Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15 Volgende
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Aug 2009 01:11 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: | cecilffiv schreef: | mc-fakey schreef: |
Ik denk laat ik ook eens wat rond zoeken |
OK. Heel eerlijk. Wat is er mis met bovenstaande :S ? |
dat valt imo ook onder de noemer pauper
en die edit valt gewoon onder lachwekkend |
Met zo een kapsel loop ik rond En ik vind er niets verkeerd aan, gewoon wat gel in  |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 15 Aug 2009 01:15 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | mc-fakey schreef: | cecilffiv schreef: | mc-fakey schreef: |
Ik denk laat ik ook eens wat rond zoeken |
OK. Heel eerlijk. Wat is er mis met bovenstaande :S ? |
dat valt imo ook onder de noemer pauper
en die edit valt gewoon onder lachwekkend |
Met zo een kapsel loop ik rond En ik vind er niets verkeerd aan, gewoon wat gel in  |
eerder hoe die erbij zit etc. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Aug 2009 01:16 Onderwerp:
| |

|
Lmao @ die aziaat achterin met zen grillz
Weeral onze echte levende Super Saiyan
 |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Aug 2009 01:30 Onderwerp:
| |

|
Weer 1 die met zen hoofd in de stront gevallen is
een hele hoop strontgezichten
deze doet me denken aan Duke Nukem , I got balls off steel
 |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Aug 2009 01:33 Onderwerp:
| |

|
Kijk eens waar deze foto gemaakt is
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 15 Aug 2009 01:35 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: |
deze doet me denken aan Duke Nukem , I got balls off steel
 |
Eerder Batman ^.^ |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Aug 2009 01:58 Onderwerp:
| |

|
Kindjes van 12 met sigaretten en dan stoer lopen doen
Dit is toch een pauperband
Deze heeft teveel coke gesnoven

Laatst aangepast door streetfighter op 15 Aug 2009 02:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Aug 2009 02:13 Onderwerp:
| |

|
N4me:PiinkB0y★
4gé: 15fam0usst4rSs
H0m3: Tienenn
H0bby'ss : s0ccer , sh0pping
styl : pink , f4m0us
Wtf hoe gay kun je je voorstellen, wie noemt zich nu pinkboy
Edit ; 666 post the number of the devil 
Laatst aangepast door streetfighter op 15 Aug 2009 02:34; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 15 Aug 2009 02:20 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | mc-fakey schreef: | streetfighter schreef: | [
 |
zeg me aub dat dat 2 vrouwen zijn als je blieft ik smeek het je |
Haha, ik dacht precies hetzelfde!  |
Dat is toch niet echt? Vertel me alsjeblieft dat dat een pop is..
Want het is echt de engste pop die ik ooit gezien heb..
 |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Aug 2009 02:22 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Simon Venneman schreef: | mc-fakey schreef: | streetfighter schreef: | [
 |
zeg me aub dat dat 2 vrouwen zijn als je blieft ik smeek het je |
Haha, ik dacht precies hetzelfde!  |
Dat is toch niet echt? Vertel me alsjeblieft dat dat een pop is..
Want het is echt de engste pop die ik ooit gezien heb..
 |
Nee als ik de commentaren moet geloven is deze foto echt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 15 Aug 2009 02:25 Onderwerp:
| |

|
Ik wil na het zien van dit topic ook geen neger meer worden, volgens mij willen al die figuren op de fotos dat ook en ik wil daar niet bijhoren. Ik dacht meer aan een neger in de trant van 'vrij in een hutje op de hei wonen' maar dat zit er niet meer in voor negers, negers zijn nu gewoon blanken in de disco blijkbaar.
God oh god en dat loopt allemaal in dit land rond.. onze opas zullen zich schamen... daar hebben ze dus voor gevochten.. dat hun kleinkinderen er als chocolade nichten bij kunnen lopen..
zet een dynamo op de graven..  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Aug 2009 02:49 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Ik wil na het zien van dit topic ook geen neger meer worden, volgens mij willen al die figuren op de fotos dat ook en ik wil daar niet bijhoren. Ik dacht meer aan een neger in de trant van 'vrij in een hutje op de hei wonen' maar dat zit er niet meer in voor negers, negers zijn nu gewoon blanken in de disco blijkbaar.
God oh god en dat loopt allemaal in dit land rond.. onze opas zullen zich schamen... daar hebben ze dus voor gevochten.. dat hun kleinkinderen er als chocolade nichten bij kunnen lopen..
zet een dynamo op de graven..  |
Bij zo een figuren wil ik ook niet horen daarom ga ik ook nooit naar party's. een goede fietstocht of wandeling vind ik veel fijner . Ik hoor nog bij de jeugd en zelfs ik schaam me voor wat de jeugd als mode ziet . Waar gaat het naartoe en waar stopt het  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 15 Aug 2009 03:57 Onderwerp:
| |

|
Als je goed kijkt zie je dat de gezichten verwisseld zijn. Maar dan nog O_O. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 15 Aug 2009 09:20 Onderwerp:
| |

|
wat is eigenlijk het doel van dit topic?? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 15 Aug 2009 10:09 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | im2 schreef: | Op 8 augustus in het Profielen topic:
D: schreef: | Wilt later worden: Neger. |
Op 14 augustus in het Pauper topic:
D: schreef: | Nouja het is normaal voor jonge jongens om te experimenteren met andere jongens maar het moet niet doorslaan he, ik bedoel.. wat is up met die belachelijke bruine verf? Willen ze eruit zien als marokkanen ofzo? Of negers? Of spanjaarden? Ik snap dat echt niet, zien die gasten zelf niet hoe godsgruwelijk belachelijk ze er bijlopen?;(
|
|
Yep. Nog maar eens een bewijs dat D: een -biep- -biep- is die veel te arrogant is. |
Het is geen arrogantie; het is het gebrek aan liefde en aandacht waardoor mensen zich sterker willen doen voorkomen dan dat ze zijn. In zijn geval moet je hem gewoon geen aandacht geven, als niemand dat doet zal hij vanzelf ophouden (of niet nu ik het heb aangekaart).
Jullie zijn trouwens niet de enige buitenlanders hierzo hoor . |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 15 Aug 2009 15:40 Onderwerp:
| |

|
dannyveno schreef: | wat is eigenlijk het doel van dit topic?? |
Lachen. Of huilen, het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 15 Aug 2009 18:58 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | im2 schreef: | Op 8 augustus in het Profielen topic:
D: schreef: | Wilt later worden: Neger. |
Op 14 augustus in het Pauper topic:
D: schreef: | Nouja het is normaal voor jonge jongens om te experimenteren met andere jongens maar het moet niet doorslaan he, ik bedoel.. wat is up met die belachelijke bruine verf? Willen ze eruit zien als marokkanen ofzo? Of negers? Of spanjaarden? Ik snap dat echt niet, zien die gasten zelf niet hoe godsgruwelijk belachelijk ze er bijlopen?;(
|
|
Yep. Nog maar eens een bewijs dat D: een -biep- -biep- is die veel te arrogant is. |
Negers. Aardige mensen die lekker in de natuur leven zoals het hoort, voorbeeldwaardig en een mooi kleurtje door generaties zon. Dragen over het algemeen rieten manden met daarin sprankelend bronwater.
Clubnegers. Materialistische zwijnen met een gebrek aan karakter dus gaan ze elke dag naar de sportschool om met meisjes in contact te kunnen komen aangezien ze totaal geen persoonlijkheid bezitten. Dragen over het algemeen circoontjes aan ijzeren schakels om aan te tonen hoeveel krediet ze hebben (gejat).
Iets waar eigenlijk geen woord voor zou mogen bestaan.
Een blank persoon welk geen identiteit heeft, of daarmee in worsteling is en denkt dat hij/zij een neger is maar dan niet de eerste versie maar de 2e. Dragen over het algemeen een tube laxeermiddel voor de zekerheid.
En net als in de gevangenis cultuur heb je gebuffte clubnegers en de 'bitches' die het in hun kont nemen tijdens de douches en 'meidengroepjes' vormen, aldus de eyeliner malloten die hun haar in een strik leggen en strakke neotokio truitjes dragen om uit te beelden hoe hard hun tepels zijn wanneer ze langs je schuren tijdens het nieuwste sinterklaasrijmpje van 50cent. Dragen over het algemeen vrouwenondergoed.
topic/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Aug 2009 19:39 Onderwerp:
| |

|
Mensen met lang, gortig haar dat in jaren niet is gewassen. Ze dragen idiote zonnebrillen en denken ''dat ze de juiste snaar raken'' in de muziek en denken dat ze erg intelligent zijn. Aah ja, vergeten, daarbij ook nog erg behaard zijn.
Wacht, ik weet zeker dat ik iets vergeten ben.....
 |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 15 Aug 2009 19:42 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: |
Mensen met lang, gortig haar dat in jaren niet is gewassen. Ze dragen idiote zonnebrillen en denken ''dat ze de juiste snaar raken'' in de muziek en denken dat ze erg intelligent zijn. Aah ja, vergeten, daarbij ook nog erg behaard zijn.
 |
+1  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 15 Aug 2009 19:49 Onderwerp:
| |

|
 |
Ik was mijn haar elke dag slimmerik, en die zonnebril heeft contrastglazen dus zo idioot is ie niet, daarnaast krijg ik genoeg positieve reviews op mijn muziek en behaard zijn is een teken van volwassen zijn, in tegenstelling tot jij met je kippenbuikje.
Waarom geef je het niet gewoon op jongen, je maakt alleen jezelf belachelijk met je scholiertjesgedrag proberen op te boksen tegen mij, wat wil je bereiken?
Jij loopt zelf zeker ook met een strak roze shirtje en 2 potjes gel in je haar op de 'dansvloer rond vanavond? hm? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 15 Aug 2009 20:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mensen, dat jullie elkaar niet 'mogen' (wat sowieso al belachelijk is via een forum) is jullie goed recht, maar het in ieder topic merkbaar maken is nóg kinderachtiger. cecilffiv, stop aub met dit soort acties, aangezien jij het hier bent die de 'aanval' opent.
Ontopic aub  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 15 Aug 2009 20:41 Onderwerp:
| |

|
 |
Nou niet overdrijven zeikerd... |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Aug 2009 21:10 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Mensen, dat jullie elkaar niet 'mogen' (wat sowieso al belachelijk is via een forum) is jullie goed recht, maar het in ieder topic merkbaar maken is nóg kinderachtiger. cecilffiv, stop aub met dit soort acties, aangezien jij het hier bent die de 'aanval' opent.
Ontopic aub  |
OK. Omdat jij het vraagt  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 15 Aug 2009 21:31 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | cecilffiv schreef: |
 |
Ik was mijn haar elke dag slimmerik, en die zonnebril heeft contrastglazen dus zo idioot is ie niet, daarnaast krijg ik genoeg positieve reviews op mijn muziek en behaard zijn is een teken van volwassen zijn, in tegenstelling tot jij met je kippenbuikje.
Waarom geef je het niet gewoon op jongen, je maakt alleen jezelf belachelijk met je scholiertjesgedrag proberen op te boksen tegen mij, wat wil je bereiken?
Jij loopt zelf zeker ook met een strak roze shirtje en 2 potjes gel in je haar op de 'dansvloer rond vanavond? hm? |
Ik vind je geweldig gast, tegen een hele hoop idiote vragen kunnen opboksen en er jezelf nog boven kunnen plaatsen Bij nader inzien heb je wel een groot talent voor humor. Mijn excuses dat ik je het leven zuur probeerde maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 15 Aug 2009 21:33 Onderwerp:
| |

|
[quote="cecilffiv"]
Sexy thing! |
|
Terug naar boven |