Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke Game ?
Beyond Good & Evil (PC,NGC,XBX,PS2)
12%
 12%  [ 6 ]
GTA Vice City (PC,XBX,PS2)
18%
 18%  [ 9 ]
Knights of The Old Republic (PC,XBX)
8%
 8%  [ 4 ]
Harry Potter (PC,PSOne , PS2 , GBC , GBA , GC , MAC , XBX )
0%
 0%  [ 0 ]
Fahrenheit (PC, PS2 , XBOX , X360)
22%
 22%  [ 11 ]
Oblivion (PC, X360 ,PS3)
37%
 37%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 48

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Jul 2009 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Je kan best een Lineaire ervaring voor dergelijk topic kiezen. Met Oblivion kan je honderden uren bezig zijn en zullen de ervaringen vrij uiteenlopend zijn. Trouwens, ik zie al tig posts met 'zucht... Alweer maar een Oblivion Gate gesloten...'

Met Fahrenheit kan je kijken hoe het verhaal een beetje wijzigt met de keuzes die je maakt of niet maakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Jul 2009 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Fahrenheit vond ik een toffe game, maar toen de game richting het einde ging het helemaal fout. Een beetje paranormaliteit kan wel, maar toen ze gingen vliegen en vechten als de Matrix ging het te ver. Het verpeste de sfeer van de game een beetje. Ze hadden het beter meer The Sixth Sense kunnen laten. Anyway, toffe game. Nu zal Heavy Rain alles goed maken.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Jul 2009 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mja, over Heavy Rain... Denken jullie dat daar nu ook weer paranormaliteit in zit? Vind het ook wel leuk als Heavy Rain gewoon een normale detectivegame wordt. Bij Fahrenheit hadden ze het ook wel gewoon bij soort van drug-implant en hallucinaties kunnen laten voor mijn part, had ook wel een boeiend script geweest want dan heb je nog steeds al die gestoorde stukjes met enge meisjes die erin kunnen en heb je ongeveer hetzelfde. Ik ben ook niet zo van de paranormale dingen.

En in The Sixth Sense trouwens hadden ze die visioenen voor mijn part weg moeten laten, leuke film zo maar het had wel wat mysterieuzer mogen blijven.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 01 Jul 2009 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat

lol ik heb geen een van deze spellen
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 01 Jul 2009 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Fahrenheit is echt vet. *Gister in kantoor aanvallen moeten ontwijken van grote insecten, voor het eerst dat quicktime events leuk en spannend waren.*
Coole shit man!
Lol en Taylor is grappig. Zo aan die schoonmaakster: 'It works like a videogame. Have you ever played a videogame?' 'No' *Toen moest je het personage reconstrueren, welke de moord had gepleegd. Ik had echt iemand gemaakt die er niet op leek, stond er op het einde ook. Heeft dit nog invloed op het verhaal?* En daarna zegt Taylor nog: 'And go play a videogame'. Tegen zo'n oude vrouw
(achja, toen was de Wii er nog niet)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Jul 2009 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Simon Venneman schreef:
Fahrenheit is echt vet. *Gister in kantoor aanvallen moeten ontwijken van grote insecten, voor het eerst dat quicktime events leuk en spannend waren.*
Coole shit man!
Lol en Taylor is grappig. Zo aan die schoonmaakster: 'It works like a videogame. Have you ever played a videogame?' 'No' *Toen moest je het personage reconstrueren, welke de moord had gepleegd. Ik had echt iemand gemaakt die er niet op leek, stond er op het einde ook. Heeft dit nog invloed op het verhaal?* En daarna zegt Taylor nog: 'And go play a videogame'. Tegen zo'n oude vrouw
(achja, toen was de Wii er nog niet)

Klopt, echt komisch stuk is dat, ik had dat ook gedaan, 0/25% ^^

Maar, het maakt bijv. ook uit of je aan het begin van het spel met de politie commandant praat he, en 'm vertelt dat je onschuldig bent. Dan zegt-ie dat nog tegen Taylor en Clara. Ik weet niet in hoeverre dat soort dingen uitmaken, maar dat zie ik wel op de 2e playthrough .
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Jul 2009 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de game ook gespeeld en Fahrenheit is zeker de moeite waard. Alleen hebben de keuzes vrijwel geen invloed op het verloop van het verhaal, enkel op wat mini-gebeurtenissen tussendoor. Een voorbeeld van deze beperkte invloed op het verhaal staat hieronder.

Spoiler:
*Het einde van het spel word enkel en alleen bepaald door de eindscène in die loods of whatever. De andere keuzes die je tijdens de game gemaakt hebt, worden eigenlijk gewoon verwaarloosd. Dit is een punt waarop Heavy Rain het hoogstwaarschijnlijk wel beter gaat doen.*

Ook word het verhaal slechter en slechter naar mate het einde nadert imo.

Spoiler:
*What's up with the Matrix fights. WTF!? Ze hadden het veel mysterieuzer moeten houden. Ik ben dan ook van mening dat de game veel beter geweest was wanneer het meer een kat en muis spel was geweest, waarbij je beide partijen speelt. Dat is overigens ook wat ik van de game verwachtte.*
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Levenloze boel hier, ik ben net bij het huis van Agatha geweest, leuke en lange minigame was dat.

Vind het wel eng hoor
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jul 2009 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga de game over anderhalve week ook kopen / DL'en want nu sta ik op smalband Downloadlimiet overschreden
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 05 Jul 2009 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ook een leuk idee zou zijn, is dat we met zn alle BF Heroes gaan spelen op een server, dan kan zowieso iedereen mee doen
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Jul 2009 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ja maar dat is niet zo toepasselijk voor dit , kan je beter gewoon [PC]Battlefield Heroes match/competitie aanmaken
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 6

Ga naar: