Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Robert BerichtGeplaatst: 13 Jun 2009 23:39    Onderwerp: Avast! verwijderen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik heb een probleem met het prut anti virus systeem genaamd avast. Elke keer als ik het probeer te verwijderen om een fatsoenlijk anti virus er op te zetten weet avast (blijkbaar) net voor het deinstaleren ervoor te zorgen dat ik niet meer op het internet kan, althans niet met webbrowsers (IE en Firefox). Ik weet zeker dat het niet aan mijn internet verbinding ligt aangezien ik wel nog kan msn-en. Nu ik avast weer op nieuw heb geïnstalleerd kan ik wel weer op het internet, waardoor ik dus weet dat het probleem bij avast ligt.

Mischien weet iemand hoe ik avast kan verwijderen, terwijl ik nog mijn internet kan behouden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

helaas werkt dit niet want hij blijft mijn internet(browsers) blokkeren. ik had de officiële tools gebruikt van avast in safe mode, maar het helpt niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group