| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| wackyprofessor |
Geplaatst: 03 Mei 2009 01:50 Onderwerp:
| |

|
Babylon AD
7.5/10
Normaal gesproken heb ik niks met Vin Diesel, maar voor de fans is dit weer een ouderwetse goed film van hem. Verhaal was appart, met de standaard cliché's maar nam tegen het einde een rare wending aan en was moeilijk te begrijpen. Einde was ook droevig slecht, maar volgens mij is er ook geen passend einde ervoor. Het verhaal redelijk goed, actie tof alleen sommige dingen die je zal begrijpen als je de film ziet echt totaal nergens om ging en er een soort vaagte omheen heerste.
Maarja dat heb je meestal met Vin Diesel films je moet niet te veel nadenken
Ondanks de negatieve aspecten raad ik de film wel aan, geen must see maar zorgt wel voor een vermakelijke avondje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 03 Mei 2009 16:03 Onderwerp:
| |

|
| flipflop schreef: | X-Men origins : Wolverine 8.0/10
Zeer geslaagde actiefilm waarbij je bij de eerste scene's nog lacht om de ongeloofwaardigheid, maar later geboeid op het puntje van je stoel zit.
Jammer dat er geen spettertje bloed in de film zit, (6 mensen doodhakken zonder bloed aan je zwaard vind ik knap) maar dat zal wel om commerciele redenen gedaan zijn.
Verder een erg vermakelijke film die voor een Origins-film veel te veel vragen achterlaat, maar door de aardige acteurs, spectaculaire actie en de leuke twistjes toch zeker de moeite waard is. |
Ik zou 'm ook een 8 geven. Ik heb dezelfde opmerkingen als jou, maar ook het einde stelde mij een beetje teleur. Ik had een einde verwacht dat spectaculairder was.
Edit: de after credits scenes kunnen er niet veel aan veranderen:
[spoiler]The film has several additional scenes during and after the credits.[4] The first of these scenes plays a few seconds into the credits, and depicts William Stryker walking down a road. The toes of his shoes are torn and bloody from walking for so long, having been commanded by Silverfox to walk indefinitely. A military vehicle drives up behind him and he is apprehended by military police for questioning about the death of a general that he murdered earlier in the film in order to protect his personal vendetta.
Depending on which theater the movie was shown in, one of two possible endings then appear following the credits. The first depicts Weapon XI's hand reaching out from the rubble of the nuclear complex to touch his severed head, whereupon the head comes to life and makes a brief hushing sound before the scene fades to black; breaking the fourth wall like the Deadpool comics. The second alternate scene shows Wolverine drinking at a bar in Japan. The female bartender asks if he is drinking to forget; Wolverine replies that he's actually drinking to remember.[/spoiler]
En hier de filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=msiCIUICHSY
http://www.youtube.com/watch?v=hm5UPKThw_4 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 03 Mei 2009 20:38 Onderwerp:
| |

|
V for vendetta: 8.5/10
Echt een hele goede film waar ik me een avondje goed mee heb vermaakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 03 Mei 2009 20:42 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | V for vendetta: 8.5/10
Echt een hele goede film waar ik me een avondje goed mee heb vermaakt. |
Ik heb m gister ook gezien zeker een aanrader. Vindt de film dus eigenlijk meer dan een 8.5 waard. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 03 Mei 2009 21:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
The Godfather Part I en The Godfather Part II.
Echt prachtfilms, Al Pacino, Marlon Brando en Robert de Niro zijn echt onovertroffen acteurs. Als ik ze een cijfer moest geven zou die tussen de 9 en 10 zitten, maar verder waag ik me daar niet aan, te moeilijk in dit geval.
En dan nog Flags of our Fathers, ik wilde eigenlijk The Godfather Part III gaan kijken (ik had ze gehuurd) maar die bleek beschadigd te zijn en ze hadden bij de Ster maar 1 exemplaar, dus na heeeel lang zoeken FooF uitgezocht.
Ik heb er geen spijt van, hele mooie film, het mooie is vooral dat het niet gaat om de oorlog zelf maar de randgebeurtenissen en hoe het volk reageert op die ene foto, wat het ook een hele morele film maakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 07 Mei 2009 19:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
T4xi: Echt een super vervolg. We gaan terug naar de roots en het blijft grappig. Ook een pak beter dan die Amerikaanse versie.
Pleasure at her Majesty's: Topsketches van de Python crew, de Fringe crew doet het slecht. The Mermaid Frolics is slechter, alleen de John Cleese stukken zijn goed. Hopen dat de rest van de serie het beter doet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 07 Mei 2009 19:30 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | The Godfather Part I en The Godfather Part II.
Echt prachtfilms, Al Pacino, Marlon Brando en Robert de Niro zijn echt onovertroffen acteurs. Als ik ze een cijfer moest geven zou die tussen de 9 en 10 zitten, maar verder waag ik me daar niet aan, te moeilijk in dit geval.
En dan nog Flags of our Fathers, ik wilde eigenlijk The Godfather Part III gaan kijken (ik had ze gehuurd) maar die bleek beschadigd te zijn en ze hadden bij de Ster maar 1 exemplaar, dus na heeeel lang zoeken FooF uitgezocht.
Ik heb er geen spijt van, hele mooie film, het mooie is vooral dat het niet gaat om de oorlog zelf maar de randgebeurtenissen en hoe het volk reageert op die ene foto, wat het ook een hele morele film maakt. |
Flags Of Our Fathers is zeker een topfilm je moet zeker ook dan even de film Letters From Iwo Jima kijken, dat is een kijk vanaf het japanse leger.(het is ook door Dezelfde regisseur geregiseerd) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Mei 2009 20:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| IV Trueskill VI schreef: |
Flags Of Our Fathers is zeker een topfilm je moet zeker ook dan even de film Letters From Iwo Jima kijken, dat is een kijk vanaf het japanse leger.(het is ook door Dezelfde regisseur geregiseerd) |
Ik weet het, het is een tweeluik inderdaad.
Ga ik zeker ook nog een keer kijken.. Clint Eastwood kan wel films maken (produceren en regisseren) hoor . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 07 Mei 2009 20:54 Onderwerp:
| |

|
Ja ik kon ff niet meer op ze naam komen xD.
Heb ze afgelopen week alletwee gezien op film 1. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Mei 2009 21:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Prachtzender is het ook. Vooral als je ziek bent, 24/7 (meestal ook best goede) films  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 07 Mei 2009 21:22 Onderwerp:
| |

|
Ja idd vooral hd is ook prachtig. Zat laatst een film earth te kijken ging over de aarde(nee joh xD). Maar dat was zo mooi he gewoon . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 07 Mei 2009 22:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
X-Men Origins: Wolverine
Toffe film, goed uitgewerkt, maar vond het einde helaas wat magertjes.
8 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 08 Mei 2009 10:12 Onderwerp:
| |

|
Wild Hogs 7.8
Een vermakelijke film die door de sterrencast en leuke humor de cliche's goed weet weg te moffelen. Een leuk filmpje voor de vrijdagavond met je familie of je vrienden, zeg maar.
17 Again 8.0
Wat een verassing! Ik ging met een paar vrienden en vriendinnen, en allemaal verwachten we een kutcomedie, maar al snel word de film ontzettend leuk. De humor is erg grappig (de zaal ging meerdere malen plat) en de cast (en met name Zac Efron) doen het nog erg leuk ook.
Helaas kent de film wat cliche´s, maar daar heb ik me helemaal niet aan geergerd. De film kent ook nog wat mooie momenten, en die zijn verbazingwekkend sterk uitgewerkt, en met name Zac EFron is in emotionele scenes echt een ster. Waarom kapt die jongen niet met die domme high school musical en gaat hij zijn talent niet echt gebruiken?~ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 08 Mei 2009 12:47 Onderwerp:
| |

|
Dark City
De andere top sci-fi film over de vraag "wat is echt" uit de laatste jaren van de 20ste eeuw. Toch wel onterecht dat ik hier nooit iemand over hoor want het is een prima film met een interessant concept, zeker wel voor fans van mysteries en detectives. Het voelt als een film noir en Kiefer Sutherland (Jack Bauer) zet een geweldige "mad scientist" neer.
8/10 (ik geeft niet zulke hoge cijfers, dus dat is wel een sterke aanrader) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 08 Mei 2009 14:47 Onderwerp:
| |

|
catch me if you can
wel leuke film al zijn sommige stukjes wel saai en de einde sucks eigelijk
maar verder if het een geweldig vette film
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 08 Mei 2009 15:27 Onderwerp:
| |

|
slumdog millionaire
geniale film! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 08 Mei 2009 15:52 Onderwerp:
| |

|
Der Untergang. Goede vertolking van Bruno Ganz als de duitse Führer Ik hoop dat hij het nog een keer over mag doen. Dan niet de laatste dagen, maar de hele opkomst. Is al eens gedaan in t engels (Hitler: The rise of evil) maar de titel ademt al een veroordeling uit plus het is engels gesproken. Robert Carlyle doet zn best, maar t geeft een net wat mindere punch als een volledig duitse film.
Vanavond een minder beladen film. X-men Origins: Wolverine. Ben benieuwd! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 08 Mei 2009 19:01 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| chimnino schreef: | Der Untergang. Goede vertolking van Bruno Ganz als de duitse Führer Ik hoop dat hij het nog een keer over mag doen. Dan niet de laatste dagen, maar de hele opkomst. Is al eens gedaan in t engels (Hitler: The rise of evil) maar de titel ademt al een veroordeling uit plus het is engels gesproken. Robert Carlyle doet zn best, maar t geeft een net wat mindere punch als een volledig duitse film.
Vanavond een minder beladen film. X-men Origins: Wolverine. Ben benieuwd! |
Verdom The Rise of Evil, vind ik echt geen leuke film. Der Untergang heb ik deze keer toen hij op TV was niet gezien - ik heb 'm al 2 keer gezien dat wel - maar is echt een prachtige en de prachtigste film over Hitler. Bruno Ganz is inderdaad ook geweldig in die rol, Hitler wordt in die film ook als een kromme oude man neergezet wat ik ook wel mooi vindt . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 14 Mei 2009 00:50 Onderwerp:
| |

|
Terminator
Heb em inmiddels wel 80 keer gezien maar de film blaast me nog steeds compleet weg. Wat een meesterwerk is het. En dan te bedenken dat deel 2 nog beter is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kenobixios |
Geplaatst: 14 Mei 2009 08:45 Onderwerp:
| |

|
Dinsdag STAR TREK in de cinema.
Heerlijke film. Heb nog nooit een star trek film gezien (hooguit een paar afleveringen van voyager)
Gewoon een keigoede actie science fiction film met een star trek laagje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2009 10:18 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
The Island, met Ewan McGregor
Wel een vermakelijke film hoor, een zeventje waard denk ik. Heel leuk en ook wel realistisch science-fiction concept (Beroemdheden met zieke organen laten klonen 'kweken' zodat ze identieke organen hebben om te vervangen). Die beroemdheden denken dus dat het een soort van planten zijn maar eigenlijk zijn het gewoon ook mensen die gewoon gehersenspoelt zijn. Cliché karakters - slim mannetje, leuk vrouwtje, helpende insider van de fabriek, cliché twist, cliché afloop - heel jammer, maar toch nog wel redelijk goed uitgewerkt verder, mooie setting en sfeer bijvoorbeeld.
In hell, met Jean Claude van Damme (zegt genoeg?)
Vijfje dan maar, door de ludieke poging om er een film van te maken met een soort neiging naar psycho-horror. Maar ik had 'm nog cliché-er verwacht dan dat hij is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 14 Mei 2009 14:49 Onderwerp:
| |

|
| Waarom maken ze niet meer van die prachtige films zoals uit de jaren 80 en 90? Films van vandaag zijn meestal zo vreselijk zielloos. Enige filmreeks met de feel van die jaren 80/90 films is imo de Lord of the Rings serie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 14 Mei 2009 15:12 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | | Waarom maken ze niet meer van die prachtige films zoals uit de jaren 80 en 90? Films van vandaag zijn meestal zo vreselijk zielloos. Enige filmreeks met de feel van die jaren 80/90 films is imo de Lord of the Rings serie. |
één van de weinige punten waar ik het WEL met je eens ben De meeste films van tegenwoordig kunnen slechts in de schaduw staan van de jaren 80-90 films. Vooral op het gebied van actiefilms is het tegenwoordig allemaal PG-13 en overmatig gebruik van CGI. Er zit gewoon geen ziel meer in. Geen bloed, zweet of tranen. Allemaal simpele cash-cows. Als ik mijn collectie bekijk is het overgrote deel van films wat ik bezit tussen '77 en '97. Uiteraard ook wel wat post-millenium films, maar niet zoveel als eerder genoemde jaartallen.
Nu moet ik zeggen dat een nieuwere film als Death Sentence mij weer dat typische 80-90 wraakfilm gevoel gaf. Rauw en hard. Heerlijke ervaring was dat. Het KAN dus wel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 14 Mei 2009 16:05 Onderwerp:
| |

|
V for vendetta
beste in tijden =D |
|
| Terug naar boven |