Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
00fabian7 BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, ik heb mijn 360 gekocht omdat al mijn vrienden (behalve 1 die een ps3 heeft) een 360 hebben. Ik vind het betalen voor online trouwens wel klote <,< Maar ik ben vooral overgehaald door mijn vrienden, en omdat mijn broer een ps3 heeft kan ik daar altijd ook nog wel eens achter (alleen jammer dat hij vooral race-games heeft >.<)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb een PS3 gekocht voor FF versus XIII, Uncharted 2, Jak 4, God of War III & Gran Turismo 5. Vind het een masterlijk ding, alleen demo`s installeren slaat een beetje nergens op.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn eerste console was een Sega master system . Niet lang daarna kreeg ik de Sega mega drive van mijn neef . Ik vind ze beiden nog meesterlijke verslavende games hebben .

Mijn volgende console was de Playstation 1 . Hier heb ik heel wat uren mee versleten .

Daarna kocht ik de opvolger de Playstation 2 . Dit is men favoriete console ooit dankzij games als Vice city enz .

Toen mijn eerste ps2 kapot ging kocht ik de Xbox . Dankzij de Xbox leerde ik shooters kennen zoals Halo waardoor ik hier ook heel wat uren mee heb doorgebracht .

Mijn volgende aankoop was een paar jaar later de Xbox 360 omdat ik next gen games zoals Gta 4 en Saints Row wou spelen .

En mijn laatste aankoop was de Playstation 3 omdat ik ook de exclusieve Sony titels wou spelen .

En dit is de Game story of my life
Als ik het zo bekijk heb ik wel al wat consoles versleten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben geboren in Polen in een tijd waarin het land heel wat jaren achterstond. In 1997 kreeg ik een "neppe" NES, genaamd "Hercules" in de volksmond. Op die console speelde ik vooral Super Mario Bros. Spijtig genoeg gingen de controllers van deze namaakmachine zeer snel kapot en moesten nieuwe controllers gekocht worden. Tot het moment dat mijn ma het beu was en mijn broer in 1998 een PC kocht. Ach , Windows 98, dat was een goede tijd....
UFO: Enemy Unknown, Mortal Kombat en GTA 2 waren m'n broers meestgespeelde games op de PC. Spijtig genoeg was ik nog wat jong en begreep ik enkel hoe je Mortal Kombat moest spelen.
Met onze verhuis naar Belgie kreeg ik in 2000 een PSOne als kerstcadeau en de PC bleef achter in Polen.
Op de PSOne speelde ik vooral games tegen m'n broer zoals Gran Turismo 2 en Tekken 3. Ook bv. Driver 2 viel er goed in de smaak. Jaren later speelde ik met Legend of The Dragoon , een pracht RPG trouwens( waar blijft de sequel Sony ?!) , mijn laatste PSOne game uit.
In 2001 volgde mijn 1ste hanheld. Omdat ik geslaagd was , ondanks de taalbarière, kreeg ik een GameBoy Advance cadeau waar ik vooral DragonBall games op speelde omdat die serie toen immens populair was op mijn school.
Begin 2004 kreeg in eindelijk een nieuwe PC en speelde ik vooral KoTOR(1 & 2) PeS(4,5 en 6) en GTA(3,Vice City en San Andreas)zonder me verder iets aan te trekken van de gamewereld.
Tot mijn broer de interesse terug aanwakkerde door in de zomer van 2007 een PS2 te gaan kopen(beter laat dan nooit). Op dat moment wist ik bitter weinig over de gamewereld en was ik ten zeerste verbaased dat GTA IV niet op de PS2 zou uitkomen. Enkele maanden later kocht voor de game een tweedehandse Xbox360 voor de prijs van €100. Zoals te verwachten kreeg de game een maand later de RRoD. Daar bovenop verkocht mijn broer zijn PS2 omdat hij een high-end laptop wou kopen.
Gelukkig voor mij kocht hij die ook aan het begin van 2008. Spijtig genoeg was dat mijn laptop niet en kon ik er niet heel de tijd op gamen.
Moedig besloot ik om te sparen voor een PSP. Die handheld kwam er ook, al werd ie na enkele maanden door m'n ouders afgepakt door slechte resultaten. Ik ging werken en kocht op Nieuwjaarsdag, in geheim , een DS voor mezelf.
Nu mijn ouders weten dat de slechte schoolresultaten te wijten zijn aan mijn klierkoorts heb ik mijn PSP teruggekregen en zal mijn ma me financieel steunen als ik deze zomer een high-end PC koop.

Voilà, that's all fokes
!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: