Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
antonio_013 BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

(Patje_) Arsenal wanneer wil je de kwartfinale spelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Verspizle BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Antonio en ik hebben van alles geprobeerd maar het connecten wil maar niet lukken

Daarom hebben we besloten om de 2 wedstrijden in 0-0 te laten eindigen.
Ook heb ik hierdoor de kwart finales om moeten gooien! Wel speelt iedere nr 1 nog steeds tegen een nr 2!!!! Ik hoop dat als we elkaar later weer tegen komen, ie het wel doet. Want dit verpest natuurlijk een hoop!!!! Klote EA... en het is helemaal zuur omdat zowel: Mijn neefje als mijn broertje en ik zelf.. spelen op dezelfde PS3 aankomende wedstrijden. Dus dat maakt de kans alleen maar groter dat je tegen onze PS3 moet spelen als beide teams door gaan... ik heb geen idee wat ik dan doe

Helaas, maar het is niet anders jongens! ligt duidelijk aan EA.

Iedereen suc6 in de kwart finales, en kijk ff goed welke kwart finale je moet joinen! SUC6!

Mijn voorspelling voor de halve finale:

Juventus - Manchester United (Bobizle - Verspizle)
AC Milan - Arsenal (Daanoz - Patje)

Greetzzz..

Dus Patje... je speelt tegen Inter Milan!!!
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat

antonio_013 schreef:
(Patje_) Arsenal wanneer wil je de kwartfinale spelen?

Voeg me maar toe: patje_pi-air@hotmail.com , spreken we een tijd af.

Even een vraagje:
Wat in het geval van een gelijkspel?
en Waarom is het schema veranderd?
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Moest dus tegen Antonio, alleerst kon ik in de kwartfinale geen Arsenal pakken. Daarna dus via een andere competitie, konden we niet verbinden met elkaar. Via een lobby ook niet. Daarna deden we dus met online teamspel en daar konden we wel verbinding. Maar daar kon hij de camara niet goed zetten de 1e helft, de 2e helft lukte het wel. Maar we hadden allebei erg nadeel, want die spelers reageer traag en anders bij be a pro mode. Maar ik won die wedstrijd dus uiteindelijk met 2 lucky goals. En nu hebben we afgesproken dat we morgen proberen te verbinden, als dat niet lukt ben ik door naar de halve finale.
Terug naar boven
antonio_013 BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk man Kwartfinale's

sjonge jonge,

speel je tegen patje ( arsenal )

in een team mode room waar meerdere mensen in een team tegen elkaar kunnen spelen, het verliep niet eerlijk een kut camera , hij deed raar, kut verbinding altijd EA. Lekker eerlijk met 2-0 verloren door 2 van de kut lucky goals. dan word er zo maar afgesproken dat als hij het de volgende dag niet doet dat je dan verliest, nouja TUURLIJK, lekker eerlijk ook he , kut fifa , kut afspraken waar je het zelf niet mee eens bent en duidelijk aan gegeven hebt, dan sta je niet in de halve finale omdat je geen EERLIJKE kans hebt gehad om normaal in de kwartfinale te spelen.
als het zo ook gaat dan weet ik het ook niet meer maar dan krijg je dus geen kans om door te gaan naar de halve finale, LEKKER EERLIJK WEER!!

FIJN MAN EGT FIJN !

Leuk ook trouwens! Super

Ps, dit licht niet aan verspizle
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Die wedstrijd moet over. Ik wil dat ie in de competitie gespeeld word.
Regels zijn regels... wil je, omdat het niet lukt, daar om heen... zal je toch echt VAN TE VOREN moeten aangeven dat je dit doet.

Het spijt me voor de winnaar, maar het is zo als het is: Die wedstrijd gaat overnieuw.

Greetzzz

Verspizle
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

antonio_013 schreef:
Leuk man Kwartfinale's

sjonge jonge,

speel je tegen patje ( arsenal )

in een team mode room waar meerdere mensen in een team tegen elkaar kunnen spelen, het verliep niet eerlijk een kut camera , hij deed raar, kut verbinding altijd EA. Lekker eerlijk met 2-0 verloren door 2 van de kut lucky goals. dan word er zo maar afgesproken dat als hij het de volgende dag niet doet dat je dan verliest, nouja TUURLIJK, lekker eerlijk ook he , kut fifa , kut afspraken waar je het zelf niet mee eens bent en duidelijk aan gegeven hebt, dan sta je niet in de halve finale omdat je geen EERLIJKE kans hebt gehad om normaal in de kwartfinale te spelen.
als het zo ook gaat dan weet ik het ook niet meer maar dan krijg je dus geen kans om door te gaan naar de halve finale, LEKKER EERLIJK WEER!!

FIJN MAN EGT FIJN !

Leuk ook trouwens! Super

Ps, dit licht niet aan verspizle

Over de afspraken, je stemt er zelf mee in, moet je zelf zeggen, nee doen we niet. Maar ik had ook last van een verbinding dus een nadeel voor beide.
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Verspizle schreef:
Die wedstrijd moet over. Ik wil dat ie in de competitie gespeeld word.
Regels zijn regels... wil je, omdat het niet lukt, daar om heen... zal je toch echt VAN TE VOREN moeten aangeven dat je dit doet.

Het spijt me voor de winnaar, maar het is zo als het is: Die wedstrijd gaat overnieuw.

Greetzzz

Verspizle

Oke, hebben we toch afgesproken morgen via de competitie. Heb ik zelf gezegd terwijl ik gewonnen had. Ben ik toch ook gewoon mee eens?. Maar als het morgen dan weer niet lukt, zoals vandaag (wat ik verwacht). Wat dan te doen? Via online teamspel, maar als ik dan win (is het misschien weer niet eerlijk).
Terug naar boven
antonio_013 BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

als jij zo zou verliezen zou je het dan eerlijk vinden , NEE

dan is het idd wel eerlijk ja, dit was toch niet eerlijk man je geeft zelf al aan dat het twee van die lucky kut doelpunten waren, en dat we allebei een kut verbinding hadden, en we mochten dus blijkbaar in deze room spelen
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 02:38    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste Halve Finalist is bekend!

Juventus heeft ten koste van Chelsea de Halve Finale weten te bereiken na 3 geweldige wedstrijden. De eerste wedstrijd was een terechte 1-1, en dus moest er een 2de wedstrijd gespeeld worden. Ook die eindigde in 1-1 maar het was een wedstrijd om niet snel te vergeten! Chelsea stond met rust terecht 1-0 voor, elk kopduel werd gewonnen en zo zochten ze slim de flanken op om door de lucht gevaarlijk te zijn. Het is een wonder dat Chelsea niet meer dan 1 keer heeft weten te scoren. Natuurlijk kreeg Juventus via een aantal counters ook de kans om op gelijke hoogte te komen maar stuitte steeds op de goed keepende Cech.
Na rust was het weer Chelsea dat de aanval zocht en kopte al in de 50ste minuut op de lat waarna de rebound in de handen van buffon eindigde.
Vanaf dat moment werd het een hele andere wedstrijd... Juventus voelde de druk van Chelsea maar ook de druk van uitschakeling, en besloten dus aanvallender te gaan spelen. Chelsea kon hier niet goed mee omgaan en verloor de controle over de wedstrijd. Juventus kreeg kans na kans op de gelijk maker maar paal (2x), lat(1x) en keeper Cech lagen iedere keer in de weg! Chelsea bleef overeind en zag met de minuut de halve finale dichterbij komen. Toen de officiele 90 minuten er op zaten leek het zeker; Chelsea gaat door! tot de 93ste minuut... invaller Iaquinta pakt de bal af, na goed door rennen op Terry, en komt zo 1 op 1 met Cech. Hij twijfelde geen moment en schoot hem zo de verre hoek in, 1-1!
Chelsea was van slag en kwam zelfs bijna op een 1-2 achterstand. Na dom balverlies bij de aftrap kon Del Piero zo door rennen dat ook hij 1 op 1 kwam met Cech, alleen de paal hield een sensatie tegen.

De 3de (beslissingswedstrijd) leek Chelsea nog niet over de klap heen te zijn en verloor dan ook kansloos met 4-0.

Juventus, gefeliciteerd!
Chelsea, heel goed gespeeld. Zie je volgend toernooi hopelijk weer!

Greetzzz

Verspizle

Bij een gelijk spel speel je dus gewoon nog een wedstrijd. Uit en thuis doelpunten doen we niet aan, aangezien ik dit niet goed kan controleren. Speel je de 2de wedstrijd ook gelijk... speel je gewoon een 3de (zoals Juventus-Chelsea), desnoods 4de of 5de wedstrijd tegen elkaar tot dat er een winnaar is!
Terug naar boven
024-mike BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 10:23    Onderwerp: toernooi. Reageren met citaat

hee ac milan.
wanneer wil je spelen?
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

antonio_013 schreef:
als jij zo zou verliezen zou je het dan eerlijk vinden , NEE

dan is het idd wel eerlijk ja, dit was toch niet eerlijk man je geeft zelf al aan dat het twee van die lucky kut doelpunten waren, en dat we allebei een kut verbinding hadden, en we mochten dus blijkbaar in deze room spelen

Ja, maar je hebt er toch zelf meeingestemd, als je nee zegt, is het toch nee. Maarja, fijn dat Verspizle ff een reactie geeft, wat we moeten doen als het weer niet lukt, want moeten we dadelijk weer wachten op een reactie als we ergens anders moeten spelen. En heb een drukke dag vandaag.
Terug naar boven
antonio_013 BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat

kwartfinale ,

Arsenal - Inter 2-0

Verspizle , kun je aan geven wanneer je je kunt aanmelden voor het volgende toernooi
Terug naar boven
024-mike BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

eeeh.
ac milan wanneer wil je spele.
ik ben elke dag online.
maa je komt niet,
gr mike
Terug naar boven
024-mike BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 23:50    Onderwerp: ee Reageren met citaat

eeh jelle.
je maakt nu wel een verschkkelijke fout.
poule a nummer 1 vs poule b nummer 2
poule a nummer 2 vs poule b nummer 1

en poule c nummer 1 vs poule d nummer 2
poule c nummer 2 vs poule d nummer 1

moes het zijn en ineens waren het andere kwartfinales?
wats de nou
wel eerlijk houde he
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Gozer,

Je doet het hele toernooi goed en leuk mee. Nooit moeilijk doen...
Zelfs gisteravond nog: Ik wil nou wel tegen je broertje spelen!
Je kreeg je zin je speelde, maarrrrr... je verloor! En nu in ene dit?
Het is geen fout lees ff terug in de reacties; ik deed dit vanwege connectie problemen.
Als je had gewonnen had je niets gezegd.
Suc6 bij het volgende toernooi.

Greetzzz

Verspizle
Terug naar boven
024-mike BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 14:51    Onderwerp: eeh Reageren met citaat

eeh jelle.
sorry.
mijn broertje deed dit sturen man.
sorry voor het ongemak.
goed gespeeld ac milan.
my broertje deed zo sorry
gr mike
goed georganiseerd toernooi
Terug naar boven
tief123 BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

PSN: L030wnage
team: Manchester United
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Tief123,

Het toernooi is al lang bezig haha
Mee doen is niet meer mogelijk natuurlijk!
Lees op de hoofdpagina van dit toernooi wanneer het volgende toernooi is.

greetzzz

Verspizle
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Mike,

Ik wil graag geloven dat het je broertje is maar vind dat wel moeilijk aangezien je ook 'wat' zei via MSN.
Maar emotie mag je wel ff laten merken natuurlijk, dus ik neem het gewoon niet al te serieus

Ik vond je een goede deelnemer, je was veel online en was er serieus mee bezig.
Volgend toernooi gewoon beter, wie weet tot dan!

Greetzzz
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

De Halve Finales zijn begonnen:

Juventus - Manchester United (Bobizle - Verspizle)
Juventus heeft dit toernooi de meeste goals gemaakt en er lijkt geen een andere club dat nog in te gaan halen. Maar liefst 23(!) keer wisten ze het net te vinden!
Manchester United heeft misschien niet zoveel gescoord als Juventus, maar hebben een ijzer sterke verdediging. Pas 1 keer is het team van Verspizle gepasseerd!

en

AC Milan - Arsenal (Daanoz - Patje)
AC Milan had het heel moeilijk in de groepsfase en behaalde maar NET de kwart finales met maar 8 punten! 4 van die punten hadden ze van Arsenal 'gepakt'; 1-0 overwinning en een 1-1 gelijk. Zal het nu lukken om Arsenal te verslaan? Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat Arsenal niet blij is met deze loting! AC Milan bereikte ook redelijk gemakkelijk de halve finale.
Arsenal heeft het op papier tot nu toe beter gedaan dan AC Milan, maar zo als hier boven al staat: tegen AC Milan wil het niet helemaal lukken.
Arsenal was als eerste van het toernooi zeker van de kwart finales, waar Inter Milan met 2-0 werd verslagen.

Denk aan de deadlines en suc6!
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 06:16    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste Finalist van het toernooi is bekend: Manchester United!
In de halve finale wist de ploeg van Verspizle Juventus in eigen huis met 4-1 te verslaan, nadat het eerste duel in Juventus een terecht 1-1 gelijkspel was geworden.

Tegen wie Manchester United het op zal moeten nemen in de Finale is nog maar de vraag. AC Milan en Arsenal hebben eerder in het toernooi al laten zien dat het 2 gelijkwaardige ploegen zijn. Het zal spannend worden!
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 01 Jul 2009 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren avond is de Finale van het Izle Toernooi gespeeld;

Manchester United - Arsenal

Een echte favoriet was niet aangewezen en de verwachtingen waren dan ook dat het een gelijk opgaande wedstrijd zou gaan worden.
De openingsfase was duidelijk voor Arsenal, ze zochten goed de aanval en voerde grote druk uit op de verdediging van Manchester United. Manchester United wist redelijk goed om te gaan met die druk en liet Arsenal tot de 16 meter lijn komen en bouwde daar een muur van verdedigers. Dit ging goed tot de 23ste minuut; Adebayor zag een gat in de 'muur' en schoot vanaf 18 meter hard op de paal, de bal kwam terug in het veld en viel zo voor de voeten van van Persie die niet nadacht en de 0-1 hard in de touwen schoot!
Manchester United gaf direct antwoord... De aftrap werd genomen, een aantal mooie combinaties bracht hun tot randje 16 waarna een speler van Arsenal het noodzakelijk vond om Rooney op 20 meter van het doel neer te halen... Vrijetrap. Cristiano Ronaldo twijfelde geen moment en legde de bal met een hard schot in de kruising, 1-1!
Daarna was het weer Arsenal dat druk uitvoerde op de verdediging van Manchester United, maar dit keer bleven ze wel goed overeind. Vidic zorgde zelfs in de 45ste minuut voor een splijtende strakke pass over 40 meter op berbatov die de bal goed door tikte op Cristiano Ronaldo waardoor hij 1 op 1 liep met de keeper... 2-1 vlak voor rust!

Na rust kwam Arsenal weer goed uit de startblokken en maakte gelijk duidelijk dat ze de 2-2 snel wilde maken. In de 50ste minuut wist Adebayor een gaatje te vinden en rende zo tussen 2 verdedigers door en liep 1 op 1 met de keeper. Gary Neville kon hem niet meer inhalen en trok aan de noodrem, RODE kaart! En dat met nog 40 min te spelen!
Een aanvallende middenvelder werd gewisseld voor een verdediger en zo bleef de 'muur' goed overeind ondanks de ontzettende grote druk; Arsenal speelde met 4 aanvallers en nog 1 speler achter de 2 centrale spitsen!!!
Doordat de verdediging goed overeind bleef konden de aanvallers van Manchester United voorin blijven staan en op die manier creerde ze meerdere malen een gevaarlijke counter. 1 van die counters was dodelijk voor Arsenal; in de 76ste min wist Rooney na een mooie 1-2 met Cristiano Ronaldo de bal gruwelijk hard in de kruising te schieten: 3-1!
De spelers van Arsenal waren aangeslagen, ze lieten de koppies hangen. 2 snelle counters van Manchester United later in de wedstrijd (83ste en 90ste minuut) zorgde voor de eindstand van maar liefst 5-1!

Misschien een beetje geflatteerd, maar de overwinning was zeker verdiend. De verdeding stond echt als een muur en de aanvallers maakte 60% van hun kansen af.

Arsenal, suc6 bij het volgende toernooi. Volgens mij was je een verdiende Finalist!

Bedankt iedereen voor deelname, het was zeker een suc6! Tot het volgende toernooi!
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 02 Jul 2009 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Eens met het verslag, nogmaals gefeliciteerd. Volgend toernooi helaas op vakantie.
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

proficiat man u
kanp van ac dat ze de halve gehaald hebben had niet verwacht.

Ik ben een toernooi begonnen voor in de tussen tijd tot augustus
check http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=121190#121190

met alle respect voor dit toernooi

Bedankt voor het geweldige toernooi ook al kwam ik niet verder dan de poule
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 9 van 10

Ga naar: