Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:28    Onderwerp: Het Zomer Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

In dit topic kan je posten wat je plannen voor de zomer zijn !!!

Ik ga in de eerste 2 weken van Augustus waarschijnlijk naar Frankrijk.
Tegen die tijd wil ik nog naar Zilvermeer en Bobbejaanland gaan en veel afspreken met vrienden. Natuurlijk zal ik ook mijn lijstje Back Log Games proberen in te korten en waarschijnlijk zal ik ook herexamens moeten doen.
That's All Folkes ! Als er iets aan de plannen verandert of komt er iets bij, zal ik niet aarzalen om het hier te posten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Na mn afstuderen 4 weken samen met mn vriendin met mn ouders mee naar Tsjechie, Slowakije en Polen. Ouders gaan met de caravan en wij hebben een grote tent gekocht zodat we lekker ons eigen ding kunnen doen aan de andere kant van de camping.

Daarna even wat werken, nog een paar dagen Pukkelpop en dan beginnen met een nieuwe studie. Moet alleen deze vakantie ook nog beslissen welke studie dat gaat worden ;P
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Eerst even werken om flink veel knaken te verdienen, dan naar Bosnië, Kroatië en Venetië met mn buurjongen en zijn ouders. Daarnaast ga ik ook nog met een stuk of 8 vrienden (waaronder broers/buurjongens) een weekendje naar centerparks, en een weekendje naar Londen/Parijs/Berlijn of een andere grote stad.

Verder nog heerlijk liggen aan de Lek (plaatselijke rivier die hier langs komt) beetje zuipen, beetje gamen en heel veel genieten.




-- Het wordt een goede zomer --
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

ff kijken hoor, tot augustus veel zonnen en xbox'en. Daarna anderhalve week op m'n vaders boot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Gezer schreef:
Ik ga naar de Ardennen, Istanbul(hoofdstad van de wereld), Fethiye en Saudi Arabië.

Ben jij een Turk ofzo ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

cecilffiv schreef:
Gezer schreef:
Ik ga naar de Ardennen, Istanbul(hoofdstad van de wereld), Fethiye en Saudi Arabië.

Ben jij een Turk ofzo ?


Zijn PSN naam is Turkishemperor of iets dergelijks. Als dat jouw vraag beantwoord.

Ontopic ik heb geen zomer plannen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ouders hebben voor twee weken een huisje in Frankrijk gehuurd, ligt mooi 20 meter aan het strand . Ga ik heen met m'n ouders dus, zus en haar vriend, broer en z'n vriendin en ik en een vriend(in).

Verder beetje chillen, HTML leren, werken aan über iPhone app, en een beetje gamen. Wordt wel nice
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Urkie BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Simon Venneman schreef:
Ouders hebben voor twee weken een huisje in Frankrijk gehuurd, ligt mooi 20 meter aan het strand . Ga ik heen met m'n ouders dus, zus en haar vriend, broer en z'n vriendin en ik en een vriend(in).

Verder beetje chillen, HTML leren, werken aan über iPhone app, en een beetje gamen. Wordt wel nice


Lol, je gaat naar het warme frankrijk, 20 meter van de kust en dan ga je HTML'en en Gamen ?

Anyway, ik ga veel zonnen, maar dat kan ook niet anders op het zonnige Aruba
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Simon Venneman schreef:
Ouders hebben voor twee weken een huisje in Frankrijk gehuurd, ligt mooi 20 meter aan het strand . Ga ik heen met m'n ouders dus, zus en haar vriend, broer en z'n vriendin en ik en een vriend(in).

Verder beetje chillen, HTML leren, werken aan über iPhone app, en een beetje gamen. Wordt wel nice


Is hij/zij onzijdig? xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

eerst een weekje met vrienden naar friesland, al over 3 weken . daarna een weekje flink doorwerken en dan naar Bretange met mijn ouders en broertjes voor 3 weken. dan nog meer werken om geld te verdienen voor een mooi setje boxen en concerten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

ik ga over 2 weken naar een 72 uurs lan, en een paar weken later naar een 100 uurs lan, misschien tussenin nog met ouders weg, maar is lastig nu met de hond enzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

2 weekjes eilandje hoppen in Griekenland met m'n vader, en 1 weekje naar een op jeugd gerichte camping vlakbij Venetië met m'n ma. Vooral in het laatste erg veel zin, ben erg benieuwd naar Venetie en bovendien ligt de camping recht aan het strand en zijn er vier clubs in het dorpje nabij

Verder lekker veel varen, voetballen en gamen met m'n vrienden en natuurlijk ook een paar maal naar het strand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Werchter en dan 2 maand me roes uitslapen? Ook wat werken ofc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

3 weekjes in Frankrijk windsurfen. Verder natuurlijk nog meer surfen hier in NL bij een aantal meertjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Zomer? Waar? Vanavond niet hoor pff ben bijna overspoeld door de regen en had lekker lekkage in huis.. daar ging de avond BBQ
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Twee weken VS in augustus. Cakifornie, Arizona, Nevada.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jonezy BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Ik ga ergens juli/begin augustus 3 weekjes naar Duitsland En daarbuiten zoveel mogelijk doen met vrienden/vriendinnen, en ik heb het gevoel dat dit de beste zomer tot nu toe wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Geen plannen om op vakantie te gaan, wel een aantal toffe concerten en feestjes in de planning. Helaasch moet ik het grootste deel van de vakantie te werk, om zo m'n opleiding e.d. te kunnen betalen. Ben momenteel weer werkzoekende en hoop komende week meer te weten.

En euhhh dat was het wel zo'n beetje. Niet echt spannend, maar wordt vast tof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

1ste week chill.
2de week surfen dans France
3de week "" "" ""
4de week "" "" ""
5de week weer ff chill thuis
6de week werken op het strand (onder voorbehoud)
7de week "" "" ""
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Volgend weekend met vrienden 3 dagen naar zee. Met mijn vader en zussen ga ik één week naar Italië. Met mijn moeder, die haar nieuwe vriend en die zijn zoon één week naar Barcelona. Drie dagen pukkelpop. En voor de rest vind ik wel iets, ik kan er niet tegen om binnen te zitten tijdens de vakantie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Werken. Vakantie is voor als ik oud en grijs ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group