Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
shikamaru BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 16:29    Onderwerp: nieuwe naruto DS + online ??? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

ik zat net zo op internet te kijke naar plaatjes van naruto en kwam dit plaatje tege
http://images-jp.amazon.com/images/P/B000FZ777Y.09.LZZZZZZZ.jpg

als je kijkt zie je links onder in het wi-fi teken
kan iemand me helpe is dit al een spel die al is aangekondigt ??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Mij nog niet bekend. Als dit een echte game is (cover lijkt fake ook al ziet ie er zeer redelijk uit), lijkt het me nog niet echt interessant omdat het zich 1) voor de timeskip afspeelt en 2) movie 3 characters heeft.

We zullen zien ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

ik zat nog ff te kijke op internet en kwam toen naruto rpg 3 tege weet nie hoe de box art van die er uit ziet maar die gaat wel online dus ja misschien maar denk het nie want dan zou er ook wel deel 3 bij staan op de box art
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

ik heb nog ff op google gekeke en het is naruto rpg 3 want er staat heeeel klein tusse naruto en die japanse teke een 3 en als ik naruto rpg 3 in tik kom ik deze box meteen tege
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group