Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
LordDusk BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 01:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwa, zo'n beetje heel het Fall Season aan Anime...
Behalve de al lopende series, ik noem een Narutard, Bleek en Een Stuk...

Beste die Fall heeft gekent is toch wel Chrome Shelled Regios geweest ( met uitzondering van het ENGRISH ( god dat is zo slecht gedaan xD ) ).

En nu ja, volgende week begint dan Spring Season, zitten goeie tussen, zowiezo FMA en Queens Blade, die 2 zeker, voor de rest kijk ik wel...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben netvoordat ik naar engeland ging begonnen met elfen lied kijken, als fma begint ga ik dat zeker kijken! Verder nog nieuwe animes om te kijken? Aangezien soul eater volgende week de laatste is, en het ook lijkt dat tales of the abyss ook zijn einde lijkt te naderen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Apr 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ben begonnen met Code Geass.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Apr 2009 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben bij episode 40 bij DBZ nog maar 230 te gaan ofzoxD
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 26 Apr 2009 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Komt er toch niet, want de serie is afgesloten. Moeten ze ook zo houden. Er zou eventueel een nieuwe serie kunnen komen net als met FMA, maar vaak valt dat alleen maar tegen.

Zelf kijk ik momenteel:
Bleach
Fullmetal Alchemist Brotherhood
Naruto Shippuuden
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 26 Apr 2009 02:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Cowboy Bebop
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Apr 2009 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik volg nu zelf Death Note en Bleach, en daar houd ik het eventjes bij
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 28 Apr 2009 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Takamura

Volg alleen Detective Conan en Hajime no Ippo op het moment. De rest laat ik tot ze afgelopen zijn om ze dan eventueel in 1x te bekijken als ik tijd heb.

Ik moet zeggen dat ik in geen tijden zo hard heb gelachen zoals in de laatste paar afleveringen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Apr 2009 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag weer aan DragonBall Z begonnen!
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 28 Apr 2009 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vanmorgen nummer 1 van D-N-Angel gekocht in Leeuwarden, voor de treinreis terug naar Drente. Ik had wat op internet gelezen, het leek me wel interessant.

Nou, ik heb hem uitgelezen tijdens de treinreis, en het is echt leuk! Gaat over een jongen die ook een 'dark' side heeft, die heet ook Dark. Elke keer als hij het meisje ziet waar hij op verliefd is, begint hij weer te transformeren in Dark. Klinkt misschien niet zo interessant, maar het is wel leuk hoor.

Ik denk dat je het een heeeel klein beetje kan vergelijken met Death Note, bij allebei een detective die achter iemand aanzit die ze maar niet kunnen vangen, maar waarvan ze wel vermoeden wie het is.

Ik ga hem morgen maar even rustig opnieuw lezen, want ik had het nu even gerushed in de trein. Ik snapte ook helemaal niks van het laatste hoofdstuk

Anyway, ik zal later nog is wat impressies schrijven, ik denk dat het wel een aanrader is!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Apr 2009 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De anime ervan schijnt ook goed te zijn.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 28 Apr 2009 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Cowboy Bebop
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 28 Apr 2009 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh wat stom zeg, dit is het anime topic..
Sorry mensen

Ik volg momenteel Samurai Champloo, erg leuke anime vind ik zelf.
En ik ben opnieuw begonnen met REC, volgens mij maar 9 afleveringen maar toch een van de leukste anime's die ik gezien heb

En sinds dit weekend kan ik chil anime op mijn tv kijken via geexbox op mijn Wii, lekker anime laden van mijn HDD en kijken maar!
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 29 Apr 2009 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat

@SjemBo
De anime van D-N-Angel is iig erg goed. Ik neem aan dat de manga dat verhaalsgewijs ook nog overtreft. Ik heb er in ieder geval van genoten, ik raad aan dat je die ook nog 's gaat kijken.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 29 Apr 2009 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat

ok bedankt.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 30 Apr 2009 09:24    Onderwerp: Reageren met citaat

SjemBo schreef:
Oh wat stom zeg, dit is het anime topic..
Sorry mensen

Ik volg momenteel Samurai Champloo, erg leuke anime vind ik zelf.
En ik ben opnieuw begonnen met REC, volgens mij maar 9 afleveringen maar toch een van de leukste anime's die ik gezien heb

En sinds dit weekend kan ik chil anime op mijn tv kijken via geexbox op mijn Wii, lekker anime laden van mijn HDD en kijken maar!

Kijk eens aan, nog iemand die REC heeft gezien erg leuke anime, lekker kort

hoe werkt geexbox? Kun je het gebruiken zelfs als je Wii helemaal up to date met de updates is?

Nieuw seizoen begonnen, FMA: Brotherhood ga ik kijken zodra ik het origineel af heb (ik weet het, ik schaam me diep). Eden Of The East lijkt veel belovend. K-ON! is de nieuwe Lucky Star, ook erg leuk. Voor de rest ben ik net terug van 4 weken China dus ik moet de rest nog checken
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 30 Apr 2009 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ehm, ik weet niet of jij al een Wii had met een homebrew channel en daarna bent gaan updaten, want als je update 4.0 hebt weet ik niet precies of je nog wel dat channel kan krijgen.

Ik had hem geïnstalleerd bij update 3.3 ofzo. Aangezien ik toch bijna niet meer het homebrew channel gebruik, dacht ik van laat ik maar updaten. En bij mij werkt alles nog gewoon met 4.0, gelukkig. Want anders kon ik geen anime meer kijken.

Sowieso is het niet heel ideaal op de Wii, want hij kan geen HD anime aan x')

Maar ehm, op www.gbatemp.net kun je wel heel veel tutorials vinden over hoe je homebrew channel enzo kan krijgen, dus kijk daar maar even rond.

Enne, geexbox is gewoon een soort media player, ze zijn pas bij 0.1 maar als je op de officiële site kijkt van geexbox zie je een paar hele gave features, hopelijk gaan ze die later nog maken voor de Wii.
Wat geexbox uniek maakt (tenminste, denk ik) is dat je anime van je HDD kan laden, of van een SD kaartje. Ik weet dat het ook bij een ander programma zou moeten werken, maar bij mij werkte het niet.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 30 Apr 2009 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

SjemBo schreef:
Ehm, ik weet niet of jij al een Wii had met een homebrew channel en daarna bent gaan updaten, want als je update 4.0 hebt weet ik niet precies of je nog wel dat channel kan krijgen.

Ik had hem geïnstalleerd bij update 3.3 ofzo. Aangezien ik toch bijna niet meer het homebrew channel gebruik, dacht ik van laat ik maar updaten. En bij mij werkt alles nog gewoon met 4.0, gelukkig. Want anders kon ik geen anime meer kijken.

Sowieso is het niet heel ideaal op de Wii, want hij kan geen HD anime aan x')

Maar ehm, op www.gbatemp.net kun je wel heel veel tutorials vinden over hoe je homebrew channel enzo kan krijgen, dus kijk daar maar even rond.

Enne, geexbox is gewoon een soort media player, ze zijn pas bij 0.1 maar als je op de officiële site kijkt van geexbox zie je een paar hele gave features, hopelijk gaan ze die later nog maken voor de Wii.
Wat geexbox uniek maakt (tenminste, denk ik) is dat je anime van je HDD kan laden, of van een SD kaartje. Ik weet dat het ook bij een ander programma zou moeten werken, maar bij mij werkte het niet.

Geen HD anime? Laat dan maar ^^; toch bedankt, maar ik kan al SD (.avi) spelen op m'n DVD speler via USB (zet dus gewoon anime/tv series op een USB stick) en dat is waarschijnlijk minder gedoe
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 30 Apr 2009 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nope, geen HD dus. Kan de Wii niet aan ^.^

Maar ik heb net een lege Mac Mini besteld, ik ga daar een media center in bouwen
Kan ik alsnog anime op een groter scherm in HD kijken
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nu Dragonball Kai aant volgen
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

K-On! ga ik de rest zeker van checken; genre combinatie van Lucky Star's slice of life (zo'n 80%) en Beck's muziek (zo'n 20%).

Eden Of The East ga ik ook afmaken, erg interessant verhaal over terroristische aanslagen en met hoge producitekwaliteit (top muziek, onder andere een OP nummer van Oasis)
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Is K-on! Een beetje te doen? Want ik heb de eerste episode van lucky star gezien en dat ging echt helemaal nergens over... Ik ben ook bezig met tears to tiara, wat echt de moeite waard is. z
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Is K-on! Een beetje te doen? Want ik heb de eerste episode van lucky star gezien en dat ging echt helemaal nergens over...

Slice Of Life series in het algemeen - en Lucky Star in het bijzonder - is iets waar je echt tegen kan of helemaal niet. Het relaxte tempo, gesprekken die nergens over gaan en een verhaal wat niet spannender is dan een gewone schooldag; het zijn typische elementen van een slice of life series.

Ik ben er persoonlijk dol op maar er zijn genoeg mensen die er niet tegen kunnen of gewoonweg niet de moeite nemen om 't te proberen. Lucky Star is een briljante serie... voor een bepaalde doelgroep. Er zitten obscure Japanse referenties is, veel Japanse pop (en anime) cultuur en de stijl is niet bepaald eentje die de macho Westerse wereld aan zou kunnen Voeg daar de Japanse otaku humor bij en je hebt niet bepaald de meest toegankelijke anime ooit.

Het duurde even 2-3 episodes maar toen viel ik als een blok voor Lucky Star - er zijn slice of life series waar je makkelijker in kan komen (K-On zal net iets toegankelijker zijn), zoals Haruhi, maar uiteindelijk zal het toch van je persoonlijkheid afhangen. Na een paar afleveringen googlede ik vrolijk alle referenties die ik maar kon vinden (1 episode kijken duurde al snel een uur), kende ik de opening theme uit m'n hoofd en lachte ik hard mee met Lucky Channel...

Om je vraag te beantwoorden: K-On! is net iets toegankelijker maar deelt veel van de thema's - en zelfs de main characters zijn vergelijkbaar. De stijl maakt het iets makkelijker om het serieus te nemen (en de ED theme is badass) maar zoals ik al schreef bestaat zo'n 80% van het uit hetzelfde materiaal waar Lucky Star van gemaakt is: moe~.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ben nu bezig met Natsume Yuujinchou ik ben bijna klaar de raad deze anime echt aan het is 1 van de mooiste anime die ik ooit heb gezien
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Mei 2009 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kon niet door de eerste ep heen komen ^^; maar was toen nogal in een slechte bui - sindsdien heb ik de ratings van Natsume (en Zoku, het vervolg) gecheckt, besloten te downloaden en die eps staan klaar om te kijken zodra ik m'n andere 300 anime heb gekeken -_-;

Als je Natsume Yuujinchou leuk vind kan ik je Mononoke en Mushi-Shi aanraden, zijn ook allebei gevuld met Japanse mythologie, al voelen ze niet precies hetzelfde. Ze hebben ook een nogal unieke stijl, trouwens. Vooral Mononoke:

(klik voor high-res )
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 9

Ga naar: