Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 07 Dec 2009 18:32 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: | Stammetje91 schreef: | Ik volg het niet meer, omdat ik het gewoon zo kut vond worden vanaf het moment dat ze Hueco Mundo betraden. Met uitzondering van het gevecht tussen Ichigo en Grimmjow natuurlijk. ^^ |
Inderdaad.
Ik kan alleen maar hopen dat hij in Japan even slecht ontvangen werd, dan kan de schrijver zich hopelijk nog herpakken
En ligt het aan mij of zijn er sinds Bleach/Naruto/FMA nauwelijks goede anime series met meer dan 50 afleveringen bijgekomen?>> |
Er zijn genoeg animes met meer dan 50 episodes die ook goed zijn een paar voorbeelden
hikaru no go
hajime no ippo/must watch voor alle de anime fans
hitman reborn
monster
Gintama
Legend of the Galactic Heroes
en meer |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 08 Dec 2009 18:43 Onderwerp:
| |

|
lorenzogilds schreef: | Draster schreef: | Stammetje91 schreef: | Ik volg het niet meer, omdat ik het gewoon zo kut vond worden vanaf het moment dat ze Hueco Mundo betraden. Met uitzondering van het gevecht tussen Ichigo en Grimmjow natuurlijk. ^^ |
Inderdaad.
Ik kan alleen maar hopen dat hij in Japan even slecht ontvangen werd, dan kan de schrijver zich hopelijk nog herpakken
En ligt het aan mij of zijn er sinds Bleach/Naruto/FMA nauwelijks goede anime series met meer dan 50 afleveringen bijgekomen?>> |
Er zijn genoeg animes met meer dan 50 episodes die ook goed zijn een paar voorbeelden
hikaru no go
hajime no ippo/must watch voor alle de anime fans
hitman reborn
monster
Gintama
Legend of the Galactic Heroes
en meer |
Zijn de meeste daarvan niet van voor Bleach/Naruto?:p
K'bedoel maar dat het momenteel moeilijk is om nog nieuwe interessante animes te vinden van het kaliber van One Piece/Bleach/Naruto |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 08 Dec 2009 19:19 Onderwerp:
| |

|
Code geass verder zou ik nog eens moeten graven in mijn database, maar kan je niet gewoon op anidb zoeken op animes met meer dan 50 episodes? |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 08 Dec 2009 19:45 Onderwerp:
| |

|
Bleach en Naruto zijn niet echt al te super IMO alleen heel erg populair.
Mijn top 5:
1.5cm Per Second (Film, geen serie)
2.Death Note
3.Clannad
4.Gundam
5.Haruhi |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|