Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

bobizzle schreef:
Maar alsnog heb je 0 wedstrijden gespeeld,.
Als ik sprangershof post zo lees, heeft hij minstens 1 wedstrijd gespeeld. En dat was gisteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Verspizle BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Die post was niet juist geplaatst. Die hoorde bij het andere toernooi

Gezer had als enige geen wedstrijd gespeeld en ik kreeg berichten dat het connecten met hem niet lukte.
Als er dan iemand komt die heeft laten zien en ook beloofd dat ie heel vaak online is.. is de keuze snel gemaakt.
Volgend toernooi weer beter

Greetzzz
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

AC Milan heeft zich door puntverlies van Valencia en Bayern Munchen toch nog weten te plaatsen voor de volgende ronde! Daanoz (AC Milan) lijkt zijn draai te hebben gevonden... ook barcalone heeft zich weten te plaatsen na een 2-1 overwinning
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de felicitaties. AC Milan en Barca ook gefeliciteerd. Voor de rest jammer dat ze niet door zijn.

Groep A is dus klaar als enigste, de rest nog 2 dagen om de wedstrijden te spelen dus. En daarna op naar de kwartfinales, benieuwd tegen wie ik moet.
Terug naar boven
Roy0s BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Barca - Real Madrid 2-1
Real Madrid - Barca 0-0

goede wedstrijde ondanks een kleine hapering
Volgens mij ben ik met 13 punten wel door
Zie trouwens wel dat door die hapering er een verlies partij bij is geschreven, verspizzle weet hiervan tog? dus niet dat die meegetelt word;)

heb nu 6 gespeeld, 4 gewonne, 1 verlore en 1 gelijk
Terug naar boven
Kenny BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom heb ik 1 punt in mindering, ging die bal erin nee toch?
je zou jezelf eens 5 punten in mindering moeten geven. als organisator gelijk manchester pakken en spelen met tevez-rooney-ronaldo-berbatov voorin, over cheaten gesproken
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed....
Die opmerking neem ik maar niet al te serieus haha. Het zullen de emoties wel zijn!

in ieder geval om toch nog een serieuze reactie te plaatsen:

Dat is geen cheaten, er staat niets over in de regels zoals wel het geval is bij de gay bal. Daarnaast ben ik inderdaad de organisator en heb ik dus wel recht op Manchester. Ook wil ik dat je uit kijkt met wat je zegt, je stuurde ook al een berichtje waar ik niet echt over te spreken ben.
Ik heb je nog gematst met 1 punt in mindering, hij zat misschien niet, maar die corner die je daar uit haalde zorgde voor hachelijke momenten en dus veel tijds verlies in de wedstrijd.

met VRIENDELIJKE groet,

Jelle
Terug naar boven
antonio_013 BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Complimenten aan verspizle!

Ik vind dat we verspizle wel mogen bedanken voor dit goed georganiseerde toernooi. Het gaat allemaal super goed in dit toernooi en ik moet ook zeggen dat verspizle alle uitslagen en alles goed bijwerkt in de poule's

Antonio_013 ( inter Milaan )
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat

ja vind ik ook alleen jammer dat ik niet door ben maarja

hoelang gaan jullie op vakantie
Terug naar boven
024-mike BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 08:33    Onderwerp: Reageren met citaat

de inhaalwedstrijd
ik vs chelsea 2-1 gewonnen.
wanneer beginnen de kwartfinales?
het is een goed geregeld toernooi.
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry man,

Hier kan ik echt alleen maar hard om lachen en hou me liever bezig met de mensen die WEL mee doen aan het toernooi.
Suc6 verder.
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, ok
Ik heb het er liever niet over op dit forum... ik wil dat het hier gaat over de voortgang van het toernooi.
Wil je er serieus een discussie van maken? Geen probleem, maar voeg me dan gewoon toe op MSN: Masterjelle230@hotmail.com
Spreek je dan wel weer. Tenzij je ECHT denkt dat je me op me plaats heb gezet JIJ bent degene die eruit is gekickt (met goede redenen), dus wie is er nou eigenlijk op ze plaats gezet? (geef maar antwoord via MSN)

greetzzz

Jelle
Terug naar boven
bobizzle BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer,

Jij bent de gene die hier 'Argued' check je foto.
Niet wij.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Je wilt een discussie?

Ik heb je weer op je plaats gezet.

Hahahaah dat plaatje is prachtig.
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:

5. Dit toernooi is toch illegaal, lees de regels eens, 2 toernooien tegelijk van dezelfde game op 1 console is verboden dus wie dit toernooi wint moet niet blij zijn.

Boeit dat wat heb je er aan als het legaal is krijg je prijzen geld en en beker dan en waarschijnlijk zijn er nog 1000 andere toernooien bezig op de ps3. Dus verlaat dit forum zodat we gewoon normaal kunnen doen. En dan ga jij ff lkkr een leven zoeken oke
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Entschuldigung aber ich verstehje kein Niederlandisch und ich wil auch nicht das du etwas sachst
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Du bist langweilig.

a so ich bin langweilig aber doe bist langweilig du komst jedermal zuruk uber dein Ik ben (snik snik) gekickt begin gewoon een eigen toernooi

maar gast laters ga niet meer reageren krijg toch alleen maar kinderachtige berichten terug
Terug naar boven
antonio_013 BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

de wedstrijden die nog gespeeld moeten worden voor 25 Juni :

Poule B:

Chelsea - Liverpool
Liverpool - Chelsea

Chelsea - Fiorentina
Fiorentina - Chelsea

Poule C:

Juventus - As Roma
As Roma - Juventus

As roma - Real Madrid
Real Madrid - As Roma

Poule D:

Lyon - Marseille
Lyon - Man united

Inter - Man United
Man United - Inter
Terug naar boven
Sjengster BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste organisatoren,

Bij deze wil ik graag melden dat de wedstrijd Fiorentina-Chelsea morgen NIET door kan gaan, omdat beide mensen niet kunnen spelen. (sprangershof en Sjengster) Hier kunnen wij helaas niks aan doen en daarom vragen wij één dagje uitstel om deze match alsnòg te kunnen spelen. Onze sportiviteit en eerlijkheid mag nu beloond worden door ons deze match op vrijdag te laten spelen.

Bij voorbaat dank,

sprangershof en Sjengster
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sprangershof BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

organisatie
dit willen wij graag samen indienen.
maar ik speel vanavond tegen gamer1902 en dan weten we iets meer in de poule.
mocht het zijn dat iedereen dan nog kans maakt op de 2de plek wil je dan misschien wel loten maar dan met nummer 2 op je kaartje zodat wij als we de wedstrijd hebben gespeelt meteen aan de kwartfinale kunne beginnen??

alvast bedankt voor het begrip.

groeten

mvvveuraltied & sprangershof
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Sprangershof en Sjengster,

Ik snap het probleem en zal dus een uitzondering maken voor jullie wedstrijden. Wel is het zo dat ik donderdag avond/nacht alvast loot en dan (zoals Sprangershof al aangaf) 'Nr 2 Groep B' neer zet ipv het team.

De deadline voor de kwartfinales blijft wel hetzelfde, aangezien het weekend is ga ik er van uit dat die wedstrijden gewoon gespeeld kunnen worden.

Greetzzz

Ik en Antonio zullen de wedstrijden morgen tussen half 9 en half 10 spelen, dit hebben wij onderling afgesproken.
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste deelnemers,

Ondanks dat nog niet alle groepswedstrijden zijn gespeeld, heb ik toch alvast de Kwart Finales geloot. Hierdoor kan iedereen van te voren bekijken wie hun mogelijke tegenstander wordt.
Voor het spelen van de Kwart Finales zal ik weer 1 nieuwe groep maken op FIFA. De naam en het password hiervan zet ik op de hoofdpagina van dit toernooi bij de Kwart Finales. Je speelt dan 1 keer tegen de tegenstander die jij hebt geloot.
Voor de Halve Finales en Finale maak ik ook weer 1 groep op FIFA. Ook die naam en het password van die groep zet ik bij de Halve Finales en Finale neer op de hoofdpagina. Ook dan speel je 1 wedstrijd tegen de tegenstander die je hebt geloot.
De Finale word daarna dus gewoon in de zelfde groep gespeeld als die van de Halve Finales. Zo kunnen de 4 halve finalisten elkaars stats met elkaar vergelijken en kan er, indien de verliezers dat zelf willen, nog een troost finale gespeeld worden. Ook wil ik misschien GROEPSHOOFDEN toevoegen in het volgende toernooi, dit zijn dan in ieder geval de 4 halve finalisten!
Snappen jullie het nog een beetje?

Op dit moment zijn er al een aantal teams ZEKER van de kwart finale, dit zijn:

Arsenal (zeker van de 1ste plaats in groep A)
AC Milan (zeker van de 2de plaats in groep A)
Man City (wel door, nog niet duidelijk of het 1ste of 2de word in groep B)
Barcelona (wel door, nog niet duidelijk of het 1ste of 2de word in groep C)

De andere 4 finalisten zijn nog niet bekend maar de teams die het meeste kans maken op dit moment zijn:

Chelsea (Groep B, kan zelfs nog 1ste worden op doelsaldo)
Juventus (Groep C, kan zelfs nog 1ste worden op doelsaldo)
Manchester United (Groep D, 1ste en 2de plek liggen nog helemaal open, wel een gat met de nr 3 en 4)
Inter Milan (Groep D, 1ste en 2de plek liggen nog helemaal open, wel een gat met de nr 3 en 4)

De teams die nog een kleine kans maken... GEEF NIET OP! Ook een kleine kans is een kans!
Met de teams die op dit moment door zijn beloven het wel hele mooie Kwart Finales te worden!

Vergeet niet dat de Finales maar 1 wedstrijd zijn!

DE DEADLINES ZIJN VERANDERD! CHECK DE DATA'S! HET IS KRAP, MAAR DIT IS WEGENS VAKANTIE!

Greetzzz

Verspizle
Terug naar boven
ElGaza BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Verspizle schreef:
Beste deelnemers,

Ondanks dat nog niet alle groepswedstrijden zijn gespeeld, heb ik toch alvast de Kwart Finales geloot. Hierdoor kan iedereen van te voren bekijken wie hun mogelijke tegenstander wordt.
Voor het spelen van de Kwart Finales zal ik weer 1 nieuwe groep maken op FIFA. De naam en het password hiervan zet ik op de hoofdpagina van dit toernooi bij de Kwart Finales. Je speelt dan 1 keer tegen de tegenstander die jij hebt geloot.
Voor de Halve Finales en Finale maak ik ook weer 1 groep op FIFA. Ook die naam en het password van die groep zet ik bij de Halve Finales en Finale neer op de hoofdpagina. Ook dan speel je 1 wedstrijd tegen de tegenstander die je hebt geloot.
De Finale word daarna dus gewoon in de zelfde groep gespeeld als die van de Halve Finales. Zo kunnen de 4 halve finalisten elkaars stats met elkaar vergelijken en kan er, indien de verliezers dat zelf willen, nog een troost finale gespeeld worden. Ook wil ik misschien GROEPSHOOFDEN toevoegen in het volgende toernooi, dit zijn dan in ieder geval de 4 halve finalisten!
Snappen jullie het nog een beetje?

Op dit moment zijn er al een aantal teams ZEKER van de kwart finale, dit zijn:

Arsenal (zeker van de 1ste plaats in groep A)
AC Milan (zeker van de 2de plaats in groep A)
Man City (wel door, nog niet duidelijk of het 1ste of 2de word in groep B)
Barcelona (wel door, nog niet duidelijk of het 1ste of 2de word in groep C)

De andere 4 finalisten zijn nog niet bekend maar de teams die het meeste kans maken op dit moment zijn:

Chelsea (Groep B, kan zelfs nog 1ste worden op doelsaldo)
Juventus (Groep C, kan zelfs nog 1ste worden op doelsaldo)
Manchester United (Groep D, 1ste en 2de plek liggen nog helemaal open, wel een gat met de nr 3 en 4)
Inter Milan (Groep D, 1ste en 2de plek liggen nog helemaal open, wel een gat met de nr 3 en 4)

De teams die nog een kleine kans maken... GEEF NIET OP! Ook een kleine kans is een kans!
Met de teams die op dit moment door zijn beloven het wel hele mooie Kwart Finales te worden!

Vergeet niet dat de Finales maar 1 wedstrijd zijn!

DE DEADLINES ZIJN VERANDERD! CHECK DE DATA'S! HET IS KRAP, MAAR DIT IS WEGENS VAKANTIE!

Greetzzz

Verspizle

Wanneer is er een volgend toernooi?
Ik zou graag eens meedoen.
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk dat je mee wilt doen! Al is het nog wel ff wachten...

Lees de hoofdpagina (De eerste pagina met de uitleg en alle standen) eens goed door. Boven in staat alvast informatie over het volgende toernooi (in het paars).
Verder wil ik niet teveel praten op dit forum over dat toernooi aangezien dit toernooi nog niet afgelopen is.

Greetzzz

Verspizle

(Deelnemers... check het bericht in het blauw hierboven! Gaat over de Kwart Finales!)
Terug naar boven
Sjengster BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Netjes hoor om sprangershof en mij alsnòg onze match te laten spelen morgen! Op de organisatie vlt weinig aan te merken, zaols ik al eerder zei! De volgende keer mag je me gerust wéér vragen om mee te doen aan dit toernooi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 10

Ga naar: