Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 35, 36, 37  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Taw0n schreef:
Weet iemand hoe je je friends list kan ordenen? Ik zag hem bij mijn neef dat degenen die online waren bovenaan stonden en degenen die het langst niet online zijn geweest onderaan. Hoe doe ik dit?
Driehoekje drukken normaal gezien en dan kiezen voor Sorteren, en dan de optie die je wil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Thank you
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ondervind momenteel toch wat problemen met mijn PlayStation 3. Sinds vannacht is het volgende aan de hand:

Als ik een spel speel (en het maakt niet uit of dit nu een PSN-titel, PSX-titel, PS2-titel of PS3 Disc-titel betreft), en ik wil dit spel afsluiten (dit doe ik door de PS-toets ingedrukt te houden en daarna 'Game beeindigen' te selecteren), hangt mijn console vast. Het spel wil afsluiten, maar de console komt niet verder dan een zwart scherm. Het XMB komt niet tevoorschijn.

Ook heb ik niet meer de mogelijkheid het XMB te openen terwijl ik een spel speel. Als ik dit probeer, gebeurt er in principe hetzelfde; de console hangt vast. Het scherm wil het XMB tevoorschijn halen, maar komt niet verder dan een laad-icoontje rechtsboven.

En als laatste kan ik geen games meer updaten, omdat er precies hetzelfde gebeurt; zwart scherm.

Verder is er niets aan de hand. Ik kan games spelen, ik kan het internet gebruiken, ik kan mezelf aanmelden op het PlayStation Network. Het is dus raar dat deze andere handelingen niet meer goed verricht kunnen worden. Mijn vraag aan jullie is nu dus of iemand hier ook ervaring mee heeft, en wat er aan te doen is. Zelf zat ik te denken aan het formatteren van de HDD, na van de data aanwezig op deze een back-up gemaakt te hebben. Echter doe ik dat liever niet, aangezien dit erg tijdrovend is...

Ik hoor jullie graag. Spreek tot mij!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Wss een fout in je FW .
Een systeeherstel/formateren is het beste wat je kunt doen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Ik ondervind momenteel toch wat problemen met mijn PlayStation 3. Sinds vannacht is het volgende aan de hand:

Als ik een spel speel (en het maakt niet uit of dit nu een PSN-titel, PSX-titel, PS2-titel of PS3 Disc-titel betreft), en ik wil dit spel afsluiten (dit doe ik door de PS-toets ingedrukt te houden en daarna 'Game beeindigen' te selecteren), hangt mijn console vast. Het spel wil afsluiten, maar de console komt niet verder dan een zwart scherm. Het XMB komt niet tevoorschijn.

Ook heb ik niet meer de mogelijkheid het XMB te openen terwijl ik een spel speel. Als ik dit probeer, gebeurt er in principe hetzelfde; de console hangt vast. Het scherm wil het XMB tevoorschijn halen, maar komt niet verder dan een laad-icoontje rechtsboven.

En als laatste kan ik geen games meer updaten, omdat er precies hetzelfde gebeurt; zwart scherm.

Verder is er niets aan de hand. Ik kan games spelen, ik kan het internet gebruiken, ik kan mezelf aanmelden op het PlayStation Network. Het is dus raar dat deze andere handelingen niet meer goed verricht kunnen worden. Mijn vraag aan jullie is nu dus of iemand hier ook ervaring mee heeft, en wat er aan te doen is. Zelf zat ik te denken aan het formatteren van de HDD, na van de data aanwezig op deze een back-up gemaakt te hebben. Echter doe ik dat liever niet, aangezien dit erg tijdrovend is...

Ik hoor jullie graag. Spreek tot mij!

Problem solved! En dat zonder een System Restore
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je de oplossing er ook bij zet hebben anderen er misschien ook wat aan
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ik ben gewoon naar de geheime Restore-mode gegaan in de PS3, waar inmiddels iedereen vanaf weet. Daar heb ik Dataherstel gekozen. Toen werden mijn fouten gecorrigeerd, en deed alles het weer.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

ff een vraagje over de aanstaande fallout 3 goty edition. Kun je met je oude fallout 3 savefile daarop verder spelen?
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

De game blijft gewoon hetzelfde. Het is alleen een andere editie. Dus ja, je kan gewoon je oude savefile gebruiken.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ho even, als je Fallout 3 nog hebt. Dan kan je ook gewoon de DLC uit de Store kopen.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

@ zanar, dankje

@taiwon, ja klopt. Maar die dlc gaat 5x10 euro kosten ja? Althans, dat denk ik. Dan is de 60 euro goty edition een betere deal. Je kunt je oude fallout 3 ruilen met iemand voor een ander spel.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Fallout 3 is voor 30 euro in de winkel. Dus je gaat hem niet kwijtraken voor onder de 20 euro. Of een ander ''oud'' spel. Overweeg het

Oh en het is Taw0n, en niet taiwon
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Is dit goed voor je PS3:

http://www.youtube.com/watch?v=lDHKYi9dq4I
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik doe het iedere maand en ik heb er nog geen problemen mee gehad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Zanar BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Is dit goed voor je PS3:

http://www.youtube.com/watch?v=lDHKYi9dq4I

Kzal wel blind zijn, maar ik zie niet echt wat hier gebeurd...
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je bij Batman AA ook een new game beginnen vanaf een bestaand profiel? Ik zie namelijk alleen ''Continue Story'' staan.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 30 Aug 2009 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

save file verwijderen?
Ik weet het niet ik heb dat spel niet.

Condemned 2 of Dead Space? Prijs maakt niks uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 30 Aug 2009 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Kan je bij Batman AA ook een new game beginnen vanaf een bestaand profiel? Ik zie namelijk alleen ''Continue Story'' staan.

Als je het nergens ziet staan wss niet nee.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 30 Aug 2009 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat

@Taw0n
Het lijkt me dat elke account op de PS3 z'n eigen savegame aanmaakt wanneer het spel voor de eerste keer gespeeld word. Een heleboel games op de PS3 hanteren dit systeem. Ik ken weinig games waarbij je nog gewoon losse saves a la memory card kan maken op de PS3.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Aug 2009 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Taw0n schreef:

Bij Continue Story begin je dus gewoon het spel weer overnieuw als je net het laatste level hebt voltooid, dat wil je toch?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Aug 2009 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie op redelijk wat buitenlandse sites Killzone 2 platinum... weet iemand wanneer in de Nederlandse winkels??
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 31 Aug 2009 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Ik zie op redelijk wat buitenlandse sites Killzone 2 platinum... weet iemand wanneer in de Nederlandse winkels??

Reken maar op Oktober ofzo.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Aug 2009 07:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vrijdag.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Aug 2009 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gezer schreef:
Joni Philips schreef:
Vrijdag.

Zo snel? De dag dat ik Killzone 2 kocht lijkt net gisteren wel... Anyways, waarom KZ2 zo snel Platinum en Resistance 2 nog steeds 60 euro? Wil wel eens checken wat die Resistance nu eigenlijk is.
Resistance 2, motorstorm 2 en Killzone 2 allen platinum vrijdag.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 31 Aug 2009 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan komt motorstorm 2 vrijdag in mij collectie
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 35, 36, 37  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 24 van 37

Ga naar: