Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2009 01:44    Onderwerp: Aangeboden: Pinkpop dagkaart (MA 01/06/2009) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ik verkoop mijn dagkaart voor Pinkpop omdat ik niemand kan vinden om mee te gaan. Dit ivm het centraal examen wiskunde dat op dinsdag 2 juni valt. Zeer jammer, maar niets aan te doen. Het kaartje is inclusief bijgekregen FRS envelop en bonnetjes. Ook is het kaartje ongekreukt en zal zo net mogelijk opgestuurd worden.

Ik wil in ieder geval de kosten een beetje terugverdienen, dus verkoop ik het kaartje voor €70,- (€75 + €4,50 servicekosten = €79.50 = nieuwprijs). . Verzenden of ophalen maakt mij niets uit, verzendkosten zitten bij het bod inbegrepen.

Ik hoop dat ik iemand hiero op het forum kan verblijden met een goedkoop kaartje voor pinkpop. Feel free to contact me: Stammetje91@hotmail.com.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ik denk dat je deze beter op een forum van Graz oid dergelijks kan slijten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Bedankt voor de tip. Heb hem daar ook even op gezet. Ik laat hem voor de zekerheid gewoon hiero staan, want hoe meer mensen er langs komen op het web, hoe sneller ik er van af hoop te zijn.

Niemand die naar Pinkpop wilt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Stammetje91 schreef:
Bedankt voor de tip. Heb hem daar ook even op gezet. Ik laat hem voor de zekerheid gewoon hiero staan, want hoe meer mensen er langs komen op het web, hoe sneller ik er van af hoop te zijn.

Niemand die naar Pinkpop wilt?


jawel, maar ik ga waarschijnlijk zondag ;P succes iig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2009 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Hoe verwijder je een topic? Ik laat het wel over aan de mods hiero, delete maar als je dit leest.

KAARTJE = NIET MEER TE KOOP
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group