niet zeggen dat ze na die twee weken dat de game hier uitkwam al die content er in hebben gedaan in de final mix. Dit had wss ook in onze versie kunnen doen. Vind dit echt een rot streek. Dat ze die Final Mix hier uitbrengen is zeeeeer klein.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat

De Final Mix kun je wel naar fluiten
als er extras in zitten wat EU niet heeft
dan importeer ik hem bij zijn release
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

Ga naar: