Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 102, 103, 104 Volgende
|
Divine Rage |
Geplaatst: 14 Jun 2009 16:02 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Divine Rage schreef: | Heeft hier toevallig iemand de 'Let sleeping rockstars lie' trophy? |
Jup, die is niet zo moeilijk te behalen hoor, gewoon even online spelen en je hebt hem binnen  |
Kan ik jou niet gewoon afmaken? Heb al aardig wat online gespeeld maar heb em nog niet behaald. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 14 Jun 2009 17:30 Onderwerp:
| |
|
IV Trueskill VI schreef: | Bats schreef: | Stefan van B schreef: | Divine Rage schreef: | Heeft hier toevallig iemand de 'Let sleeping rockstars lie' trophy? |
Jup, die is niet zo moeilijk te behalen hoor, gewoon even online spelen en je hebt hem binnen  |
IDD, die krijg je al als je iemand killt die zich als zombie kan verkleden. (lol)
Zal binnenkort trouwens een hoop inFamous trophies binnen gaan halen. (eindelijk) |
Heb je je pinpas nou eindelijk? |
Nope, maar ik krijg volgende week een nieuwe.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jun 2009 17:40 Onderwerp:
| |

|
Vraag aan je mama of papa dat ze je het ff voorschieten xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 14 Jun 2009 18:22 Onderwerp:
| |

|
Dankzij Chimnino is me GTA verslavig weer op komen spelen dus maar weer even wat trophy's binnen gehaald!
- Manhunt
- Cleaned The mean streets
- Order Fulfilled
- No More Strangers
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sirfalas |
Geplaatst: 15 Jun 2009 12:54 Onderwerp:
| |

|
InFamous platinum ^^
Begonnen met Red Faction ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 15 Jun 2009 15:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Sirfalas schreef: | InFamous platinum ^^
Weeeeuh speel jij zo veel, is het zo makkelijk of ben jij zo snel?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sirfalas |
Geplaatst: 15 Jun 2009 16:26 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Sirfalas schreef: | InFamous platinum ^^
Weeeeuh speel jij zo veel, is het zo makkelijk of ben jij zo snel?  |
Vriendin was zaterdag naar een beurs dus had ik lekker een gamedagje
Maar InFamous is niet echt moeilijk nee |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Jun 2009 13:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Welke game zou ik als volgende aanpakken om Trophies te verzamelen? Riddick, UFC 2009, Stormrise, Killzone 2 (nog op Elite uitspelen), SingStar, Grand Theft Auto IV of Unreal Tournament III? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 16 Jun 2009 13:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Joni Philips schreef: | Welke game zou ik als volgende aanpakken om Trophies te verzamelen? Riddick, UFC 2009, Stormrise, Killzone 2 (nog op Elite uitspelen), SingStar, Grand Theft Auto IV of Unreal Tournament III? |
Als het je echt te doen is voor trophies speel dan Infamous, het is daarin vrij makkelijk om de platinumtrophy te behalen.
Anders zou ik zeggen Killzone 2, riddick of GTAIV. Afhankelijk van hoeveel multiplayer achievements je ervoor kan behalen.
Zelf lekker bezig met Prototype trophies
Mankind is your mask (Silver) Complete 3 missions without causing a single military alert
Endless Hunger (Silver) Consume 200 characters to boost your health
Speed Bumps (Bronze) Run over 500 characters in a single tank
Return Fire (Bronze) Catch any object tossed by a hydra; and throw it back
En ben volop aan het butcheren voor Trail Of Corpses (Silver) Kill 53,596 infected. ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Jun 2009 13:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
MaartenL schreef: | Joni Philips schreef: | Welke game zou ik als volgende aanpakken om Trophies te verzamelen? Riddick, UFC 2009, Stormrise, Killzone 2 (nog op Elite uitspelen), SingStar, Grand Theft Auto IV of Unreal Tournament III? |
Als het je echt te doen is voor trophies speel dan Infamous, het is daarin vrij makkelijk om de platinumtrophy te behalen.
Anders zou ik zeggen Killzone 2, riddick of GTAIV. Afhankelijk van hoeveel multiplayer achievements je ervoor kan behalen.
| Momenteel nog geen inFamous, dus heb alleen de keuze uit die games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 16 Jun 2009 14:50 Onderwerp:
| |

|
Me eerste Trophy gehaald
Hoe kan ik die plaatjes van trophy's doen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 16 Jun 2009 15:51 Onderwerp:
| |

|
IV Trueskill VI schreef: | Me eerste Trophy gehaald
Hoe kan ik die plaatjes van trophy's doen? |
Gefeliciteerd.
Ga naar sites als [url=ps3trophies.org/]deze[/url] en zoek daar je game op. Vervolgens het plaatje dat bij de trophy zit gebruiken in je post. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 16 Jun 2009 16:10 Onderwerp:
| |

|
Killzone op Elite is een biatch... Ben nu op die trein  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Jun 2009 17:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Salsa85 schreef: | Killzone op Elite is een biatch... Ben nu op die trein  |
Ik ben er nog mee bezig op Normal, eindbaasgevecht... Heb al 2 dagen niet gespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 16 Jun 2009 18:00 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Salsa85 schreef: | Killzone op Elite is een biatch... Ben nu op die trein  |
Ik ben er nog mee bezig op Normal, eindbaasgevecht... Heb al 2 dagen niet gespeeld. |
Ruilen? Speel ik hem voor jou uit op Normal speel jij hem voor mij uit op Elite  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 16 Jun 2009 18:00 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Killzone op Elite is een biatch... Ben nu op die trein  |
Ja da's een motherfucker he, dat stukje voor die tank  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Jun 2009 18:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Salsa85 schreef: | GekooktEi schreef: | Salsa85 schreef: | Killzone op Elite is een biatch... Ben nu op die trein  |
Ruilen? Speel ik hem voor jou uit op Normal speel jij hem voor mij uit op Elite  | haha, lijkt een topdeal. Nu ja, ik heb uiteindelijk GTA gekozen omdat ik daarin nog altijd platinum kan halen als ik veel game. In Killzone 2 is dat onmogelijk. (Ik heb een promo copy die enkel compatibel was met servers die nu offline zijn) |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 16 Jun 2009 19:05 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Salsa85 schreef: | Killzone op Elite is een biatch... Ben nu op die trein  |
Ja da's een motherfucker he, dat stukje voor die tank  |
Das nog zacht uitgedrukt ben na 30 keer gestorven te zijn in 1 keer naar die rocket launcher gerend en die tank gaan spamme op hoop van zegen en dat werkte super . Meer egluk dan wijsheid maar dat maakt niet uit
Ik kijk vooral uit naar het gevecht met Radec  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Jun 2009 20:01 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Joni Philips schreef: | Salsa85 schreef: | GekooktEi schreef: | Salsa85 schreef: | Killzone op Elite is een biatch... Ben nu op die trein  |
Ruilen? Speel ik hem voor jou uit op Normal speel jij hem voor mij uit op Elite  | haha, lijkt een topdeal. Nu ja, ik heb uiteindelijk GTA gekozen omdat ik daarin nog altijd platinum kan halen als ik veel game. In Killzone 2 is dat onmogelijk. (Ik heb een promo copy die enkel compatibel was met servers die nu offline zijn) |
Ik vind sowieso vreemd dat "Beat the game without dying" oid een Silver trophy is, ik vind 'm wel Gold hoor...
Maareh, nee dankje, ben nu net even begonnen op Veteran, laatste level (die trwns best moeilijk is!) doe ik later nog wel 'ns. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Jun 2009 20:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Beat the game without dying kan natuurlijk op easy gehaald wordne, daarom is hij wsl maar Silver. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 16 Jun 2009 20:18 Onderwerp:
| |

|
Zojuist
Fragmerchant : Kill 5 helghast with one grenade.
Undertaker : kill 1500 helghast.
Spare Parts - Destroy all Leech Pods
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 17 Jun 2009 19:33 Onderwerp: Trophies
| |
|
Ik heb laatst Pixeljunk Monsters gekocht en dat is echt heel tof, maar die trophies zijn echt abnormaal moeilijk om te halen!!
Verder heb ik bij ROCK BAND 2 70% (moet nog endless setlist op expert en zonder te pauseren :S), Littlebig 69%, B company 65%, Bioshock 47%
Killzone 2 55%, InFamous 62% ( ben nu bad guy), Burn Zombie burn 38% ( ook erg pittig ), Uncharted maar 42% (uitgespeeld en verkocht) |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 17 Jun 2009 19:36 Onderwerp: Weet iemand nog een leuk spel met vette trophies?
| |
|
hebben jullie nog PS3 aanraders met vette trophies, ik heb al bioshock, killzone, infamous, rock band 2, littlebigplanet en B company |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 17 Jun 2009 19:43 Onderwerp:
| |

|
Als je er lang mee bezig wilt zijn, GTA IV.
Fallout 3 moet je gewoon spelen, punt. Heb em als enige platinum/100% trouwens.
Far Cry 2 ben je ook wel even mee bezig, maar word op een gegeven moment wel saai. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Jun 2009 06:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik heb nog altijd geen 400 Trophies, maar ik ben gisteren wel over level 9 gegaan dankzij GTI Club+. Ik heb vijf races gewonnen met de nieuwe Mini dus heb ik de Trophy Minitastic gehaald, ik heb twee easy races gewonnen met elke nieuwe wagen dus heb New BReed. En ik heb Top Dog gehaald, wat betekent dat ik de snelste tijd heb neergezet op het Hard scoreboard. Dat is een makkelijke klus met die nieuwe wagens, tenzij je oude tijd natuurlijk al superscherp is. De beste tijd van de devs is 4:30 en mijn tijd was 4:04:962 dus moest ik al 26 seconden sneller rijden dan de vorige keer.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 102, 103, 104 Volgende |