Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 18:13    Onderwerp: Buffy the Vampire Slayer (2012) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik zou graag jullie mening horen over het volgende nieuws. Wat vinden jullie van dit idee?

Here's the latest, and strangest, reboot news of recent weeks: Buffy the Vampire Slayer is being slated for a new feature film – set outside the Buffyverse created by Joss Whedon, and (so far) without Whedon's involvement, says The Hollywood Reporter.

The new project involves Fran Rubel Kuzui, who bought the rights from Whedon and directed the original 1992 film (starring Kristy Swanson) based on his screenplay. Kuzui is working with her husband, Kaz Kuzui, and producers Roy Lee and Doug Davison. The project has not yet landed at a studio. Kuzui indicated that they've been fielding offers for sequels and other exploitation of the property for years, and Lee's interest in taking Buffy in "a new direction" appealed to her.

The Kuzuis were both executive producers on the two spin-off TV series, Buffy the Vampire Slayer and Angel, but this is mostly because they retained the rights to the concept; their creative involvement in the two series was minimal. Outside Buffy-related endeavors, their best-known efforts include the Trey Parker comedy Orgazmo (1997) and Tokyo Pop (1988).

The film is being billed as a reboot, rather than a sequel, and speculation is that it will utilize the one-slayer-for-every-generation concept to update and darken the story and bring in new characters. The movie apparently will not feature characters created for the TV series, including Angel, Giles, Xander, Willow, or Spike, and for that matter may not involve Buffy, if the story is based around a new slayer altogether.

It's not just the characters that would be missing, though. The whole feel of the Buffyverse was developed in the series, not in the (fairly trivial) movie. Buffy-the-concept became something in that first season, and really only in the brilliant season 1 finale, "Prophecy Girl" (the first aired episode to be both written and directed by Whedon). The series made Buffy something new, something considerably beyond the core concept of the original film.

In any event, interest in Buffy at this point is based entirely on the two series, so rebooting the now-forgotten movie seems like a very peculiar idea. Considering that Kuzui and Whedon were not in agreement about how to realize the material, and that Whedon's vision was vindicated in a TV series that was much more successful and popular than the film (which was not well reviewed), it's hard to see who would back Kuzui's reboot or why – especially if Whedon, who remains very active in Buffydom via the series of bestselling comics, remains excluded.

Fans are already trying to shout this movie down, and with good reason. If it does ever make it to the screen, it'll have a hard row to hoe in getting Buffy fans to go see it[/i]

Buffy the Vampire Slayer (2012) op IMDb:
http://www.imdb.com/title/tt1444302/


Laatst aangepast door Asianator op 30 Mei 2009 18:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Heb dat hele Buffy the vampire nooit helemaal meegekregen, is het eigenlijk wat? want ik dacht dat het best wel redelijk populair was.
zowieso duurt 2012 nog best wel even
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

leuke grap
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Valentino Aledda schreef:
leuke grap

Het is geen grap. Buffy: The Vampire Slayer zal een nieuwe film krijgen die losstaat van het Buffy-universum dat we sinds 1997 kennen en liefhebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

neen, ik bedoelde eigenlijk dat het een leuke grap is dat ze een nieuwe gaan maken, als je bedenkt dat die eerste film euhm..nou ja...niet zo een hoog niveau had.

Maar ja, mss wordt deze wel wat dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Valentino Aledda schreef:
neen, ik bedoelde eigenlijk dat het een leuke grap is dat ze een nieuwe gaan maken, als je bedenkt dat die eerste film euhm..nou ja...niet zo een hoog niveau had.

Maar ja, mss wordt deze wel wat dan.

De eerste film was komisch bedoeld. De serie daarentegen was serieus en wat hoger op het gebied van duisterheid.

Deze nieuwe film zou de duisterheids-lat nog ietsjes hoger leggen. Ik zal de film zeker bekijken, maar ik zie het eigenlijk niet zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Zou leuk zijn als het iets word, maar Buffy zonder Buffy kan gewoon niet.....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Mijn vraag is waarom ze het dan Buffy blijven noemen. Als je een film wilt maken met een hele andere aanpak en zonder de bekende personage's dan noem je die film toch niet hetzelfde als de serie die de mensen tof vonden. Misschien hebben ze het geld hard nodig en deden ze naam van Buffy erbij zodat de fans zouden komen. Ik heb zelf niets met heel het Buffy The Vampire Slayer gedoe maar zo'n aanpak bij een nieuwe film is raar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 15 Jun 2009 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Vond de eerste film niet echt goed, de serie vond ik wel tof. Een nieuwe film, tja ik weet het niet, maar als ze er wat budget inpompen kan het best wat worden. De serie was, qua vechten en vampiers, af en toe wel wat knullig, met moderne computertechnieken kan daar iig al heel wat op verbeterd worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group